-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137418 üzenetére
Igen, technikailag tudja bőven az autópálya tempót.
Csak már én sajnáltam, hogy egész nap azon a fordulaton kell hajtani.
Főleg, amikor egy nagyobb vas ment elöl, és neki a 140-150 volt az a 130, akkor méginkább :) -
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #137432 üzenetére
Van még hely a plafonig....
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137428 üzenetére
Ezzel nem vitatkozom, csak azt akartam írni, hogy hosszú autópályás szakaszra a több henger jobb.
A DL-el, 110-120 körüli tempóval úgy éreztem, kimegy a világból, de folyamatosan (értsd, több órán keresztül) autópálya tempó már valahogy nem az igazi. Nem mondom, hogy nem bírja, mert simán viszi, de ott már valahogy nekem nem volt szimpi.
A Tracer, ugyanezen sebességnél egy kicsit kevesebbet is forog, de a több henger miatti finomabb járás miatt teljesen más érzés.Más felhasználás az, amikor rövid távon (pl. szerpentinen) elforgatod tiltás közelébe, aztán fék, vissza kettőt, kanyar, megint nyélgáz. Ott kurvajó a V2.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #137437 üzenetére
Arról nem is beszélve, hogy lánckerék-áttétel, és gumiméret kérdése is, hogy mi mennyit forog 130-nál...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137437 üzenetére
Végülis a hengerek mérete nagyjából ugyanakkora, csak 1-el több van neki ( DL650 -> Tracer 900 )
Szerintem a fordulatszám tartomány nagyjából egyforma. -
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #137447 üzenetére
Igen!
Tegyük fel, hogy eladtak GS-ből 100x annyit, mint ST-ből (nem tudom valójában mik a viszonyszámok, azért a feltételezés, akit jobban érdekel, járjon utána, nekem sajna nincs rá időm).
Értelemszerűen több a használt matéria, több fut az utakon, több lett már elbontva, több törött össze, több ment tönkre (azonos hibaarányt (már megint) feltételezve). De az utángyártott anyagok (Bosh, Champion, MAN, stb) és kiegészítők (Touratech, SW-Motech, Givi, stb) is ugyan így nagyobb igény miatt nagyobb számban állnak rendelkezésre, legyen szó értelmes dolgokról, vagy pimpelt színes szarokról (AliExpress és társai).Remélem így már kevésbé félreérthető
(#137449) johanson
Itthon 480, kint 2+€. Még Albániában is, ahol kút van sok, de sokba inkább nem akarsz megállni![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#14787072
törölt tag
válasz Topiccsendőr #137452 üzenetére
értem, köszönöm.
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #137460 üzenetére
ezért szeretem a zrxet.
150 (óra szerint) 5100 ezzel is utazok vele nem ölöm feljebb,a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137460 üzenetére
Kezdem érteni néha miért írod, hogy ideje az elektromosoknak.
...mióta volt haverunknak az az SC57 most meg az 59 én már nem aggódom az olajevésen. Az utóbbi sz@rja Montenegró- BP távót konstant 9k++ tolta le. Odaértek és spontán tolt egy olajcserét de köszöni szépen jól van még működik, Budapest - Adria egy hónapja dettó így nézett ki.
Ha eszegeti a blokk had eszegesse, valahol talán német motorrrvüben olvastam, hogy max fordulat 2/3-a az ami alapvetően teljesen jó utazó fordulatszám és értelemszerűen annak környéke, már ha ökölszabályt kell írni erre. Lehet hülyeség akkor az, de kötve hiszem, hogy egy 2 hengeres 600as 70 lovas blokk nem tud 150 körül utazni...
A CB csak 58le és 500cc mégis utassal dobozzal és tanktáskáv GPS szerint nevetve megy le a horvát partra 140 körül... hamarabb érzem, hogy szar a futómű és a fék ekkora tömeghez mint attól féljek, hogy az a fordulatszám tartomány káros lenne.
Ez valahol egy korosztályt érinthet egyébként a régi szoci kocsikhoz köthetően, apám is féltette a kawat "nem akarom szétforgatni 5000 felett" ahogy a Jazznél is szinte én könyörgöm néha ne gyilkold már alapjárat felett 600-al ki van fizetve az a fordulatszámmérő a közepén is...
Mobilon csak nekem ugrál újabban Ph!? Ipaden és S10-en is ezzel szívat alig lehet gépelni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
válasz Topiccsendőr #137467 üzenetére
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
pietrrr
aktív tag
válasz Topiccsendőr #137474 üzenetére
"A google ertekeleseket elolvastad?"
Persze, guglin meg facebookon is. Nyilván vannak olyanok, akik csak beötcsillagozták a helyet a havernak, de úgy tűnt, hogy akad jópár valós vásárló is. A minél nagyobb merítésért tettem fel itt is a kérdést
Az itteni, inkább negatív vélemények miatt (is) semmiképp nem fogom elsietni a vásárlást, de ha arra járok benézek majd személyesen a boltba.
Ha ez megtörtént, majd igyekszem nem elfelejteni beszámolni az ott ért tapasztalatokrólÉs köszi még egyszer a véleményeket!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #137474 üzenetére
Nagy rajongoja vagyok a marketing szovegeknek, ezert fontolgatom, hogy fogok irni egy forditoprogramot hozzajuk.
Gyorsan atfutottam a miert a serpentize cimu menupontot, ahol tulajdonkepp meg kellene gyozniuk, hogy miben kulonbozik ez a termek mas gyartok termeketol.
Mivel a google velemenyeknel a termekekrol nem, vagy 1 napos teszt utan irtak a nyilvanvaloan erdek nelkuli felhasznalok, csak a kiszolgalas, es az uzleti terv kapott 5 csillagot.
Mielott felreertene valaki, en nem tudnek egy ilyen ceget alapitani, egy sor termeket kitalalni, hogy melyiket vegyem at egy masik gyartotol, vagy mit valtoztassak rajta, en az osszes penzt, ami a cegben van, oreg szar motorokra es egy hangar kiberlesere forditanam, tehat a verig fikazom az egeszet, mert az interneten az ember ezt megcsinalhatja.
Meg szerintem a marketing szovegek idegesitoen fasznak nezik az embert. Leginkabb ez ordit a fikaert.
-----------------------------------------------------------------------ez a sok szaggatott vonal nagy melo am okostelefonon bszki
Küldetésünk, hogy minél több, minél biztonságosabban felöltözött motorost láthassunk az utakon.
Magyarorszagon belul ez halott gondolat. Ha nem nyitnak kulfold fele ezzel a termekpalettaval, akkor rossz helyen van a kocsi Lali.
100%-ban magyar tulajdonosi háttér.
Remek. A nemzeti toke biztonsagban van. Nem valami rohadek nyugati multi viszi ki a penzt, a hozzaadott ertek itt van, pakisztan pedig a mi gyarmatunk. A pakisztanok nemetjei vagyunk.
Akik igen motiváltak a fejlesztésben, hiszen a nemcsak biztonságos, de kényelmes és jól kinéző motoros biztonsági felszerelést szívesen vesszük fel bárhova.
a lelkes cegtulajdonosok a fejlesztok is egyben.
Ez az alpinestarsnal is igy van. Meg a dainesenel is.Hétköznapi teszteket végzünk, tudjuk mi kell Neked (Pl. a termékek vezető fejlesztője évi ~30 ezer km-t motorozik).
A lelkes cegtulajdonosok a fejlesztok es a tesztelok is egyben.
Egy kozuluk sokat motorozik. Hetkoznapi teszt= Hogy birja a cirogato szelet, a napot, vizet, cicaszortLokalizált fejlesztések, minden visszajelzést megfontolunk, így Rátok vannak szabva termékeink.
A lelkes cegtulajdonosok, tehat a fejlesztok es a tesztelok, nem mennek el kulfoldre motorozni? :D ezt nehez leforditani.
Nezik a krvaanyazasokat a facebookon.Olyan nagy pakisztáni gyártókkal dolgozunk együtt akiknek több évtizedes tapasztalatuk van motoros felszerelésekben, ezért kiválóan kivitelezik a mi elképzeléseinket is.
Ott gyartatnak ruhat, ahol mas, nagyobb gyartok is, de az o termekuk jobb, hiaba ugyanott gyartjak, mert... olvasd tovabb, majd rajossz.
A felhasznált anyagok minőségében és kivitelezésében soha nem adjuk alább: minőségi marhabőr, erős cipzár, igényesvarrások, minél több, minél magasabb védelmet nyújtó protektorok használata, stb.
A felhasznalt anyagok kivitelezeseben ha nem adjak alabb, amig csak lehet, a termekek annyira dragak lennenek, hogy senki nem venne meg oket, plane nem magyar piacon, ahol a motorozasbol megelni nem lehet. A protektorokra szabvany van, amennyiben CE minositett, igy az ala nem is adhatjak.
Na. Kit gyozott meg a marketing?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
pietrrr
aktív tag
válasz Topiccsendőr #137480 üzenetére
Jah, hát reméltem h valakinek van velük tapasztalata, és azt leírhatná.
Nekem egész egyszerűen tökre bejön az említett kesztyű és kabát kinézete KÉP ALAPJÁN.
Szóval nyilván megnézem, felpróbálom mielőtt megvenném, csak gondoltam megkérdezem, hátha használt már valaki tőlük cuccot.
Ezt a hosszú marketingcuccot meg eddig nem is olvastam -
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #137479 üzenetére
Nekem hiányzik a "versenypályán született" valahonnan a szövegből. Elvégre a Suzukitól a Kawasakiig mindenki oda meri írni a legfapadosabb motorjaihoz is, miért pont a ruházatnál hagyná ki bárki ezt a ziccert?
Még kb 2 éve írtak nekem instagramon, hogy adnának egy kesztyűt ha csinálok róla videót. Visszaírtam udvariasan, hogy köszönöm, de egy Full Metal 6 mellett nem tudok mit kezdeni egy ilyennel, ajnározni nem fogok semmit, de egy szerencsés követőnek szívesen elajándékozom. Megsértődhettek valamin, mert azt a választ kaptam, hogy kevés a feliratkozóm, úgyhogy mégsem küldenek semmit
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137525 üzenetére
Karbi szinkronhoz is szét kell szedni a karburátort? Ott mit állítanak pontosan?
-
Harcipocok84
tag
válasz Topiccsendőr #137525 üzenetére
Huhhh... hát nekem nem rémlik, hogy a számlán szerepelt volna "O" gyűrű, ezek szerint a régi lett visszarakva. Maga a motor szépen megy, jól húz, sőt sokkal simább is lett a járása. Egy V2-es 1100-as DragSTar-ról van szó, eddig kemény vaddisznó hangja volt nyitott dobbal, most meg olyan kis halk kerti traktor, nem szép, túl csöndes, szolid Repedt volt mindkét karbi csonk. Kérdés hogy a csonkcsere miatt (nem szív már falsot) vagy a karbi állítgatás/fojtószelep szögének piszkálása miatt lett ilyen szelíd a hangja. Akárhogy is , nem tetszik.
-
veterán
válasz Topiccsendőr #137590 üzenetére
Már másik topikban is felidegesített az értetlenségével, és most sem a véleménykülönbség a probléma (mert az nincs is érdemben), hanem a hozzászólások minőségével, és azzal hogy felhívom rá a figyelmét, akkor meg kezdődik a sértegetés. Mindeközben lejáratja magát. Nekem ehhez sem kedvem, sem türelmem.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137578 üzenetére
Nem egy supercorsa, de a tarsaihoz kepest lathatoan hegyesebb a profil, ha hegyesseg alatt erre utaltal. Irtam is, hogy mar elso km-eken is erezheto volt, hogy jobban akar dolni. Valahol egymas melle is pakolasztak oket egy teszten. En csak Michelin mellett lattam es ott is latszik, hogy kevesbe kerek.
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #137599 üzenetére
Igazad van. Most is. Ezt el kell tudni ismerni. Csak ne ilyen nyersen tennéd, sokat sírunk mi érzékenyebbek.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #137610 üzenetére
"Ez már másik fórumokon is felmerült, hogy kell "kimotorozni" egy motort?"
Odaadod az aktuális MotoGP világbajnoknak, és nem tud vele jobb köridőt menni mint te, akkor 100% kimotoroztad a motort
-
3psilon
aktív tag
válasz Topiccsendőr #137639 üzenetére
Ahh ok, szegény asszony 50 kilója túl sok. Van olyan beállítás egyáltalán, hogy ha egyedül megyek, akkor is látok, de ha utassal, akkor sem vakulnak meg a szembejövők? Mert akkor lekapom az idomot és megpróbálom beállítani.
Specs: Ryzen 7 5800X, 48Gb RAM, RTX 3060Ti 8Gb, Fedora Linux | Kawasaki ER-6F 2006
-
Somatom
veterán
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #137709 üzenetére
Jaja!
Viszont ami nekem tetszik, az az, hogy a NIU közösség összedobta nekik az akkukat! Szerintem ez király!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #137729 üzenetére
Van még hely az ősök kertjében?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #137731 üzenetére
Az utolsó szériában volt az több is....
-
d@vee
őstag
válasz Topiccsendőr #137743 üzenetére
Márpedig robogó is leelőz egy sportgépet. Persze ha az egyiken jó a pilóta, a másikon pedig a félszemű, félénk és kezdő Gizinéni ül
Bármilyen nemű egyezés a valósággal csupán a véletlen műve[ Szerkesztve ]
Ja
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #137809 üzenetére
pont hozzád mentem vagy 10 éve a roxival télen, ahol ráfagytam a kormányra.
jég az az aszfalton, és emlékszem volt olyan pillanat, amikor annyira fázott már a kezem, h úgy döntöttem nem nyúlok a fékkarhoz és inkább átmegyek a pirosonehhez kifejezetten felüdülés a j300on -1ben munkába menni..
eladó Kawasaki j300 robogó
-
goofy85
kezdő
válasz Topiccsendőr #137809 üzenetére
Az a hó kemény volt. Aznap volt az utolsó munkanapom, vittem haza Pesten mindenem az irodából, otthon felhordtam mindent a lakásba és mentünk le anyósomékhoz. Éppen le tudtam enni az Alföldre, az utolsó két kilit már csak szenvedtem, de pont utolértem a hókotrót és így sikerült eljutni a házig. Ha ott nem jön arra, akkor az út szélén szoptunk volna... A kotró mögött kb két kilivel is már volt vagy 10 centi hó...
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137827 üzenetére
A 4-5 évet asszem azért szokták mondani, mert a napsütés miatt eloregszik a külső műanyag héj.
De pl a Nolan sisak Lexan-bol készíti a külsőt, amire azt mondják nem öregszik a napfenytol. Ugyanez igaz sok más sisak gyártora is.
Ha viszont a belső ütés elnyelő réteg ment tönkre, akkor nincs mit csinálni, az legfeljebb a gyereknek lesz jó, bilinek :) -
Steven
addikt
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #137858 üzenetére
Ez jo. :).
De sztem a kep aranyaira, es a kepen lathato kozeli targyak elnyulasara gondolhat Geresics. -
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137867 üzenetére
Nem is az ero, inkabb az ahogy eloadta. Elhiteti a kis mocsok, hogy semmi gond semmi gond, de kozben a fizikat hagja meg eppen.
Meg jo par ev mire ilyesmivel rendszeresen szeretnek jatszani. Na de a durrogas es a varazslatok amiket muvel a futomuvel es elektronikaval, azt nagyon megkivantam.
Ez az oreg K5-hoz kepest is nagyon mas vilag mar ha meg van kergetve.
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137869 üzenetére
Az elhitetes alatt azt ertem, hogy tudom hogy az en szog egyszeru allithatatlan show bpf-emmel egy bizonyos kanyart hogyan lehet elvallalni, hogy az ott levo kis bukkano ne bassza el az ivet es ne tancoljon odebb az eleje, ekozben ezzel megy a matek es legalabb 20-30%-al nagyobb tempoval sem moccan meg. Nem en voltam ilyen ugyes, siman csak on the fly baszkuralja a futomuvet/gazallast/fekeket mit tudom en mit. Ugyan igy kigyorsitasnal nem en adagolom tokeletesen, hanem centire kiszamolja most mit engedhet ra a hatso gumira, hogy a leghatekonyabban kilojon. Szoval ilyesmikre gondolok az alatt, hogy elhiteti milyen jo vagyok.
A durrogas meg tudom, hogy siman csak cirkusz, de ez kell a hulye fejemnek. Azt is tudom, hogy csak kuldi be a levegot a kipufogoba, hogy az emisszion atmenjen es gazelvetelnel az ott maradt benyat egeti el, de akkor is mocsokjol hangzik. Az en kis makdaralomat alig hallom, ezt meg azert mellkasban erezni, hiaba gyari rendszer.
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137871 üzenetére
Azt hiszem mindenre is kaptam valaszt. A jegyzetem:
- Kemenyebb rugok kellenek nekem elore.
- Cirkuszi ECU kell a hulye fejemnek. -
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137873 üzenetére
Ezt magyarzom asszonynak es a bankszamlanak is, de nehezen ertik.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #137877 üzenetére
Sehogy
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #137877 üzenetére
Hát úgy, hogy a 180 helyett 230 lóerős lett.... és a csapágyak nem bírták a terhelést....
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137877 üzenetére
Nem tudom... pályamotor volt... túlforgott vagy ilyesmi. A kolléga meg akarta venni, aztán Hondát vett... most meg gondolta újra megvenné.. hívta az eladót ,hogy mi van a géppel, az meg mondta, hogy ne sajnálja,mert ECU írás után 500km-el csapágyas lett. Ennyi a sztori. Másodkézből van.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #137893 üzenetére
Régi a kép, de mindig ez jut eszembe, amikor a 600km futott első gumit le akarom venni, mert már tolja az orrát a gixxer
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #137871 üzenetére
triplák durrognak gyári dobbal is. csak halkan: pukpukpukpuk..
eladó Kawasaki j300 robogó
-
goofy85
kezdő
válasz Topiccsendőr #137904 üzenetére
Az a lánc a súllyal terheletlenség miatt lötyög ennyire?
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #137905 üzenetére
Nem szenvedek most ezzel, a geometria most jó. Kisakkoztam melyik hátsó gumihoz kb. milyen magasan legyen az eleje. Én arra gondoltam mikor már elkopott az eleje és nem tartja az ívet rendesen. Pirellinél ez jellemző, ahogy kopik el, szépen lassan, jól érezhetően megy el a tapadás. Úgy 300-350 kakucs kör után már nem fog úgy az első, érezni hogy nem tartja úgy az ívet. Ledobni ilyenkor nem szoktam megyek még vele úgy 100 kört, na ilyenkor már a köridőn is eléggé meglátszik. Feldobok egy frissebbet egyből megjön 7-8 tized. (lehetne még menni vele vagy 100 kört, de ennyire tolom rezsicsökkentett módban )
Jövőre tervben van hogy dunlop lesz megint elől, az sokkal jobban tapad szinte a végéig.
[ Szerkesztve ]
-
duni84
aktív tag
válasz Topiccsendőr #137904 üzenetére
ez a tag hogy nem süketül meg? én már attól migrénezek, ha a (beton)garázs fele áll a vége és mondjuk a kesztyűt bent felejtettem és vissza kell mennem érte
#metszéspontok
-
hroberto
veterán
válasz Topiccsendőr #137893 üzenetére
Van egy webshop, ahol még a nyár elején volt sok beragadt K3, 5-6 éves gumik voltak.
Én is vettem egy elsőt, de aztán eladtam, mikor láttam, hogy milyen gyorsan kopik az oldala.
Egy haverom vett 10 darabot (7 hátsó 3 első). Az ár nagyon jó volt: 12 körül volt az első 18 körül a hátsó 190/55-ös méretben.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137925 üzenetére
Szaraz zokni + kukas zsakot tudom javasolni Ha a csizma vizes belulrol a zsák jól szigetel, tapasztalat
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137873 üzenetére
Ezen a gondolatmeneten elindulva van aki probalt legujabb szerias Aprilia Tuono V4 factoryt ne adj Isten mellette BMW S1000R-t?
Most ezen a ketton kezdtem el gondolkozni kozeptavoli jovoben. Esetleg tudunk tesztvezetesi lehetosegekrol? Tudom utobbinal majd b*sztassam a Wallist, de Aprilia vonalon hulye vagyok.
Nyilvan a teszteket rongyosra olvastam/neztem mar, az alapjan az Aprilia lenne a jobb valasztas, de a BMW a racionalisabb, csak az a franya V4 hang.
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137947 üzenetére
Legtobb helyen igy aposztrofaltak a tesztek soran, ebbol vontam le ezt a kovetkeztetest. Raadasnak olcsobb is.
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137951 üzenetére
Nagyjabol igen, amiert olcso es sornegy. De kezdem elengedni a dolgot kicsiket.
A vezerlessel fejen talaltad a szoget. Az RR amit most hajtottam es tavasszal kerult megvasarlasra(irtam is anno a dologrol), na ott is 30 par ezer km-nel ugy indult a moka, hogy teljes vezerles csere, szelepallitas esatobbi esatobbi. Tehat akkor ez valoban "normalis" ennel a blokknal. Szep...
Attol meg vadallat 10e folott, de na.Nagyon egyszeru kerdes akkor feled ha van kedved jatszani :
Te mit nezegetnel ha a cel valami 120-160LE kornyeken max, kibirhato akar egy teljes het is rajta (nem a Te utazasi kepessegeid nem ernek ergo valoszinuleg supersportok kizarva), okos futomu es elektronika, 70%-ban szerpentin, 20%-ban palya es 10% varos. Utas nem szempont de ha fel tudok dobni egy drybaget az nem baj, bar hatizsakkal is meg lehet oldani mindent. KTM-ek es Yamahak kiesnek, ott nekem tul supermotos a pozicio.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137953 üzenetére
“ Segitettem? ”
Csokoltatlak!
Koszi egyebkent! Legalabb erzed a nyomoromat!Amiket en felirtam kiprobalasra tavaszra eddig:
Supersport 950s
S1000R
Streetfighter V2
Tuono v4 factoryAz a baj, hogy az evi egy darab 3000-es tura sok kompromisszumot general, de ez ilyen.
Az okos futomu alatt pedig itt nem feltetlenul az elektronikus allithatosagot ertettem, szarul is fogalmaztam, hanem a jo minosegu, tempot is biro futomuvet. Igazan pont ez es a megjegyzesed az europai vs japan inditotta el az erosebb gondolkozasomat.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!