- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Illustrator kérdések
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Windows 10
- Linux - haladóknak
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Szerintem tök jók! Nekem tizenévvel ezelőtt volt 250-es MTZ, meg 350-es jaffa is! Naggyon ment mind a kettő, csak többet kellett javítani, mint menni vele (főleg a jaffát). Az MTZ már elég jó volt. Ment mind a kettő 150-et. (na jó, fel voltak fúrva a 3. túlméretre )
Aki él és nem boldog, az téved!
-
Zoli bácsi
őstag
Nekem voltak MZ-k, és egy ETZ-m. 1989-ben vettem egy 150 cm3-es ETZ-t. Az első 1000km alatt tönkrement az elektronikus gyújtás, visszaalakították megszakítósra. Utána a sebváltó szarakodott, és a nagy fogyasztás miatt hamarosan el is adtam. Haveri körbe sok ETZ volt, sajnos elég hamar kinyúltak. Értem ezalatt hogy 25-35e. km után olyan gyengék lettek, hogy fúratni kellett őket. Persze nem éppen kíméletesen hajtottunk.... Inkább a régebbi, TS sorozatot használtam, strapabíróbbak voltak. Láttam 200e. km-t futott TS250-est, aminek a motorjához nem volt hozzányúlva. Legtovább TS125-öst hajtottam, szerintem jóval többet kibírt mint az ETZ-k. Én is venni akartam valamit, nosztalgiából. Találtam egy 900km-t futott TS125-öst, majdnem megvettem. De miután mentem vele, rájöttem hogy kevés az a 10 lóerő a mostani 120 kilómhoz. Néztem utána 250-es ETZ-ket. Elég leharcolt állapotban árulták őket 60-70e ft körül, ilyet inkább nem vettem. Szerintem inkább valami négyütemű 125-250cm3-es gépet kellene venni........
-
fzr1000
tag
hááát... ha azt mondom, hogy a ZZR-1100 beérte 6 literrel két személlyel 180-as tempónál is, akkor mit mondasz?
gondolom, függ a karbi beállításától is, hogy mennyit eszik, szóval biztos lehet lejjebb tornászni az ETZ fogyasztását...
én az elmúlt egy hónapban kb. 5000 km-t szaladgáltam motorral, így ilyen esetben azért már kezd számottevővé válni, hogy mennyi a moci fogyasztása... igaz, én sosem az alapján választottam motort, hogy mennyit eszik... -
Sick Boy
őstag
Nahát, hogy pont most nyitottál témát, a barátom pont most tett szert egy 250-es MTZ-re, és mondhatom, nagyon király a cucc, nekem nagyon bejött, vezettem egy keveset és nagyon tetszik.
És mocskos 55 e forintért jutott hozzá. A gép pont 15 éves és nagyon szép állapotban van.
Figyu, nézz be ide: Bővebben: link nagyon sok jó cikk, és sok-sok letölthető kezelési és szerelési útmutató van, most töltöttem le ennek a barátomnak innen minden MZ-vel kapcsolatos anyagot!Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
nagyúr
Akkó meg minek ilyen motor?
Ha már megy, akkor mennyen!
Én egyébként túramotor párti vagyok. A csopper nehézkes városban, a gyorsaságival nem lehet lassan menni normálisan, gyorsan meg veszélyes. A túra lenne az igazi, de mióta lusta kövér disznó lettem csak autózom.
Vagy azóta vagyok lusta kövér disznó, mióta csak autózom?Aki él és nem boldog, az téved!