- DIGI internet
- VoIP telefonálás
- Hálózati / IP kamera
- Synology NAS
- Python programozás
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Disney+
- Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
- Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sys85
veterán
válasz etnies #148955 üzenetére
Én olyan kettőt simán kibírok mindenféle gond nélkül, utána még 1 még simán megvan, akkor kezdek kicsit zsibbadni, akkor is inkább a lábam a térdszög miatt.Ekkor úgyis meg kell állni már tankolni, cirka 300km a tankom.
Mindezt egy Horneten.
Az R1200RT-n viszont 1,5 óra után fel kellett állnom, pedig az túragép. -
bacus
őstag
válasz etnies #148955 üzenetére
Én Churchill -t követem.
A saját motoromon bármennyit kibírok, hiszen fel tudok állni, másképp ülni, stb, de ettől még meg szoktam állni. Az első etap lehet 150-200 km is, de utána már egyre gyakrabban.
750 km körül van a leghosszabb napi táv amit mentem, de ebben volt pár megálló, olyan is, ami után igen nehezemre esett visszaülni és elindulni, mert inkább aludtam volna a kúton a fűben egy órát...De ez nem verseny, sztem általában véve 3-400 km kényelmes 1 napra, ennél több, főleg utassal meg már tud nagyon sok és fárasztó lenni.
Tavaly a Dolomitokban pl olyan útvonal is volt, amikor egy napra 230 km -t mentünk, persze rengeteg megálló és nézni való, plusz a rengeteg indokolatlan 30 meg 50 km/h korlátozás miatt. Aznap legalább annyira elfáradtunk, mint odafele az 500+ km-en.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen