-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
ennek a kategóriának "A" királyát már teszteltem is!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
Én ilyen nyitottból Bell-t vennék, ha vennék (meg ha lehetne kapni itthon). A patentok kb mindegyiken ott lesznek, anélkül nem hiteles a retroság, plusz lehet hozzájuk kapni felpatentolható plexit (de a praktikusságát inkább ne feszegessük )
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Mármint a felpatentolható plexi praktikumára gondoltam
Egyszer egy haverom jött egy ilyen felpatentolt bubis plexivel motorozni, városban végig szenvedett mert párásodott és beragadt a levegő alá. Aztán kiértünk országútra de ott is valami baja volt vele, de már nem emlékszem hogy pontosan mi, úgyhogy levette és plexi nélkül jött tovább. Végignyavajogta az utathttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
Ha 95 volt benne, es nem volt leeresztve a karbi, akkor belerohadt a karbiba. Azon semmi nem fog segiteni, csak a szetszedes.
A masik fantasztikus jellemzoje az, hogy a tankot is megrohasztja. Szoval ellenorizd a tankot is, hogy rozsdas-e
Ha nem indul be egy henger, es egy hengerrel jaratod, a nem indulo henger tovabbra is sziv, nem gyulladokepes kevereket, ami az olajban fog landolni, szoval felhigitod vele.
Most vettem egy bargain robogot, aminek ugyanez a baja. Az futott garazsban volt tarolva, bar 2 evig, es az egy hengerbol nem megy az egyik emiatt. Olcson vettem gazdag embertol, borzasztoan fotozott kepekkel.
Majd lovok par kepet a karbirol.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Uszohaz le, osszes fuvoka ki. Itt kell vigyazni nagyon, mert ha az berohadt, csak valmi nagyon agressziv anyaggal tudod kiszedni, hogy ne legyen a vege trancsirozas. A fuvokak nagyon puhak, ugyhogy konnyen elnyirhatod ilyenkor.
Szoval karbitisztito folyadekokat el is felejtheted. Ide alien nyal kell.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ketutemu hengert megfujni? Ha meg lenne vesztesegmerod, amin latod mivan, oke, de lefogni fotengelyen, meg fujni, es ne basszon pofan a kulcs... Muszer nelkul. Hat nem is tudom. Szep elfoglaltsag telre.
Anyameknal eppen toltom fel az urt, az uj joveveny mar be van terelve a nyajba, es meg egyet tervezek jovo ev elejere. Ugyhogy ha elobb szolsz, szoritok helyet neki a benzines lancfuresz-funyiro szekcioban, de igy, ilyen keson?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
Nem értek Veled egyet!
Ez egy olyan motor, amivel, ha elmész túrázni, és eléd ugrik egy 30km-es földes/kavicsos/köves/sziklás szakasz, akkor is vidáman mész tovább! Erre egy túra (pláne egy sport-túra) nem alkalmas. Keményebb terepre meg ott a KTM!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
én a Pegaso Trail-lel, haverom a Ducati Multipla-val (1000-es Multistradat hívom így) mentünk a Botevi csúcs felé vezető úton. Az utat a DngerousRoads.org oldalon találtam.
Egyikünk motorja sem terepre való a Ti fogalmaitok szerint...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
demars
addikt
Nálam a köcsög hátsó doboz miatt szitál az eleje ha picit elengedem a kormányt.
Először nem tűnt fel, aztán ferdzso kérdezte illetve mondta, hogy próbáljam meg dobozzal meg anélkül. Üresen fasza.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Topiccsendőr
addikt
Ha a kis motorokat nem vesszuk, csak a sornegyeket, ketszer siman utaztam a rodeozasnal, es nem huztam gazt, termeszetesen nemet lezart autopalyan varosban 140 illetve 160 nal. karbis R6 al, es az injektorossal is elkovettem, csak hogy biztos legyek benne, hogy ugyanazt a hibat el lehet kovetni a modern kiadassal is. hatha valtozott a vazmerevseg, villaszog...
mondjuk fzr en elegge festeni kell a kuplungot, hogy feljojjon, szoval le a kalappal de egy 600 asnal meg se probalnam, hacsak nem nyomatekcsucson van.
Asszem kijelenthetjuk, hogy vagy megvarod, mig elmulik, vagy megprobalsz gazt adni... Azaz mindegy mit csinalsz
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
Még én is a MZ tápos 150 és a Paraszt Jawa 250-el tanultam kint a határban.
Két személlyel ki a hóba, utcai gumikkal, meg nyáron 10-15 cm homokba, istenem hogy milyen állati jó élmény volt anno 1993-1994 környékén.
Úgy ahogy írod, bukó meg kesztyű és valamilyen bakancs, ez volt a felszerelésünk.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
Sőt, van akinek még motorra sem futja. Hogy jön ez ide?
Anno 250-es EZT (Delux) volt az első rendes motorom. Aztán meguntam a sok szerelést, és nem érdekelt már a műszaki vizsga. Utána 5eFt-ért vettem rá első-hátsó gumit egyben, használtam, k*rvanagy bütykökkel. Pár teletank áráról beszélünk. Előtte is jártam, de csak utána kezdtem élvezni a Mecseken a turisták rémisztgetését...
J, bakancsban voltam akkor is. Meg bomberdzsekiben. Meg kapuskesztyűben!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
Anno két blokkot is cseréltem a Jawaba, talán 2000 Ft-ért vettem hozzá, a motort is 5000 Ft-ért.
Kapott hengerfej tuningot, havernak egy MZ Trophy 250 volt, az jóval pörgősebb volt, nyomatékba meg a Jawa volt a nyerőbb.
Állandó versenyzések, rossz féktávnál 1.5 méteres csalánba behajtás, egy kerekezés gyakorlása, még lehet ma is kergetném a kormányba kapaszkodva ha nem esik ki belőle az aksi.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
Az ugye megvan, hogy most össze-vissza írogatsz?
Először azt mondod, hogy "ráhajtasz egy olyan vizesfüves részre,ahol a legkisebb hátsófékre már fordulsz is keresztbe,ott megnézem ki az aki majd csak elsővel elkezd operálni,természetesen nem krosszgumival", meg hogy mindenkinek más a terep, amire én azt mondtam, hogy "szerintem minden terep, ami nem aszfalt".
Aztán írod, hogy nem mindenkinek futja minden körülményre külön motorra, meg milyen f@sza is volt a hőskorszak. Ekkor mind kellemesen visszaemlékeztünk a fiatalkorunkra, és gondoltam itt vége is, de hozzátetted, hogy "Van akinek muszáj így mennie", de szerintem senkinek sem "muszáj" mennie terepezni nem terepre való motorral. Miért is volna? Ki kényszeríti rá, hogy menjen?
Aztán jössz azzal, hogy ha kigurulok a garázsból az utcára, az "kőkemény terep". He? Mivan?
Tudom, hogy én vagyok rosszul összerakva (ez már sokszor kiderült), de elképzelni sem tudom, hogy hogyan jutottál el erre a következtetésre...
Értem, hogy a "minden terep, ami nem aszfalt", megcsikálta az agytekervényeid, de ha csak nem a szándékos szövegb@szásról beszélünk, akkor Te is láthatod, hogy (terepen) motorozásról beszéltünk, nem arról, hogy 5m-t menni kell a VFR-rel a garázsig, mert az nem motorozás. És nem is motoros tempóban teszed meg. És nem is áll keresztbe a motor, ha hozzáérsz a hátsó (vagy az első) fékhez.
Vagy átsiklottam valami felett?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
Ő elmondja a lényeget, hogy alapról nagy a nyomaték. Ők 50 kW-ra csinálták meg 15:10-kor beszél arról hogy 2:90 sec alatt futja nekik a 0-100km/h-t.Úgy hogy brutálnak kell lennie, az áttétel változtatással lehet növelni a tempót is mert így 160-170 környékén megy.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
imibogyo
veterán
Ezekre nehéz válaszolni általánosságban. Minden leginkább a motorvezérlőtől és a "gázkar" minőségétől függ lényegében. Ugyan még nem ültem komoly teljesítményű elektromos motoron (5 kW-os Stealth bringa volt a legkomolyabb), de amiket próbáltam azokkal ilyen téren semmi probléma nem volt. A Teslában sem éreztem szabályozhatósági, vagy adagolhatósági problémát.
Egy elektromos motor működéséből kifolyólag nagyon-nagyon jól szabályozható. Ha nem valami "nagyon hülye" tervezi a gépet, akkor nem is lehet más, mint lineáris a karakterisztika.
Egyetemen 200 kW-os motort is indítottunk úgy, hogy az első 5 másodpercben még le is lehetett fogni, de azért úgy a 10. másodperctől már senkinek sem volt huzalma hozzányúlni.
Mennyire agresszíven jön meg az erő?
Nagyon. De persze ez is szabályozható.[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
SC625/SMC660 38kg körül mozognak, kíváncsi lennék hogy valós tesztben mit tudna ezekhez képest, van e akkora bika benne mint egy 660ban vagy esetleg Husaberg FS650-ben vagy 2T-nél 500cm3.
Repülőrajtból húz e akkorát, bár elnézve ib650 videóját ahol az 50KW elekró lenyomta neki a Kawa H2-t állórajtból, nem csodálkoznék ha lenyomná őket bármelyik formáját is nézzük a gyorsulásnak.
Pedig a felsorolt típusok tényleg a legjobbak között vannak az SM kategóriákban.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
KTM freeride E versenyzovel kb 25-30 perc, egy magunkfajta kutyauto 45 percet elmegy. ennyi ido alatt feltoltod a potakkudat, benzines agregatorral a tanyan, tehat egesz nap mehetsz vele, es kurvara ertelmetlenul
korabban a kereken ebredo nyomatekot kiszamoltam egy nagykobos ktmhez kepest, most nem keresem vissza
(de szep lassan lesz ez jobb is)[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
imibogyo
veterán
az érdekelt volna hogy ha üvegelve van akkor 20 perc és lemerül vagy tud 2 órát úgy,hogy még nem targonca akksi van benne.
De hát erre kaptál választ nem? A válasz egy határozott nem tudom.
Baromira sok tényezős a dolog egy elektromos járműnél. Saccolgatni is felesleges. Ugyanaz a gép egy 40 Kg-s pilótával +20 fokban, új akksikkal és könnyű terepen elmehet nyelezve 2 órát is, míg egy 100 Kg-s pilótával nehéz terepen, fél éves aksikkal amit már vagy 50x töltöttek és mondjuk +5 fokban nyúzzák jó ha 30 percet kibír. Tök felesleges "átlagos" értéket mondani, mert olyan nem nagyon van egy elektromos járműnél. A gyári adatok is egy ideális értéket közölnek csak, amit kiszámolnak, de lényegében nulla változóval. Ha ilyenre vagy kíváncsi ott vannak a gyári prospektusok.
Írtam pl. a Bombert, hogy az 40/100 Km-t tud üveg/nagyi üzemmódban egy feltöltéssel papíron. Alattunk ez azt jelentette, hogy bő 2 órát húztuk a gépnek, mire a kijelző ~50 Km megtett távot mutatott a gép pedig elkezdett anyázni kraftért. Egy profi pilóta, aki ki tudja használni a gép tudását lehet max. egy óra alatt kinyírta volna a vasat. Szóval ennél sokkal pontosabbat nem lehet írni, mert totál átmennénk jósdába.
De amúgy egyszerű, ha van egy 5 kW-os motorod és egy 5 kWh-s akkupakkod, akkor egy órát bír "nyelezve" a gép. De ez az amit amúgy soha sem fog tudni, csak elméletben.
hamarabb elfáradtunk mint,hogy egy tankot kinyomjunk egybe,igy számolva.
Szerintem elektromos motorral és ilyen felhasználást feltételezve ilyen tapasztalat (még) nem lesz a közeljövőben. Ahhoz még fejlődni kell az akkuknak elég komolyat (a tendencia viszont meg van, szóval ki tudja, lehet valaki pár év múlva elér valami áttörést). De ahogy persu is írta kell extra akkukat venni 2-3 feltöltött készlettel már simán lehet egész napos "bulikat" tartani (már persze ha valami lokális dologról van szó (pálya, tanya ).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Nintendo Switch
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Azonnali fotós kérdések órája
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- hcl: Linx 1010, a gagyi x86 tablet újjáéledése
- Gyúrósok ide!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Revolut
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen