Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integra

    titán

    válasz ALI_G #8692 üzenetére

    megmondom őszintén, hogy amíg a k3 interactot nem tudom szétszedni, addig én nem is gondolkodom ilyen gumikban. amíg a lővey is széthajtja a legújabb blade-t ugyanezen a gumin igazi nagy pályán és atomstabil, addig nem látom értelmét ebbe a gumi kérdésbe belebuzulni túlságosan. és ez még az utcát is elviseli. a szűk keresztmetszet mindig mi leszünk :DDD

    [ Szerkesztve ]

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

  • yodamastah

    őstag

    válasz ALI_G #8692 üzenetére

    Ennek a guminak az elonye, hogy a tapadas meglepoen jo marad egeszen az elete vegeig. A mintassal addig lehet menni amig latod oldalt a mintat. Persze lassul, de egesz jo marad. Alenyeg inkabb az, hogy amikor mas ledobja ilyen 50-60 koros allapotban, meg utana is egeszen jo idoket lehet vele menni. En is mindig ilyeneket vettem...

    Gumi melegito kell, foleg 20 fok alatt erosen ajanlott. Mondjuk jobb mint a d209 volt, mert lagyabb a szerkezete, es jobban kapaszkodik hidegen az aszfaltba. Uzemi homerseklet 80-90 fok. De ilyen 40-50 fosokan is sokkal jobban tapad mint egy atlag utcai gumi. Amire vigyazni kell, hogy ha palyazni mesz, es huvos van, valamint az aszfaltot mondjuk nem suti a nap. Na akkor kell a gumi melegito. EGyebkent is kell, de akkor nagyon :)

    A gond ezzel a gumival hogy nem igazan amatoroknek valo. A medium es a puhabb keverekek nagyon konnyen szetszakadnak. Euroringet szerintem csak a hard birja ki, de lehet az sem. Hungaroringen pl a soft keverek ha nincs 45 fok az aszfalt, nehany kor alatt szetmegy teljesen kukara. Melegben soft a jo, hidegben a hard. Persze idealis az lenne ha mindig hard-ot veszel, mert azt marha nehez szettepni, de nagyon melegben meg csuszik a hard.

Új hozzászólás Aktív témák