Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lipton

    őstag

    válasz Pocee #93143 üzenetére

    Sok...
    A Super Rok motor + tony kart vázamat használtan versenyezni vették még 1M felett..
    Új áron közel 2M körüli egy ilyen + kiegészítők (állvány, plusz felnigarnitúra, egy monoblokk komplett kuplung vagy 70-80k tartalékba...)
    Tavasszal az első alkalommal kb. én is féltem rajta, minél jobban melegíted a gumit annál jobban megy, csak mosolyogsz a sisak alatt végig. Nap végére nyakad kezed beállva :) Versenyautó. A földöl pár centire ülsz bőven 100km/h felett, ordít a motor a füledbe. Nem lehet elmondani milyen. CB1000R motorom is volt de ez más világ.

    Költség:
    - órás a motor, sűrűn kell piszkálgatni, ha nem versenyzel azért sokáig el lehet vele szórakozni
    - váz ha nem töröd jól bírja de ilyet nem csinálsz házilag (állítható merevítés/csavarodás, CNC mart alu vagy alu/mg minden rajta, első/hátsó tárcsafék, állítható futómű, szuper kormány, stb.), érdemes megnézni az oldalt
    - mg felnik, pillekönnyűnagyondrága
    - 4db lágy slick gumi 50k, nyáron egy nap szórakozás egy szett :), ennyiért viszont melegen olyan mint a rágó, gőzöl, a boxban szedi fel a port és a kavicsokat úgy ragad
    - 20l 100-as benzin + 1l 5000Ft olaj egy "adag", ez el is megy gyorsan
    - pálya 5k/fő/nap kb.
    - láncspray minden mennyiségben
    - pályára utazni kell (Kakucs, Kecskemét, Bruck) - sima autóba nem fér be, üzemanyag, matrica
    - minden ilyen nap után pár óra munka (tisztitás, átnézés, minden csavar áthúz, elhagyott csavarok pótol, stb.)
    - fék nem vészes költség és meleg gumikkal olyat fog...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák