-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
pakriksz
őstag
válasz
baboss #53112 üzenetére
nálam is hasonló problémák vannak, mert levegőt szív be a motor ahol nem kéne (nálam a karbi és a blokk közti gumicső nem zár jól), na és ahol levegő jön be, ott üzemanyag is szokott kimenni.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Daywalker
addikt
válasz
baboss #53112 üzenetére
Nézd meg a kézikönyvet, hogy mennyi az alapjárat. Biztos nem 800, így ott persze hogy zakatolni fog. Mivel nem nagy köbcentis, ezért 1500-as alapjáratot simán el tudok neki képzelni alapbeállításon. Szóval vagy hamar veszed vissza a szívatót, vagy nem jó a beállítás. Nem ártana szakértővel megnézetni a szelephézagot is, és a karburátort alaposan kitakarítani, majd beállítani, mert a szinkron önmagában szart sem ér. (Amúgy a kosár zörgés az enyémnél is megvan, ne aggasszon különösebben...mellesleg ha bemelegszik picit nekem is feljebb megy az alapjárat 1100-ról 1300-ra, pedig nem szív falsot sehol - de más motoron is megfigyeltem már ezt).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
baboss #53112 üzenetére
a végdobod teljesen eredeti, gyári kawa? sztm le van cserélve vmi abszorpciósra, (belenézel, perforált lemez mögött gyapot) éppen ezért tud durrogni, mert abban nincs visszaégésgátló.
vagy
gyári a dob valóban és az alapjárat azért alacsony és azért zakatoló a hangja mert nem megy egy henger. lehet ezért durrog. amikor felmegy 1400 ra (gondolom nem 14 000 re), 400 as fordulat változás egyáltalán nem normális. akkor kapcsolódik be az a henger, ami eddig nem ment. hasraütésre mondom, millió baja lehet, és lehet nem is ez.
az biztos, hogy ott van szerelnivaló rendesen. kompressziómérés, szelephézag ellenőrzés, akár karbi tisztitás, állítás. lehet locsolni rá.a vásárlás után valóban érdemes minden üzemanyagot cserélni, fékfolyadékot, olajat, hűtőfolyadékot, de leginkább vásárlás előtt kell hozzáértővel elmenni, és nem lesz meglepetés.
ezek nagyon öreg belpiacos motorok, amiket nem szoktak gondozni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!