- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- DIGI kábel TV
- Mozilla Thunderbird
- Programozás topic
- A cégek zöme már AI-t használ
- ASUS routerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- SCART-HDMI
- Linux kezdőknek
- Rowon: AXAGON EE35-GTR 3.5 külső merevlemez ház bemutatás
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- czundermák: Retro PC vol. #1 Radeon 9600XT, cipősdobozból az alaplapba
- Építsük meg gyermekkorunk álom PC-jét! 2. rész
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz #79335424 #65220 üzenetére
Tök jogos.. Én is volt már, hogy agyvérzést kaptam pár 5-6megás képtől itt a topikban, mikor belefutottam a havi 100MB-os limitű mobilnetemmel... Na, mondom fincsi. Mert a teló egy pillanat alatt leszedi a HSPA mobilnettel, mire látom, hogy baj van, már megtörtént.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz #79335424 #65283 üzenetére
Inkább elviselem, hogy kikapcsolja, de járak valami újabb géppel. De leginkább a mocimmal. Az szerencsére a hagyományos nyomásra kikapcsolós.
(#65282) tboldi: No igen, az elég kelelmetlen, ha nem állítható a szakaszos ablaktörlő. Mondjuk szerencsére túl sokszor azért nincs rá szükség.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Ez teljesen igaz.
Viszont én azért kicsit idegenkedem az automata váltótól. Meg kérdés, mennyire megbízható. Olcsó motorba drága, ha megmakkana váltó, és az automata mindig nagyobb hibaforrás.
Én is tuti manuálisban vettem volna. Pláne, hogy 200 000 forint spórolás is azonnal.Még az a tárolórekesze, ami nagyon tetszett. Egy ilyen volt még terítéken az SV650 ellenében. Bár végül nem bántam meg, hogy SV lett, csak az a rekesz...
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Pedig nem az ár miatt írtam. De egy akkor még 1,7M árú (bruttó, regadóval) motornál nagyon nem mindegy egy +250 000 forintos tétel. (Utánakerestem az áraknak, 250 000 volt a DCT [link])
Akárhogy nézem, ez már egy (vagy akár több) elég fullos soknapos külföldi motoros túra ára....[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Gondolom, ha új NC700-asa van, akkor nem most vette, hanem amikor azok futottak 2012-2013-ban. Tehát az akkori árakon.
De most is 250 000, amit írsz difit. Több, mint 10% még mindig. Aki nincs tele pénzzel, annak nyugodj meg, hogy számít. Aki meg tele van, szerintem nem ezt a típust fogja keresni, hanem valami sokkal izgalmasabbat.
És ezzel nem azt mondom, hogy nem izgalamasak ezek a motorok. De vannak sokkal izgalmasabbak. Erről a mociról nekem a praktikusság és a kedvező üzemeltetési költségek jutnak inkább eszembe, mint előnyök.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Maximálisan meg tudom érteni. Magam is épp ezen agyalok az SV tekintében. Pontosabban csak 2-300K választ el tőle. Ilyen szempontból ugyanaz az a motor is.
Kérdés, mit lehet rádobni jobbat az NC-re, azt nem vágom, az SV-re ugye rámegy az SV1000-es és a GSXR-ek első része is többé-kevésbé okosan válogatva a cuccokat.Ezért is csodálkoztam picit, hogyha a pénz "nem akadály", sokkal komolyabb műszaki megoldású mocik vannak. Viszont ugye ha ez tetszett meg neki, akkor ebből kell főzni..
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Ferdzsoo #65976 üzenetére
Mikor megvettem (újonann, igaz, "4 évesen") a mocim, akkor jött ki nagyjából 9000Ft-ra/hó a casco. Nekem megér ennyit a nyugalom, hogyha lenyúlják, akkor nem maradok minden nélkül. Tudom, így megveszem újra a mocim kb. 10 év alatt, de szerintem ez korrekt a szolgáltatásért, hogy így biztonságban tudhatom.
Most meg már masszívan 8000Ft alatt vagyok/hó.
Hogy most hogy van a mostani kötésekre nem tudom, nekem az van, amit anno kötöttem 2012-ben. Akkoriban mondta az üzletkötő, hogy a sportmotorokra ugrottak durván a számok.Ja, igen, és 10%/100K konstrukcióról beszélünk.
Ráadásul semmi extra kedvezményem nincs, csak ez a biztosításom van náluk.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Kolondrum #66069 üzenetére
Az én motorom is injektros, és határozottan szereti gyengébb benzinbe, jóval meg nem érzek difit. Soha ilyen bajom nem volt vele, pedig pár ezer km-t mentem spurival adalékolva a benzint, nálam mondhatni bevált. Igaz, prémium benzinbe sosem tettem, minek.
Amit leírsz jelenséget nekem a kétütemű, injektoros 50-es robogóm produkálta, mikor döglődő gyertyával prémium benzint kapott (spuri nélkül). Pontosan így viselkedett. Az még ilyenkor kis lángcsóvákat is lövöldözött, mikor kihagyott.
[ Szerkesztve ]
-
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #66089 üzenetére
"Ezt butasag kijelenteni."
Oké. Már egyszer kértem. Ha az én hsz-emre reagálsz, akkor legyen benne megnevezve, mi nem tetszik és miért.
Ugyanis olyan szépen megfogalmaztad, hogy azt se tudni melyik állításommal van bajod, és azt se, hogy mi.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #66091 üzenetére
Rossznak "vélek" mivel pl. a családi autó is 75 helyett mondjuk lusta 60-nak érződik tőle, és az SV járási kultúrája sem közelíti azt olyankor, amit általam jobbnak vélt benzinnel tud. Ahogy általam jónak vélt benzinnel a családi járgányból is előjön mind a 75 paci, ami benne van.
A beavatkozás az, hogy ebbe a benzinbe spurit öntve jelentősen szebben jár utána a motor, kb. mintha normális benzin lett volna bele öntve. Ennyi. Homálykodás? Neked lehet, nekem tapasztalat.
Ami érvényes úgy is, hogy nem ismerjük pontosan, mi mit okozott és miért a háttérben.(#66092) Gaboman: Az egy dolog, a fórumba mi szűrődik le, és egy másik dolog, mi van a valóságban. A fórumba amit beírok nagyrészt kérdések, felvtések azzal kapcsolatban, amivel mások véleményére kíváncsi leszek. (Értsd, a "szenvedés".) Én nem szoktam csak azért beírni oda, hogy hejjj, dejót gurultam visegrád felé.... Pedig az nyilván árnyalná a képet.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #66101 üzenetére
Javíts ki, ha tévednék, de a lambdaszondás jármű nem nyílthurkú. Márpedig 2007-től van lambdaszonda az SV650-ben. (Enyém is ilyen.)
Tehát már az elején borult az érvelésed, mert ez egy zárthurkú, visszacsatolással működő jármű."A tobbi lehet egy lazabb vezermulanc, kornyezeti homerseklet, motorhomerseklet, legsuruseg."
Ez így van, ezek mind számítanak, kalkuláltam is velük. Az alkatrészes robbantott ábrája alapján levegőnyomás és hőmérséklet szenzor is akad a légszűrőházban az én SV-mben, a vízhőfokot is méri, tehát elvileg minden pipa.Szóval fussunk neki újra, hogy most már ismered, milyen járműről van szó, milyen szenzorokkal. Ha már a tudománytalan hozzáállást meg homálykodást emlegetted....
Azt amúgy éppen nem írtam, hogy érzésre jobban ment. Az a családi autó volt. Azt azért megérzed, ha elmész tanolni, teletöltöd, és utána jéé, újra endesen megy... Az SV-n viszont nem vettem észre, hogy lomhább lenne, csak a járáskultúra volt rosszabb a bizonyos általam gyengébbnek vélt benzinnel. Lehet gyengébb is volt, de ott nem olyan feltűnő, ha eltűnik pár paci.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #66107 üzenetére
Reméltem, előállsz valami emészthetőbb magyarázattal a tapasztalataimra, minthogy "varázsló vagyok", de ha nem, hát nem.
Ezzel a varázsló titulussal együtt tudok élni.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #66110 üzenetére
Ez tévedés. Nem a diagrammból állapítom meg, hanem a hosszú számolásból, ami a diagramm mögött van. A diagramm csak egy képi megjelenítése a kiszámolt adatoknak. A számolás alapja pedig a fizika törvényei, és mérések eredményei. És mint ilyenek, elég pontos képet adnak a különböző motorok karakteréről. Persze, nem kell mindenkinek ezt értenie. Magamnak csináltam, a saját érdeklődésem kielégítésére, nem másoknak.
Nekem teljesen jó, ha valaki ráül és kipróbálja, és vagy van lehetősége tesztelni a próbaúton, vagy nem. Én inkább kiszámoltam. Persze nyilván, a motor nem csak a menetteljesítménye, de azért ez egy elég fontos paraméter.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #66114 üzenetére
Ebből leginkább semmi értelmes nem fog kijönni.
A nyomatékok fordulatonként kellenek, nem csak a csúcsérték (tehát a komplett fékpadi mérés [link]), illetve kellenének az áttételek (váltó+primer/szekunder), kerékméret, menetkész tömeg, fizikai méretek, meghajtás módja (lánc vagy kardán)....
Értelmes számoláshoz jó adatok kellenek.
Persu véleményével ellentétben nem vagyok sajnos varázsló.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #66117 üzenetére
Nézd, én egyszerű ember vagyok. Ha a családi autó frankón megy, és a motorkerékpár is szépen jár vele, nekem az "jó benzin", és amelyekkel ez nem áll fenn, az nekem meg nem az.
Az olajnál a legdurvább difi a váltó működésében volt, de ebbe ne menjünk bele újra. Az egy mérhető jelenség, hogy behuppan sebességbe X hőfokon, vagy erővel kell váltani.
Ha úgy alakult, hogy azon a kúton kell tankoljak, ahol nem csípem a benzint, akkor ja, nem tudok jobbat, mint belerakni kis spurit. Pénzben nem sok. Nekem megfelelt. Részemről ezzel zárnám a témát.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #66119 üzenetére
Nem is állítottam soha, hogy ilyesmik modellezésére alkalmas lenne a táblázatom, nincs is benne pl. 0-100-ra gyorsulás mező.
Viszont ha ez nálad a napi használat, hogy te folyamatosan nyomatékcsúcson használod a motort csúsztatott kuplunggal, akkor azért megnézem, hogy fog kinézni mondjuk egy dobogókő-kör után a kuplungod.
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #66122 üzenetére
Szerinted miért írtam, hogy kell a menetkész tömeg és váltóáttétel?
Pont, mert a fékpadi adat magában fingot nem ér.Az a teszt a világ legnagyobb baromsága, hogy 6-osban teszteljük a rugalmasságot. Épeszű ember ha rugalmasságra van szüksége, nem 6-osban fogja használni, pláne nem olyan túramotorban, amiben kicsit túl van méretezve különböző okokból a hatodik...
Pl. az SV650-esem tipikusan ilyen, nagyon nem arra való a 6. benne, hogy mondjuk 80-ról kigyorsíts, hanem hogy 130-nál váltod, és mondjuk így gurulsz el messzire, fix tempóval, kis fogyasztással.
Szval itt én is igazat adok persunak, hogy ez a 6-ban nézzünk gyorsulást 80-ról teszt nekem is erősen motoros paralimpia kategória.(#66123) Lipton: Érzésre ez jött át. Már aggódtam, hogy valami kezd elromlani benne, de a tankolás után újra jó volt... Anyám szeret bele a közeli kúton gyenge löttyöt tankolni bele.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #66125 üzenetére
Értem az érvelésed. De azért vegyük azt is, hogy egy sima élménymotorozásnál nem mindenki vágyik arra, hogy ezt ennyire komolyan vegye. Nekem sokkal nagyobb élmény ha csak húzom neki (értelmes sebességfokozatban) és hallom ahogy dolgozik alattam a motor, stb. Ezt a felhasználást lehet jól modellezni. Amiről te írsz, azt sajnos tényleg nem.
-
HSM
félisten
válasz Something_ #66227 üzenetére
Gondolom, úgy gondolták, hogy ő állt a sávodban, de előtte mondjuk fél méter hely, és hogy ha ott próbáltál volna elmenni előtte, miközben foglallta a sávot, és pont akkor indult, mikor előtte voltál, az lett volna szabálytalan.
De ahogy olvastam, nem ez volt a helyzet.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
-
HSM
félisten
Van az is SV-re, csak az nekem nagyon nem tetszett, valahogy nem illik a motor karakteréhez, olyan sután néz ki: [link].
Úgyhog nálam maradt egy szép, de ténylegesen kevesebbet védő gomba, az sokkal kellemesebb megjelenésű.(#66575) canniball: Pedig egy nem csak hobbicélra használt motornál milyen jól jön az idom... A számát sem tudom, hányszor "mentett életet" így az évek során, hogy ott volt a félidom bebújni mögé, mikor pl. hirtelen rámesteledett, és hidegebb lett sokkal, mint kalkuláltam. Meglepően jól védi a térd, kézfej, mellkas környékét ha bebújok mögé, legalábbis az SV-n, remekül megtervezett a fejidom légterelés szempontjából.
A "félidomosság" remek kompromisszum a naked és burkolt gépek között szerintem.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz baboss #66572 üzenetére
Meg a DL650 nem egy izommotor. Tehát a mostani 400-asnál azért nem klasszisokkal erősebb. Ez a "baj" az SV650-el is, normál felhasználásnál állati király, nyomatékos, indul azonnal határozottan, amikor kell, nem is kér sokat enni (2007-től gyártottak), de nagy tempónál (leginkább 100 felett) azért elmaradsz a 100-120 pacis vagy erősebb gépektől azzal is sajnos, még ha játszol is a váltóval.
Pedig az SV pár lóerővel erősebb és jópár kilóval könnyebb is, mint a DL650 tesója. Mondjuk én nehéz vagyok (100kg), egy könnyebb pilóta alatt azért fürgébb lenne az SV-s 72 paci.
Mondjuk nem idegbeteg társaságban simán lehet vele tartani 160 körüli utazót is (~7200rpm akkor), szóval ilyen szempontból teljesen jó.(#66578) bob.zxr: Igen, ez egy ügyes kompromisszum a gomba és a cső között. No, meg nálad a fekete váz és blokk miatt nem is üt el annyira, mint nálam az ezüst blokkon a fekete cső.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz canniball #66583 üzenetére
Azt nem tudom, a VFR hogyan van megoldva, de az SV idomjában van egy kis "szélcsatorna", ami folyamatosan visz be friss levegőt az idom mögé is, tehát kapsz kis kellemes szelet, de nem azt a vadat, mintha direkten telibe kapna.
No, meg az SV félidomos, tehát sokkal jobban tud hűlni a blokk, nem kapsz annyit a nyakadba, mint egy teljesen burkoltan, mint amilyen a VFR is.(#66585) persuader: Hát nem tudom, az SV-n a vázat belülről oldalirányban tuti merevíti elég rendesen a blokk, szóval egy eldőlés/elcsúszás esetén támadó oldalirányú ütés erejétől annyira nem féltem. Aztán lehet, tévedek.
(#66586) bob.zxr: Igen, ugyanez volt, mikor elmentem pár sráccal túrázni, SV1000, Triumph Street triple, meg egy nagyobb BMW, és hát az egyenesekben durván elnyúltak, pedig kimotoroztam az SV650-ből, amit csak jó érzéssel lehetett.
Persze, nyilván, nem lassú ez, sőt, közútra, normálisan közlekedni bőven elég, de ha baboss-nak szempont, hogy semmiképp ne legyen kézifék a csoportban, akkor azért inkább bő 100 lovas gépek közt nézelődnék, mint 70.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #66592 üzenetére
Most nem értem, mi bajod ezzel... Azért valami fogalmam van a fizikai dolgokról, és a váz/motor építéséről is látszik ez az kívülről.
Nem mondtam, hogy minden rendben van vagy lesz, azt mondtam, hogy ÉN nem féltem (ami nyilvánvalóan szubjektív, hiszen az én eddigi tapasztalataimra alapul), még azt is odaírtam, hogy LEHET TÉVEDEK.
Ennél jobban nem tudom érzékeltetni, hogy ez csak a szubjekítv véleményem és nem egy nagy világi igazság...(#66591) Xaels: Természetesen igen.
Érdemes lehet ilyen szenpontból az SV-kre is ránéznie, mert amúgy megfizethető és jó motorok.
Mondjuk a dobozolási lehetőségek nem tudom, hogy vannak vele, a segédvázat pl. elvileg kicsit erősíteni kell hozzá, ne törjön el egy ponton.
Csak azt nem akarnám, hogy esetleg csalódás érné, ha már elég sok pénzt beleinvesztál a projektbe. 50 lóerő után azért annyira nem sok a 70.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Kroni1 #66595 üzenetére
Hááát... Hogy mondjam ezt... Igazad is van, meg nem is.
Pl. egy emelkedőn 70-el előzésnél nagyon nem mindegy, 70 vagy 120 ló van alattad. A 120-as gép letudja simán izomból, a 70 lovassal meg minimum egy váltás, vagy ha meg nem akarsz váltani, akkor nem úgy fog menni. Utassal meg végképp oda a dinamikának 70 pacival, igencsak megfogja. De itt szigorúan sietős/élmény motorozás tekintetében vizsgálva a dolgokat.A túrázásnál sem a 160km/h feletti dolgok a kérdés, hanem amikor egy durvább szerpentines kanyar után mondjuk 50-60-ről gyorsítasz újra... A nagyvas letudja kb. váltás nélkül izomból, én meg váltogatok+nyélgáz, ha nem akarok lemaradni... Ha meg ő is siet, akkor meg csak nézek utána.
De mint mondtam, élvezetes közúti/túra használatra nekem nagyon bevált az SV650, szeretem is, de azért el lehet könnyen érni a határait.
Egyedül a futóművével nem barátkoztam meg, illetve, hogy picit nagyobb erő kell a kuplungoláshoz, mint ami egy hosszú túrán/dugóban kényelmes lenne.(#66596) bogyo112: Ez tökéletesen így van. Én mindig mondom is, ha valakikkel túrázni megyek, hogy én inkább nézelődős túrázgatós vagyok, mint a koptassuk a lábtartót típus.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
-
HSM
félisten
válasz Kroni1 #66618 üzenetére
Hát mit is írjak erre... Nem a lóerő a lényeg, persze, de az mutat picivel teljesebb képet. Ugyanis az a fordulatszámból és a nyomatékból számolódik. Mert hiába van egy nyomatékos motoros, ha nem pörög eleget, nem lesz jobb, mint egy pörgős, de nyomaték szegény, ugyanis utóbbi nyomaték hátrányát ellensúlyozza a váltó.
Jajj, dehogy, nem motorozok én határon, a társak sem motoroztak. Éppen csak az volt a zavaró, hogy a normális tempójú kanyarvétel után kigyorsításon (amit azért lássuk be, minden motoros nagyon szeret beleértve engem is) úgy hirtelen elnyúltak előre minden különösebb erőlködés nélkül, még úgy is, hogy igyekeztem gépészkedéssel pótolni a hiányzó pacikat. Onnantól kezdve pedig ez az előnyük minden kanyar után nőtt, nőtt, aztán meg kénytelenek lassítani, bevárni, vagy majd valahol tali...
Szóval nyilván, ahol úgy láttam jónak inkább lemaradtam, mint a borravaló, engem csak ezek az egyenesek bosszantottak, hogy ott hiába mentem volna én is, ők csak úgy huss, elmentek... Nyilván, ha jó arcok, nincs gáz, megvárnak (ez volt nálunk a szitu), de ilyenkor ez azért kicsit az a kézifék effekt, amit baboss kolléga elkerülni igyekezett...Ami írsz persu-nak "100-120 lóerőhöz tartozó ~60Nm-es nyomaték" ott is az van, a Fazer pörgős motor, forgatni kell, az 1150GS meg ezekszerint a nyomatékgyár, ami csúcsteljesítményre gyengébb, de nem is kell forgatni. Nekem az ideális motor az lenne, ami alul is tol, de felül is. Mondjuk egy SV1000, az pont tökéletes lenne, ha nem lenne olyan torkos, amilyen. Az SV650 is bulis karakter, amilyen vehemenciával elindul a napi forgalomban is bármikor, de a felső tűzijáték nekem azért néha hiányzik, főleg amiket írtam, előzéseknél, tempósabb szerpentinezéseknél vagy utassal. Amúgy nálam is itt esett ki az FZ6, hogy én sem szeretem annyira az ilyen nagyon pörgős, de alul nyomatékszegény motorokat, szóval képben vagyok, mire gondolsz. De mondom, ezzel a kis tűzijáték-hiánnyal azért együtt lehet élni az SV650-nél.
-
HSM
félisten
válasz Kroni1 #66662 üzenetére
A váltó? Marha egyszerűen... Ugyanis az a nyomaték szorzóját szabályozza. Pl. egy 100nm-es motor, ami max 5000rpm-et tud, az való életben megfelelő váltóval gyanolyan erővel tudja hajtani a járművet, mint egy mindössze 50nm-es, de 10 000rpm-re képes motor az ahhoz passzoló váltóval. (Ideális, vízszintes nyomatékgörbét feltételezve.) Szóval mondjuk 100km/h-val az első 5000-et forogva ugyanakkora erőt fog tudni mozgósítani, mint a másik, ami fele akkora áttétellel megy, éppen 10 000rpm-en 100km/h-val. A főtengelyen továbbra is 50nm fog szembenézni 100nm-el, csak a más váltóáttétel miatt mégis ugyanaz lesz a leadott erő, ami előre hajtja a járművet. Remélem érthető. Akármelyik jármű is ezért tol jobban mondjuk egyesben, mint 6-osban, mert a váltó révén nagyobb a meghajtó erő, ami a főtengelyi nyometékból felszabadul.
Egy fizikus biztos szebben le tudná vezetni.Az SV650 hangja amúgy tényleg imádni való. És én is szeretem, hogy városban 5,5, hosszabb túra üzemmódban meg 4-5L között fogyaszt csak 100-on.
Igen, szerencsére eddig mindig sikerült toleráns, jó csapatot kifogni. Én nem hajtom magam bele veszélyes szitukba, inkább elbúcsúzom, ha olyan a brigád, szerencsére eddig sosem volt ilyesmire szükség.
-
HSM
félisten
válasz canniball #66671 üzenetére
Az az érdekes, menet közben nekem a legnagyobb melegben is elég az SVS-en a menetszél, hogy ne érezzem rosszul magam, ne süljek meg. Baj a megállásoknál van csak, de olyankor gondolom, az N-esen se hűsít a szél.
Nekem szerencsére tetszik az N és az S is az SV-ből.
(#66676) Khaosz55: "4-es fokozatból szoktam előzni kb 3000-es fordulaton"
Kinek mi az előzés.(#66678) baboss: Én nem így nézném ezt. Ezek a nagy lökettérfogatú, de kis teljesítményű hegyezetlen gépek azért nem sportmotorok. Azt tudják, mint a 600-as pörgősebb gépek, csak pörgetés nélkül, kényelmes fordulaton. Szerintem állati jó gépek, és szépek is. Nyugis de haladós közlekedéshhez tökéletesek. Mondjuk a fogyasztásukról nincs infóm. Nem véletlen csak 100 paci körül vannak ezek.
(#66679) bob.zxr: Mikor tanultam mocizni, én 1000X jobban élveztem a Honda CB400SF-et (sor4), mint a másik, hasonló teljesítményű tanulómotort, a GS500-at. Jók azok közlekedni is, csak másmilyenek. Én mondjuk ilyen szempontból SV-fan vagyok, nagyon jó, hogy mindig van benne tartalék, nem kell úgy rákészülnim, mint a sor4-eknél. De attól még a sor4-et is remekül lehet használni bárhol, bármikor.
-
HSM
félisten
válasz baboss #66848 üzenetére
Akkor az én 8 éves gumim hány százalékos? Mínusz 60?
Megyek is mocizni vele.
Az esetleges köpködések megelőzésére, 4 évet szalonban állt, nem a napon, hóban, sárban.
De egy egyéves guminak, ha normálisan tárolták, szerintem se lenne szabad semmi baja legyen.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Bogyó bá' #66874 üzenetére
Nem is tapad 100%-osan a gumi már. De bőven lehet kompenzálni kis óvatosssággal, szóval használható. Ahogy a futómű is használható, meg a fék is, hiába bukik azon is csomó fékutat az ember (szerintem még többet, mint a gumin) egy komolyabb technikával szemben. Csak azt úgy annyira nem divat emlegetni... Ez van.
(#66875) Kroni1: Csak elvi szinten... Ha valaki nem tart rá igényt, az miért fizesse ki? Szerintem sokkal jobb lett volna, ha hagyják ezt a vásárlónak eldönteni, a piac úgyis kialakította magának a keresletet. Egy olcsóbb motor árához képest ráadásul nem is olyan kis tétel.
(#66877) canniball: No, meg hely kell a vezérlőjének, pumpának, tárcsának, felfogaási pontok...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen