- A pénzügyi hatóságok helyett ír hamis üzenetet az AI
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- Mesterséges intelligencia topik
- Linux kezdőknek
- Aliexpress tapasztalatok
- Sweet.tv - internetes TV
- Zyxel NAS326
- Facebook és Messenger
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #31721 üzenetére
Megadta magát vagy csak esedékes már?
SymbianOS:miért mi baja lesz, megfázik? Nekem egész télen fűtetlen garázsban áll, a kocsi is kint van a szabadban egy tető alatt, mi bajuk lesz? Nincsenek itt -30 fokok...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #31733 üzenetére
Csak azért kérdeztem, mert Hondánál többen is írták, hogy 50-55e km körül javítani kellett a hátsó tellót, máshol is így van-e.
fattyu: ne beszéljen fél órákat a semmiről de legalább egy minimális kapcsolattartás elvárható lenne mindenkitől ha már egyszer ebből akarnak megélni. Ne nekem kelljen már telefonálgatni, hogy most akkor mi van. Pláne ha már kész az adott munka, neki is nyűg, mert foglalja a helyet, áll benne a pénze stb. szóval érteni sem értem.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #31750 üzenetére
Reszben igazad van. Viszont ha van lehetoseg egy testesebb , szelesebb motorra feltenni azert a merete a motornak hobban erzekelheto. Pl k1200 lt. A fejlampa hasznalataval konnyen robogo meretunek lathato akar tukorban is. Es a tapasztalat az, hogy egy nagyobb dogot jobban tisztelnek az autosok. Egy sport motoron sajnos ezt nehez elerni . En az aprilian erzem , hogy jobban ervenyesulok igy hogy a motor szelesseget is latja , erzekeli.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Daywalker #31750 üzenetére
Látni látszani.. Ha ezzel meg lehet úszni egy karambolt vagy egy szituációt mert LÁT téged az a hülye,akkor már megérte,ha meg nem akkor vihetsz magaddal sarki fényt is akkor is el fog csapni. Szerintem.. Kíváncsi leszek amikor elkezdődik a szezon milyen trükköket fognak bedobni az autósok.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #31761 üzenetére
Autós szemmel nézd. Egy batár motort jobban tisztelnek. Miért? Már elhangzott. Szemből egy fényforrásból nehezebb a méretét megállapítani valaminek. De ha több fény forrás van, akkor jobban lehet érzékelni. ebből adódóan tudatalatti berögződés, nagy méret, gyorsan mehet. Egy 600-as vagy egy 125 ös szemből ugyan akkora, csak éppen nem ugyan annyival megy. Viszont egy Goldwing elég batár ahhoz,hogy jobban észre vehető legyen, de ehhez a karácsonyfa kivilágítás kell, ha csak a fejlámpa égne, azt sem látnák nagynak.
És ez általános, kevesen vannak a forgalomban olyanok, akik gondolkoznak is.
De van más tapasztalat is. Utolérem az autóst. Mielőtt nem volt fent a két ledsor kevesebben néztek a tükörbe, és húzódtak lejeb, most jobban próbálnak helyet adni, akár a lámpánál is, mert látja, hogy nem egy keskeny motor van mögötte. Persze ez %-an csak egy pár %, de érezhető, és ha kevés is, de ennyivel nőt, hogy ne csak lásson, hanem érzékeljen is. Mondom ez sport gépnél nem mérvadó, mert erőből megoldható, mire felfogná mi történik körülötte, a motoros már rég nincs ott. De nekem, jól jön, mert még ha kevesebb idő is kell egy előzéshez mint egy autónak, mégsem tudom végre hajtani annyi idő alatt, mint egy sport gép. És kell, hogy könnyebben észre vegyen.
TechArtistsúnyán írom ,mert ha helyesen írom akkor tapsikolós smájli lesz belőle
Krjúzer[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #31770 üzenetére
Elso gondolat.
Egyetertek , annyit javitok, nem ugyan ugy gyorsul.Masodik gondolat.
Egyet ertek. Xl a farkam es nem tudok l et csinalni beloe kisebb gumival.
A kepen lathato elhelyezes valoban max nagyobb fenyerot biztosit, semmi tobbet. Ami szurkuletben, de kozelrol nappal is kiveri a biztositekot mivel vakit. Mas iranybol vagy szogbol nem lesz lathatobb a motor.Korabban linkeltem az enyemen hogy van felteve. Az Lt- re is szeles pontot talatunk, es egybol erezheto lett a merete. Volt szerencsem Goldwingal is egyutt gurulni. Karacsonfa budos nagy meret. Latva az autosok reakcipjat, es ismerve a gondolatmenetuket. Tiszteltek, ennel nem teljesen ugy gondoljak, hogy megvedi oket a kaszltni. Mas kerdes, hogy idiotak, de ez van, ez az atlag.
Harmadik gondolat.
Azert a sport gepet irtam, mert nem volt kedvem felsorolni az osszes " keskeny" motort.
De sport motoron nagyon nehez szeles pontot talani.Negyedik gondolat
Nalam alapertelemezett a fejlampatol leheto legnagyobb tavolsagra tenni, vagy a legszelesebb pontjara.
Mivel a szabaly nem pontos meg, es atgondolatlan, de legalabb a hasznalhato valtozas iranyaba mutat, ezert remelem jo lesz a vegen. Ha ugy kell a fenyeket hasznalni mint az autoknal akkor semmi ertelme.
A kodfenyszoro hasznalhato motoron, annak megvannak az eloirasi, hova lehet szerelni. Remelem esszeruen atgondoljak es ugy alkotnak szabalyt. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #31805 üzenetére
Alapjáraton ketyegett a moci, díszkivilágítva. Az tök normális érték szerintem. Menni kellene vele egy kört, akkor nézni. Gondolom, hogy ez megtörtént nála, és ott látott valami "nem szépet"...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
-
#25954560
törölt tag
válasz Daywalker #31836 üzenetére
jaja. szinten matt, caberg. nem volt vele sose tobb bajom, mint barmelyik masikkal kulsoleg. nem is jobban v rosszabbul latszanak meg rajta a serulesek, hanem masfajta attrocitast visel nehezen. en szerettem. lathatosag szempontjabol nem eros, max egy fekete lyukat tud alazni.
de ahogy fattyu meg Dwalker is irta: nemtokmindegy? az elso turan, amikor egy nagy kanyargas utan megallsz, letamasztod a gepet a padkanal es az ut mellett futo csodaszep patak partjan leulsz ledobva magad melle a sisakot, ugyis lesz nyoma
-
Xaels
félisten
válasz Daywalker #31896 üzenetére
Otthon és munkában is kerítésen belül lesz, azon kívül nem nagyon fog egy helyben állni
Az XV535-öshöz anno egy fullos Abus láncot használtam, de most nem fér a keretbe és kedd vagy szerdára kellene.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #31904 üzenetére
Meg egy külön koffer amiben szállítani lehet!
De ha azzal hozzákötöd a vilalnyoszlophoz, akkor az valószínűleg ot is marad![ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #31937 üzenetére
Eddig 2ből kettő vissza azt mondta nem lehet, Sajnos a lezárása miatt. De van még pár cég, ls körbe küldöm a fotót, hogy mit szólnak hozzá
De már eszembe jutott, hogy egy keleti vasnak Pl JWA 350-nek az utángyártott telóját is megnézem
Igaz hogy 210Kg a motor, ebből a jelentős súly a közép tengelyen van és nema lengéscsillapítót nyomja, mivel ez robogó.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #31971 üzenetére
Igen olvastam, és rendeltem már kintről
Áfával is még jó lennék, mert 40K alatt lenne az ára párban.
De itt jön a dilemma, ha ennyire pici a különbség akkor melyiket? Újat, ami lehet hogy gagyi kínai valóban, vagy a lehet meg tudjuk javítani? Posta költség az előző elkűldéssel meglesz 5K, vagyis a 10%-nál tartok a vételi árnak Vajon melyik újamba harapjak? -
-Mosquito-
őstag
válasz Daywalker #31984 üzenetére
5-6 éves story. Két első telót adta be,új olaj,szimering,és polírozásra. Valami 24-26eft volt. Beszerel majd egy hét után elfosta magát mind a kettő eresztett. Ekkor néztem egy másikat,megtaláltam a Csömöri szakit. Ugyan az a folyamat polír nélkül már a felébe sem került. Ő és az ott lévő srácok említették Déczit,hogy sokan jönnek onnan mert nem jól csinálta meg nekik. Mondom én is..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Daywalker #31999 üzenetére
Persze,aki dolgozik az hibázni is szokott. Ezen már kár rágódni. Ez olyan kb mint Csongli esete a Dömsödi szerelővel. 2-4 embernek jól megcsinálta a teleszkópját,neki sajna nem és akkor finoman fogalmaztam.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Mizsala
csendes tag
válasz Daywalker #32002 üzenetére
Ahhoz képest hogy hányszor ázott már szarrá rajtam, nem hinném hogy számít egy zuhany
Egy biztos, amikor varrattam a cuccot évekkel ezelőtt, akkor a bőrös is azt ajánlotta, hogy kifejezetten méhviaszos cuccal ápoljam.
Egyébként 3300 volt az a balzsam, és kb negyedét használtam el a kabát+nadrág+kesztyűre. Nem vagyok túl járatos a témában, de feltételezem a kozmetikumok sem olcsóbbak ennél. Mindegy is, igazad van, mindenki arra költ fölöslegesen amit fölöslegesnek találVendingo: A Csöpis túra nagyban változott, láttad már? Rövidült 2 nappal, így a táv is már csak 3500km. Mondjuk nekem időtartamban jobban megfelel, mert sajnos a szabijaim száma nem végtelen...
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #32025 üzenetére
Nem. Locsolom a pénzt ezerrel. Inkább bele se gondolok, hogy idén már mennyit szórtam el (utazás pár országban, új fgép, 4 új obi, új állvány... jáj). Aztán ha már lúd,...
Komolyra fordítva: ezt már pár éve mondogatom, hogy kéne egy dobálós moci rendesebben megtanulni motorozni, amit nem sajnálok ejteni; illetve amivel aszfaltról is le lehet térni -- meg kéne ott is tanulni valamennyit. Idén is már majdnem megszívatott egy kis homok, úgy túrta el az első kereket, hogy csak néztem.Digit: ~15 éves korig bezárólag nézelődök. De ezek többségéhez sztem semmilyen papír nincsen.
Dingo: épp ez az, hogy nem akarok addig elmenni, hogy még egy olyan értékű motort vegyek, mint a sajátom, dobálósnak. Egy sima, egyszerű, megbízható, léghűtéses 4T 2-300 ccm kategória, amiből nyugatabbra és keletebbre is rengeteg van, itthon viszont valamiért hiányzik. Itt mindenki az 50/125-ről egyből 4-600-ra ül, nincs ez a racionális, egyszerű, olcsón fenntartható kategória, vagy ha akad is néhány, az nem okmányos
Lassan már azon gondolkozok, hogy 125 2T, abból nagyobb a kínálat, s bár ott is döntően okmány nélküli, de nagy számok törvénye alapján nagyobb az esély okmányosra is. Ha a 125 4T robesz kettőnket (úgy, hogy a másik srác ~90kg) felvitt arra a hegyre, olyan emelkedőkön, illetve velem egyedül nem kellett a szemét kinyomni tartós 80-hoz, lehet, hogy már ez is nyugodtan bírja az autóút-tempót.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
vendingo
veterán
válasz Daywalker #32044 üzenetére
Nekem nem jó. Túl nagy vagyok hozzá, illetve rendes dobozrendszert nem tud fogadni, de vászontatyókkal is príma.
Én elfogult vagyok az SV-el, nagyon szeretem, csak ne lenne ilyen pici
Ha lenne dellám motorra, akkor lehet DL650-re cserélném. Baromi jó ez a blokk (szerintem)Kíváncsi leszek az új DL1000 tartóstesztekre, mert formailag nagyon ott van
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #32093 üzenetére
Jaja. Kárászy bevállalta, és nem is mondott halálos árat. Nem nyavalygott, hogy miért kell, vagy nem is tudom. Annyit kérdezett, melyiket szeretném javíttatni? Mondtam neki, hogy az egyik szar a másik meg fos
Kellene nekem két jó lengéscsillapító.
Rendben, egy hét kb és szólnak, mi volt belül, mit cseréltek és mennyibe kerül. 17-21K között lesz darabja.
Egy pár új 90K. Olaszba szétnéztünk, kint van barátom. 70-80K között van.
10 éves az alkatrész. 40-ért ha tényleg jó lesz akkor megéri, nem beszélve arról, hogy környezet kímélőbb, mint kidobni
Úgy hogy most izgulok, és remélem jó leszkcsa: Ha nitró sem szedi le... Festett felületen vigyázz vele, mert matt lesz a festék.
Gumisnál lenni kel oldószernek, mivel a millás felniken sem lehet rajta hagyni a cuccot. Drága motyó ezért nem kenegetik.
Ha nincs más akkor próbáld feláztatni, brigéciollal, de az pár napot igénybe vesz mire feloldja, ha feloldja.
Vagy féktisztító, de ez is mattá teheti a felületet.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Daywalker #32152 üzenetére
Okés, ne köbcentizzünk: egy esetlegesen "alattomos" karakterű nagy
gép nagyobb eséllyel tréfálhatja meg hirtelen erővel. Vagy a súlyával.
Emberünk nem hittérítésből írta, amit: 800-asra nem ülne. Szerintem.
Az lenne jó válasz/segítség, ha mondanátok, mire "érdemes" ülnie.Persze lehet bizonygatni, hogy nem kell a para, nyugodtan pattanjon
kezdőként 800-as nyergébe, mivel más úgy érzi, hogy ő megtehetné,
és különbenis lerágott csont. Ergo: arra ül, amire akar. Végülis.igaz...Amúgy ez az NC750 érdekes: robogóba is berakták a blokkját? Állat.
Kár, hogy ezeket a modern jószágokat egyelőre nem nekem árazták.
Meg aztán nem is egyértelmű, hogy robogó. Lánc hajtás? 6 fokozat?
Semmi szíj, meg CVT? Mondhatni formabontó. (Vagy valami hibrid.) -
csongi
veterán
válasz Daywalker #32197 üzenetére
Ne szopjuk be brokit, hogy MagyarprszagMagyarorszag jobban teljesít.
A használt motor piac is hiába emelkedett, ha az árak szépen a béka segge alá mennek, mert a szar jön be sajnos arra van pénz. Ezért is nem cserelek. Magas költségek, mindennek feltoltak az árat. Fiskális politika. Április 6!!!!!Ksca: milyen 500as?
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #32197 üzenetére
1.) A Totalbike továbbra is egyre bulvárosabb
2.) A gyártóknak is nagy részük van ebben. Nyomatják drágán a nagy gépeket. 125 és 500-600 között egy űr tátong, nem csak köbcentiben / teljesítményben, hanem árban is. ~150 feletti új váltós, nem-noname kínai motor kb nincs 1-1.5 milla alatt, jól sejtem? Az emlegetett Távol-Keleten is a középméretű, racionálisabb, közlekedésre való 250-350-es kategória tarol váltósból (alatta meg 125-150 robogóból). Indiában ilyeneket 3-500 kHUF között is kapni, a nagy nevektől is. Értékesítsék itt is ennek a feljavított verzióját, egy egyszerű, racionális, kényelmesen közlekedhető ~300-as 4T cruiser / városi enduro 5-700k-ért. Egyből lenne kereslet.
Az egyenként kisebb haszon, de nagyobb volumen helyett foggal-körömmel ragaszkodnak a nagyobb haszonnal értékesített prémium modellekhez (lássuk be, itt a többségünk prémium modelleket használ, nem szögegyszerű közlekedőset).Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #32206 üzenetére
Nagyon elviszed a noname-ek felé, pedig direkt azt írtam, hogy nem-noname darabokról van szó. Ha a Honda Indiában 2-300 ccm-es gépet ha jól emlékszem 4-500 kHUF-nak megfelelőért tud árulni, s azon már fékek, lámpák, index, minden működik, akkor itt miért nem? Itt is megvan a hálózata, szervizháttere, és ezeket sem lehet drágább bevizsgáltatni, engedélyeztetni, mint másokat.
S láttam már itthon hirdetve új, engedélyezett, rendszámos Zhongsheng, Bazuka, Kymco, Keeway, stb. ismeretlen vagy kis márkákat is. Ha ezeknek összejött az engedélyeztetés, akkor másnak is. Szóval szerintem most egy kicsit túlmisztifikálod. Inkább akarás kérdése, ami a gyártóknál jelenleg egyáltalán nincs, sőt. Nem akarják behozni az olcsóbb darabokat, mert akkor a magasabb profitrátás darabokra még jobban visszaesne a kereslet.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
fattyu
veterán
válasz Daywalker #32211 üzenetére
Tengelygomba alatt érteni első ill hátsó kerék tengelyén átmenő végén levő gombácskát.
A környékén se sérült egyszer sem semmi. azt meg rettentően kétlem hogy az a 3 centi ott pont eltartott volna annyit hogy máshol kevesebbet sérüljön. szerintem.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
#25954560
törölt tag
válasz Daywalker #32209 üzenetére
szerintem nem. hacsak annyi nem h megmesszebb csuszik a motor
.mf:
a gyartok nem pont igy csinaljak. kaliforniaban megjelennek a 250-300-as gepek szinte azonnal, ahogy olvasok egy cikket h kaphatoak. tehat inkabb a magyar importorok csinaljak furan szerintem is. es ez nem uj dolog, a hasznaltpiac dugig van pl 250-es ninjakkal (es persze 500-asokkal is).
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen