- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #62865 üzenetére
Itt a tesója.. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #62867 üzenetére
Hmmm gondolkodom még egy picit rajta.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #62930 üzenetére
Ezzel egyetértek. Csak a motorom van 840km távolságba tőlem.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #62930 üzenetére
Ő most a csúcson van.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Grillo
senior tag
válasz runner 125 #62981 üzenetére
Ez a kis robogó 158 kg. A korábbi tréninget is ezzel csináltam.
-
Grillo
senior tag
válasz runner 125 #62989 üzenetére
Igen, abban igazad van, hogy váltóssal lenne az igazi, de mivel a közeljövőben biztosan nem fogok tudni váltani nagyobbra/másikra, így nekem most az is előny, hogy a meglévőn gyakorlom be azokat a dolgokat, ami segít a napi túlélésben.
De egyértelmű, ha veszek valaha váltós motort, akkor ezeket a tréningeket érdemes lesz újrajárni, már csak a hátsófék miatt is (és akkor nem beszéltünk a testtartás, kuplung/váltó, súly, magasság és egyebekről).Ha már ingyen van, meg közel is, mindenképp előny, ha elmegyek.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #62989 üzenetére
hat ott csak az elindulasnal kell kuplung, onnantol kezdve ugyanaz, mint robogonal, gazzal egyutt nyomod a hatso feket. nem jatszol a kuplunggal. nem mindegy robogonal Sem, melyiket huzod. teljesen mas geometriaja lesz egy elsofeknel, mint hatsonal.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #62995 üzenetére
Persze, konyebb, nem is arra reagaltam, hanem a kuplungra, meg a fekre.
Neked olyan lassan kellett menni, hogy majdnem lefulladt a vfr, es bele kellett nyulni a kuplungba?
Azt tanitjak, h gaz+hatsofekkel ledontod, es fek felengedessel felegyenesited.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#25954560
törölt tag
válasz runner 125 #62997 üzenetére
ennyivel jobban megy a jobbra dontes?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #63027 üzenetére
Jo, de egy tapasztaltabb motoros azert tudja megcsinalni, mert nem nyul bele a kuplungba. Az egesz arra alapul, h csak egyetlen kart kell kezelned a gepeszkedes helyett, amivel nem megy ossze vissza a geometria, es nem lesz olyan erzesed, h elesel. Ezek szerint a tempo nem volt elegseges... Igy ertheto a dolog, csak bolyakerulgetesre nem jo modszer.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vlevi
nagyúr
válasz runner 125 #63027 üzenetére
Rá kell állnia az ember agyának arra, hogy megtartott gázzal, a hátsóféket erőből taposva fogja vissza a gépet, és azzal szabályozza a motor sebességét. És igen, némely motoroknál, nagyon alacsony fordulaton ezt nem mindíg lehet megcsinálni, sor4-esekkel könnyebb, de egy nagy V2-esnél sokkal jobban oda kell figyelni.
Fotelből, a számítógép előtt ülve nekem is megy, a motoron már jóval kevésbé -
Something_
őstag
válasz runner 125 #63035 üzenetére
Hát én eddig akivel beszéltem szinte mindenki balra tudja jobban dönteni a motort, köztük én is.
-
emre
veterán
válasz runner 125 #63035 üzenetére
Ezt nézted már?
Gyári Honda szép állapotú dobozpár eladó.Linket inkább privátban...
[ Módosította: Racecam ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Lomha 8V
addikt
válasz runner 125 #63045 üzenetére
Ezt én sem értem. Kolléga keres valamit, én tudok egyet és adom a linket. A múltkori táskás link többeknek jól jött, rögtön rendeltek páran a gyártótól. Mindenkinek küldjem el privátban? Ne vicceljünk már.
-
emre
veterán
válasz runner 125 #63045 üzenetére
Bíztam benned, ezért nem is foglalkoztam vele.
Szerintem a német ebay-el lehet jobban járnál a szállítás miatt.
A hepco gyári konzolomat is német oldalon vettem, amiből kb. szökő évente egy fordul elő, és 21k-ból meg is volt szállítással együtt.GIVI PLX209 MOTORRAD GEPÄCK GEPÄCKTRÄGER FÜR HONDA VFR1200F 2010 - 2013
Mondjuk ennél pont drága a szállítás.(#63047) bob.zxr
Kocsiknál a 30000-es olajcsere periódusról van 1-2 cikk. Szerintem kezd begyűrűzni a tendencia a motor piacra is.
