- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Microsoft Excel topic
- Mesterséges intelligencia topik
- Sweet.tv - internetes TV
- Linux - haladóknak
- Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Windows 11
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz atom87 #12528 üzenetére
Csatlakozom, emelőszemest. Sportmotoron szokott egy srác árulni szettben első-hátsót. Én olyat vettem, teljesen jó és stabil. És nem is vészesen drága....talán 19 volt a kettő együtt, emelőszemmel.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz KoVee84 #12551 üzenetére
Szerintem jó a GS500, idehaza simán el lehet vele karistolni, na de a 180km/h talán egy picit túlzás Max reptér kifutóján nyíl egyenesen hátszélben, mert nem valami gyorsulógép. Nekem igazán negatív tapasztalatom nem volt vele, igáslónak teljesen jó lenne. Aki motorozni akar, vagyis az élvezetet keresi, annak én is mást javasolnék. Szerintem meg egy 250-es ninjában is több élvezet van, mint a gs500-ban, pedig az még lassabb:
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz zsolt19900 #12559 üzenetére
Más odaviszi, vagy ott tartod. Más megoldás nincs. Ha létezne ilyen papír, akkor mindenki így járna
Hát, no offense, de ha az SV-t nagynak érzed, akkor ne akarj nagymotorozni Az SV egy bringa sok más géphez képest. Az, hogy most nem tudod kezelni jól...senki sem ezzel születik. Azért az a pár óra gurulgatás a tanpályán hasznos ebből a szempontból.vlevi: nem szétütöttet kell venni és akkor nem kell rákölteni és normális áron el tudod adni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #12563 üzenetére
Volt olyan a történelemben, akit ezért megkúrtak Szóval tényleg nem követendő.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz sketchifun #12577 üzenetére
Attól függ mennyire húzod. 6-8 l biztos...de ha nyélen mész szerintem 10 is beugorhat.
Utazhat, ha akard szopatni a hátul ülőt - képletesen érteve persze - de nem túramotor, tehát több száz km-re max egyedül lehet vele elmenni, a hátul ülőnek biztos minden baja lesz.
Ez is attól függ mennyit mész és hogyan. Aki állat, az szerintem 3-4000 alatt ledob egy szett gumit, más meg 12 ezret is elmegy vele. Láncra ugyanez érvényes. Jó esetben 20 ezret is el lehet menni egy szettel...és ha már cserés, akkor lánckereket is érdemes cserélni. Fékbetétet nehéz belőni, mert pályán hamarabb fogy, mint autópályánMotorra költeni kell, ez a helyet.
Viszont szerintem rohadt mindegy mivel kezdesz...már látom meg is kaptad a szent szöveget, hogy nem tanulómotor....azt vedd meg ami tetszik, és ha nem vagy agyatlan barom, akkor nem fogsz vele meghalni. Az R1-gyel is lehet szépen, okosan menni. Azért, mert rá van írva, hogy az adatlapra, hogy 170 lóerő, az nem jelent szart sem. Semmivel sem veszélyesebb vele NORMÁLISAN menni, mint egy 250-essel, amivel csak szopsz, mert ide-oda kell pakolgatni a sebességfokozatot.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Én sem értem, de amint látom felesleges itt magyarázni. Semmivel sem veszélyesebb egy 600-as sport, mint mondjuk egy szintén 600-as, kevésbé kihegyezett gép. Sőt! A kihegyezett legalább alul lustább egy picit
Én mindig a saját példámat hozom fel, vagy említhetem .mf-ét is. Mindketten nagy motort vettünk elsőre, ő 600-ast, én 900-ast vettem, és nem bántam meg, de szerintem ő sem. Lehet ésszel közlekedni ezekkel is, és akkor legalább nem kell jövőre lecserélni.sketchifun: lehet velük forgalmi szerint is...különben mi másnak lenne rajta két ülés? De csak akkor, ha már van más jogsid, ami nem számít kezdőnek (2+ éves). Ha az A lesz az első, akkor két évig nem szállíthatsz.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz sketchifun #12595 üzenetére
Yoko és Toyo nem gyárt motorgumit, ha jól tudom. Majd azt vedd amire pénzed van, meg annak megfelelően, amire használni akarod a gépet. Addig felesleges ezen agyalni...ez nem olyan, mint az autógumi.
Friss B jogsi mennyire friss? Ha nincs meg a két év amikor megkapod az A kat. jogsit, akkor nem vihetsz személyt...Gaboman: tök mindegy milyen motort veszel, ki akarod majd próbálni a határait. Egy robogó és simson esetében is. Na most döntsd el, hogy melyiknél jobb feszegetni a határt: aminek normális fékei, váza és futóműve van, vagy azzal, amelyikkel nem. Ha béna és rutintalan vagy, és nem tudsz bevenni egy kanyart 2 kilóval, azt nem azért nem fog menni, mert sportmotoron ülsz. Mondjuk egy gsxr600 megy 240-250-et (nem óra szerint), egy túrásabb 600-as meg 200-220-at. Nem a motor öl, ezt értsd meg. Aki hülye, az a Simsonnal is hülye lesz és megdöglik.
De biztos az a baj, hogy magamból indulok ki...én sem forgatom hülyére, csak pályán. Amúgy elváltom 6-8 ezernél, ahol kb. van 80 lóerő...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz sketchifun #12618 üzenetére
18 évesen eddig sem kaphattál nagymotorra jogsit. 21 volt a korhatár, szóval akármit-akárhova változatnak, jövőre akkor sem gixxerezhetnél, de még azután sem. De ha tanácsolhatom, akkor inkább tanulj meg autóval közledni, vezess le egy pár évet és legalább 100-200e km-t (lehetőleg ezt ne csak autópályán) ,és akkor tisztábban fogod látni a dolgokat. 0 vezetési rutinnal (ami lehetne akár autó is, a lényeg, hogy forgalomban eltöltött idő legyen) én sem ajánlanám a sportmotort, és más egyéb motort sem. Főleg nem egy nagyvárosban, ahol simán kivasalhatnak önhibádon kívül, ha totál rutintalan vagy, és nem tudod hogy kezelj egy-egy helyzetet.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #12644 üzenetére
Belerúgni a földön fekvőbe, ejj
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Daywalker
addikt
válasz Ferdzsoo #12718 üzenetére
Volt már itt ez a videó..a túra kormányos RR Amúgy mintha nagyobb lánckerék lenne hátul. Nem értem miért kéne a hátsó keréknek elforognia?! Meg mit értünk gyári gumi alatt? Nyilván nem az van rajta, amivel kijött a gyárból.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #12722 üzenetére
Én nem keresek semmilyen megoldást, ez egy megállapítás volt (feltételes módban). Egyszerűen megnéztem a videót és úgy tűnik, mintha a hátsó lánckerék nem a gyári lenne. De biztos te erről a fos minőségről még azt is megmondod, hogy hány fog van rajta. Az ilyen, alacsonyabb fordulaton végrehajtott manővereknél simán lehet egy kis módosítás az áttételben, attól függően milyen dinamikára van szükség. Nem hiszem, hogy olyan hihetetlen dolog ez. Ahogy a stunt mutatványokra, úgy ide is lehet custom dolgokat bevetni, ha szükség van rá, főleg ha valaki ilyen magas szinten űzi ezt a dolgot.
Másrészt a kormány is moddolt, nem kizárt, hogy erre a célra átalakított motornál esetleg más beavatkozást is megejtettek (pl van valami bukócső szerű dolog is az idomon). Meg az is lehet, hogy nem véletlenül nyúlkált a hűtő környékén, miután megállt...
Nem értem miért nem lehet beszélgetni valamiről. Mindig jön valaki, és leugatja a másikat. Elég undorító dolog, le kéne szokni róla. Ha nem tetszik, ne szólj hozzá, de az h lebaszod a másikat, meg kioktatod, az nem járja.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #12811 üzenetére
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #12834 üzenetére
Minden nap át kell élnem amint a balfaszok az M1-M7 közös ki- és bevezetőjén a belsőben cammognak 100-as táblánál 70-nel, de még a középsőbe se tudok kimenni, mert ott meg azok mennek, akik félnek valamelyik szélen menni, ezért kibérelik a középsőt. A jobb szélső meg tök üres...jobbra tartás van b*szod! De leszarják ezek.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #12839 üzenetére
Idén nyáron egyszer sem mentem az M7-esen fizetős szakaszra, se motorral, se autóval, mert úgy van ahogy írod. Meg minek fizessek, amikor mindig összetörik magukat és csak a dugó van? Vicc..
&rew: megkérdem sógoromat, hogy debütált a shoxos kesztyű. Tegnap este elütött egy őzet 100 km/h-val és el is perecelt. Annyit tudok, hogy az őz döglött, neki a csuklója fáj meg az ujja, motor nem indul és azért látszik rajta a perec (cruiser, nem sport). Még nincs itthon, így nem tudom mi a helyzet...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #12843 üzenetére
Sajnos...Siófokra lejutni is külön élmény. A 7-es út meg úgy szar ahogy van. Nem tudom mi a jó megoldás Talán nem arra menni, de hát nem mindenki teheti meg (pl. TayRol).
ui: előző hozzászólásomat módosítottam
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #12908 üzenetére
Melyiknek a kipuffját szúrnád inkább?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Djuree #12945 üzenetére
A könyv azt írja, 12,9 körül kell lennie. Nekem is 12,56 volt, már szarul indítózott....vettem új bannert...a fesz nem mindig jelent bármit is. Ha gyenge az akku, indítózásra úgyis nagyon leesik a fesz.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Ehh...na ennek is vége.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Ahh, gyönyörű hely, gyönyörű motor, a reklám meg ötletes...mint azt az utóbbi időben a kawától megszoktuk.
Szerintem semmi kivetni való nincs abban, ahol csinálták, mert igazából nem magára a TT-re, mint versenyre volt kihegyezve, hanem csak végigtolta a pályán elméletben (vagy gyakorlatban? ugye ez a lényege)...nekem ebből nem az jön le, hogy ez egy TT-n szereplő vagy TT-győztes motort akarnának eladni, hanem h gyönyörű tájakon lehet vele elmebeteg tempóban csapatni. De másnak nyilván más jön le.A 636 megjelenésekor a legjobb "600"-as motor volt, totál oda voltak érte, szerették ezt a fajta csalást, és senkit sem zavart. Más is megcsinálhatja, ha annyira zavarja őket, mégsem teszik. Nekem az tetszik a kawában, hogy ők legalább csinálnak valamit, nem úgy mint sok más japán gyártó, aki évek óta nem nyúlt komolyan a 600-as blokkjához - de az ezreshez sem feltétlenül. Erre itt van ez, vagy említhetném, h a válság kellős közepén jött a ZX10R. Most pedig ontják a többit, 300-as Ninja stb.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Djuree #13216 üzenetére
Rosszul tudod, barátom. Kérlek, engedd meg, hogy idézzek:
A Kawasaki Ninja 300 teljesítménye a karburátoros múltat idézi, hiszen utoljára akkor érték el ezek a gépek a 40 lóerőt. Most 39-et kap a felhasználó, vagyis ez a típus már nem a korlátozott motorjogosítványhoz passzol, hanem a jövő évtől minden európai uniós országban bevezetett A2 kategóriához.Szóval egy másik kategóriába csináltak motort, ami ha itt nem is, de más országokban eladható lesz. Kérdés?
A másik, épp az h tudnak valamit kezdeni magukkal, nem csak az idomot farigcsálják. Szerintem egyik motorgyártónak sem megy olyan jól, hogy épp ne tudnának magukkal mit kezdeni a munkahelyükön.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Nesztek baze Lesz Hondánál is valami új cumó: [link]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Ha lenne annyi pénzem...de most volt nagyszervizen a gép, amiből háromszor ennyi pályabérletet is vehettem volna Pedig nagyon jó ár
Más: tegnap jöttem autóval a kettes úton Göd felől Dunakeszi irányába, kiérek Gödről, benzinkút mellett el, kis emelkedő, a tetején meg nézem, hogy mi a rák van az úton?! Erre látom, hogy egy kipufogódob csővel együtt Kicsit odébb a motoros az út szélén ballag vissza érte....lol. Még jó, hogy volt nála táska, mert nem tudom hova rakta volna (azaz csak egy ötletem lett volna)...de gondolom így is kellett várnia, míg kihűlt...ez a suck, még jó h nem jött közel mögötte, nem mentem volna rá szívesen.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Úristen, mi ez a fos?[link]
Az az igazság, hogy olvastam már róla a superbike-ban, de ott szó sem volt ilyen ál-kipufról meg stb...szar nyomtatott, fordított, kilóra megvett offline "szagsajtó" az a kiadvány is.
Először nem akartam elolvasni, de gyorsan átfutottam, amíg lement a kalibrálás...nem kellett volna.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #13374 üzenetére
Az is fos
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Pénteken ingyenes vezetéstechnikai tréning a ringen annak, aki még nem volt. 5 hely még szabad [link]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
No, tegnap megvolt a vezetéstechnikai tréning. Hát, megmozgatott rendesen, főleg, hogy komolyabb távot már vagy egy hónapja nem motoroztam.
No meg aztán kiderült, hogy sportmotorral is meg lehet mindent csinálni, csak gyakorlás kérdése, de egyes motortípusokhoz képest ugyanazt kivitelezni kétszeres erőbefektetés szükséges...sportmotorosoknak nehezebb volt a dolguk. Már csak azért is, mert alapjáraton is elég volt menni, nem kellett húzni minimális gázt sem. Amint elmozdítottam a gázkart már túl gyorsan mentem a feladathoz...de aki zx12-vel volt, az is ugyanerre "panaszkodott".Bátran kellett dönteni, ez volt a titka a helyes nézőpont mellett. Volt 1-2 apróbb borulás (nem én voltam szerencsére), de mindenki megúszta.
Volt feladat, ami elsőre sikerült, mással kellett szenvedni rendesen. De olyan is előfordult, hogy nagyon nem ment, átmentem másik feladathoz, majd vissza, és akkor elsőre sikerült (és sokkal jobban, mint ahogy akartam).20 körül volt a létszám, és voltak érdekes figurák, akik hamar leléptek. Volt egy srác zsír új VFR1200-zal, őt pl. nem láttam sokáig. Ah, szép az a motor...
Összességében véve érdemes volt elmenni, jó tapasztalatszerzés volt, még 1-2 alkalommal kéne ugyanezt gyakorolni valahol, hogy jól berögzüljenek a dolgok. A rendőrök is normálisak, türelmesek voltak...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Akkor nem is mondom, én mennyit motoroztam idén...eddig 3K-nál tartok...gyalázat...de nem igazán volt időm, pénzem meg még aztán annyi sem. Most spórolás van, két kawa találkozót is kihagytam. Bezzeg az autóba pörögtek a km-ek...az is megy vizsgára, öröm és boldogság.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Én is tervezek hétvégére egy karikát...az a baj h városban nem szívesen járok vele. Mármint ez így nem jó megfogalmazás, mert mindenhova szívesen járok vele, de nem szeretem városban szenvedtetni, azt vhogy nem tudom annyira élvezni. Persze ha úgy alakul, hogy dugó van és menni kell, akkor egyértelmű, hogy mivel
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs