Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zgospel

    őstag

    válasz Xero #137945 üzenetére

    A legújabbakkal nincs tapasztalatom, de 2015-ös Tuono Factoryval és 2017es szinte full extrás S1000R-rel mentem szerpentinen dinamikusabban. Habár fele ennyire sem tudtam motorozni még akkoriban, szóval nagy különbséget nem tudok tenni akkori emlékeim alapján :D Ha ma adnának két ilyen motort akkor kicsit jobban meg tudnám húzkodni őket :)

    Mindkét motor azt csinálta amit gondoltam. Egyszerű volt velük menni nagyon és kisimították az én hibáimat, amiben a rengeteg elektronika is segített, dőlésérzékeny volt már akkor is minden, a BMW-ben elektromos futómű volt, mindkettőben fel-le gyorsváltó, stb.
    Nekem a Tuono jobban bejött, felhasználóbarátabbnak éreztem minden téren pedig akkoriban jóval gyengébben motoroztam. A Tuono barátságosabban él az emlékeimben, mint a bömbi.
    Ami még megmaradt, hogy a Tuonoval hamarabb elfáradtam, úgy éreztem hogy erőből kell mozgatnom a motort, fárasztóbb volt a lapolgatás. Hogy ez a motor tömege vagy a hátsó gumi mérete miatt volt azt nem tudom, nem is emlékszem mekkora volt rajta. A BMW-vel nem volt ilyen.

    Kinézetre meg egyértelműen az akkori Tuono Factory magasan veri nálam a kategóriatársakat, a legújabb Tuono viszont elég ronda szerintem kinézetre is, és színre is. Az új S1000R kinézetében pedig pont kiveszett az, amitől az előd különleges volt: ránéztél és tudtad, hogy az egy BMW, erre a mostanira meg ránézek és összekeverem egy Suzukival. :U

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák