-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
3800+
őstag
válasz bacus #148200 üzenetére
https://www.facebook.com/groups/216275303866853 itt nézzetek be, vagyunk páran akik nem a kanyarfotó alatt fotózunk, lehet megtaláljátok magatokat.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
bardi
aktív tag
válasz bacus #148211 üzenetére
Ott csak az út miatt fordulnak sokan, én is volt, hogy 3 kört mentem, pedig nem volt fotózás
Egyszer, amikor kint voltak a kanyarfotósok, volt egy ember, aki egy másik kanyarban lőtte a képeket, ahogy hirtelen elbújt a szalagkorlát mögül, meg is lepett.
'92 Honda VFR 750
-
3800+
őstag
válasz bacus #148211 üzenetére
Akkor esetleg ő: [link] Ő volt vasárnap Bajnán.
Igen, sokan csak facebookon vannak jelen. Nehéz megtalálni, ha nem vagy facebook csoport tag vagy ilyesmi.
Én a Bakonyban, Balaton felvidéken lövöldözök. Weboldallal, facebook hirdetéssel, mindennel. Ez itt a reklám helye volt, de nem linkelek mert a modik törlik.
Amúgy akik visszafordulnak, esélyesen csak több képet akarnak magukról, illetve biztosra akarnak menni, hogy tuti legyen jól sikerült. Ez generálja a lakossági bejelentéseket, miszerint illegális motorversenyzés zajlik...
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
-
senior tag
válasz bacus #148814 üzenetére
Ez tény, ezért is sajnálom, hogy nincs teljes összehasonlítási alapom. Biztos nagy az ugrás gs-ek között is, viszont tök más motorról ráülve meg még inkább érződik, hogy ez teljesen más világ.
A futóműve tényleg zseniális, fekvőrendőrön úgy megy át, mintha egy kisebb úthiba lenne. A magasságállításról nem is beszélve, úgy állítja magát hogy szinte alig lehet észrevenni.
Ami még nagyon tetszik, az a fék, elképesztően jól adagolható, de nagyon határozott, durva hogy milyen határozottan megállítja ezt a hatalmas tömeget. -
senior tag
válasz bacus #148818 üzenetére
Ezt tudom, ezért is mertem benevezni rá, mert hogy könyebb lett, meg alacsonyítja magát. Érdekes amúgy, mert ez elvileg 237kg, és vezettem már QJ-t, ami 230kg volt, de ott nem éreztem ezt a "dögnehéz" érzést.
Shadowbull: 163cm vagyok Menet közbe már nincs vele bajom, tegnap is ezzel jöttem dolgozni, de az udvaron tologatni nem szeretném és szerencsére nem is kell. Persze ha a sajátom lenne, biztos hozzászoknék.
runner 125: Sajnálom Párom veled egyidős, de neki is ez a véleménye róla. Dehát kinek mi.
-
bardi
aktív tag
válasz bacus #148840 üzenetére
Ahol élek, csak papíron város, itt még egy zebrán átkelés is megzavarja az embereket
Budapesten egyszer mentem oda, meg egyszer vissza, téli tárolás miatt, amúgy ha hosszabb útra megyek, szinte mindig kisebb falvakon megyek keresztül. Persze párszor előfordult, hogy nagyobb városokon kellett áthaladni, de inkább voltam türelmes, meg jellemzően nem olyan időben voltam, amikor amúgyis dugó van mindenhol.'92 Honda VFR 750
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #148840 üzenetére
Hungária tipikusan ilyen. Én a belső két sáv között szoktam előre óvakodni, mert ritkán van balra kanyarodási lehetőség, de akkor is külön sávja van.
A jobb oldali sávból lépten-nyomon lehet jobbra fordulni, vagy onnan feljönni, mindezt az akár 70-es táblánál. A forduló autó mögött feltorlódik a sor, a zöme húzza a sáv bal szélére a szekeret, stb.
Megvannak a helyek, csomópontok, ahol tipikusan sok a sávot váltó autós, például az M5 bevezető, Üllői út környékén, Rákóczi híd csatlakozásai. Ott inkább beállok a kocsisorba.A 8 egymást követő motoros tényleg durva, de azért volt már rá példa, hogy ennyien verődtünk össze az első 2-3 autó között, előtt, mire zöldre váltott a lámpa.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
csongi
veterán
válasz bacus #148867 üzenetére
Koszi a bemutatot. .
A te fizikai adottsagodhoz kell ekkora motor
Az a kipufogo lejebb van mint az elodjenel.
Sportosabb aszfaltosabb megjelenese van ennek.
Suly az suly. Az ures muanyag dobozt erzem mikor fent van.
En akkor ereztem a drasztikus valtozast, mikor a pegat lebontottam, a ket kerék váz blokk maradt bent. olyan erzes volt, hogy tamasztas nelkul is megall. Aztan jottek vissza az alkatreszek.
A segedvaz, ami magaban egy par kg vas. Maris feltolta a sulypontot. Aztan a tobbi.
Minden kg, felfele erezhetove valt.A tempomat erdekes dolog. Halas tud lenni, ha lefekez es nem bele gangol az ember az elotte levobe. Mas esetekbe meg nem tudom mennyire lehet zavaro. Biztos megszokhato. Autoba utalom.
Zsírkretamen
Grat a vashoz.
Hol is kezdtuk nem oly regen? 390 Duke?[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #148899 üzenetére
Elvileg a menetirány szerinti jobb oldalon, a sáv jobb széléhez igazodva kell menni. Ha nagyon nem talál mást, akkor ebbe beleköthet a motorosnál.
Hitelesen nem fog sebességet mérni drónnal egy jó darabig még.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
pepucs
tag
válasz bacus #148910 üzenetére
Nem tudhatjuk hogy reggel az asszony mit csinált/nem csinált Mi biztos nem húztuk fel mert a semmiből mondta a magáét... azon a rendszám nem függőleges, azon izébizé Mi meg így néztük a gyári gs500-at, hogy mit akar ez a félkegyelmű
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Zoli bácsi
őstag
válasz bacus #148969 üzenetére
Részben igaz hogy nemrég óta motorozok. 90'-es évek közepén adtam el az utólsó MZ-t..
Volt pár fajta, TS 250 is. Legutolsónak egy TS 125 maradt.
Amúgy autóval levezetek sokkal többet. Volt PÁV1 vizsgám, amíg le nem járt, mentőknél azzal sofőrködtem (ápolói órák mellett), egész nap vezettem, nem volt gond. -
Döglött Róka
veterán
válasz bacus #149008 üzenetére
Felreertes ne essek, nem harcolok en senkivel. Mint irtam minden allaspontra nyitott vagyok.
A nickem meg azert ez, mert igy megjegyzed
Es kozkivanatra, a hirhedt video.
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #149100 üzenetére
Lényegesen felette leginkább egyenesben lehet menni.
Az életfilozófiám több pontot tartalmaz. Például a szabad és lehet között különbségek vannak. Illetve vannak a megkerülhető szabályok, vannak az áthágható szabályok, elég a többihez igazodni.
Azért egy 50-es táblát a 300-assal is figyelmen kívül tudok hagyni és bőven ad lehetőséget butaságra is. De úgyis a relatív sebességtúllépés és a rossz nyomvonal a legtöbb motorosbaleset eredője.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Zoli bácsi
őstag
válasz bacus #149120 üzenetére
Köszönöm szépen
Találtam kereső segítségével itthon is ilyen kábelt: [link] Inkább itthonról rendelek, múltkor sisakot rendeltem Ausztriából, csak a szállítás volt 20 euro.
Mondjuk aztán, ahogy hülyülök, előfordult olyan, hogy a sisakot, hátsó dobozt a legnagyobb gondossággal lezártam, elmentem túrázni. Pár óra múlva visszaérve a motorhoz kezdtem ideges lenni, nem találtam az indítókulcsot..Aggódtam hogy elhagytam. És igen, benne volt a gyújtáskapcsolóban a kulcs.
Szerencse hogy errefele (Nyugat MO, Sopron környéke) elég jó a közbiztonság, az emberek 99,99%-a becsületes. Nemrég találtam egy táskát.. reklámszatyrot na... az utcán, volt benne 400e. ft. Szóltam rendőröknek, meg is lett a gazda hamar. Remélhetőleg én is a többséghez tartozom. -
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #149170 üzenetére
Voltam naluk nagyon regen, akkor befestettek a borruhamat egy mas arnyalatu de kb-ra olyan szinu festekkel, ahol serult. ami engem akkor tulkepp egyaltalan nem zavart, a lenyeg, hogy legyen a borruham seggen bőr még, de most egy normalis, arban is szemmel lathato borruhat akarok meretre szabatni, ugy, hogy olyan hatasa legyen, h amikor felveszem, akkor ne lassam, h ez meg lett izélgetve varrogeppel, szoval nekem ne legyen mindenfele sufni megoldas/ - igy sikerult kézszéttáras.
Nem tudom, hogy ők tudnak-e ilyet.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Khaosz55
addikt
válasz bacus #149191 üzenetére
Szerintem is, egy turista-üdülőszigeten, kizárt hogy nem tudnak minimum angolul. Bárhol voltam túrázni mindenhol beszéltek vagy német vagy angol nyelvet...
Nyilván más gumi is tudja hideg körülmények között a jó tapadást (kivéve BT023) , minden esetre a CRA4 felsőpolcos Hyper-touring gumi lazán rakható 200 lovas gépre is.... [link]
Igen én is így vagyok vele ez a gumi beváll, nem keresek mást."Egyébként oda már érdemes utánfutón, teherautón, stb levinni a motorokat, hogy ne fogyjon a gumi feleslegesen."
Amíg élvezem elmegyünk motorral, meg amúgy is többen is megyünk. Dolomitok is csak 550 Km és Graz felé végig élvezetes még a autópályás szakasz is. Leghosszabb egy nap Firenze-Győr volt 880km, párommal külön motoron neki MT07 van.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #149206 üzenetére
Inkább abban látom a megoldást, hogy a motort el is kell juttatni a Dolomitokba. Vagy megy lábon, amihez nem elég kényelmes, ha messziről jön, vagy viszik, ami extra költség.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #149223 üzenetére
A járművek honossága nem került szóba. Élek a gyanúval, hogy nem csak budapestiek, sőt, nem csak magyar felségjelzésű motorok voltak ott.
Igen, a burgonya a fotelrobogók mintapéldánya.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Zoli bácsi
őstag
válasz bacus #149267 üzenetére
Na, kösz a tippet, a lelazítást. Van két nyomatékkulcsom, igaz ritkán használom. Egyik Yato 10-60-as, az olajleeresztő csavarhoz használtam a robogónál. Meg van egy erősebb Aldi-s, azt hiszem az 200NM-ig jó.
Megnéztem, mindegyik kb. 1/3 részig volt betekerve (Ahol használtam..).
Most lelazítottam őket. -
GTVili
tag
válasz bacus #149281 üzenetére
Az.... és még sok minden más is.
Reggelig lehetne sorolni.... Azért sem feltétlen jó a szabályzás ezen módja, mert ugyebár minden szabályt igyekeznek áthágni...50/125-ös robogók, kilowattos teljesítményű villanyrollerek... papíron 25-35kW-os ezres motorok....
Ja, már itt is látom a kiskaput... a tizedesvessző után csak egy helyiérték van megadva...
[ Szerkesztve ]
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok