Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz runner 125 #75457 üzenetére

    muszakilag kb mind gatya - azt irtad, ez elegge sztereotipia :D

    extrem kepek, nem tagadom. Nem vagyok szerviz vezeto, valoszinuleg hatalmas tapasztalata van a haversracnak, de ez a sarkos velemeny.
    nezzunk akkor egy kicsit mindenhova, ne csak a ducatihoz

    akkor enis osszedobok egy prezit gyorsan. :)

    mivel most literes sportmotort szeretnek venni, elegge atneztem a kinalatot, minden tekintetben.
    vegigneztem a honda vonalat, sc 28 tol, sc 59 ig, ktm rc8 at, kawa vonalat zxr tol zx 10 ig. kivancsisagbol a ducatikra is raneztem.

    atolvastam az osszes motorrad sportmotor 50 ezres tesztet, az olvasoi levelekkel egyuttveve. (nem kis munka volt).

    irtad valamikor, hogy mikor fog a honda vegre egy update megbizhato sportmotort csinalni vegre, nem ugy mint a tobbiek. Akkor a demagog kerdesem az lenne: a honda mikor csinalt megbizhato sportmotort?
    maga a kerdes egy markaszimpatizans paradoxon. eppen ezert epitsuk erre az elkovetkezendo osszehasonlitast, mivel annyi jot hallottam errola markarol, utananeztem.

    Sc 28-33-44-50. 50 ezerig java resze atesik fesszabalyzo cseren, es generator cseren. elektromos problemak. Amugy a legtartosabb konstrukcio a 28. tobbet latok a mobilen 50-60 ezrrel az orajaban.
    ezekben az idokben meg nem ismertek a vegeselem elemzest, igy inkabb tobb anyagot raktak mindenhova, mert nem rendelkeztek annyi tapasztalattal mint ma.
    zsanerben vele zxr 750 szenvedett szelepbeejtos problemakkal, az otszelepes yzf 750 pedig ette az olajat, es a fektarcsakat a hatdugos tokicoval. manapsag ezekben min 40 e km van egeszen 60 ig erdekes modon.

    954. blokk torik a villa bekotesi pontoknal, es a hengereknel. az egyik kozeli baratom is blokkcsereset vett, aminek mindket elso fektarcsaja kuka volt vetemedes miatt. valto ugyanugy el tud szallni, mint az egyidos R1 nel, vagy kawaknal. generator alloresz ugyanugy gyenge pont a yamahanal is. a gyari loero adatokat messze a legjobban alulmulo motor a 954. kesobb kiadott errol egy tajekoztatot a honda, miszerint, ez egy utcai motor :D
    egyebkent nagyon kellemes volt vele menni, 330 as tarcsak, jo fekbetettel nagyonjo fek, a futomu is kellemes meglepetes, nem puha az elso rugo, ahogy rengeteg japannak, jo motornak tartom.

    itt van meg a zx 10 es. 175 lovat tud mar 2005 ben, az oninditojat generatorkent hasznalja, ugy, hogy ketszer annyit forog, mint a fotengely. az elso 04 es evjratokban ez gondot is okozott, kesobb 05 ben javitottak.
    50 ezer utan szetszedve egy fantasztikus motor. nagyon megbizhato sportmotor ellenere. nehany tipusnal a blokkfelfogato pontok repednek manapsag, az elso felni ontvenye elreped.

    sc 59. Bevallom szemezek vele. Egy gondolat, hogy van mar otthon ket ketutemum, biztos akarok, egy harmadikat?
    sajnos a motorrad csak errol az egy sport hondarol keszitett 50 ezres tesztet.
    az ujsag nagyon jo szinben tunteti fel, de nezzuk meg, milyen allapotban van a blokk 50e utan.
    az 1es hengerben 28% veszteseg? azaz 7,5 os kompresszio?
    az osszes kipufogo szelepvezeto kikopva? az osszes kipufogo szelepulek elverve es tomitetlen?
    az osszes szivoszelep rugo cserehataron?
    nezzuk az olvasoi leveleket:

    Franz irja, hogy nagyon megbecsuli a blade-et, csak utcan hasznalja melegen.
    azonban. lassan aggodik, mivel ezeket csereltek a motoron: vizcsobilincsek, az egesz kuplung, vezermutengelyszenzor, kipufogo, vezermulancfeszito (18000 kmrol beszelunk)

    nezzuk Rrainert. 0.9 liter olajfogyasztas 1000 km en

    kovetkezo olvaso 1l /1000 km. kesobb irja, hogy lathatoan keket nyom a kipufogobol 16000 km utan.

