Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • A Zéé

    addikt

    válasz Zsírkrétamen #133437 üzenetére

    Ezt, hogy mikor kezdheted, sajnos nem tudom, az nem érintett már, az A1 kategóriaváltó viszont igen. Ezt ezért tudom biztosra.

    Just a simple Lineman...

  • bacus

    őstag

    válasz Zsírkrétamen #133437 üzenetére

    Szerintem minden kategóriánál hamarabb elkezdheted, de forgalmi vizsgát nem tehetsz a szükséges életkor előtt.

    Érdekes, hogy egy ilyen eseményt, mint kresz vizsga (ami egy fiatal életében még nagyobb esemény, mint egy olyan vén róka esetében mint én pl), nem tudod mikor volt még hónapra sem. Ilyenkor én rákeresek a naptáramban :), amiben benne van még a gyerekeim kresz vizsga időpontja is.., meg úgy általában minden ! A naptár hasznos, ezentúl használd, sosem tudhatod mikor kell.

    JoinRR: gratula. Milyen jó kis kabátod van, pont mint nekem :D

    [ Szerkesztve ]

    Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

  • norbert1998

    veterán

    válasz Zsírkrétamen #133437 üzenetére

    bacus mondja jól. Elkezdheted korábban, életkorbetöltés után mehet a forgalmi vizsga csak.
    Mindazonáltal az is fontos, hogy az A1 sikere után másnap is megcsinálhatod már az A-t. Akkor nem kell kresz. 2 éven túl viszont kell kresz, de cserébe kevesebb a vezetési óra, árban valahol ugyanott van, sőt talán a kresz-es verzió olcsóbb is.

    Szerintem si felesleges az A2 így már. Az, hogy korlátaln jogsid van, nem jelenti azt, hogy nem fognak elindulni alattad a 3-4-5-600-as gépek. Pénz és időkidobás. Én is csinálom tavasszal egyből a korlátlant A1 után, bár tavaly még A2-n agyaltam, "adminisztrációs hiba" és kovid miatt elmaradt.

    Ültél már a 125-ösnél erősebb gépen? Sokkal erősebben? Húztad meg jól a bajszát annak, akárcsak egyenesben? Én néha úgy érzem, még a 650-es Strom is lehet, hogy nagy lépcső lesz, pedig azzal is mentem már pár km-t, előtte 650-es Pegaso-n (azon legalább rendszám volt :DDD) egy kicsivel többet, 600-as CBR (remegő kézzel szálltam le róla, még fél órával később is remegtem), GS500F, SV1000 (na ezt nem mertem már megrángatni). De mindezekkel összesen is messze vagyok a 100 km-től, és abből bőven 50 körül van a Pegaso.

    Voltak még egyéb különlegességek: Cagiva Mito 125, ez most is a garázsban áll. Bőven korlátlan kategóriás motor, mert nagyon kiélezett kétütemű blokk van benne, 120 kilóhoz. Azzal azért én elbírnék, sőt, talán a Pegaso-val is úgy érezném, hogy egy jó lépcső. Volt "chippelt" Sur-Ron StormBee meg Zero FX (mechanikai tuningos), azok egyértelműen sokak voltak, de hát a hajtáslánc miatt nemigen van más motor, ami azokat veri érdemben akár 120-ig. Elektronkarra instant egykerék.
    Ezekben a mocikban amiket felsoroltál van kipörgésgátló, nem? Inkább annak a hiánya ijeszt meg kicsit a Strom-ban, de úgyis bele tanulok majd, csak így azért lassabb, ha inkább túl óvatos az ember. Nem azt mondom, szombaton húztam vele egy nagyobb gumicsíkot az utcában, pedig csak gyorsítani akartam.
    A lényeg, hogy nem lesznek túl erősek a KTM-ek? Az NC meg papás :P

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák