Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bogyó bá'

    nagyúr

    válasz Daywalker #54385 üzenetére

    "... Kényelemről vitatkozni baromság, ahágy motor annyi féle üléspozíció..."

    Ez így igaz: nekem kinézetre a csopperek jöttek be :B , de miután felülhettem a Keeway Supershadow 250-re, és nagy álmomra, egy Virago535-re, úgy döntöttem, hogy soha a büdös életben nem veszek csoppert: a gerincporcsérvemmel 5 percig nem tudnék megmaradni abban a testhelyzetben (pont a legrosszabb helyen terhelődik a gerincem). Így esett ki a Hyosung GV250 Aquila is. (Pedig az nekem elég volna a 27-29 LE-jével, ráadásul pörgős mint állat, lehet kenni a száját, anélkül hogy megszegnéd a KRESZ-t. :DDD

    (#54387) persuader: nekem ülés szempontjából sem a hasalós, sem az előretolt lábtartós (csopper) nem válik be, csak a klasszikus naked. Magas kormány, de alattam legyen a lábam, nem előttem. Nagyon jó ülni a (z újabb. túrakormányos) GS-en is, az SV-n is, meg a tanuló motor Gladiuson is, bár nem gondoltam volna. A Csótányomban is az a jó, hogy nincs túlzottan előre tolva a lábtartója, a látványos "ökörszarvas" kormányt meg nem véletlenül cseréltem le egy ETZ-re a télen.

    [ Szerkesztve ]

    Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

  • HSM

    félisten

    válasz Daywalker #54385 üzenetére

    Nem kell rommá törni, elég ha csak pár idomot levernek rajta, és mondjuk nem akar a károkozó biztosítója fizetni. Aztán hopp, észreveszik, hogy valami nem stimmmel és meg is van a baj.... Abból nem szabad kiindulni, hogy itt egy fórumosnak oltári nagy mákja volt.... :N

    Piaggio NRG 50 MC3-as, nagytestű robeszom volt, vízhűtéses blokkos, 13"-os kerekekkel. Borzalmas rossz úton. :N Ott nem tudsz lazán a tankba kapaszkodni, vagy kiállni a rázósabb részekre. Amit a nagymotoron meg sem érzek, a robeszon majd leverte a vesémet. A legkevésbé sem vágyok rá vissza. A Vario hangjától is falnak megyek, 10km/h-tól amíg megy ugyanaz a monoton fix fordulatú üvöltés.

    Ismerem a kecsós legendákat a robogósokról, remélem egyszer sikerül menjek egyet velük. ;) Sajnos nekem nincs bőrruhám (és egy ideig nem is nagyon lesz rá keret), amivel a legtöbb pályáról élből kizártam magam. :W Pedig marha szívesen meghajtanám a vasat, leginkább a hungaroringen. :))

    "Ezt válaszra sem méltatom."
    Méltatod vagy sem, saját tapasztalat. Az eddig egyetlen alkalom, amikor elfektettem a motort, az a robogómmal esett meg (hirtelen kellett pár útra kóválygott részeg miatt fékezni, és valamin elment az első kerék a motor alól, amit a hidegben/esőben esélyem sem volt megfogni), szóval nagyjából 30-40km/h-val elfektetve a robogót még a ruhámnak sem lett SEMMI baja, pedig csak egy sima "műanyag" széldzseki és sima vastag farmernadrág volt rajtam a kesztyű mellett. Persze, a fékkarom golyócskájának a fele, meg a hátsó idomon egy tenyérnyi rész az aszfalton maradt, de belőlem semmi, 0, zéró. ;) Ugyanez tetszőleges rendes motoron úgy néz ki, hogy nem a fékkar és idom kezd kopni, hanem te és jó esetben a rajtad lévő protektorok. Erről beszéltem.

    Tudom, hogy egy ideális világ ideális embere mindig full protektorban megy a sarki közértbe is, ugyanakkor ha a kétkerekű a közlekedési eszközöd és nem csak hobbicélú, akkor bizony megesik, hogy nem tudsz nyakig protektorban menni.

    [ Szerkesztve ]

  • HSM

    félisten

    válasz Daywalker #54385 üzenetére

    Közben rájöttem, lehet azért háborodtál fel, mert úgy értetted, hogy azt írom, robogóra nem kell védőruha... Nem, nem úgy értettem (értsd jól, ugye? ;] ), hanem alkalomadtán ha úgy hozza az élet, hogy egy rövid útra rá kell ülni valami nem pont arra alkalmas ruhában, a robogón viszonylag kis kockázattal megtehető egy nagymotorhoz képest. Ha pl. elegáns ruhában kell elmenni egy nem túl távoli helyre. Azért a kesztyű, hosszú nadrág, hosszú ujjú felső és zárt cípő robogón is alap szvsz. :R
    Arra akartam célozni, hogy lényegesen kisebb védelemmel is el lehet menni robogóval kis sebességű és távolságú utakra, alkalomszerűen ha a szükség úgy hozza, míg rendes nagy motorral ez ha lehetséges is egyáltalán, csak igen nagy felelőtlen kockáztatással.

Új hozzászólás Aktív témák