    tovabbi problemak a rossszul megedzett fotengely, ami lefogazodik, a kuplungkosar, a maladozo hengerfal.
    egy olvasoi level 3 honapos varolistarol ir a szervizben a vadonat uj motor atvetele utan nem sokkal.

    versenykorulmenyek kozott kispataki sc 59 eserol beszelt Bregyo, megneztek, annak is malik a hengerfala, illetve rengeteg bajuk volt a befecskendezessel.
    kijelenthetjuk ahogy a kawa 2005 ben egy jobb motort osszehozott ugyanennyi loerovel, ha a megbizhatosagot nezzuk.

    akkor nezzuk a panigale 50 ezres tesztet.
    4%-4% veszteseg ennyi km utan a hengereben. ez eleg derek. henger dugo rendben. hajtorud csapagyazas gyari erteken. szelepulek beepitesi mereten (!) a desmo alatalaban kimeli a szelepet, ezt a multistrada 1200 nal is eszrevehetjuk.
    szelepvezetok boven jok.
    anomaliak a teszt alatt:
    tobbszor elromlott a kipufogoban levo pillangoszelep, volt lancszakadas, illetve trafo azas, es elhagyta a hatso fektarcsa csavarokat is, fokozatszenzor csere.
    (igen a videoban a masodik legmegbizhatobb motor egy harley a cbr 600 f utan)

    hat azert ezt az audi panigalet, sem a multistradat nem neveznem betegagynak.

    szeretnek meg nehany dolgot hozzatenni, hogy arnyalt legyen a kep.
    az, hogy egy motor mennyi olajat fogyaszt, ha jo allapotban van a gyuruk elofeszitettsegetol fugg. minel kisebb az elofeszitettseguk, annal jobban atereszti az olajat, benzint, de annal kisebb az ellenallasa is. versenymotornal ez bevett szokas.
    minel kisebbek a szelepvezetok a szivocsatornaban, annal stabilabb, orvenylevalasmentes a gazoszlop a szivocsatornaban, tehat megtobb teljesitmeny erheto el vele. ugyanugy alkalmazott modszer a versenysportban. az sc 59 nek a legrovidebb a szelepvezetoje, ezert kopik szarra is annak rendje es modja szerint.
    tehat. ugyanigy megvan az oka, hogy miert esik ki a hajtorudja egy 205 loeros 1200 kobcentimeteres v2 es motornak? raadasul versenykorulmenyek kozott? es mind ilyen?

    v2 bol ennyi loerot senki nem nyomott meg ki. a technologianak eros hatarai vannak. untathatnalak reszletekkel, de erre a motorra nem lehet azt mondani, hogy szar.
    velemenyem szerint a panigale a top a sportmotorkerekpargyartasban, de amig nem keresek havi 20 ezret nekem sem kene. nem vagyok markabuzi, de az alapjan amit tudok rola, ez a velemenyem

    a "kedvcsinalorol" a bmw s srac jut eszembe, aki a hahun irta le hogy mennyire szar az s 1000 rr. ez teljesen ugyanez. Lathatod, hogy meg sornegybol is nehez kihozni ezt a loerot 50 -60e km ig, nem hogy v2 bol. az emberek el vannak tevedve.
    a motorrad cikkben is irja hogy a panigale 24 000 km es szervize 1500 eurot kostal. ennek az embernek 600 as sornegyet kellett volna vennie, es nyugodt lenne a lelke. de ne hasonlitsunk almat a kortehez.

    sztereotipizalni mindig a laikus fog, mert nem lat bele, hogy milyen tervezesi problemakkal kell szembesulnie egy adott modellnek egy bizonyos teljesitmenynel.
    a hasznalat modja megint egy hatalmas tenyezo. egy sportmotorral is meg lehet tenni tobbszazezer kmt, ha ugy hasznalod, mint a turamotort, es a turamotor is 50 ezret fog elmenni, ha egyfolytaban nyelezed.
    nincsenek csodak.
    az 50 000 es teszteknel emlekeim szerint ket motornak lett baja, az s 1000 RR nek, es a ktm rc 8 nak.
    a ktm nek ketszer konyokolt ki a hajtorudja.
    a ktm ezt az 1190 es blokkot annak idejen 180 loerore tervezte, es 155 el adta ki elso szeriaban.
    hatalmas tartalekok voltak a blokkban, azaz nagyon megbizhatonak kellett volna lennie, de az elso szeriaba hiba csuszott. a fejlesztesnel 50 blokkott robbantottak fel.
    mobile n vannak 45-50 e km el is, peldanyok, tehat a beszallitoi minoseghullamzas az osszes markanal belerondithat a kepbe. es honnan tudhatod, hogy mikor talalkozol ilyen motorral?

    ez nagyon osszetett kerdes, es kijelenteni csak igy valamit szerintem sztereotipizalas.

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák