Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fattyu

    veterán

    válasz Somatom #136111 üzenetére

    de nem érted.

    ha nincs rajta az a talp akkoor 20 centi múlva fekszik és letenyéig nem áll meg.

    szárazon merőleges motorral meleg gumival bárki tud 80/90%ot kihasználni a tapadásból és kb ideálist fékezni.

    a gond akkor van amikor 102-t vagy többet próbálsz kivenni.

    amikor erre rájön hogy szög vanbenne, meg csúszik meg poros meg vizes, és főleg az hogy zsigeri reakció markolás van akkor az ABS megment és pont. mert sosem tudod hogy az ideális száraz tapadás mennyiségből mennyi maradt meg neked.

    elméleti síkon az abs darálása, elvesz ráad elvesz természetesen nem a leghatékonyabb. gyakorlatilag melyikünk tudja stabilan az elérhető tapadás 99%án tartani a fékerőt? én nem. te?
    és ismét ideális körülmények között legyen abs nélkül jobb vagy.
    de ha nem ideális akkor lövésed sincs hogy mennyinek a 99%án kellen kézzel tartanod...
    és legyen az abs 10 de akár 20 százalékkal rosszabb féktáv, mint az elméleti ideál. tehát megállás helyett mondjuk 15kmhval belemész az előttef állóba

    az oldalán csúszó motor és motoros meg kb 3000%al rosszabb. itt pedig 15 kmh helyett mondjuk 60al vágódsz bele valamibe.

    [ Szerkesztve ]

    a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek

Új hozzászólás Aktív témák