- Kína miatt izzad a német robotipar
- Spotify
- Sweet.tv - internetes TV
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Milyen routert?
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Tidal
- Mikrotik routerek
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz
Integra #32830 üzenetére
Nem okos vagyok, hanem feltettem egy kérdést, de válasz nem jött rá. A "csak azért mert" nem válasz. Szóval továbbra is várom az ész érveket...egyébként a videóban sem lihegték túl a leszállást, kb. a hátranézés volt a lényeg és csók.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Dexar007
veterán
válasz
Integra #32948 üzenetére
Mindennek az elmelet az alapja.Hol nagy a szam? Kerdeztem,hogy mi ertelme 30-cal bolyakat kerulgetni.Mert minden vezetestechnikai treningnek ez az elso, masodik, es a harmadik feladata.Ezzel biztos tokeletesen be lehet gyakorolni a varosi cikazast,de ha veletlen benezel egy kanyart akkor baromi sok hasznat veszed.Arrol nem is beszelve,hogy stresszhelyzetben az emberek tobbsege,igyis ugyis ramarkol a fekre,aminek a vege szerencsesebb esetben maganyos bukas lesz par horzsolassal.
Ezert mondom 45 ezer per alkalomert egy komplett palyat illene kiberelni,ahol nem az lenne a feladat,hogy szuk nyolcasokat rajzolgatsz.Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz
Integra #32984 üzenetére
Nem penzem nincs ilyen treningre,hanem penzkidobasra nincs penzem. Mint ahogy minden normalis embernek sincs. Pelda.: 1 hete kaptam egy levelet a volt biztositomtol,hogy logok nekik 600Ft-tal.Termeszetesen nem fogom kifizetni,akarmilyen nevetseges osszegrol is legyen szo.Miert nem? Mert nem tartozok nekik,csak elcsesztek valamit a rendszerben.
Masik peldaval elve.: Ha a jogsi draga,akkor ez a kepzes mi? Egy hetvege alatt vegigjarhatod a szinteket 100+ ezerert. Vagyis annyi mint 30 ora kresz elmelet,10 ora rutin es 30 ora vezetes.Ja,es ebben a vizsgadijak is benne voltak.DigitXT:
Give me your cum,bull!
-
TommyGun
őstag
válasz
Integra #32984 üzenetére
Részben egyetértek veled, de a stílusod bicskanyitogató és néha személyeskedsz is, jobban el tudnád magad adni egy kis önmérséklettel. Agresszivitással nem fogod meggyőzni, pont az ellenkezőjét éred el. Ha pedig nem akarod meggyőzni minek a felhajtás?
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Integra
titán
válasz
Integra #33147 üzenetére
vagyis legalább se olaj kell, de sf is mehet, az a jobbik típus.
hogy melyiket? amelyik számodra szimpatikus. most mondjam, hogy önts bele motult?
repsol, mol.. nyugodtan mehet bele. önthetsz bele sg-t is, csak felesleges abba a blokkba. nézz egy sf minősítésű 10w-40 olajat.kieg:
Teljesítményszintek
Az amerikai kőolaj intézet (API) két nagy csoportba sorolja a motorolajokat: benzinmotorokhoz, illetve dízelmotorokhoz használatosakra. A benzinmotorokhoz használt motorolajokat SA, SB, SC, SD, SE, SF, SG,........betűkkel jelöli ahol az S a benzines üzemmódra utal, az utána álló betű pedig a teljesítményszintet jelöli. Dízelmotorokhoz használatos motorolajok teljesítményszint szerint besorolása C betűvel kezdődik, az utána álló betű jelzi a teljesítményszintet. Tehát az SF magasabb teljesítményszintű motorolaj minta az SE, dízelmotoroknál pedig a CE magasabb teljesítményszintet képvisel mint a CD motorolaj. A motorolajok több minősítéssel is rendelkezhetnek, pl. API SF/CC. Ez azt jelenti, hogy olyan benzinmotorokhoz való olajról van szó , amely SF teljesítmény besorolású, de erre az olajra elvégezték a dízel minősítő vizsgálatokat is. Ez utóbbi szerint az olaj CC besorolással rendelkezik.
Ha API CC/SF jelölést látunk, akkor olyan dízel motorolajról van szó, amelyik benzines besorolással is rendelkezik.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz
Integra #33149 üzenetére
Ne vezesd már tévútra szerencsétlent.
A teljesítményszint azt határozza meg, hogy a benne lévő adalékanyagok mennyire tartósak, mennyire tartja meg az azok által kínált képességeket az öregedése során, tehát a kilométerek növekedésével. Értelemszerűen az a jobb, ha minél tovább, tehát SL vagy SM minősítés ajánlott, blokktól függetlenül.
Ugyanez vonatkozik a szintetikus mivoltára. Ez a molekulaszerkezetet határozza meg, hogy mennyire stabil az olajfilm. Értelemszerűen a szintetikus a legjobb.
Nincs olyan, hogy egy jobb olaj felesleges a blokkbaVagyis csak akkor, ha már szét van kopva, akkor felesleges, mert előbb utóbb úgyis szét kell szedni vagy másik kell, de ha nincs baja és még sokáig akarja használni, akkor minél jobbat kell beletenni.
csongi: ettől nem lettünk sokkal okosabbak. Főleg h mindegyik ACEA A3-as és a táblázatban nincs benne. Na mindegy végülis
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz
Integra #33154 üzenetére
De a szervizkönyv azt nem írta, hogy felesleges bele...azt te költötted mellé
Erre mondtam, hogy ne vezesd tévútra
Arról van szó egyszerűen, hogy egy idősebb motornál nyilván nem láttak nyilván a jövőbe és az akkor rendelkezésre álló szabványok/olajak szerint állapították meg a szükséges kenőanyagot, tehát nyilván nem hazudnak
Semmi tudományoskodás nincs ebben...sajnos ezekkel nincsenek tisztában az emberek, azért hordanak össze annyi baromságot a témában. Elnézést, hogy próbáltam felnyitni az újonnan jöttek szemét. Ígérem, többé nem teszem, felőlem homokot is önthettek a blokkba."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz
Integra #33157 üzenetére
Nem mártírkodás, hanem egyszerűen mindig az van ebben a kib.aszott fórumtopikban, hogy mennek az okoskodások, meg a találgatások, egymás hülyítése, aztán ha valaki meg akarja magyarázni, hogy nem úgy van, akkor ő a k.cs.g, a mártír, az okostojás, meg egyéb jelzők. Itt nem lehet semmit megmagyarázni, mert továbbra is egymás hülyítése folyik. Te meg beállsz a sorba az ilyen dumával, hogy felesleges bele. De én itt kiszálltam, további jó észbontást.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Pocee
senior tag
válasz
Integra #33275 üzenetére
Köszi mindenkinek,még annyi,hogy én is a metzelerrel szemezek,mennyi lehet ezeknek a futásteljesítménye?
Egyébként nem azért akarok ilyen gumit mert én vagyok a nem tudom ki,van rá pénz most és szeretem a legjobbat venni,és elegem van abból,hogy a gyári gumi(tény hogy öreg már) egy kövér gázra még 100 felett is elkapar bizonyos úton.Dexar:szerinted ha lesz egy topic találkozó,lesz kivel leülni sakkozni?
Mr.Brightside
-
amdk7
aktív tag
válasz
Integra #33300 üzenetére
Nem tudom... én most cseréltem gumit a régin meg nem néztem, mennyi a csík.
Az újat megmostam szappanos vízzel meg még csiszolópapírral is megküldtem, hogy lejöjjön a leválasztó réteg, de még nem mertem komolyabban döntögetni, annyira nincs még meleg szerintem.Így az Én csikom olyan 2,5-3cm lehet, de lehet lemérem. Én felvállalom azt is, ha 4cm.
Szerintem is f@szság ezen rugózni, de -> "fiatalság bolondság"
-ezért van az, hogy engem ez már nem érintAdataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
csongi
veterán
válasz
Integra #33300 üzenetére
Azt sem tudtam eddig mi a szar az a majrecsik
Tok mindegy mekkora , ha nekem 6cm lenne, akkor sem tudnam jobban ledonteni a variodekni vagy a kipufogo miatt.( Vagy a csopperesek. Lassan automeretu gumikon mennek, 20% nagyobbat nem tud donteni. Akkor azok nagyon majresak? )
Nem veletlen van igy kitalava a gumimeret,hatso motorosok mondtak eppen csak hogy nem ernek le a dolgok, de erzem is ha tovabb nyomom akkor horzsolok, es erezheto a gumi szelehez kozel motorzas. Szoval kozuton ez sem jo hataron tekeregni. Majre ide vagy oda a bizotonsag a lenyeg.
Az vizsont hogy kockara van koptatva a gumi, nemi kanyarodasi technikai hibara utalhat, persze attol meg lehet szar a vezetes technika ,hogy mindenutt kopott -
polimorf
tag
válasz
Integra #33306 üzenetére
Ha ilyen utak lennének itt is akkor sok ökör menne is így. Néha nem is baj, hogy szarok az útjaink, így legalább az ilyen kamikázék nem tudnak ilyen gyorsan menni.
Az a gondom az ilyen gyorsan közlekedőkkel, hogy nem csak magukat veszélyeztetik a közúton.
Ha az ilyen megdöglik ok, de ha az ilyenek miatt mások ártatlanul sérülnek na az már dühít.
Szerintem aki a biztonságos motorozásra törekszik az nem biztos, hogy "rinyál", csak esetleg van családja és még látni szeretné őket. Vagy egyszerűen csak felelősen gondolkodik.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Pocee
senior tag
válasz
Integra #33351 üzenetére
kössz,azért vonakodtam ezektől,mert ha feltalálnék pályára nehogy ez miatt legyen perec,hogy kifordul alólam.
Futásteljesítményben biztos hogy fényévekkel jobb,meg lehet nagyobb figyelmet kellene szentelnem egy esetleges esőnek,mert az én sorozatomban szereplőknek vajmi kevés a mintázata.Archer által javasolt m7 rr viszont nagyon tetszik,lehet ő lesz a befutó.
Mr.Brightside
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Integra #33398 üzenetére
Megnézném élőben ezt s MAG-1 et is, bár kicsit kételkedek benne hogy az a kevlár berakás ugyanannyit véd mint a vortice-n a 3 m3 műanyag.
Mehogy mennyivel lesz drágább.
Felvenni levenni biztosan egyszerűbb mondjuk."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
polimorf
tag
válasz
Integra #33614 üzenetére
Az a helyzet, hogy mivel nekem Pozsony sokkal közelebb van mint Budapest, így én a Pozsonyira szoktam járni.
A Budapestin még nem voltam sosem.
Itt két szintem megy a móka, az alsó szinten a horgász, vadász téma megy, a felső szinten a hajók, jachtok és minden ami vízi dolog. Ezek mellett találhatóak a motorok eszméletlenül nagy területen, mivel a motor a fő téma. Akkora, hogy mi de.10-kor már ott voltunk du. 5 után jöttünk el de mindent nem néztünk meg. Rengeteg ruhákat, sisakokat, tartozékokat áruló árus van (sok Osztrák árus jó cuccokkal, én 10 euróért vettem bőr kesztyűket az osztráktól) Szerintem jó árak is vannak.
Az épület előtt különböző motoros bemutatók, show-k vannak. Jó hangulatban egy egész napos program lehet.
4 napos szokott lenni. Még ma is tart ha érdekel (utolsó nap olcsóbban oda is adják a cuccokat)
Itt a plakátjuk: [link][ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz
Integra #33658 üzenetére
Sajnos a következő csak jövő márciusban lesz.
De már múlthéten írtam itt a topikban, hogy lesz, akkor is feltettem a linkjüket. Lehet nem láttad.
Nem baj jövőre is előre fogok szólniMár nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Xaels
félisten
válasz
Integra #33781 üzenetére
Valami csősálat(nyakpánt) fogok nézni valószínűleg amit fel tudok húzni az orrom alá úgy, hogy a sisak ne nyomja le. Majd szombaton körbe nézek AMTS-en, csizma is kéne mert egy leharcolt 7éves Shellysben tolom, van egy mexikói stílusú bőrcsizmám de azt sajnálom.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
polimorf
tag
válasz
Integra #33841 üzenetére
Ebben előnyben vagyok mert nálunk nincsenek ilyen marhaságok mint súlyadó.
Nálunk csak a kötelező biztosítás van ami a 650-es gépemre 80 euró/év, és ezzel be is fejeződött a fizetni való.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Integra #33846 üzenetére
Nekem is megjött, és nemtudom hogy, de kb feleannyit kell csak fizetnem mint az összes netes kalkulátor szerint. Nemértem miért.
Term. nem fogok fellebbezni."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok