-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #95875 üzenetére
Cégünknél elég gyakran kell mosogatni (élelmiszeripar) gépeket, csöveket, stb. Van ipari cucc etre, erősen lúgos mosószer. Vittem haza belőle, a ráégett pecsenye maradékot faszán leoldotta. Vízzel forraltam a szert, utána simán letöröltem szivaccsal. Jó anyag, hőálló tömítést nem kezdi ki, bár mi minden héten cseréljük az összeset.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #95881 üzenetére
én sem próbáltam, csak olvastam róla
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #95882 üzenetére
Mi nagy mennyiségben használjuk. Innen vesszük. Van üzletkötő faszi, az hoz minden szart (vízkő oldó, rozsda oldó, fertőtlenítő szerek, CIP rendszerhez mindent, citrom savat...) amit használunk a cégnél.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #95881 üzenetére
és (#95880) emre
Würth ipari tisztító - asszem ez az, bár mintha más képre emlékeznék a címkéről, de majd megnézem holnap!
Amúgy a cég dekorosa hívta rá fel a figyelmem, ő a céges kocsik dekorját ezzel szedi le - ami nagy szó egy 5 éve napon tartott autó dekorja esetén, és a festést sem bántja! Kiderült az autószerelőink is használják nagy mennyiségben!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #95887 üzenetére
Taschner jól szétfikázta az R1-edet amit odavittél
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #95906 üzenetére
Akkor arról is lemaradtál, hogy azért (is) szar az R1, mert az MZ-hez meg Ladához szokott szerelő nem tudja összerakni. Ezt ő mondja az egyikben, csak már nem emlékszem melyikben
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #95909 üzenetére
Amúgy az tényleg a te motorod?
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #95923 üzenetére
Ja, így már értem.
Megzavart az a csomó állitmány alany nélkül.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
válasz Topiccsendőr #95923 üzenetére
De engem meg nem érdekel, nézzenek csúnyán.
Megél ebből a fazon, nem hiszem, hogy rossz lesz. Sőt ha lett volna még kesh akkor megcsinálja a 2009 utáni verzióra is csak irreálisan drága lett volna. Biztos vagyok benne, hogy örökre vasalva lesz és menni fog.
És igen fele áron mint az új. Nekem jó így is. Ettől is egyedibb lesz.V.Stryker! Jól, sokkal durvább kopásra számított, itt semmi extra nem lesz a történetben.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Topiccsendőr #95927 üzenetére
Ez kiderült bontáskor, ahogy a szelepfedélnél is anno. Gyári a cucc nem mókolt, egyszerűen kisebb.
V.Stryker! Ja azzal kevesebb baj volt, de ott is volt szabadonfutó témám.
Bogyó bá'! Többször is, nekem más kell ahhoz ,hogy jól érezzem magam a motoron és az autóban, nem tötymörgök, ezzel nő az esély a bukfencre. Széthajtva meg már szét volt, olyan km volt benne.
Még valaki? Még találjátok ki én tettem tönkre. Sokan, nagyon sokan nem is hallották a hangot csak én, mégis igazam lett.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #95932 üzenetére
Ja, én ennyire nem szerelek szét semmit, csak takarítgatok vele. Arra tökéletes ez a cucc.
(#95936) zgospel
A körül láttam én is ezt a típust. Szállítással is olcsóbb mint 115 000 Ft. -
Tarill
őstag
válasz Topiccsendőr #95906 üzenetére
Az nagyon lol a fiút jól körbeírtad
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #95906 üzenetére
"a koridejere azert kivancsi lennek"
A tippem hogy a Hungaroringen 1:50 alá beférne a kivezető körön, gumimelegítés közben, kímélő 7-8 ezerig forgatva max.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Horvi
őstag
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #95971 üzenetére
Nagyon siet!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
akos727
senior tag
válasz Topiccsendőr #95980 üzenetére
Alapvetően Sebringgel akartam vinni a szezon előtti felkészítésre, de miután megkérdeztem, azt mondta inkább gyárival vigyem. Karbi tisztítás, szinkron, olaj-szűrő csere, stb mind tervben van. Előző tulaj is felrakás után kért szinkront és semmi problémája nem volt, jobban ment a motor elmondása szerint. Új szerelőm versenymotort is készít fel, igaz supermotot, viszont egy régi nagyon jó motorszerelőm ajánlotta (akihez sajnos nem tudom vinni), ezért bízok az emberben, de fura, hogy ezt mondta. És ha már megvettem és jónak kell lennie, mindenképpen az uj kipuffogoval vinnem felkeszitesre.
[ Szerkesztve ]
-
akos727
senior tag
válasz Topiccsendőr #95984 üzenetére
A motor sokat állt tavaly, konkrétan 200km-ert ment összesen, én még ősztől beleraktam 100-at. Bemelegedés után az alapjárat olykor magas marad, illetve lassan ejti le a fordulatot 2-3 ezer után. Ezeken talan fog segíteni a szinkron. Első szezonom lesz vele, így jobbnak látom, ha kap egy fullos pucolást.
-
Horvi
őstag
válasz Topiccsendőr #95984 üzenetére
Lehet hülyeséget kérdezek de nem úgy kéne beállítani a szinkront, hogy nemcsak alapjáraton hanem meg kéne nézni félgázon meg telin is és úgy összelőni?
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
akos727
senior tag
válasz Topiccsendőr #95994 üzenetére
Nem tudom, hogy magasabbra van-e állítva, mert nem az van, hogy melegen mindig fixen felmegy az alapjárat. Közös ismerősünk volt az eladóval, így szerintem (inkább remélem) nincs elkendőzve semmi.
dellfanboy: Most viszem beállítani, így szeretném, ha az új kipufogóval lenne jó a motor, mert azzal szeretném használni, nem a gyárival. Ezzel a motorral lesz első szezonom....
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
válasz Topiccsendőr #95998 üzenetére
Igen az megvan, hogy egyformán kéne fojtani őket, csak azt hittem több jelentősége van a dolognak nagyobb gázálláson. Köszi az magyarázatot
Hello darkness, my old friend...
-
akos727
senior tag
válasz Topiccsendőr #95998 üzenetére
Jah persze, látni kell a dolgot, fórumon keresztül torpedózni lehet max. Köszi a segítséget!
-
Horvi
őstag
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #95998 üzenetére
Most kezdem megérteni. A karbi szinkron akkor igazából annyi, hogy a folytószelepet, vagyis azt a középtengelyes, billenő kerek vaslapot, ami a levegőáramlást engedi, azt zárt állásban tizedmilimétereket döntöd, hogy mindegyik hengerhez annak a "zárt" állapotában ugyanannyi levegő jusson, ugyan olyan kis minimális rész legyen mindegyiknél? Ennnyi a karbiszinkron?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #96019 üzenetére
Az út lejtésére gondolsz?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #96019 üzenetére
Ma kipróbálom.
(#96021) KoVee84
És az feltűnt vkinek ahogy "kezdőből" hirtelen fiatalkorút csinált? Mintha olyan sok A1, A2 jogsis srácot húznának be a sötét oldalra azok a csúnya gixxerek, rr-rek és r6-ok.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #96027 üzenetére
Ne viccelj, ez +10LE azonnal, és +15LE, ha hozzáállíttatja az injektortérképet!
(#96024) persuader
Már majdnem egy városban van a kipufogó és a motor!Szerk.:
amúgy kipufogó-tömő anyagot milyen néven és/vagy hol keressek?[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #96027 üzenetére
Olcsó szarokkal, amik törnek vagy deformálódnak ezeken a jó utakon, nem foglalkozom. A mostani 14-es Momókat is görgőzni kellene már, pedig csak 2 évesek.
(#96030) geresics: Majdnem! Közel két kilóval könnyebbek a mostaniaknál, vagyis a kisebb rugózatlan tömeggel jobb lesz a gyorsulás.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #96034 üzenetére
Szeretem ezt az autót, na!
Ez a mostani, a Reds a Momo B-márkája.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #96034 üzenetére
Genya. De amúgy ugyanez fogalmazódott meg bennem. Oké, Honda, oké, oké kategóriájában kb a legjobb, oké becsnepper kedvence, de akkor is, egy 140kg-s 2 méteres embernek egy tipikusan városi, piros színű, női autót?!
Noh meg nem az a tipikus raccingboy tuningalap, de hát ízlések és pofonok."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #96043 üzenetére
Azért hülyegyerek-autót nem akarok csinálni belőle. Én a gyárias kinézet híve vagyok. Megállok ennyinél, hogy felni, -3 centis rugók, meg fólia. Kipufogó marad, még a gyári van rajta, nem is utángyártott.
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #96045 üzenetére
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #96057 üzenetére
Jajj, ne mondj ilyeneket, mert nekem is kellene, de még azt sem tudom hogy álljak neki...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #96066 üzenetére
Mindig tanul az ember!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #96066 üzenetére
az mondjuk mindenképpen jó, ha van valaki előtted aki húz. csak ha túl nagy a különbség, akkor aki hátul van hibára hajlamosabb lehet.
csapatnám már nagyon, ez a hideg idő túl sokáig húzódik [link] -
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #96075 üzenetére
Kurvajó, akkor adhatom el...
Nem volt még a poweren kívül más gumim, úgyhogy nem tudom hogy mi a jó vagy mi a szar. Most van először hogy párban kopik el a szett így tudom cserélni az egészet, plusz az első 1-2 évemben nem is igazán számított hogy milyen gumi van fent.
Amit éreztem mindig is hogy utcán semmiféle magabiztosságot nem adott, nézelődős tempóban folyamatosan mászkált, ha hirtelen egy nagyobbat ráborítok egy kanyarra akkor azonnal megindul kifelé, párszor már összeszartam magam emiatt, ami főleg kezdőként mégjobban elbizonytalanított, pedig bátrabb tempóval szerpentinen felmelegítve igazából jó volt, úgy nem volt vele bajom.Pályán pedig amíg nagyon kezdő voltam akkor szintén jó volt, biztos nem terheltem annyira. Tavaly nyáron amikor már bátrabban mentem viszont kb 10-15 perc után elkezdtem érezni hogy kicsit sodródok a gyors kanyarokban kifelé, és féktávokon néha "kúszott" az első.
Lehet hogy hülyeség, nem értek hozzá, de nagyjából ezeket éreztem.Szóval kíváncsian várom hogy milyen különbségeket fogok érezni. Ha lúd legyen kövér alapon Rosso Corsa 2-t rendeltem
Hab a tortán: szintén az FZ6-os videóban power kettesek kerültek fel a motorra, azokról is elmondta Tasi hogy a világ legjobb márkája a Michelin, és ezek kibaszott jó gumik
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #96094 üzenetére
Nem biztos, de logikus. ...és igen, ki lesz próbálva!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #96128 üzenetére
És a végén a kisebb súly és ezáltal a kezelhetőség behozza ezt a kis hátrányt.
De erre Tasi csak azt mondaná, hogy túlbonyolított szar, csak azé van, hogy elromoljon rajta. Bezzeg a régi gsxr
Mondjuk kíváncsi lennék a karbantartás igényére és az alkatrészek élettartamára. Én ilyen régimódi vagyok és a kompresszorral, turbóval "megerőszakolt" motorokhoz kicsit mindig félve állok hozzá.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #96130 üzenetére
De tudrommal az ő gixere mokolt volt, majd 200le-vel...állítása szerint.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #96133 üzenetére
Hasztakrva beirtam keresoszoba, hogy "mozigépész" es elso talalat.
Namost 270 loeros a gixere, ami 3.5 M forintjaban van, aszonygya, "busa gyalazo" "limitalt szeria" tudtam, hogy van valami habzas ezzel, de hogy ennyire baj van, arra nem emlekeztem!!! Jobb, mnt a videoi.
[link]Az elozmenyre katt, es szembetalalod magad a nagybetus F-A-S-Z-S-A-G-G-A-L
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #96137 üzenetére
Nem szoktam másokat fikázni, becsmérelni de valóban "kölcsönözte" a képet... Nem is értem, hogy gondolja, gondolta, hogy ez másnak nem tűnik fel??
Szánalmasnak tartom.
Mondom ezt úgy, hogy nem régóta motorozok, nem nyálaztam végig minden fórumot, de itt többször hallottam már az öregről és néztem pár videót amit készített a garázsban.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #96159 üzenetére
És ne már, hogy izomból nem tudod megfogni?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #96162 üzenetére
Látod, nem veszélyesek az SS motorok, bár szerintem egy 50/125 ritkán szitál be ilyen sebességnél, bár azok is baromi veszélyesek. Amúgy a sebességgel sincs baj, Süti megmondta.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
válasz Topiccsendőr #96166 üzenetére
Na mongAd csak. Bogyó bocs. Sporton ki az az okos. Aszitte hetek után h írok fényezés ügyben majd írok. Ki van kiért. Majd más.haddrnr
Ahh ez mmmgyOffpkbi kéne
Ahh nemmegy
Feladom bort a népnek
[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #96168 üzenetére
Én közútra gondoltam veszélyesnek az erős motort kezdőknek. Pályán nagyobb biztonságban van még akkor is, ha eldobja.
Ugye nem engedik fel farmerban, csak védőcuccban + van hova csúszni.
Közúton egy ilyen szitálásnál csak a Jóistenben lehet bízni."önmagam hite vagyok magamban"
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #96173 üzenetére
Anno volt egy öreg Renault Cliom. Egyetlen olasz alkatrész volt benne, a fojtószelep potmétere.(Magneti Marelli) Na mit tippelsz, mi volt a kocsi egyetlen elektromos hibája? :-)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #96175 üzenetére
8 szelepes, D7F motor, hengerenkénti befecskendezés. Légtömegmérö helyett már MAP- szenzorral működött. Ez a szar potméter meg egyszerűen megszakadt. Ne tudd meg, mit csinált, míg 20 km-ről haza értem vele. Poticsere után hibátlan lett.
[link][ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #96178 üzenetére
A sztereotípiában az a jó - hogy midig van valami alapja!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #96178 üzenetére
African van a fesszabon egy kábel ami hajlamos felgyújtani akár az egész motort. Illetve a fesszab szar helyen van, ezért hajlamos túlhevülni és meghalni. Enyémbe se gyári van már. A japán elektromos benyapumpák se voltak toppon régen.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #96177 üzenetére
Igen, nekem ilyen sosem volt.
(#96180) vendingo DL650-en is volt visszahívás, valami generátorból kijövő kábelt cseréltek vagy mit.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #96168 üzenetére
miért tartod ennyivel jobbnak a hagyományos olajosnál?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Blu-ray lejátszók
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- ASUS routerek
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- OLED TV topic
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...