- Hálózati / IP kamera
- Az Arm megvenné az Intel egy részét
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Open Broadcaster Software OBS
- AliExpress tapasztalatok
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Direct One (műholdas és online TV)
- OpenMediaVault
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #123831 üzenetére
Inkább NT szökevény a blokk.
Innen lett származtatva a blokk a Transalpba.
A súlypont sztem kb egy helyben lehet. Inkább a súlypont felülete nagyobb az NT-nek.
Illetve a többlet súly valahol a kardánhajtásba keresendő. Az plusz súly meg lent van.
Kis sebességnél már stabil. Sztem az után futása nagyobb az NT-nek.
Kanyarba húzni kell, nem egy szimpla naked kanyarodása van. legalábbis az NTV-nek ilyen.
Teljesítményük azonos kb. Jó érzés alapjáraton elindulni
Picit rezeg a cucc, de ez ilyen.
Pokoli nagy mellélövés sztem nem lenne a CB-hez képest.
Alacsonyabb olcsóbb cuccos a kockalámpás bantit. -
csongi
veterán
válasz Micsurin #123834 üzenetére
Valahogy ugy. :).
Ott van meg a 600as diversion.
Alacsony, megy, van szelvedelem, konnyu tolni. De ugye ennek van az N valtozata, a naked.Nem sok van beloluk, de ott az XBR 500. Egy henger legolaj.
VT 500. Regi konstrukcio, azok se magasak.
Suzuki VX800. Neha lehet tallani kedvezobb arba.
GS500E.Hornet.
550 Kawa sorozat.Van mit megnezni :).
Ezek a klasszikusok. -
Biqci
aktív tag
válasz Micsurin #123834 üzenetére
Épp ajánlani akartam a Banditot, én 168cm vagyok és 50+os, de még az alap magassággal is leér mind a két lábam, igaz nem teli talppal. De van hozzá kutyacsont, amivel már le tudok talpalni, csak most ősszel visszacseréltem az eredetire a vizsga miatt. Nem könnyű az igaz, de meg lehet szokni
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
GTVili
tag
válasz Micsurin #123842 üzenetére
Én még tavalyelőtt lőttem egy hálós dzsekit....imádom! Szinte olyan szellős, mint egy proktektoring, de azért mégsem. Van benne kivehető eső és szélálló membrán. Gyári kemény protektorok...és hely a hátprotektornak is. Azóta a zárt kordura dzsekit nem is használtam....
Tavasszal ha nagyon cúg van, legfeljebb felveszem az aláöltözőt hozzá....[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz Micsurin #123842 üzenetére
Osztom a fentebbi, hálós kabátokról szóló véleményt. Ha hideg vagy vagy esik, rávehetsz egy hosszabb, szorosabban illeszkedő esőálló réteget, urambocsá, túrakabátot. Ha meleg van, akkor meg átjárhatja a szél. De betehetsz a dobozba egy aláöltöző felsőt és egy szélálló/thermo bélést is, úgy is megfelel.
Micsurin, ez nyugodtan hajtogathatod.
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz Micsurin #123861 üzenetére
"Alkalmassági eleve meg csak akkor van emlékeim szerint ha még nincs A1-2 kategóriád nem?"
Ha alkalmassági alatt a rutinra gondolsz, akkor a válasz: nem, az a különbözetin is volt, csak ott nem kellett 8-ast tolni. Erre határozottan emlékszem, ti. aznap négyen vizsgáztunk: először ketten mentek forgalmira, mindketten megbuktak, majd egy kiscsaj csinálta kismotorra a rutint, ő is elhasalt, utolsó voltam én, a vizsgabiztos mikor látta hogy a "magyarázós motorellenőrzés" megy mondta hogy akkor tolhatom a 8-ast (amit egyszer sem csináltam mivel nem kell), én meg összeszorult gyomorral közöltem hogy különbözetire jöttem (itt már biztos voltam benne hogy én is a többiek sorsára jutok, nem lesz meg a "szintidő" vagy a kellő sebesség vagy bármi), ok, akkor csináljam a gyakorlatokat; és meglett. Lehet csak mákom az utolsó hellyel mert kellett egy sikeres vizsgázó hogy ne legyen annyira ronda az aznapi statisztika.Amúgy itt még fent vannak a régi követelmények és gyakorlatok (oldal alja) ha össze akarjátok vetni az újakkal.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
LógaGéza
addikt
válasz Micsurin #123887 üzenetére
Itt is egy ezeréves, valami 200+-kg-os Honda volt a bemutatómotor, mindenkinek azt kellett felállítania, a 4 módszer közül valamelyikkel. Elvileg még működőképes volt mondjuk, de csak erre tartják már, meg is látszik rajta az idő vasfoga.
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #123921 üzenetére
Ha jol emlekszem kulon helyre megy a ket olaj.
Az olajzo furaton a szelepkre, a rendszerbe levo meg a lapatoknal ad kenest.Eleg combos kompresszort vettetek ha letekeri a legkulcs a csavart. Kuplungnal 100Nm korul vagy felette vannak. Magnes lengdkerek is kb.
10 bar, 40Lier es vastag keresztmetszet kell, hogy levegye.
Az otthoni 9 bar-on is csak kopacsol, es van 80 liter levego. Tul kell tolnom a rendszert, hogy eredmenyt erjek el.
A 8 baros 20-30 literes barkacs kompresszorok csak recsegtetni fogjak sajnos. A muanyag spiral kabel keresztmetszete is keves. Kb 40-50 Nm amit jo esetben tud.Vettem egy 230as Lidl kerek kulcsot. Kb300al lazit.
95el huz fel. Eddig nem volt akadaly. :).zsolti_20
Bocsanat, nem momdtad, hogy 125.
Igaza lehet Persunak. koltseghatekonyabb lenne ha csak a parafa van cserelve.
Van manual ahol a teljes lamella szett vastagsagot is megadja.
Az oldal iranyu deformaciot lapjara ertettem.
A kepeken nem latszik, hogy szakaszosan ernek e egymashoz. -
csongi
veterán
-
Topiccsendőr
addikt
-
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #123953 üzenetére
Akkor a 3 közepes sisakból vehettél volna 1 jót is Az AGV nagy általánosságban több ember fejére jó, mint más márkák, mert az M-es méretet szétszedték MS-re és ML-re.
A HJC azért kap mindig jó értékeléseket, mert ár/értékben jók.
De a szokásos közhely, hogy el kell menni és fel kell próbálni őket itt is helytáll, online ezt nem lehet megoldani.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #123951 üzenetére
Én a japános, mechanikus, klattyanós érzetet jobban szeretem, a Jazzé kifejezetten jó a kategóriáját tekintve, a vajpuhaságtól falra mászok.
Opeleket vezettem ilyesmi érzetű váltókkal, mintha egy kanalat ráncigálnék egy tál pudingban.Váltóolaj volt cserélve a tiétekben? Ha igen, MTF-3 ment bele?
[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
-
tag
-
Lomha 8V
addikt
válasz Micsurin #123985 üzenetére
A két dob egymáshoz képest ferde, elég látványosan. Az alsó csőből vágnom kellett, mert nem lehetett a helyére tolni a dobot, beleakadt a dobban lévő terelőlemezbe. A felső dobot egy igazi kín volt rátenni, mert a szűkítés túl jól sikerült és nem akart belemenni. A ferdeség meg lesz csinálva a télen, a többin túl vagyok. A hangja amúgy nagyon jó! Valahogy sikerült nekik megoldani, hogy amikor egy fix sebességgel gurulok akkor csak morgás, de ha ráhúzok a gázra akkor mennydörgés. Ilyen szempontból imádom.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #124014 üzenetére
Egyébként ez csak nekem wtf? Hogy a társai tovább mentek és mikor utólag küldött nekik infót akkor tudták megtalálni?
Ugyan mi zömében négyen megyünk haverokkal max öten de mindig pontosan tudjuk ha valaki lemarad.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
norbert1998
veterán
válasz Micsurin #124014 üzenetére
Hát ezaz Mondom én, hogy gyanúsan nem jól ment valami, pedig 10 éve motorozik elvileg.
Mondom ezt úgy, hogy az ellenkormányzás még mindig nem megy, testből kanyarodok jellemzően, akkor tudok ellenkorményozni, ha tudatosan direkt azt alkalmazom. Mármint, nyilván valamilyen szinten elvileg ellenkormányoz az ember, de sokkal jobban is meg lehetne nyomni a kormányt azért.Az istentelen nagy mákkal vitáznék, mákja volt, tény, mert meg is halhatott volna. De attól függetlenül jól összetört az ember, semmiképpen nem lettem volna a helyébe. Azt, hogy hogy hagyták ott a társai, nem tudom.
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #124030 üzenetére
Sztem, ezt elektronika tudja megoldani. A kellő időbe a kellő olajnyomást kifejteni, hogy a fék dugattyú nem mozduljon vissza. Vagy valamilyen szelep, ami a hirtelen vissza áramló olajnak útját állja. Elég hirtelen ébred a tehetetlenségi erő ami a dugattyúra hat.
3mp.alatt ekkora helyen ezt ember nem hozza össze, ha csak nem ezt gyakorolja egész életébe, és erre készül.Megnéztem korábbi videóját, ott pályázott. De az más játszótér.
-
-
bacus
őstag
-
bacus
őstag
válasz Micsurin #124065 üzenetére
12W -os forrasztópáka is van, amikor ezt a 30-40W-t el kell disszipálni, akkor az k.sok.
Az irányjelzőket ugyan nem mennek állandóan, de amikor kiteszed az elakadás jelzőt, akkor 4*25W -t már nem kéne elhanyagolni, az lehet elegendő, hogy a jól beállított alapjáraton nincs töltés egyáltalán.
Azt vedd amiben megbízol.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #124068 üzenetére
Ha nem a fesszabot terheled, akkor a tekercset fogod. Valamit valamiért.
Attól függ a szabályzó mennyit enged vissza a tekercsre, és mennyit hajlandó elfűteni.
De mivel féklámpa, ez sem ég a végtelen ideig,az izzó terhelését kiválthatod egy ellenállással, és nem lesz kisebb terhelés a szabályzón. Gondolom..[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
-
goodboy007
senior tag
válasz Micsurin #124098 üzenetére
Na ezaz, hogy vannak dobok is, meg komplett KIT-ek leömlőkkel, gyűrűkkel, ezért nem tudom, hogy kell-e nekem +300₤-ot fizetni a többiért, ha ilyet szeretnék.
Vagy úgy értsem, ha a saját motoromhoz direktben van dob, az elvileg tuti illeszkedik a gyári helyére?
[ Szerkesztve ]
"propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen