-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz vendingo #107122 üzenetére
KTM gyárban dolgozik és Honda-t szeretne vásárolni.
Kell ennél több magyarázat egy "jó" KTM mellé?
Jakab66
Egyébként szerintem a topik teljes egésze kíváncsi úgy általánosságban a véleményedre. Szerintem attól, h a valóságot egy nicknév alól, magyarul egy magyar forumba beírod az életbe nem venne téged elő senki..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz vendingo #107197 üzenetére
Nekem nagyon bejön az új AT, és a régiek nem tetszenek, de hát szerencsére nem egyformák az emberek
NC750XD nagyon jó motor, pláne a DCT-s, de kizárólag kezdőnek, vagy a motorozást nem a motorozásért szeretőnek (hanem, hogy eljusson szép helyekre) javasolnám! Pl. van egy haverom, akit előbb-utóbb rá kell beszélnem egy ilyenre, csak hogy tudjon velünk jönni! Mert a buli érdekelné, de a motorok önmagában nem.
DL650XT-n gondolkodom most én is, mióta megvan a kis Weekend Warrior! Így, hogy 2 motor van, felesleges a komoly terepképesség már a túramotornak, elég annyi, ha egyszer-egyszer felmegy egy két távoli ország hegyére, arra pedig az XT jó!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#45302528
törölt tag
válasz vendingo #107197 üzenetére
Sziasztok!
Bekapcsolódnék a beszélgetésbe, eddig csak read only-módban voltam jelen.
A héten láttam Bp-en egy RD03-at, igaz angol rendszámmal. Most már nagyítóval kell keresni, No-ban jelenleg 1 db-ot hirdetnek....Pár éve volt egy Tolna megyében eladó 690-ért, akkor kellett volna megvenni.
Abban egyetértek, hogy jelenleg ebben a kategóriában nagyon jó vétel egy új DL650 vagy NC750X ár/érték arányban.
Nekem mindig bejöttek a GS-ek, lassan 40 éve reszelik őket. Nyilván tökéletes motor nincsen, de én pl. nagyon bírom a futóművét, a boxer duruzsolását, a kardánreakciókat.
Én elég magas vagyok, szóval a motorok 90%-a gyerekbicikli alattam. GS, Super Tenere, Varadero, KTM Adv. S, kb. ezek kényelmesek nekem. Viszont ha most lenne 5 millióm új motorra, akkor AT Adventure Sportot vennék.
-
Burt1793
veterán
válasz vendingo #107197 üzenetére
Nekem nagyon tetszett az új AT, apámnak volt, nemrég cserélte le egy gsa 1250-re, már ebben is van 6k km, a hondával jó sokat ment 3 év alatt, azt mondja, hogy nem lehet összehasonlítani a kettőt. Szokott járni bérmotorral, olyan helyen, ahol jobban megéri mint a sajátot kivinni, akkor sikerült megtapasztalnia, hogy a régebbi gs-ek is jobbak, mint az új AT (a hangot leszámítva 😃).
Az ülést lehet mindkettőn magasítani (kellett is), a bmw széles, de így legalább védi a lábaidat és 30 literes a tankja, a fogyasztása se több, a futóműve, motoroerőben más kategória. Itt az is kijön, hogy LED és LED világítás között is nagy a különbség. -
HSM
félisten
válasz vendingo #107208 üzenetére
Ez a sor2 vs. v2 is manapság elég mókás téma... Ugyanis sok modern sor2 a V2 motorok gyújtássorrendjét másolja, a kiegyensúlyozást pedig mindenféle forgó ellensúlyokkal igyekeznek megoldani. Ettől lesz sokuknak hasonló a hangja és karaktere. Ugyanakkor a V2 költséges vonzatai (nagyobb hely és alkatrészigény) nélkül, persze, hátrányként a V2 felépítéséből adódó ellensúlyok nélkül is jól kiegyensúlyozott működés is bukó.
-
Micsurin
nagyúr
válasz vendingo #107225 üzenetére
A mostani probléma nem a blokk konstrukciója miatt következett be de ezt írtam jóval korábban.
Attól még számolj kicsit egy sor 2 és egy v2-ben miből mennyi van, ha nagy szervizre kerül a sor. Használtan lehet épp nálad éri el a nagy szervizt újonnan vett gépnél persze jó eséllyel nem tartja neg valaki addig a gépet, hogy problémássá váljon.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
HSM
félisten
válasz vendingo #107247 üzenetére
"Majd egy több ezres túrán hazafelé megállok légszűrőt tisztítani, életszerű helyzet."
Nekem ezért sincs sportszűrőm, fogja a csuda párezrenként kiszedegetni, mosogatni, tisztítgatni kb. a semmiért... A gyári papír szűrő 18K km-t kibír úgy, hogy a 6000-es szervízen csak leborítod róla a nagyobb darabokat, teljesen jó az, és az ha "túlkoszolódik" akkor csak jobban lefojtja a motort, ami ártalmatlan, ellenben a sportszűrővel, ami ha nem kezeled időben, éppen hogy elkezd egyre több mocskot beengedni, ami utána benn szépen elvégzi a feladatát....
A láncot én mindig lekezeltem túrán is 3-600km után, 5 perc, ha nem tolod túl, ennyinek bele kell férnie."Szerintem az olajfogyasztás a folyamatos nagy fordulaton végrehajtott pályázástól volt,"
Pályázás nálam is volt, a 12 000km-es szervíz után megjártam vele a BP-London utat oda vissza pályán, akkor sem fogyott belőle semmi sem."Érdekes a mostani 30 éves garantáltan többet futott motoromba"
Honnan gondolod, hogy garantáltan többet futott? 10 évesen, használtan vetted az SV-t, akárhány km lehetett benne... Ahogy a mostani vasban is. -
-
#45302528
törölt tag
válasz vendingo #107343 üzenetére
Tény, hogy nem sokat látni az utakon, tavaly nyáron a Glockner környékén kb. 2-öt láttam, a többi GS volt, meg új AT. Még Multistrada-ból is többet láttam. Sőt, régi Vara és DL is több volt.
Viszont akinek van ST-je, az isteníti és biztos, hogy nagyon jó motor. Menni nem mentem még vele, csak ültem rajta. Rohadt nagy a hely még az én lábaim is elférnek kényelmesen. Nem tudom, mi lehet a baj? Az árképzés? A GS-őrület? Súly? Mondjuk dög nehéz, de alacsonyan van a súlypontja, menet közben könnyen irányítható és a GSA is megvan 250 kg körül. Hallottam, hogy sokat eszik a Yamaha, ez nem tudom, mennyire igaz (meg nem is nagyon érdekel a fogyasztás, mivel hobbi).
-
vlevi
nagyúr
válasz vendingo #107346 üzenetére
Van 750-es blokk a Hondának, az NC-ben, de szerintem annak is az a baja, hogy papíron gyengécske.
Amikor nézelődtem, akkor elvben felmerült az NC, a DL után, de az alig 55 lovat nem éreztem nagyon csábítónak.
Ha ezt akarnák belerakni az AT vázába, abból szintén nagy leégés lenne, mert a KTM 790, F850GS, vagy a 700-as Teneréhez hasonlítva az azért már édeskevés. Annyi lova az 500-as Benellinek is van. -
Micsurin
nagyúr
válasz vendingo #107461 üzenetére
Diamond besorolású user vagyok alin
Te is?
Annyi kínai cuccom van az E jelekért én bizony már letöltendőt kapnék.....Még Optikai <---> 5.1-es DAC-ot is Alliról rendeltem az Xbox One és az erősítő közé mikor megláttam a 30 eurós kínait akarják már a második boltban rám melegíteni....
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Burt1793
veterán
-
z123456789
addikt
válasz vendingo #107816 üzenetére
Balra szakadék, jobbra hegy, ezt ki nem kerülöd ott.
Amúgy nem akartam sokkal tovább menni úgy sem. Ez jelen esetben nem jelentett problémát.(#107817) vlevi
:/ Láttam már pár ilyet videón, de számomra olyan hihetetlen, mintha vakok lennének az emberek.
Ja, amúgy visszafele, ezen a szakaszon elém is befordult a busz. Ez pont az a rész, ahol meg lehet neki ereszteni. De az a tipikus, megvárom, látom, hogy jön, eltelik 3 másodperc, na jó, belefér, befordulok elé. 60-ra lassítottam vissza, pedig a kanyar után szerintem max 120-ra gyorsultam fel. A megeresztés a lenti szakaszra jellemző nálam, pont ez miatt a kereszteződés miatt. -
vlevi
nagyúr
válasz vendingo #107874 üzenetére
"Erőben az átlag alatt van, "
Erről mindíg az jut eszembe, hogy mostmá igen, lehet róla ilyen ilyet mondani.
De 2004-5 körül, amikor megjelent, akkor csak a 45-50 ló körüli pegaso és társai egyhengeresek léteztek abban a kb 2millió Ft körüli túraendúró kategóriában.
Illetve, ha úgy nézem, akkor ez most, 15 év elteltével is igaz, mert újonnan se sok alternatívája van, ha 2millánál nemsokkal drágábban keresel túraendurót. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vendingo #107880 üzenetére
Ha csak ők mennek kettesben, akkor az NC750X-nek is elégnek kellene lennie, és az - szerintem - kényelmesebb a DL650-nél. Ha "csordában" motoroznak, 100-1400 köbcis gépek között, esetleg autópályát is igénybe véve, akkor meg nagyon fárasztó a többiekénél gyengébb géppel menni....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Geresics
addikt
válasz vendingo #107967 üzenetére
Köszi, írtam nekik!
(#107966) duni84
huhh, köszi! Azt hittem, a road legal nálunk is jó, de Neked lesz igazad!(#107965) zgospel
Köszi, kitöltöttem a "formot" a honlapjukon, kíváncsi leszek!(#107964) Pocee
Köszi, sajnos valóban nem egy olcsó márka...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
baboss
őstag
válasz vendingo #108033 üzenetére
Felnyitható volt az előző nekem is, de húzósnak éreztem a tömegét, amiben nyilván szerepet játszik, hogy a felnyitható eleje elég nehéz, így amikor oldalra nézünk, van lendülete. Mire hazaértem 50km bele is szerettem az új sisakba, pont megfelelő a mérete, Felpróbáltam még másik 3 sisakot, volt közte felnyitható is,de végül a Blade 2 volt a nyerő.
[ Szerkesztve ]
-
julius75
aktív tag
válasz vendingo #108129 üzenetére
Na, majd ha többször is viszel utast hosszabb túrán talán másként fogod látni.
Egy 60 lovas géppel azok a sebességek amiket leírtál, utassal, felmálházva a motor teljesítmény határán elképzelhető. Vagyis az élmèny egy része ugrott. Megoldható vele a feladat, ez nem is kérdés, de senki ne mondja hogy nem lesz sokkal kevésbé élvezetes a túra.Econ: x-max 300-am van, és az a "szinte bárhol tudok előzni" kb. olyan 80-ig igaz is. Felette azonban már illik jobban átgondolni......
-
runner 125
nagyúr
válasz vendingo #108173 üzenetére
Akkor már miért nem a Győri úton a Salamon motor? Ők Yamaha-sok eleve.
persu, ok köszi az infokat. Tapasztalatot levontátok, jövőre csak jobb lehet.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #108462 üzenetére
Akkor én jól tartom magam, majdnem 1000 kilométer terepen és 300 műúton.
Jó lenne megint endurózni, kint a műúton most rettenet a forróság.
Legalább bent az erdőkben lehet hűsítő fürdőt venni.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
BlackPriest
őstag
válasz vendingo #108462 üzenetére
délben lurdy-pólus nagyjából beöltözve, kegyetlen. egész ebéd alatt úgy izzadtam, hogy hiába ittam. este jön egy kis enyhülés, ne add fel
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
runner 125
nagyúr
válasz vendingo #108656 üzenetére
A 6 hengerest megtűrném, de inkább naked formában.
Voltak szép klasszikus motorok, de a Honda-nál nem a '70-es évek végét, '80-as évek elejét jelentette ez az időszak.. Inkább előtte, és utána.
Mindenesetre ha már veterán, akkor elóször #csakazRC30.
Pocee
Azért az meredek.. Még akkor is meghajolnék, ha ugyanezt MZ-vel tolnák le, de 50-es Simo-val.. Sőt, leginkább a bátoságukat díjazom és azt, h gyakorlatilag a városon kívüli km-ek jó részén az életüket kockáztatják. Főleg egy ilyen kordéval megszélesítve."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kompakt vízhűtés
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Háztartási gépek
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Elektromos autók - motorok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest