Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • norbert1998

    veterán

    válasz csongi #132877 üzenetére

    Akkor fogd meg a töltő fejed és olvasd el, mit ír :)
    Feltéve, ha nem tégla fonod van :D
    (pl. QC3.0 szabvány)

    Pietrrr: Jó az A1B, de előtte nem árt némi váltós motoros gyakorlat. Egy ötvenes váltós biciklit nyugodtan beszerezhetsz gyakorolni, áprilisig úgyse lesz oktatás már, gyakorlati. Kreszt télen letudod, de annak is hosszú a vizsga váró listája. Tudom, mert tavasz végén álltam neki, a leghosszabb várakozási idő jött így hát. A vezetés viszont 4 hónap 50-es supermoto rutinnal 2 hét alatt megvolt, 3-3 órában, beleértve a vizsgát is.

    Persze abban az esetben, ha biztos vagy a motorozasban (mármint hogy szeretnéd űzni), akkor a korlátlan valóban jobb ötlet, aztán mondjuk egy 390 Duke-kal kezdesz. De ha nem vagy benne biztos, mint ahogy én sem voltam az (ráadásul 22 voltam) mikor nekiálltam az ötletnek, kvázi hirtelen felindulásból, akkor az A1B-vel sokkal kevesebbet veszítesz, ha esetleg mégsem akarsz motorozni.

    Viszont az is fontos, hogy. 125-osok nagyja csak bicikli inkább. Persze én elvakult vagyok, a legnagyobb 125-os motorról nézve, egy Varadero-rol.

    (mondjuk cg125, TU125-el nem indultam volna el utassal meg 3 dobozzal az országot átszelni, ráadásul mindezt friss jogsival, az akkori barátnőm akkor ült mögöttem másodszor [előtte az otvenesen vittem, de csak az erdőbe 😛], de a Vara megcsinálta gond és kérdés nélkül.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák