- Hálózatokról alaposan
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- OpenWRT topic
- Milyen NAS-t vegyek?
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Proxmox VE
- Invitel (TV, internet, telefon)
- Mobilinternet
- Linux haladóknak
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #90537 üzenetére
Köszi
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Tarill
őstag
válasz Topiccsendőr #90537 üzenetére
Jó kis 0w40 kellene ide csak szerintem abból nincs 4t
Ja de hószánokba szánt motul van
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #90537 üzenetére
Az olajok tartósságát tekintve tök mindegy a "vastagsága"?
Mr.Brightside
-
BoB
veterán
válasz Topiccsendőr #90547 üzenetére
Most bánod, hogy nem CBR-t vettél?
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #90547 üzenetére
"Közúton a Hondával mentünk a legkönnyedebben, leggyorsabban."
Á.M.E.N.
...tudtam én
Mr.Brightside
-
félisten
válasz Topiccsendőr #90577 üzenetére
Nyitott? Díjazták a db killert, de NEM GYÁRI. Mindent díjaztak, de hagy ne ismételjem mi a bibi. Vicc. Tudod valami mérleg nyelve dolog nem került a egyensúlyba és tőlem várnak el dolgokat?
-
félisten
válasz Topiccsendőr #90584 üzenetére
Még a Akra az MT-09-re is ami csak arra és semmi másra nem jó? Mint next célpont.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90598 üzenetére
A króm lehet hogy nem, de az pár év alatt beverődik pontszerű gödröcskékbe, ahol megindul a rozsda.
Az enyém is tele van már ilyen felverődésekkel, bár a króm bevonat még épnek tűnik. Lehet a motor villákat vastagabb bevonattal látják el? -
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90620 üzenetére
Amúgy ez kavicsfelverődés lenne? Arra utal, hogy többnyire a szár belső felén van a kerék fölött, de egy bringánál ugye nincs sárvédő - ott ez nem meglepő -, itt meg ugye takarásban van. Nem tudom elképzelni, hogy honnan pattan ide kavics. Szemből ugye meg van egy-egy pajzs, vagy minek hívják ami szintén takar vmennyit.
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90632 üzenetére
A MABISZ be fogja hajtani a románokon (Astra biztosító), akik meg - ha jól rémlik - polgári peres úton behajthatják a volt ügyfelükön, vagyis a baleset okozóján. Szóval a TB-ből nem hiányzik sok minden.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
BoB
veterán
válasz Topiccsendőr #90650 üzenetére
Á, Suzuki Wolf.
Bár visszagondolva nem is contimotion hanem contitwist került rá mert a gyári gumiméret annyira elbaszott méretű volt hogy mást nem lehetett rá venni. Mind1, a két gumi nagyjából egy kutya
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #90671 üzenetére
Rendes búvárkodásról beszélünk 25 méter alatt is?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #90675 üzenetére
Nem, csak hogy free diving-ról beszélünk 5m-ig bezárólag vagy légzőkészülékesről?
Mert mélyebben ugye a kevesebb fény miatt szerintem jelentősen gyengébb.
Csak erre irányult."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #90680 üzenetére
Nem is tudtam hogy búvárkodsz.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #90692 üzenetére
Hát nem tudod?
A hosszú élet ritka.Talán az eredeti kérdéssel kellene foglalkoznod.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #90712 üzenetére
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz Topiccsendőr #90741 üzenetére
Alapvetően addig nincs is gond, amíg a vevő korrekt, és átiratja időben, és nem gyűjt be büntetéseket, amit aztán rád akarnak húzni.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90755 üzenetére
Most fordult át a 40000. Mérföld.
Úgy 6 évre visszamenőleg vannak számláim, nem nyúltak hozzá érdemben fő alkatrészhez. Vagy csak nincs róla papír.
Motorfékre jön ki leginkább, rev match-nél már korábban is megfigyeltem. De van már egy monoton csörgés is 5000 felett.Megrendeltem a kézi feszítőt. Remélem kibírja még a szezont.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90757 üzenetére
Kézi feszítő amúgy hogy működig? Elkezdtem betekerni, amíg elkussol a lánc?
Olcsó alkatrész. Az se baj, ha melléfogok vele.
Szervizbe vinni, na az nem olcsó.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90760 üzenetére
Amikor kétszer viszel el szerelőhöz vmit, mert elsőre elbasszák (rutin művelet, teló szimmering csere), akkor meggondolom mire fizetem ki az 50 fontos óradíjat a szakszervizben. A kisebb, spéci szerszámokat nem igénylő munkákat igenis magam végzem.
A szerelő mint olyan egy bizalmon alapuló szakma. Apám autószerelő, sok sztorija van. De gondolom neked aztán végképp nem kell bemutatni a szakmát.
Szóval én csak a szopós munkákat adom le, amit magam nem tudok megcsinálni még útmutatással se. Lásd kipuff, ahol betörtem két csavart a blokkba. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90767 üzenetére
3. Ha nincs hiba - nem javítunk!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90767 üzenetére
Nana, ne kombinálj!
A szimmering vásárláskor lett kicseréltetve. Egy hét sem telt el és kinyomta mindkét szimmeringet a teló. Ez szerelési hiba. Második nekifutásra sikerült nekik, azóta problémamentes.
A telószár nem roszdás, csak össze van verve.A többivel egyetértek, de most ebben a konkrét esetben olyan tételről beszélünk, ami nem tétel. Én nem a szarrágás stílusban szerelek. Éppen ellenkezőleg.
Viszont figyelembe kell vennem, hogy mint közlekedési eszköz használom a motort. Ha megoldhatom a dolgot fél nap ráfordítással, akkor nekiugrok magam. Ha nem muszáj nélkülöznöm a motort, akkor nem teszem.
Egy szerviz meg legalább egy napos kiesés, de inkább egy-két hetes, míg felderítik a hibát és beszerzik ami kell. Na meg ha a szerelő épp ki akarja csomagolni a fél motort hogy "szakszerűen szereljen", aminél pörög az óradíj, na ilyenkor valóban indul a szarrágás üzemmód.
Persze benne van, hogy holnap összeakad a lánc és ma még elvihettem volna szervizbe...
Szerencsejáték. -
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90770 üzenetére
Az bicikli villa volt!
A motor villám úgy néz ki egy-egy golflabdányi felületen, mint a golf labda felülete. 1 mm átmérőjű gödröcskék. De a króm nem pattogzott le. Még.
Erre csodálkoztam rá, hogy hogy tud ide felverődni a kavics?! Hisz a kerék felől sárvédő takarja, szemből meg ezek a pajzsok a villaszár tetején.[ Szerkesztve ]
-
freelanced
addikt
válasz Topiccsendőr #90777 üzenetére
Rendben, kicsit sikerült lehiggadnom.
Na szóval nem igazán volt olajos az olajszintmérő rúd ( Itt is nívópálca? ).
Ugye ablak a GS500-on nincs.
A lényeg annyi, hogy beértem a motor leállt. Így belegondolva nyilvánvaló amit ti is írtok, hogy ha nem megy a motor akkor világít az olaj. Már a mélygarázsban van, holnap tudom megnézni.
Amikor elindult szivatóval a lámpa nem égett ha jól rémlik.
Csak már ment tönkre autóban motor mert nem volt jó a jelző, ezért nem mertem nagyon indítgatni amíg nem bizonyosodom meg az olajról.
Egészen előtte semmi baja nem volt.
Most ez hülyén hangzik, de van rá esély, hogy a benzin fogyott el? Még sosem kerültem ilyen helyzetbe, megmondom őszintén nem tudom milyen, de gondolom előtte rángatnia kellett volna, vagy valami nem? Ilyet nem éreztem, csak simán leállt. Viszont előtte pont egy elég nagy gázt adtam. Lehet, hogy csak a benzin a hunyó és át kéne raknom RES-re? Nem bánnám ha ez a gondja.
Az olajszintmérőn az alső téglalap alakú résznek kellene olajosnak lennie?
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
freelanced
addikt
válasz Topiccsendőr #90780 üzenetére
Rendben, holnapra lehül akkor megnézem.
Melyik értékek között kell lennie ami még elfogadható? Bár gondolom a kézikönyvben megtalálom.
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #90779 üzenetére
Látom ma (is) barátkozós napot tartasz.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90779 üzenetére
Nem vittem nagyítót mikor vettem a motort. Nem olyan feltűnő, nincs szem előtt. Alig látni vmit a fejidom miatt. Rozsdát nem láttam és nekem ennyi elég volt. A többi hasonló évjáratú meg mind úgy nézett ki, mint ha kint állt volna télen-nyáron. Ez még egész korrekt volt első blikkre.
A szimmering meg imádja a gödröcskéket.
Amíg nem érdes, addig nem eszi meg. Gondolom én. Majd jövőre kiderül igazam volt-e. -
KoVee84
senior tag
válasz Topiccsendőr #90762 üzenetére
Én sose értem mit ír, már azt hittem bennem van a hiba...
Triumph street triplet vehetek, vagy az ördögtől való? -
Laca1212
őstag
válasz Topiccsendőr #90804 üzenetére
Tudtam, hogy ugrani fogsz rá.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90804 üzenetére
Az lepke, nem fojtószelep!
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90807 üzenetére
Nem akarok kötekedni, csak tisztán tanulási céllal teszem fel a kérdést:
a teló egy zárt rendszer, nem? Vagyis ha jó a szimmering, akkor oda nem kerül be semmilyen szennyeződés.
Mitől lenne retkes az olaj?Fagyálló jogos, arra nem gondoltam.
(#90810) persuader
A szar szimmeringen keresztül. De ha nem szar?[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90812 üzenetére
Az enyémben nem fekete volt a valószínűleg nem sűrűn cserélt telóolaj (szervizkönyvben nem találtam utalást a cserére vonatkozóan) - színét, állagát tekintve leginkább a hasmenéses macskaszékletre emlékeztetett.
(#90814) persuader: sűrű, és kifejezetten barnászöld kulimász jött ki belőle.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90804 üzenetére
Most őszintén akkor példának okáért te hova járnál pest környékén?
Azt húzzuk ki, hogy magadnak szereled, ebben a kontextusban.Konstrukcióval nem értem mi a problémája, MT09-is sor3 és kiváló lett, szerintem a topikban sincs aki nemet mondana egyre....The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #90823 üzenetére
Mit gondolsz puszta használattól deformálódhat (görbülhet) a króm szár?
Nem kardinális padkázós, koccanásos dologra gondolok, hanem hogy például pár évente célszerű-e átforgatni, hogy ne mindig ugyan az a fele legyen elől.
Nyilván ha megfelelően karban van tartva kicsi az esélye hogy ugyan úgy kerüljön vissza, de tegyük fel hogy mégis.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #90855 üzenetére
Túl vagyok rajta, ez volt első dolgom, nem kecsegtetett semmi jóval.
Pereskedni nincs kedvem, nem nagy összegről van szó, csak bosszant, hogy ilyen mondvacsinált dolog miatt akar kevesebbet fizetni.Annyit tudok tenni, hogy számon kérem rajtuk, hogy mi alapján állítják, hogy gyorsan mentem.
Nekem nem elég az, hogy a jóskapista szerint gyorsan mentem, indokolják meg, hogy ki és mi alapján határozta meg a sebességem. Igazságügyi szakértői határozat, sebességmérő kamera, vagy akármi. Nekem ez kevés, hogy a helyszíni szemle alapján ezt állapították meg... Ki csinálta ezt a szemlét, hol a jegyzőkönyv, milyen mérési adatok alapján történt ez a szemle?Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #90862 üzenetére
Az ügyvédem nem éppen ilyen ügyekre specializalódott, csak támpontott tudott adni. Gondoltam rákérdezek itt is, hátha volt már valakinek ilyen ügye.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90873 üzenetére
Nem tűnik rossznak. Ha lenne 5-5,5 millióm, nem is tudom, hogy mit választanék. Ennyiért már bőven van miből válogatni: ez a KTM, felextrázott BMW R1200RS, Yamaha MT-10 SP, Ducati Monster 1200 S, Triumph Speed Triple R...
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #90872 üzenetére
Nem tudom hogy mi baja lett, árat nem írt úgyhogy nem tudom mennyi a kára.
De általánosságban véve 30%-ot megajánlani valamire egy ilyen pofátlanul kamu indokkal az szerintem felháborító.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Grillo
senior tag
válasz Topiccsendőr #90886 üzenetére
Én ezt megértem, meg igazad is van. Nekem az a bajom mindezzel, hogy ha "neves" szerelő 3 hónapig ül a motoron, mert észrevettem, hogy nem kerek valami, és javíttatni szeretném, akkor utána ne szarjon már be 1300 km használat után. És nem azon múlt, hogy mondtam, hogy olcsóért akarom, meg inkább bizonyos javítandót hagyjon ki. És mikor megvettem, akkor is beszoptam másik ismert helyen is.
Én lennék a legboldogabb, ha csak fizetnem kéne, és akkor van egy megbízható járművem, és csak az előírt dolgokat kell rajta cserélni, meg a kopófogyót.
Ja meg persze olasz. -
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90886 üzenetére
El nem tudom képzelni, hogy nem lehet elfogadni, hogy egy blokkhoz hozzá kell nyúlni. Elég felcsapni a kézikönyvet az időszakos karbantartásoknál és ott le lesz írva feketén-fehéren, hogy kb legalább kettő "nagygenerál" lesz esedékes 50k km alatt. De már egy szelephézaghoz is bontani kell, ami picit gyakoribb eset. Egy átlag panelproli aki becsben tartja a járművét, behatóan ismeri legalább a szervizintervallumok idejét és ha más nem, hát a szervizes tájékoztatja a részletekről.
Hihetetlen számomra, mikor a laikus ismerősök halál komolyan olyan elvárásokat támasztanak egy használt jármű felé, hogy az legyen közel költségmentes és pláne ne kelljen rálocsolni semmi extra pénzt rögtön vétel után. Egyik haverom teljesen ki van akadva és eladáson gondolkozik, mert a 2008-as Peugeot 207-ese elkér évi párszáz font szervizt és rá kéne borítani úgy 500£-ot, hogy korrektül rendbeszedje. Neeem, inkább eladná és venne egy ismeretlen járművet.
Imádok vitatkozni vele, újra és újra erről a sztereotip hozzáállásról. -
Grillo
senior tag
válasz Topiccsendőr #90889 üzenetére
Nem.
Kawasati szerint ez egy kapálógép blokk köré épített robogó (rotax Scarabeo 125), de nem hinném, hogy ezért nem megy. A robi kapánk is megy, pedig az egy kapálógép köré épített kapálógép. Már ha komolyan kérded. Szerintem azért adta el a második tulaj, mert leállt neki néha, és nem tudták megjavítani. Persze erről nem beszélt, de utólag összerakni vélem a dolgokat. A szekunder levegő szelep membránja szar, kikötve nem áll le, ha be van kötve néha elfogy a rendszerből a benzin. Ezt fenti szerviz a harmadik visszavitelnél derítette ki, hozzá kell tennem, hogy az első alkalom került csak pénzbe, utána garisan próbálkoztak. De pl. ott is utólag értettem meg, hogy nem cserélték a hibás alkatrészt (20k), hanem kikötötték.
Aztán amikor elkezdett a hengertalpnál engedni a tömítés, akkor jött az Aszalós család. Nekik került vagy 3 hónapba a tömítéscsere, meg ha már szét volt kapva, akkor hézag, lánc, stb. Aztán oda is mentem vissza 2-szer, egy héten belül. Aztán 1,5 hónap/1300 km után megállt. Most arra gondolok, hogy túlmelegedett (leállhat ettől?), mert nyár elején újra jártam vele, és nagy melegben megint produkálta. Most cserélek rajt hűtőfolyadékot, meg lehet alacsonyabb hőre kapcsoló hőgombát (van egy direkt ilyen blokkos scarabeósokat összefogó oldal/fórum, nem ismeretlen a hiba). Vagy ventit, vagy nemtom.
A szétbontás után derült ki, hogy Aszalósék műanyag gyorskötözővel rögzítették a karburátorra a légszűrő csövét, persze nem volt a helyén. Nem is akart az alapjárat a régi szintre leesni. Egyébként 200 forint volt az oda illő szabvány awab bilincs. Ugyan ez az olaj visszavezető cső hengerfejbe futó végénél. Pedig mikor odavittem, mindegyiken a gyári cucc volt, mert elég sokat nézegettem, honnan szivárog az olaj.A robogóban valós lehet a 25 ezer km, két tulaj volt előttem, mindkettő magyar.
Ha most nézném meg, nem venném meg valószínűleg, de tanulópénznek jó. Majd legközelebb mást nem veszek észre... -
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90896 üzenetére
Hát ha már ennyire bele akarunk menni, akkor gondolom kijelenthető, hogy itt is érvényes az a gyártói fillérbaszás, ami az autóiparban (GM gyújtáskapcsoló botrányok, kigyulladó BMW dízelek, hogy csak kettőt említsek.)
Ennek ellenére engem lenyűgöznek az ellenpéldák, mikor egy igénytelen motor megy sokat. -
Grillo
senior tag
válasz Topiccsendőr #90899 üzenetére
Mehe
Lehet én írok hülyeséget, nem ismerem a szakszavakat. Biztosan köze a szekunder szelepnek a leálláshoz, mert bár elmondtam Aszalóséknak, hogy direkt van lekötve, persze, hogy visszakötötték, és a használatbavétel másnapján, hazafelé le is állt. Aztán persze a telefont nem vették fel. Le lett kötve, oszt kész, kéne vennem egy újat (1. alkatrész). Szati azt magyarázta, hogy ebben van egy membrán, amivel a baj lehet, és néha nem zár, így a vákuum megszűnik a rendszerben, nem kerül benzin a karbiba, és ezért áll le. Valóban lehörgött ilyenkor, elment az erő, aztán katt. Persze lehet én értettem valamit félre.
Lánc azért lett cserélve, mert már a láncfeszítő maximumig volt, abból is lett új.[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
válasz Topiccsendőr #90907 üzenetére
Megvan az Y, csak le van dugózva a megfelelő ág. Holnap lövök képet, ha érdekel.
Az öreg Aszalós annyit mondott rá, hogy a kipufogó tönkre fog menni gyorsabban, ha nincs bekötve.
A km futás egyébként nem lehet sokkal több elvileg, szati szerint sem, több évet állt a motor az első tulajnál, lejárt a műszaki is róla (2004-es, 2009-ben lett az első műszaki megejtve, már az új tulajnál). Arra, amire elmondása szerint használta, tényleg kb. ennyi km mehetett el, meg az alapján is, hogy még a gyári gumikkal vettem 2014-ben.
Most cseréltünk benne görgőt, szíjat (14-ben szati), és a szíjtárcsa, meg minden a meghatásban nagyon szép állapotban van.
Olajat, szíjat, görgőt, ilyeneket már tudok benne cserélni, fékolaj, betétek cserélve lettek, de én ahhoz nem nyúlok.
Jövőre kéne a villában is rendet rakni, bár nem érzek problémát, de nem tudom, hány éve foglalkozhattak vele. A nagyrobis topikban van még 1-2 ajánlott ember, hátha találok értelmeset végül. -
Grillo
senior tag
válasz Topiccsendőr #90920 üzenetére
Szerintem egyszerűen túlvállalják magukat. Annyi gép van előttük mindig, mintha kereskedés lennének
Mármint használt motor kereskedés. Mondjuk szatiéknál is egy csoda volt, hogyan origamizták be záráskor a motorokat a műhelybe.
A 3 hónap meg amiatt is lehetett, hogy az öregnek lett valami hályog a szemén, Zolinak meg mumpsza (vagymi) lett.
Amit még nem értettem, hogy az olajcserénél nem az előírt 5w40-et rakott bele, hanem 20w50-et, ráadásul félszintetikusat, vagy ásványit? Mondjuk itt eljátszottam a szakértőt, és visszacseréltem 5w40re itthon. -
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #90925 üzenetére
Igen, erre gondoltam.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #90929 üzenetére
Ha fikázná a Ducatit,tőled kitelik.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz Topiccsendőr #90938 üzenetére
Csak nem Békásmegyeren volt ez?
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90981 üzenetére
Két hónapot kéne kibírnia (200 mérföld saccra, ha munkába járok csak), aztán decemberben vakáció + leállás, előtte meg leadom generálozásra + időszakos karbantartásra az egyik jónak tűnő szerelőnél. Szar, de nagyon nem akaródzik hozzányúlni komolyabban év vége előtt, amivel kiesne az üzemből hosszabb időre.
Igáslóként üzemel per pill.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Topiccsendőr #90977 üzenetére
Jártam ott. Főnök kicsit bunkó, beosztottak láthatóan kopasznyakúak,és úgy összességében szartak rám. Úgyhogy udvariasan köszöntem, és hazamentem.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Nespresso VERTUO POP GCV2 EU kapszulás kávéfőző garis
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Xiaomi Mi Pro 2 + ajándék Xiaomi elektromos pumpa
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen