- Milyen routert?
- DIGI kábel TV
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AliExpress tapasztalatok
- Linux Mint
- Hálózatokról alaposan
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #110234 üzenetére
Gixxer még bírja. Pedig kapott/kap rendesen.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #110236 üzenetére
Az a helyzet, hogy ez a használat nem felel meg a kezelési útmutatók 95%-ának! Ergo nem mi többiek használjuk a motorjaink nagypapásan, hanem Te gondolod azt, hogy a rendeltetésszerű használatban van a hiba! 🤔
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #110240 üzenetére
Kb. az összes váltós 125-ös nyélgázon éli le az egész életét, mégis elég jól bírják a szerencsétlenek...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #110234 üzenetére
A kapott rendesen alatt azt értem, hogy volt forgatva, pl amikor az Alpokban két embert + csomagokat vitt fel a Grossglockner-re, továbbá volt hogy elvitt dolgozni -10 fokban is.
Amire te gondolsz, az pályahasználat."önmagam hite vagyok magamban"
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #110262 üzenetére
"Ha dizel lenne a motor, vagy alacsony fordulatra belott turbos benzines"
Gajdán doktortól tudjuk (vezess.hu), hogy erre való a kettőstömegű lendkerék. -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #110262 üzenetére
A tartósságot valóban a kilométerek döntik el.
A 650 egyhenger egy rotakapa leginkább
Nekem 650 V2 deauville van. Itt is van ilyen effektus, de nem érzem annyira kínzónak mint az egyhengeresnél. Viszont a motorfék...
Nem tudom mi zajlik bent ennél a folyamatnál, de úgy érzem itt kapja a legnagyobb terhelést a kuplung rendszer. Mondjuk 3.ba 3500rpm, és hirtelen visszaengedett fojtószelep elég markáns motorféket eredményez, Ilyenkor hallom, az áthelyezett terhelés hangját.
Itt sajnálom a legjobban Gondolom ez sem egy nyírós használat?
egyhengeresnél még brutálisabbnak érzem.
Gondolom az olaj itt kaphatja a legnagyobb terhelést. A felfele váltásnál minden lendületben van. Motorféknél meg a visszaható erő lesz igen magas. -
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #110281 üzenetére
Hát, tekintettel arra, hogy európai márkák, hamarabb jönnek még, mintha Japánból kellene. Nalam pl szelepfedel tömítés polcon volt - gyári. De mondjuk kolléga BMW-s és neki egy szaros kuplungbowden valami két hét volt.
Amúgy erősen fogyatkoznak a régi motorokhoz a cuccok, a 98-as 9-eshez kuplung kiemelő már nincs, pedig el szoktak törni ezeknél az idős gépeknél. Használtban sincs már csak ritkán. Teljes váltót kell cserélni újabb evjaratra ilyenkor.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zsolti_20
senior tag
válasz Topiccsendőr #110292 üzenetére
Kicsit utána néztem nem tudom mennyire hiteles az infó, de azt írja hogy:
"The original speedometer dial face in km/h is replaced with a new face with mph and km/h scales. Distance will continue to be recorded in kilometers and it is acceptable in the UK to have speed and distance in different units."
Viszont egy másik oldalon ezt találtam:
"Note: We can not accept secondary devices, hand written changes or multiple stickers applied to the speedometer. We can only accept the changes detailed below." -
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #110352 üzenetére
Nekem is 2009-es van a robogón, jövőre azért már le fogjuk dobni, mert kezd repedezni De csúszni még nem csúszik.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #110352 üzenetére
Ja ahogy a pályagumi is kuka 1-1.5 évesen (gumis szerint). A 2013as racetec ami 3 évet állt a fűtetlen mélygarázsban, pont úgy tapadt most nyáron mint 2016ban
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #110352 üzenetére
Kecskeméten elhasználjuk majd, nyugi!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #110471 üzenetére
"Ugy tervezem, hogy a szelephezag tuti rossz lesz, szij, kopo-fogyo cserevel fogom kezdeni."
Látod, Te is rögtön egy jelentős hozzányúlással kezded, mert indokolt. Persze ezek Neked nem jelentősek, sőt, egyszerűek. De a topikban nem hiszem, hogy az emberek 50%-a tudna szelephézagot állítani otthon. Én sem, mert még sosem próbáltam. Erre próbáltam utalni, de lehet nyugodtan ki-be forgatni a leírtakat.
Petrol Circus Gábornál kérdezz rá bátran, neki a Monstere asszem 620, de nem vagyok benne biztos. Szerintem arról is tud annyit, mint a Multistradaról!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #110484 üzenetére
"vastagon visszatekert oraval"
Na ja! Nézd meg az én esetem!
Egy tucat Rotaxos Pegasot néztem meg, próbáltam ki. Mindről kiderült, hogy Olasz-import volt, és mind 40-44ekm-el került haza.
Aztán megvettem az enyém ismerőstől, aki szalonban vette 0km-el. 10 évesen 10ekm volt benne, aztán megvettem, beletettem még 20ekm-t, és most van az órában 785 km!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
veterán
válasz Topiccsendőr #110481 üzenetére
Nem kell fogni a kezem, beszélgetünk, esetleg van-e tapasztsztalat, vélemény, valamelyik márkáról. A fiatal durr bele korszak elmúlt, fejetlenül nem rohanunk már előre. Nyilván mást is el fogok olvasni, de most találtam ezt a topikot és hátha...érted. A típus meg azért nem egyértelmű annyira csak kb.az hogy V2, az a biztos...Ha más nem lesz, szétfűrészelek egy SV-t és a saját stílusomra alakítom...volt már rá példa...
Szóval hátrább az agarakkalHARLEY-DAVIDSON
-
veterán
-
#81556480
törölt tag
válasz Topiccsendőr #110516 üzenetére
Mivel ez nem tű pontos így, ezért inkább több az mint amit írtam.
Holnap jön az új tárcsa, megnézem az mit tud. -
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #110525 üzenetére
Nem tom milyen motorról beszélünk, csak annyit tudok, hogy nem szegecselt a tárcsa, ebből következtettem, hibásan - vagy ő mondta hibásan. Viszont ha szegecselt a tárcsa, akkor sem igazán érezni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #110534 üzenetére
3 havonta új plexi? Nem tudom mióta van meg, de mivel a 10 nem mai darab, gyanítom hogy már vehettél volna egy új sisakot a plexire költött pénzből
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #110558 üzenetére
Azon én is. Amennyit állatkodik, egész jól bírja
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #110570 üzenetére
Jah 3 éve volt. Emiatt is (meg mert sokan voltak) próbáltam türelmes és óvatos lenni, mégis rosszul ítéltem meg egy ilyen szitut. (csávó mondjuk tényleg mocsok lassan ment és sikerült pont rossz ütemben elém motoroznia)
Szépet hemperegtem, de nem volt semmi. Szereltem fél órát, gumimelegítő vissza és mentem tovább.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #110581 üzenetére
"na mutasd meg a motorommal, mit tudsz" Telibe lőtted a dolgot pont erről beszélgettünk múltkor faterommal is, hogy nem az a kérdés, hogy összefogja e valamelyik résztvevőnek csukni a motorját majd én megmutatom mit tud a motorod ha elég faszagyerek lennél hozzá, hanem a mikor a kérdéses.
Ezzel együtt sajnálom az, hogy nem csípem a stílusát != azzal, hogy megérdemli e valaki vagy nem a gatyát...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #110581 üzenetére
Köszi, ezen most így reggel nagyon jót nevettem :DD pedig szomorú dolgok ezek. Tegnap pont azt akartam irni, csak aztán felbemaradt, Hogy itthon lehetetlen jó motoros lapot találni, mert mindegyik nyom valami király bölcsességet, egy pár előítéletes megállapítást, csak azt nem tudjuk meg hogy milyen a motor. Néha beletalalnak azért és sikerül egy-két jobb írást is összevakarni, de mindig hianyerzetem van. Persze lehet azt mondani, gyere köcsög, csináld jobban, de én csináltam, igaz más téren, de jól ismerem a magyar piacot, meg mindig ott tartunk, hogy te teszel szivesseget, hogy a szarjukrol irhatsz, ami ha szar, akkor fel vannak háborodva. Itt, ez az ország sosem lesz normális, főleg most, hogy elszalltak a bérek és nincs munkaerő, megjelentek ezek a nagyon önérzetes "vállalkozók" akiknek ha megmondod, hogy szar amit csinál, akkor inkább megsertodve távozik ahelyett, hogy jól megcsinálná - akkor is, ha kifizeted. És persze jól megszedik magukat a szar munkájukkal is. Na valami ilyesmi a motorimportőr is. Borzasztó állapotok vannak.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #110609 üzenetére
Pénz nem számít! Csak olcsó legyen...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #110611 üzenetére
Most hülyének néznek a munkahelyemen, hogy mi a fenét röhögök itt magamban Amúgy látok mostanában bátor futárokat, akik MZ-vel tolják, nem tudom miért éri meg. Igaz, "Volt" kajafutárt is láttam, aki valami régebbi GS BMW-vel hozta a kaját, hátul nagy kék dobozzal Sírtam
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
DZs
senior tag
válasz Topiccsendőr #110595 üzenetére
Azért kérdeztem, mert gyanítottam, hogy a tömítések, benzinkör, olajkörök itt sem bírnak évtizedeket.
Köszönöm mindenkinek a választ!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #110609 üzenetére
Nono! A GS500 benzincsapja önmagában 22 ezer forint, és csak a gyári új a jó, a bontott az pont olyan xar lesz, mint amit cserélne!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #110618 üzenetére
Ez durva.
Gondolom innen mar nincs vissza ut.
A Gp-be ossze szedik, de gondolom ott is van elektronika.Amugy ezek a mechanikus csillapitok jok?
Vagy inkabb tenyleg nagysebessg es terheleteln elsokereknel van jelentosege? -
senior tag
válasz Topiccsendőr #110618 üzenetére
OK, ez jó szar ügy, de valahol nem értem hogy ha ez látszólag ilyen könnyen összejön akkor miért nem történt még több ilyen eset? Illetve bizonyos típusokat érint? (ha így van pl kurva gáz a CBR -nél..) És akkor megint nem értem hogy basszus, hol vannak a vázgeometria, stb tervezők ilyenkor? A kész homologizált típus sikerül úgy ahogy - maximum rádobunk szériában egy kormánygátlót és le van
szarva, tudva..?
Ez mindenhonnan nézve kérdést vet fel...Pl régi tipusokon mindegyiken volt ilyen? CBR RR, GSX-R, GPZ, FZR - a tempójuk megvolt, vagy azok meg nehéz dögök voltak azért nem volt ilyesmi talán..? És nem lehet akkor egy geometriát ugy megcsinálni hogy a súly előrébb menjen az első kerékre? Ekkor romlik valami más paraméter?
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #110625 üzenetére
Erősen gumifüggő is a téma. A lágy oldalfalú gumikkal (pl supercorsa/racetec) sokkal kevésbé jelentkezik csapkodás. De emlékezetes az Ntec előtti (D209 pl) hátsó dunlopok esete is, amikor akkorát nyúlt a hátsó 180 felett, hogy nem ment egyenesen a motor.
-
hroberto
addikt
válasz Topiccsendőr #110647 üzenetére
Amúgy ha lábon hozom haza, nyugodtan jöhetek vele egyhuzamban 200 kilométert, vagy 1X, 2X álljunk meg egy kis pihenőre?
Xiaomi 14, KTM 1290 Super Duke R Gen3
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #110669 üzenetére
2012 utáni, vagy 2016 utáni volna ideális, mert ezek már injektorosak, de min 2007-től
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #110674 üzenetére
ugyehogy csak az injektoros?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #110714 üzenetére
Fogadjunk abban hogy terep használat mellett, nem versenycélra gondolok, hanem ahogy én motorozok tovább bírná az olaj is mint ha kint megy vele közúton.
Az a terhelés amit kint kap más, mert ott rövid idegig áll fent a magas fordulat, nem úgy mint kint közúton, magamból kiindulva sokkal többet mentem az SM610-el, SMC-vel és az EXC-vel a felső fordulatszám tartományhoz közelében, többször mentem 130-140-150 tempókat huzamosabb ideig úgy hogy a végük 160 környékén volt.Főleg azért mert olyan motoros közösséggel gurultam akikkel tartani kellett a tempót.
Kint erre nincs lehetőség, mint ahogy írtam is korábban, ott közel sem vagyok olyan tartományban vagy ha igen csak minimális ideig.
Persze falaknál kell a fordulat, ne de az tart 5-10 másodpercig, nem perceken, 10 perceken vagy fél órákon át.
Én nagyon úgy látom hogy az üzemórás motoroknak pont az a achillessarkuk.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #110791 üzenetére
Nem akarok üzemórásat. Csak nézegetem a motorokat, közben hallok innen onnan tippet, csak én pont nem értek hozzá. Most kezdtem el kapiskálni, hogy nehéz eset vagyok ilyen téren, na.
Szóval nem akarok üzemórásat, de már nem is ódzkodom. A lényeg, hogy mondjuk ha megtetszik az endurózás, akkor kb azt tudom elképzelni ahogy Gaboman nyomja. Legalább fél nap menés kint a terepen. És azért nem szeretnék minden második hétvégén komplett motorgenerált. Az olajcserét, és kisebb dolgokat biztosan meg tudom oldani. De ilyen dugattyús témák, meg tököm tudja miket kell cserélni benne...azokat nem tudom, szerelő kell, na és ahhoz sincs kedvem, hogy egy évben 5x kelljen szerelővel egyeztetni, vagy még többször. Meg hát persze, minden vagyonomat sem akarom rákölteni, de nem is az van, hogy sajnálom szervizelni a dolgaimat. Egy szó mint száz, egy kicsit hosszabb szervizintervallumú gépet keresnék. A DRZ képben van egyébként. (Azt hiszem már itt is írtam, hogy az egy motorban SM/Enuróról meg már kb le is mondtam. )TTR600? Nincs valami sok a piacon.
-
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #110794 üzenetére
Hát azért, na...szeretném babrálni az oroszlán bajszát, nem tartom magamat félősnek, azt meg imádom, ha valami full retek, és le lehet mosni. (Eső+sár+motorka+mosó. )
Szóval nem félteném magamat ilyen téren, jó lenne, ha bírna is valamit a motor.
Nem kijárni akarok megnézni naponta a kukoricást hogy milyen szépen nő.Egyébként azt néztem, hogy ha azt mondanám végtelen pénz, sem találnék olyan motort, ami tökéletesen megfelelne nekem.
-enduro/sm
-lámpák
-indexek
-féklámpa
-önindítő
-rendszám
-két személy (ez csak azért hogy világvége esetén motorral is tudjunk menekülni )A probléma még ugye az is, hogy fogalmam sincs milyen összegben lehet egy üzemórás fenntartása pl. Szelepek, szeleprugók, dugattyú...mikor, mennyibe kerül stb, stb...
[ Szerkesztve ]
-
BlackPriest
őstag
válasz Topiccsendőr #110809 üzenetére
fura, hogy az új crf 450 l mégis kvázi üzemórás (1km az olajcsere, 30ezer a generál). pedig ez a tuning kit-el is negyven valamennyi lóerő keréken
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #110837 üzenetére
Ne buktass le :D tudod h ha egyszer elhagyta a mutató a ketjegyu tartományt, akkor oda csak leállítás előtt tér vissza.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #110865 üzenetére
Milyen könnyedén jön kerékre még nagy tempónál is, szépen veszi a lapot.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #110865 üzenetére
Majdnem berakta furgonba
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #110933 üzenetére
Műszakin nem szólnak érte?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #110933 üzenetére
Azta... szep darab. :).
Igen, a rev is jo alap. Szep a hatso traktus, igazan szellos.Szamomra elkepeszto ahogy tolja neki. Erzem mekkora kezdo benazo vagyok ahhoz.
:). Ez is olyan motor amit eletembe nem motorozok ki. Lehet a simsont se sikerulne. :).bogyoba: ha vazhoz nem nyulsz hozza akkor nincs nagygond, ug, tudom
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #111033 üzenetére
Ismered ezt az országot. Amúgy azért a németországi szigortól baromi messze vagyunk, de azért az sem normális, hogy itthon mindent szabad.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #111031 üzenetére
Szóval akkor ha megkérdezném tőle, meg tudná magyarázni. Köszi srácok nektek is, de tudtam hogy Persu fog rá tudományos magyarázatot adni.
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #111065 üzenetére
Túramotoros face csoportban mindig megy az okosítás, hogy 1000-es alatt nem szabad túramotort venni, mert nem mennek dombon felfelé 2 személlyel. Lehet nekik az a túrázás, hogy stelvion megpakolva 200-al veszik a hajtűket.
Én a világból kimennék egy 300-as versys-el. Most ez a motor a perverzióm.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #111064 üzenetére
Nagyjából sejtjük a dolgokat de van az az árazás ahol bevállalja az ember a coporollert. 200-ért szerintem te is bevállalnád.
Amúgy Dominator blokknak a fojtott változata ezért bíztam benne hátha tudsz valamit.
Azt hiszem a kis sárga koreaiból kiszállok hiába lesz patikamérlegen felújítva a blokk most... nem szeretnék ismét felújítani. Azt lesz vicces megmagyarázni, hogy ebben miért van 59 ezer km míg a többi GT250-ben szigorúan 12-30 ezer közt mutat az óra.... úgy lefogják verni az árát mint a pinty sicc nekem felújított top end.
Derby mullhacén is van képben egy csak félek az alkatrész vicces lenne hiába van benne az XT660 szíve...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #111101 üzenetére
nem rossz, megfontolom.
de félek, hogy nem fér bele a keretembe... -
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #111144 üzenetére
Hja, mindegyik nagy mesegyáros...főleg az idősebb generáció. Ugyebár szati és a többiek...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #111144 üzenetére
El nem hittem, csak leirtam. :)
Szereti az ember szinezni a sztorit az biztos.
A lenyege, hogy a kinti motorba rendszerint. tobb a km mint amit az ora mutat. Egy atfordulas siman benne lehet. Persze szervizkonyvel igazolt 40ezreset is lehet talalni.Vilinek a deoville atfordult 122ezrnel tart. Itt lakik a faluba, szemelyes a kapcsolat. Termeszetesen ugy is hasznalja es kapja meg a szervizt.
Vagyis Shin Chen kerdesere a valasz, lehet fos de lehet problema mentes is egy oregebb motor. Illetve az F650hez annyi, hogy az injektorosak mar nem Rotax, hanem annak modositott Sajat BMW blokk. Persze ezt Shin Cennek szantam infot
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #111159 üzenetére
Így van, tessék mindenkinek elmenni, és új motort venni!
Én is azt tervezem! Igaz, minden nap más motor a befutó!
Amúgy tényleg... Egyik reggel úgy vagyok vele, hogy DL650XT túrázni, mellé egy bokorugró 450-es. Másnap rájövök, hogy kell a 790 Adventure, mert azzal elvagyok 10 évig, és 2 személlyel, felpakolva is elmegy még autópályán, meg hegyvidéken is! Harmadnap meg azt látom, hogy a 790 Adv-R alig drágább, és azon már minden van, minden állítható! Aztán rájövök,hogy az 1MFt-al drágább, mint a 650XT! Viszont arra kell egy csomó extra, bukókeret, stb, és máris nem olyan nagy a különbség! De túrára elég a sima Adv is! Viszont a sima Adv, és az R között nem olyan nagy a különbség! Ráadásul, ha R, akkor abból kettőt vennénk, csak tudnánk alkudni akkor már... Wááááá! Ördögi kör, és sosem jutok ki belőle!
Hagyom a francba, és megyek még egy kicsit inkább a KLX+Pegaso kombóval?
De most jön az EICMA! Meglátjuk mi lesz ott! Még jöhet a DR-Big is, vagy akármi más...Visszatérve a témához, a fiatalabb kor nem jelent automatikusan jobb állapotot, viszont én 100%-ig biztos vagyok benne, hogy 20 fiatal, és 20 öreg motor között több fiatal lesz jobb állapotban, mint öreg!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Suzuki topik
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- Milyen routert?
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen