Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mentolka

    senior tag

    válasz Pocee #104114 üzenetére

    Megpróbálok hozzátenni a témához.
    Millió évvel ezelőtt, még 20- évesen vezetgettem Skoda120L-t, és nagyszerű emlékeim fűződtek a típushoz. Két éve ilyenolyan okokból kénytelen voltam venni valami autót, mert épp kellett de nem volt. Namondom, a Skodálatos még belefér a keretbe, lecsaptam egy SzázHúszasra - szerintem túl nagyot üthettem, megbántam.
    Esküszöm, hogy az emlékek szebbek voltak, mint a valóság - soha többet olyan gépet!

  • etnies

    senior tag

    válasz Pocee #104114 üzenetére

    Én csak azt nem értem, hogy miért kéne szopni akárkinek akármivel.
    Mindenki azt hiszi, hogy csak az ő élete volt tele szopással, bezzeg az új generáció..Ne aggódj, ők is szopnak csak máshogy, mint te.
    Te úgy szoptál a kocsiddal, hogy állandóan szerelgetted, ő meg úgy, hogy nem talál olyan szerelőt, aki megtalálja, hogy miért szar az alapjárat. Más világ, más gondok.
    Nem fogod jobban élvezni a motorozást csak azért, mert villáskulcs volt jeled oviban.

    "önmagam hite vagyok magamban"

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Pocee #104114 üzenetére

    Na az uccsó kommentem a témában.

    Értem amit írsz, de szerintem rosszul látod, etnies eírta, szopnak mással, meg amúgy is, miért kell szopnia? Miért magadból indulsz ki? Miért gondolod h ő be akarja olajozni a kezét? Vagy miért van állításod szerint szoros összefüggésben a 2 ütemű motor szerelése az élet más területeivel? Mit tom én, ügyesen legozik, épít madáretetőt, szegel padot, széket. Ez nem járul hozzá, csak az MZ szerelés?

    Komolyan, még ha azt mondanám, h veterán, vagy hobby célzattal akarja és van rá energia, pénz, csinálja.
    De egy irtózatosan gagyi, utángyártott alkatrészekből felújított motor nagy eséllyel akkor sem lesz jó, ha mindent vadi újra cserélsz a motor árát még egyszer elköltve. Mert pontatlanok, szar minőságűek mind száltól szálig. Nah ettől próbáljuk megmenteni.

    Sőt, annyit hozzátennék, h még az sem biztos, h a 350-400k-s motort nem kell szerelni és nem fog azon is tapasztaltani. Csak az esély.. és azt legalább minimális kockázattal tudja _használni_. Nem kell meggondolni, h a falutáblát el merje-e hagyni..

    Random kerestem rá, tessék, 315k, XBR-125. Nem állítom, h itt nem lehet probléma, de az életbe nem fogtok meggyőzni, h egy 11 éves, bizonyítottan szétrughatatlan YBR 315.000ft-ért , vagy egy 200.000ft-os, 31 éves MZ a jobb vétel.

    A faxé kell neked drága motor kisfiam részére meg geresicsnél reflektáltam...

    Baszki, itt párotoknál a karácsonyi mákos bejgli durván beütött agyban. :D

    Most frankón el kell pont nekd magyarázni a DR-Z-t?
    1,5 éven át pörögtem a témán, a story állását szerintem rendeszeresen írtam itt is. A magyarországi új és használtpiacot teljes terjedelmében átnyálaztam, töviről hegyire, utánaukolvastam itthon, külföldön..

    Nincs másik dual sport, endurozásra alkalmas, relatív könnyű, magas felépítésű, önindítós, rendszámozható, NEM üzemórás, minimum 40LE-s motor a piacon! Sem új, sem használt. Vagy milyen jelleget kellett volna keresem az én pályakezdő soft enduros igényeim mellett?

    WR450, TE510 is pontosan úgy üzemórás, mint az új CRF450L.. 690 enduro meg nagy, alacsony, nehéz, 625-ök szintúgy, 660-on nincs öndindító, EXC 450, 525, 550 mind üzemórás, Freeride meg egy bmx..

    geresics linkelte legutóbb everide videóját, melyben az FE350-et, rátapadva szaros S-es DR-Z követ.. Ez is egy olyan bizonyít, ami méltán prezentálja, h bizonyos körülmények között sokkal komolyabb, üremórás vasak mellett is megállja a helyét.

    Sőt, már majdnem az volt, h leadtam a rendelést a Reálmotornál az új CRF450L-re. De vannak elveim, és bármenynire elégedett Honda felhasználó vagyok, nem fogom szembe köpni magam és hülyének nézetni.
    Nem kell egy 25 LE-s, ugyanúgy versenyenduro szintű karbantartást igénylő (1000-es olajcsere pl.) motor, amit 20-30k km-enként kompletten nagygenerálozni kell.
    Amellett pedig igen, nehezen akartam megemészteni, h az 1.2-es ár fölött kell kiadnom egy olyan motorra, amivel úgyis esek kelek, összebszom. És itt nem 100.000ft-os differnciákról beszélünk. Tehát az új sem lett volna anyagi értéket tekintve a legracionálisabb döntés, de már úgy voltam h ha egyszerűen nincs a piacon a más, akkor az lesz és majd meg lesz okosítva valahogy az ereje... Aztán lett a piacon és abszolút nem bántam meg. Pedig bütykölni ezt is kell, de mellette őszinte, stabil, tartós, amit mutat, azt nyújtja is.
    Úgyhogy végképp nem értem, ezen mit kellett magyaráznom.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák