Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Geresics

    addikt

    válasz tboldi #110455 üzenetére

    úgy jutottunk el a túraendurókhoz, hogy azt írtam: "Pl. egy túraendurónál a légszűrő cseréhez is le kell venned a tankot"

    (#110456) z123456789
    Igen, nekem is olaszom van. De ez logikusan van felépítve. Könnyű szerelni mindent rajta, és pl. a légszűrőcseréhez az ülést, és 4 csavart kell eltávolítani.
    Ezeket a Ducatikat hiába tartod karban, lesz velük gond. Ez ilyen. Ez szerelem.

    (#110457) z123456789
    A TET útvonalat azért említettem, mert egy túraenduró azért túraenduró, hogy terepen is lehessen vele menni. Mondhatni rendeltetésszerű használatnak az, hogy sok a por, és a levegőszűrőt kicseréled, vagy kitakarítod sűrűbben, mint ahogy olajat cserélsz.
    De mondhattam volna az alföldi földes/poros utakat, a mecseki csapásokat, a somogybabodi dombokat, stb-stb.

    (#110459) tboldi z123456789 (#110456)
    Pont azt mondom, hogy nem kell trógernek lenni, hogy gond legyen. Arról meg nem is beszélve, hogy bizony a szakszerviz is próbál a könnyebb megoldások felé nyúlni, és nem tart be itthon mindent 100%-osan - ami bizony egy Ducatinál gondot fog jelenteni. Ezt nem így gondolom, ez már többször bebizonyosodott, konkrét példát nem szeretnék említeni, mert még valaki feljelent hitelrontásért...

    (#110461) zgospel
    Ezt aki nem tapasztalja saját bőrén, vagy nem látja saját szemével, úgysem hiszi/érti.

    Maradjunk annyiban, hogy ahol a megbízhatóság a fő szempont, ott a Ducati-t el kell engedni. Pont. :K

    *MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

Új hozzászólás Aktív témák