Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zoli bácsi

    őstag

    válasz Vki #1 üzenetére

    Nekem voltak MZ-k, és egy ETZ-m. 1989-ben vettem egy 150 cm3-es ETZ-t. Az első 1000km alatt tönkrement az elektronikus gyújtás, visszaalakították megszakítósra. Utána a sebváltó szarakodott, és a nagy fogyasztás miatt hamarosan el is adtam. Haveri körbe sok ETZ volt, sajnos elég hamar kinyúltak. Értem ezalatt hogy 25-35e. km után olyan gyengék lettek, hogy fúratni kellett őket. Persze nem éppen kíméletesen hajtottunk.... :DD Inkább a régebbi, TS sorozatot használtam, strapabíróbbak voltak. Láttam 200e. km-t futott TS250-est, aminek a motorjához nem volt hozzányúlva. Legtovább TS125-öst hajtottam, szerintem jóval többet kibírt mint az ETZ-k. Én is venni akartam valamit, nosztalgiából. Találtam egy 900km-t futott TS125-öst, majdnem megvettem. De miután mentem vele, rájöttem hogy kevés az a 10 lóerő a mostani 120 kilómhoz. Néztem utána 250-es ETZ-ket. Elég leharcolt állapotban árulták őket 60-70e ft körül, ilyet inkább nem vettem. Szerintem inkább valami négyütemű 125-250cm3-es gépet kellene venni........

Új hozzászólás Aktív témák