Használt autó: rettegni kell a turbós kis benzinesektől?
Tönkreteszi a motort a harmincezres olajcsere?[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
AndrewTdi
addikt
válasz runner 125 #63143 üzenetére
18K
-
Something_
őstag
válasz runner 125 #63176 üzenetére
Hülyén fog hangzani, de én a motort melóbajárásra használom, napi 2 x kb 12 km. E mellett ha igazán jó idő van, akkor 2 hetente pályázni megyek. Szóval túrázni, ide oda menni csak nézelődés céljából nem használom. Időm sincs rá és nem is vonz.
Tavaly márciustól bármilyen idő volt, motorral jöttem, ha esett, ha fújt :-) Nem fázom, plusz rövid táv Bp-n belül ugye. Hozzá tartozik, hogy napi kb 2.000 Ft a parkolás melóhely előtt és az autó is 13,5-et eszik 100-on, plusz időben is jóval több, mint motorral.
Amúgy jobban "fáztam" eddig, hogyha a fizetett parkolóból (ami havi 20 rongy) 800 métert sétáltam "civilben" a melóhelyig, mint ma a motoron, beöltözve.[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz runner 125 #63179 üzenetére
Volt egy 250-es 4t-m, nem jött be a robogózás. Az üléspozíció, a kormányzás, a suhanás. Sokkal "kényelmesebb" számomra, hogy a "kicsi" sportmotorra felpattanok és suhanok.
Plusz a másik, ami az én hülyeségem, hogy cinknek éreztem a beöltözést robogón, nem volt "kényelmes". Furán is néztek, hogy 100k-s csizma, 150k-s sport bőrkabátot vesz fel az idióta robogóra. Egyszerűen kényelmetlenül éreztem magam lelkileg és fizikailag is a robeszen. Asszem 4 hónapig volt meg, míg leraktam az A jogsit.Szerk.:
amúgy átöltözés nem tré, melóhelyen ledobom a ruhát és kész. Aztán felveszem. Kb 10 méterre van tőlem a motor, a kirakat előtt, kamerán folyamatosan rálátok, plusz a kolléga is a pultból :-)[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #63179 üzenetére
En pl megorulnek, ha nem tudnek felszabadultan motorozni, mert felteni kell mindentol a technikat.
Ez kb a teve taviranyito lecelofanozasa
Amennyiben valaki celofanozza, attol elnezest kerek. De akkor is, nagyon ciki!Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Something_
őstag
válasz runner 125 #63196 üzenetére
Én örülök, hogy kínai idomos a motorom, így nem sírom el magam ha találok rajta egy újabb karcot vagy ha elesek és karcos lesz, aztán rákeresek, hogy 50e egy idom (nem a szett) és 20e rá a matrica.
Retkes lesz, mert használom, lemosom 300 ft-ért és megint tiszta, pár nap múlva megint koszos lesz.
Sőt, kimegyek pályára és a határaimon döntöm a motort és húzom a gázt. Azért van rajta a gumi, hogy elkopjon és azért van 16e-ig órázva, mert addig lehet neki csavarni.De hát mások vagyunk.
persuader: több ismerősöm is van/volt, aki a bőrülésre párnát és üléshuzatot húzott, hogy ne karcolódjon, ne kopjon a bőr. Néztem rájuk bután, hogy ezért érdemes szép, bőrülés a luxusautóban, hogy majd elmondhasd eladásnál, hogy új állapotú még közvetlen sosem fingtál bele
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz runner 125 #63430 üzenetére
Mondom én hopgy be kell vezetni a köridők kiírását, és annak van igaza akié jobb
Máshogy sajnos nem lehet mérni ki az "okosabb"
-
#16741888
törölt tag
válasz runner 125 #63560 üzenetére
Ezt ertem. Kerdes inkabb az mennyit birnak a fo elemek? 38k km normalis tulajtol szerintem nem sok. Szerintem kb 60k ig hasznalnam. elromlik fo elem azalatt az ido alatt? Honda vonalon mit ertesz? VFR?
-
FIREBLADE78
addikt
válasz runner 125 #63567 üzenetére
Ott írja h kevlár. Habár szerintem az szart sem ér
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
StoneBridge
senior tag
válasz runner 125 #63567 üzenetére
Kényelmes és megfelelő védelmet nyújt (térd+medence protektoros kevlár megerősítéssel). Nem akarom összehasonlítani egy bőrrel, mert tudom, hogy annak nagyobb a szakítószilárdsága. Beszerzek azt is hamarosan.
(#63568) FIREBLADE78
Hidd el véd az, tapasztalatból mondom. Mondjuk nem 20 métert csúsztam vele.[ Szerkesztve ]
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #64033 üzenetére
Ezt igy pont nem tudja megcsinalni. Es ehhez kell venni egy spec kormanyspanifert.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #64039 üzenetére
mert amit linkeltel ahhoz kulon specko spanifer van, azert, mert idomos a motor. es pont van elsokerekallvany, amit mondott, hogy az neki nincs.
egyebkent nagyon ugyesen megoldottad egy torolkozovel, ha nem er semmi semmihez, ez igy tokeletes. de ehhez az elso kerek allvany kell, mert markolatot sehogy nem tudod roncsolas nelkul lehuzni, allvany nelkul. egy elso kerek allvanyt a fszom fog elkezdeni szogelni deszkabol, mert az nem tiz perc. nekem legalabbis biztosan nem annyi.
a masik, hogy idomos motornal - amire vigyazni kell - ha nekem barmi hozzaer az idomhoz, azt biztos nem fogom szallitani. nem rakok ala rongyot, semmit, mert megnyomja, dorzsoli akarmi, az nem ussza meg. letorik egy ful, vagy karcol, tapasztalatbol mondom, ott valami mindig tortenik. ekkor jo a kormanyspanifer. versenyidomos motornal leszarom, de amugy nem.igy meg, hogy naked.. nem egyszerubb lehuzni az elejet, ketto spaniferrel, es a hatso kereket egyetlennel, hogy ne mozogjon? minek tulbonyolitani?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
AndrewTdi
addikt
válasz runner 125 #64039 üzenetére
Miért nem lábon hoztad el?
-
Archer
őstag
válasz runner 125 #64039 üzenetére
Zárt utánfutónál láttam egy jó technikát, három deszka keresztbe az utánfutóba ami pont végigéri, meg hosszában két magasabb, ezt összeszegelni (kb. 10 perc), közé a "sínbe" a motor, elől a kormánynál lehúzatni az utánfutó sarkai felé, hátul meg a hátsó lábtartóknál, nem megy az sem semerre. Csak lent a kerekeket mindenképpen rögzíteni kell valahogy, hogy ne tudjanak csúszkálni.
Vittünk már motort oldaltámaszon is, nem lett semmi baja csak nem kell ökör módon lehúzatni spaniferrel, (attól még persze az állított szállítás a helyes szerintem is).Minta kép: CBR250: Hondánál előszedték megint ezt a 954 dizájnt? A VFR 1200 is hasonló. Bár kétségtelen, hogy anno nagyon eltalálták.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Mizsala
csendes tag
válasz runner 125 #64427 üzenetére
Ez mekkora király
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #64641 üzenetére
Én pl. A szűrőt is feltötlöm olajjal, és úgy csavarom fel, még hamarabb lesz olajnyomás első indításnál.
De ettől függetlenül is kell még rátölteni utána."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
AndrewTdi
addikt
válasz runner 125 #64674 üzenetére
Buktasd orra - függőlegesbe a mocit.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #64674 üzenetére
Term. Vízszintesen, valamennyi kifolyik belőle de mivel elég viszkóz hidegen az olaj ez nem sok. Kb 80% bennemarad...
És úgyis csak 4l -es olajat tudok venni a motorba kell 3.2l, 8 decit ígyisúgyis mindenévben kidobok. Akkor már azt a 4cl-t hadd ne sajnáljam ami kifolyik....
Csak egyszer tölsd így fel a szűrőt meglátod 2 perc alatt mennyit beszippant a papír töltheted újra fullra...
Indításnál nincs 2 sec olajnyomásig így meg...."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
#79335424
törölt tag
válasz runner 125 #64716 üzenetére
Naná, hogy gumikesztyűben tekerem ki az olajleeresztő csavarokat!
-
ath
senior tag
válasz runner 125 #64716 üzenetére
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #64716 üzenetére
Nálam az olaj a szűrőből pont a leomlőkre csöpög amit úgyis takaríthatok szóval kesztyű + féktisztító szépen makulátlan lesz minden....
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
demars
addikt
válasz runner 125 #65030 üzenetére
Köszi!
Bevallom, vártam már a reakciódat!
Parázok azért egy kicsit... De egyszer el kell kezdeni...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #65033 üzenetére
+1.
A tisztelet legyen meg a gép és a természet felé, és akkor nem lesz baj. -
demars
addikt
válasz runner 125 #65033 üzenetére
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #65030 üzenetére
Azt mondom hogy motorhoz képest qrvadrága.
Tudod hány 6-7millás BMW motor van itt az utakon?
Nem hinnéd el. Bődületes mennyi ember keres nyugat eu-ban 3000 eur meg afelett havonta.
Mindjárt nem is sok a 10-en millió sem. Motorhoz képest sok ez igaz.
De akik 80-100k EURós autókkal játkálnak...
Én értem hogy sokan élnek 1000 eur fizetésből. Nem nekik gyártják.
De az arányokat kell megnézni. Hány millióan keresnek havi 5-8-10k Eur-t.
Term. No offense de ezt máshogy látom."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
fattyu
veterán
válasz runner 125 #65232 üzenetére
Örülök nem nekem kellett.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #65278 üzenetére
De az automata kikapcsolás tetszik, néha előfordul, hogy kinthagyom.
Nem tudom, hogy mindegyik HD tudja-e, de a jelenlegi VFR is megkapta ezt a funkciót. -
#79335424
törölt tag
válasz runner 125 #65278 üzenetére
A HD tényleg elég hülyebiztos. A riasztó és az inmobilizer régóta alap, de az újabbakon már nem kell elővenni a távirányítót. Elég, ha a zsebedben van, amikor közelítesz a motorhoz. Automatikusan kiold. Meg le is zár. Na, az is elég vicces szitukat tud okozni. Egyik cimborám napközben valamiért a barátnőjének adta, a csaj meg zsebrevágta. Aztán este hazavitte a lányt, mi meg indultunk tovább. Csakhogy a HD pár méter után leállt. Sejtheted, hogy mekkorára nyílt a fikazsák, amikor kiderült a leállás oka.
tboldi:
Igen, legalább 10 éve mindegyik HD kikapcsolja az indexet, ha X idő után, Y sebesség fölé gyorsítasz.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz runner 125 #65278 üzenetére
Volt aki kocsiban is megprobalta így az indexet. Bal oldali kar balra, jobb oldali kar jobbra. Aztán csodálkozott, hogy mi kalimpál az ablak előtt
[ Szerkesztve ]
-
PoLizei
aktív tag
válasz runner 125 #65290 üzenetére
Állítólag a figyelmeztető tábla a hatótávolságra van kitéve. Radarral mér, szóval lehet, hogy tényleg olyan rövid, de azért egyelőre rátartok picit. A 84-es úton járok, ott van egy érdekes rész: 60-as tábla > kereszteződés > sarkon a tábla > trafioszlop. Eddig nem tudni, mit mér, 60-at is vagy csak a 90. Nem sokan lassítottak ott eddig, lehet, hogy azért rakták oda a trafit, de a tábla szerint csak a leágazás utántól fotóz.
P*L****
-
KrAt
veterán
válasz runner 125 #65290 üzenetére
Jóval a tábla után (a portál felé) van a hatósugara sebméréshez..
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #65290 üzenetére
Elölről/hátulról Kb 20-40m távolságban az aszfalton látható egy kis fehér négyzet vagy kör, amit azért festenek mert ahhoz kalibrálják a műszert és ott lövi a fotót. Mindegyik előtt ki van téve figyelmeztető tábla kb onnan illetve előtte kellene satuzni ha gyorsabban mész. Plusz infó, állítólag csak egy dolgot tud, azaz vagy trafizik/mér,bizti övet néz,műszaki vizsgát nézi stb stb. Éés ha felteszel fekete kábelkötözőt a rendszámra akkor az zavarja a rendszert/szoftvert.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
PoLizei
aktív tag
válasz runner 125 #65296 üzenetére
A nick a vezetéknevemen alapul, de már megbántam.
Ha a kábelkötegelő zavarja, akkor lehet hogy egy véletlenül elszabadult, lobogó spanifer is?
P*L****
-
FIREBLADE78
addikt
válasz runner 125 #65323 üzenetére
Neki a régi,akkor úgy mondom,hogy a 2008-as forma,de láttam 2007-esben is ilyet.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Something_
őstag
válasz runner 125 #65429 üzenetére
A gyari is meg van, de nem az volt fent, hanem ugyanez, csak kromozott. Ezt azert raktam fel, mert roviditett es gondoltam kenyelmes lesz huzni a feket 2 ujjal. Igy is lett, helyette most a kuplung szokatlan.
-
demars
addikt
válasz runner 125 #65429 üzenetére
Honda az honda...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Babzsákfotel
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs