-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #31094 üzenetére
Mondjuk 70k nem sok egy Termignoni dobért, az ilyen kisiparos cuccokért is elkérnek legalább 40k-t (már aki dobot akar venni). RR-re egyszer kíváncsiság képen megnéztem a Termignonit, valami 150k lett volna, gyorsan záram is be az oldalt
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Akinek van itt Bagster tanbőrös cucca, kérdezném, hogy mennyire vállt be nekik? Mennyire könnyű lekapni a tankról, lelopás végett kérdezem, illetve az esőt bírja az az anyag?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #31108 üzenetére
Köszi a kimerítő infót. A tankbőr érdekelt igazán lopás szempontjából, a táskát nyilván nem hagynám rajta ha otthagyom a motort (hosszabb időre amúgy sem hagyom ott sehol csak ha beugrok ide-oda). Persze bármit el lehet lopni ha akarják csak mondom mennyit kell birizgálni, hogy le lehessen venni. Láttam most egy teljesen új bőrt passzoló színben, bemutató darab elég jó áron, aztán elgondolkodtam rajta.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #31135 üzenetére
Múltkor voltam bent szerelőnél, volt ott egy talán 2010-es 1000RR, csak néztem, hogy ezres létére szinte majdnem akkora mint a kistesó ami nekem van. Baromi kicsi az a motor, kicsit talán hosszabb mint a 600-as meg egy hangyányival szélesebb de ennyi. Szerintem azon sem fér be a csomagtartóba egy A5-ös írólapon kívül más. Mondjuk nem mondom, hogy nem tetszett...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #31271 üzenetére
Azért szerintem nem merik meglépni, hogy teljesen eltüntetik a "sima" 95-öst a kutakról, nagyon sok régi autó szaladgál, akkor azokkal mind kicsesznének. Gondolom lesz ez az új meg lesz a régi is csak az árakkal úgy variálnak okosba', hogy inkább az E10-est tankolja akinek lehet.
Nem feltétlenül rossz dolog a környezetvédelem, anno ugye etanol helyett volt a jó kis ólom-tetraetil, utána lehet nézni, hogy milyen hatásai voltak globálisan.
Csak ahogy már más is írta, ne mindent a pórnépen verjenek már le. Persze a gyártók is mondják, hogy ilyen meg olyan évjárattól már lehet használni de igazából pont lesz@rják ha emiatt 15 év helyett csak 10 évet megy el a blokk, legalább vesznek másikat. Viszont egy autó legyártása meg mekkora környezeti terhelés... Vagy pl. a hibrid autók, szerintem az is egy baromi nagy zsákutca.
Legtöbbször ez a nagy környezetvédelmi halandzsa csak a duma része a dolgoknak.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #31283 üzenetére
Pedig ahelyett volt Anno már a benzinmotorok hajnalán is volt alkohol adalékolású benzin csak az ólmosat sokkal nagyobb haszonnal lehetett gyártani azért terjedt el. Ugye mindkettőnek a célja a kompressziótűrés növelése. Már akkor is tudták, hogy az ólom nem túl egészséges az élő szervezet számára csak lesz@rták, a pénzről szólt akkor is minden. Aztán szépen fokozatosan betiltották, jött helyette az MTBE, majd az ETBE amit etanolból állítanak elő.
A többivel amúgy egyet értek, főleg az egyre jobban lerövidített élettartamokkal.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Integra #31331 üzenetére
Majd elárasztják a boltokat az univerzális kínai gagyik amik még megfizethetőek lesznek, a típusspecifikus minőségibb darabokat meg csak elvétve lehet majd kapni, azt is rohadt drágán, mint minden ilyen mást. Szerintem.
(Mondjuk én csak párszor próbáltam be ilyen olcsó kínai cumót de persze nem lett jó, vagy csak ideig-óráig, utána vehettem meg a normálisat, úgyhogy már nem is kísérletezek ilyenekkel, inkább veszem a jobbat ha van rá pénzem, ha meg nincs, akkor nem veszek semmit).mod: most is lehet már kapni fényszóró izzót ledes kialakításban, egyik haverom próbálta a motorján H7-est, de nem igazán vállt be neki. Bár gondolom ahhoz direkt olyan foncsor kéne ami a ledhez való vagy a fene tudja.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz -Mosquito- #31342 üzenetére
Az a baj, hogy 10 szemétre jut 1 jó. Pl. kézi szerszámoknál hallottam, hogy van mondjuk a nagy noname árusító kínai cég (akár valamilyen gagyi márkanévvel) és ugye árulja a gyenge minőségű vackait de csinálnak olyat, hogy innen-onnan felvásárolnak egy-egy kifutó/megmaradt árukészletet bagóért, azt árusítják tovább. Van amikor egész minőségi eszközöket vesznek egy-egy ilyen bizniszből aztán ha kifog az ember egy ilyen szériát, olcsón juthat jó minőségű szerszámokhoz. Persze ki tudja mikor melyik szállítmányból fog kapni... Van ilyen is, de nem ez a jellemző. Viszont pl. a taiwani szerszámok nagyon jó minőségűek és a hétköznapi ember számára is megfizethető még (ellenben az amerikai/európai márkák, -USAG, Facom, Snapon, Stahlwille stb.- nagyon jók és rohadt drágák).
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Suomy Vandal-t tudom ajánlani. Nekem ilyen van, dupla D-s, nagyon kényelmes, jól szellőzik, mosható benne szinte minden és 5*-os. Hátránya, hogy a plexi rögzítő "mechanizmus" eléggé túlbonyolított valami, egy darabig el lehet szórakozni vele plexicserénél, meg (tudtommal) nincs pinlock csak gyárilag antifog fólia (ami viszont elég jól teszi a dolgát). 60 alatt el lehet csípni ebayen (persze előtte nem árt valahol próbálni).
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz fattyu #31427 üzenetére
Én amikor vettem az enyémet belföldön (ott ugye már régóta van ez a móka) már akkor sem tudtam rá semmit mondani mert erre egyszerűen már nincs mit...
Ezzel a remélt többletbevételük helyett megint csak azt érik el, hogy csökkenni fog itt is a forgalom, ugyanaz mint a benzinár egekbe emelése...Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Jól láttam, 200 fölött mutatott az óra? Tényleg összeteheti a két kezét. Elég nagy volt ahhoz a forgalom, hogy 2 kiló fölött döngessen de a videóból ítélve ő is rájött.
Valószínűleg szerintem az volt, hogy jött ugye a fekete kocsi ami befordult elé és amikor az elnézett a szembe sávba csak a szürke kocsit látta még a távolban ami mögött jött a motor csak 200 fölött a motor pillanatok alatt megelőzte és odaért, közben a fekete autós már nem nézett előre többször mert az utat figyelte ahová fordulni akart. Azt mondjuk nem látom, hogy a fekete kocsi indexelt-e balra mert az illett volna kitenni már legalább akkor amikor a motoros még a szürke kocsi mögött volt.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz huszi.gyb #31500 üzenetére
Azért pl. egy nagyobb dízelt nem olyan könnyű lefullasztani, van szitu, amikor jól jöhet a motorfék plusszban. Céges kisplatós kettesben lazán elindult (még 3-ban is csak már nem lazán ) amikor elakadt a sárban.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz #25954560 #31512 üzenetére
Plussz erre mondják, hogy a sokak által kedvelt éjjel-nappal refi sem javít a helyzeten, mivel az agy a szembe jövő fényforrásnak a növekedéséből tudja felmérni úgy-ahogy a közeledő jármű sebességét, a refinek viszont olyan erős a fénye, hogy ezt még jobban megnehezíti/ellehetetleníti. Az erősebb fényből hamarabb észre fogja venni, hogy ott jön valami, viszont hogy mennyivel, arról lövése sem lesz.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz dokee78 #31543 üzenetére
Nem is a teljesítményét firtattam (bár ha ez lenyomta, akkor bármelyik mai ezres sportgép is). Ducati tud nagyon szépet is (kb. bármelyik sportmotorjuk) de baromi rondát is (első Multistradák).
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz hcstuning #31569 üzenetére
Szerintem ez hátsó tengelygomba akar lenni. Az üreges tengelybe megy a menetes orsó, a két végére meg a gomba. Viszont szerintem túl hosszú, esésnél letörik egyből, ahelyett, hogy védene. Persze lehet nem úgy van.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz csongi #31593 üzenetére
Jó most itt lehet ragozni a speciális szituációkat, átlag autónál elől van, ott meg csak megtalálja az ember. Nyilván nem arra írtam, hogy minden esetben neki kell állni áramtalanítani előbb az autót, itt most gerincsérülés gyanúja meg sérült üzemanyagtank együttállásáról volt szó (mennyire gyakori ez is, 100-ból 1?). De tényleg hagyjuk is, kár itt ragozni, sose legyen ilyen.
zsolt19900: amúgy általában van nálam 10-es kulcs meg a legkülönfélébb szerszámok a szerszámos ládában a kocsiban Tudom, mi van ha nem kocsival vagyok?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz KoVee84 #31622 üzenetére
Papír gyári szerintem a best. Én évente egyszer kifúvatom kompresszorral meg kiporszívózom az airboxból a marék döglött bogarat aztán kész. Biztos nem szarakodnék 3 vagy hány ezer km-enként lebontani ott mindent, mosogatgatni ha nem muszáj. Hallottam van aki olajcserénként cseréli azt is de szerintem felesleges, meg nem is 1-2 ezer Ft úgyhogy anyagilag sem mindegy.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Nekem ülés le, tankidom le (aminek a csavarjait takarják az oldalidomok szóval azokat is bontani), gyújtáselektronikát le (az airboxra van rácsavarozva), valami szonda kábelét lehúzni, tető le 6 vagy 8 csavarral és már ott is a szűrő
Ja és igen, a gyertyákhoz le kell venni a hűtőt
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #31685 üzenetére
Van LED-ből ilyen is meg olyan is. Szerintem érdemesebb inkább a minőségibb(nek tűnő) darabokat nézegetni (nyilván árban is tükröződik) vagy maradni a gyárinál, ronda de legalább tuti, hogy észreveszik (már aki akarja).
SymbianOS: ez az igazi
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #31721 üzenetére
Megadta magát vagy csak esedékes már?
SymbianOS:miért mi baja lesz, megfázik? Nekem egész télen fűtetlen garázsban áll, a kocsi is kint van a szabadban egy tető alatt, mi bajuk lesz? Nincsenek itt -30 fokok...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz csongi #31731 üzenetére
"Ha én nem keresem, hogy megkapta e a teleszkópokat, ugyan fel nem hívott volna." - hány ilyen van, én mostanában szinte csak ilyenekbe futottam bele és akkor jön a sírás, hogy milyen nehéz a vállalkozóknak. Ilyen hozzáállással ne is várjanak mást.
SymbianOS: akkor nem szóltam, azt hittem csak a hideg miatt.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #31733 üzenetére
Csak azért kérdeztem, mert Hondánál többen is írták, hogy 50-55e km körül javítani kellett a hátsó tellót, máshol is így van-e.
fattyu: ne beszéljen fél órákat a semmiről de legalább egy minimális kapcsolattartás elvárható lenne mindenkitől ha már egyszer ebből akarnak megélni. Ne nekem kelljen már telefonálgatni, hogy most akkor mi van. Pláne ha már kész az adott munka, neki is nyűg, mert foglalja a helyet, áll benne a pénze stb. szóval érteni sem értem.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz pityaa23 #31832 üzenetére
60k körül már elég komoly csizmát ki lehet fogni akcióban és akkor még marad pénz térdvédőre. Milyen "stílusú" kellene? (sport, túra, "chopper") TCX, XPD, Spidi, Alpinestars, Puma, ilyesmik, ezekkel nagyon nem tudsz mellé fogni. Mérsékeltebb ártól a csillagos égig vannak.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz pityaa23 #31840 üzenetére
Akkor keress a Daytona csizmák között valami neked tetszőt. Esetleg ez bár erről a márkáról nem hallottam még. Meg én ajánlanék hozzá valami jó minőségű, direkt motoros csizmába való hosszú szárú zoknit, nem olcsó de nagyon nem mindegy, mi van a lábadon akár egész nap.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Ferdzsoo #31903 üzenetére
Azért van. Aki már dolgozott csapszeg vágóval, tudja, hogy egy nagyobb keresztmetszetű edzett acélnak igen csak neki kell rugaszkodni. Persze elvágják ha akarják de azért nehezítsük meg a dolgukat. GPS jó dolog de ha blokkolják meg azzal a lendülettel bevágják egy furgonba, sokra mész vele ha tudod, hogy blokkolták.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Ferdzsoo #31914 üzenetére
Szerintem elég hamar leszopja az akksit egy olyan lánc vágása, meg eleve nem úgy viszi, mint egy rendes hálózatos 1000W-os, ekkora kis akksiktól nagy teljesítményt nem lehet várni és ugye két helyen is el kell vágni a láncszemet. Persze ha visz magával pár pótakksit, azért mondom el lehet vágni ha akarják... Meg annak azért már van hangja.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz hcstuning #31958 üzenetére
Attól függ mennyit mentél utána. Pár száz vagy ezer km után már ok, de teljesen frissen sárgának kéne lennie, nem diesel ez. Szerintem vagy csak úgy öregéből-nagyjából cseréltek vagy sehogy.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Teasüti #32161 üzenetére
Ha a Honda VTR250 az álmod, vegyél olyat. Szerintem egy 250-essel már bőven el lehet motorozgatni kezdő szinten, forgalommal tudod tartani könnyedén a tempót. Viszont nem tudom ezek milyen árban mennek de túl nagy pénzeket ne költsél rá, ha megtetszik a motorozás, pár éven belül úgyis cserélni akarod de tanulni bőven jó. Félig meddig igaz, hogy majd a nagy A tanfolyamon megismerkedsz nagyobb vasakkal de úgyis csak gyök 2-vel fogtok menni többnyire a városban, szóval kb. kóstolónak jó.
Védő felszerelésről ne feledkezz meg, legalább egy közepes minőségű öltözetet állíts össze, akár használtból, több múlik rajta mint hogy most 125 vagy 250 cm3-t veszel.
Családodra meg ne neheztelj, féltésből mondják de 25 évesen már azért hadd te döntsd el, hogy mit szeretnél.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #32197 üzenetére
Most hirtelen ránéztem a Honda friss árlistára, a legolcsóbb váltós motorjuk a faék egyszerű CBF125 700k, a kis CBR amin már van egy vízhűtés, 1 milla ! A jóárasított NC700-ból is a legolcsóbb 1,9 milla. Azért vannak árak...
Egyet értek mf.-fel, ha 4-500k körül lehetne kapni újonnan valami 250-es körüli alap váltós motort kielégítő minőségben, többen meggondolnák a dolgot.Mondjuk másrészről viszont 300-350k körül lehet kapni pl. jó állapotú 125 CBF/CBR-eket, rövidebb távokra közlekedni tökéletes, 3 literekkel eljárnak, CBR fórumon volt aki már 80 vagy 100e km körül járt vele és a kötelezőkön kívül nem kellett rá költeni, kötelező sarcok rájuk egy évben megvan "bagóért" és mégsem látok ilyeneket csak elvétve. Viszont ilyen Csengszung mittudomén milyen robogókból látok elég sok új(nak tűnőt)at, de azokért is elkérnek 250-300e-t, aztán széthullanak két év után. Szerintem az ilyen sem ésszerű döntés.
Viszont amitől dobtam egy hátast, valami szalonban láttam, Aprilia SR50 akármi 670K!! Na menjetek ti a pi...ba...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
-
Archer
őstag
válasz Ferdzsoo #32264 üzenetére
Akkor sem volt rá pénzük, azért kellett a hitel. 0 Ft-ért kigurítom a szalonból az ezresgixxert' (sarkítva), úgy persze, hogy nőnek az eladások. Anno pár év alatt szinte eltűntek az utakról a régi keleti autók, hirtelen mindenki elkezdett alsó/közép kategóriás "nyugati" kocsikkal mászkálni. Mert akkor annyival jobban ment mindenkinek? Persze...
Most "nincs" hitel, az vesz motort, autót, bármit, aki kp-ban ki tudja csengetni, vagy 5-ször is meggondolja, hogy belemásszon-e valami hitelbe és ha esetleg igen, az tuti, hogy nem motor lesz.
Erre értettem, hogy a mostani helyzet jobban fedi a valóságot. Persze az is igaz amit te mondasz ha csak a számokat nézzük.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Hogy undorító, ocsmány lehúzás megy mindenhol, egy szóval sem cáfoltam. Hogy mondjuk 200 Ft a benzin, a másik 200 meg a sok szutyok adójuk meg hozzájárulásuk, az is egy dolog, de akkor legalább lenne látszatja az utak minőségén vagy bárhol annak az iszonyat mennyiségű befolyt pénznek. Hosszan lehetne még sorolni.
Akkor is volt aki marha jól élt meg most is. Dolgoztunk olyan helyen ahol tényleg csak bambán néztünk már egymásra, hogy a tulaj már tényleg nem tudta, milyen idióta extra luxuscikkekre költse a pénzét (hozzá teszem a nagy lóvé ellenére szerintem elég sz@r ízlése volt ).
Amúgy egyet értek a többivel, nagyon nagy bajok vannak de ez már nagyon off úgyhogy abba is hagyom.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz csongi #32420 üzenetére
Van mondjuk 10 Suzuki akármi, az egyiken beszarik a fék, a másikon mondjuk valamelyik telló, a harmadikon folyat a hűtő, a többi 7-nek meg semmi baja, akkor ebből mit átlagolsz az adott típusról?
Pláne eleve használtan vett gépeknél, nem reprezentatív, ki tudja az előző tulaj mit gányolt rajta és nem-e a abból ered a meghibásodás...
Használthoz körültekintés kell meg egy nagy adag szerencse.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz longwild #32422 üzenetére
Itt vidéken szóba sem jöhet a motor mint autó alternatíva. Egyszerűen semmi sincs helyben, szinte mindenért utazni kell a legközelebbi városba, ha az ember már ott van, nyilván többet vesz abból amiért ment, ne kelljen naponta bemenni, az meg nem fér el a motoron. Közlekedésre ott vannak a pár napja általam már említett 125 cm3 körüli kismotorok, az valóban jóval olcsóbb mint egy autó de autó itt mindenképpen kell, annyira szar a tömegközlekedés. Kórházba sürgősen be kell menni, előre nem látott dolgok, ha más nem, ilyesmik miatt muszáj. Sajnos ez van.
Nekem a motorra 80k egy első tárcsa márkaszervizben, remélem amik rajta vannak valami örökös darabok de ha mégsem, akkor is jön ebay és társai mert ezek brutális árak... Így is szinte mindent onnan veszek, nem fogok 10 ezreket adni egy szaros gyertyáért a szalonban meg hasonlók. Szívesebben költeném el itthon a pénzt, legalább magyar emberek bevétele lenne nem valami angol eladóé de sajnos itthon szinte minden drágább...Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz fattyu #32529 üzenetére
Viszont az sem várható el egy bolttól a hazai körülmények között, hogy az összes forgalmazott márka mindegyik modelljének összes méretéből legyen legalább egy mérete. Itthon mekkora felvevő réteg van új motoros cuccokra? Jó, lehet az Arlen, Mugen Race meg ezeket az olcsóbb ruhákat azért viszegetik de a 200-300 ezres Alpinestarsokból nem hiszem, hogy akár csak hetente is vennének egyet-egyet.
Az, hogy azt mondja nincs de megrendeli, nem feltétlenül jelent leszarást, sok éle képen elő lehet ezt is adni. Amikor hivatalos viszonteladója egy adott márkának, előfordulhat, hogy ő tudja e legkedvezőbb áron megrendelni, többször jártam már így, a magyar bolt az ebaynél meg mindennél olcsóbban tudta megszerezni az adott cuccot. Ilyen is van. Meg sok olyan is, amit te említettél.
A felpróbálom, segítőkészek, aztán megrendelem neten az én értékrendemben is elég szemét dolog, akkor inkább konzultálok a netes eladóval, leméricskélem magam aztán reménykedek, hogy jó lesz. Mondjuk én nagyobb értékű ruhát nem vennék felpróbálás nélkül, igaz sisakot anno a kezdetekkor így vettem és mázlimra tökéletes lett.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Szakbarbár #32608 üzenetére
Esetleg [link] Ott vannak alul a méretek.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Szakbarbár #32613 üzenetére
Járulékos költségeket azért számold bele (+áfa, vám nem tudom, hogy van-e).
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Diablo IV
- Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
- Xbox Series X|S
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Nintendo Switch
- Gumi és felni topik
- Építő/felújító topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motoros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs