Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • amdk7

    aktív tag

    válasz HSM #53570 üzenetére

    De ez nem úgy működik (mint írtam), hogy hátsóra rálépsz és húzza is az elsőt!
    Van bőven szabadsági fokod. Finoman tudsz csak a hátsóval is fékezni! Ha meg betéped a hátsót, akkor ott már b*szhatod ha van, ha nincs ABS.
    Vagy gondolod az aki a safety programot megalkotta, olyan motort gyárt, amivel azt nem lehet követni?

    Xaels:
    Őszintén, nem vagyok nagy motoros találkozós tipus, inkább a haverok miatt megyek, akiket évente 1x-2x látok. (No meg újakat szerzünk. :D ) Ilyenkor jól elbeszélgetünk, iszogatunk, aztán go home.

    Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)

  • Ferdzsoo

    addikt

    válasz HSM #53570 üzenetére

    Nálam a lábfékfék fékez 6 dugattyúból kettőt elöl, de az első nem nyúl hozzá a hátsóhoz.
    Elmondanám hogy nagyonjó dolog. Pont amikor bent vagyok a kanyarban (nem a kanyar bejáratánál mert akkor term. mindkettővel fékezek, hanem mikor már benne vagyok és elmértem a tempót vagy szűkül az ív) akkor kicsit lábfékezek és érezhetően jobb lassulást el tudok érni vele mert az a két dugattyú elöl az számít. És nem kell határig taposni a hátsót hogy pont a megfelelő tempót elérd, hanem rásegíti azt a keveset az első.
    Én nagyon szeretem.
    Mondjuk hogy a kézifék a hátsót is fogja az tényleg érdekes elgondolás, ennek nem látom annyi értelmét... :U

    "It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

Új hozzászólás Aktív témák