-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
canniball
nagyúr
"Ez alapján messziről meg lehet őket különböztetni."
Yess, már kb. 2 hónapja csorgatom rá a nyálam így (amennyire szerény motoros ismereteim engedik) ismerem a különbségeket. Ki is néztem egyet de persze Murphy közbeszólt: úgy voltam vele hogy majd akkor érdeklődök ha megvan a vizsga, nagy boldogan hazajöttem, nézem a hirdetéseket és eltűnt (két napja még fent volt)."Előtte FZS600 Fazer, csőváz, karbi, satöbbi. Utána FZ6 (idom nélkül) és FZ6S (fejidomos)."
Egy gyors használtautózás alapján úgy látom az FZ6 kiesik a keretből*, az FZS600-asok közül pedig neccesen fér bele pár példány. Ráadásul kissé elijeszt a közel 100LE, bár állítólag kezesbárány de én a tanulómotor Kawa ER6 erejétől is tartottam egy kicsit. Így úgy tűnik a Fazer kihagyós lesz.* És hogy nevén nevezzem a lyányt: szűk 600k-t tudok a dologra fordítani és nem bánnám ha minél inkább alatta lenne, hogy amennyire lehet kíméljem a hitelkeretemet. Vagy ha úgy jobban tetszik bő 500k-t. Tudom nem sok, de ennyi az annyi.
Hacsak nem tudtok valakit aki megvenné a kiscsikót (Honda CG125, 2006), akkor kicsit feljebb tudom tornászni a keretet.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
Akkor úgy érzem mindkettőnek megvan az előnye meg a hátránya is.
Azt hiszem muszáj leszek kicsit halogatni és megvárni míg betoppan a pénztárcámhoz mérten tuti vétel... Addig is köszönöm mindenkinek az eddigi infókat, ha lesz valami fejlemény visszatérek.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
zsolt19900
őstag
az megint más, mivel az lehet a megvigyázás jele...sőőt az nagymértékű törődés, hogy ha pl arra is használja az ember a motort pl. sportomotort pályázni (ugye rengetegen odaírják, hogy pályát sosem látott kac kac) akkor tesz rá másik idomzatot, és minden karbantartás mellett, ha megszeretné venni egy olyasvalaki aki nem pályázik, jól fog esni neki, hogy meg lett őrizve az eredeti mivolta a járgánynak
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
vendingo
veterán
DL-t én is szívesen kitolnék egy szalonból
Első körben én is azt szerettem volna, de örültem hogy találtam olcsón olyan motort, ami egyben van, nem kell rákölteni.
Na majd egyszer, ha vettem lakást és kifizettem a törlesztőjét.... talán 10-20 év múlva...[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
őstag
Azt is mondják, hogy Goldwinggel nem célszerű szlalomozni
Szerintem ez nettó fas*ság. Pont a vezetéstechnikai oktatáson lehet bebizonyítani, hogy nincs szar motor csak szar motoros. Minden motorral lehet kanyarodni és szlalomozni.
Persze van amivel kicsit nehezebb vagy könnyebb de csak rutin kérdése az egész.Mikor fogta magát a 80kg-s oktató és megfordította a motorokat oldaltámaszon néztünk aztán megmutatta, hogy kell.
Gyakorlás kérdése az egész...“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
csongi
veterán
Osztrák testvéreknél oktatják!
Valamikor réges régen egy messzi ... Nekem még volt kresz fakultatív foglakozás. Szabadon választott, kötelező volt A jobb tanulók más fakultatív órára jártak, amivel az életbe semmire sem mentek, de legalább látom hogy közlekedni sem igazán tudnak , de régen legalább volt ilyen.Daywalker : Nekem az nem tiszta, hogy ha 4 sávot lépet át, vagy akár 3-at akkor hogy a túróba nem volt idő korrigálni vagy vész fékezni? Valami a sebességekkel nekem nem stimmel. És azért ennyire szét szakadjon a motor.... hmm, nem tudom. Szerencsére megúszta és mihamarabbi gyógyulást neki , az autósnak meg el lehet venni a jogsiját úgy 5évre.
[ Szerkesztve ]
-
Steven
addikt
inkább olyanokat kéne bele verni már születéstől fogva az emberekbe pl :
-néz körbe mielőtt átmész a zebrán
-jobb kéz szabály
-kanyarodsz biciklivel néz körbe nem vagy egyedül
-kanyarodsz használj indexet , tükröketszvl ilyen fontosabbakat
amúgy nemtom meséltem e de minap volt egy öreg asszony és behajtott tükrökkel szaggatott a forgalomba azon már felröhögtem...
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
csongi
veterán
A videó alapján elég gyorsan reagál de nem túl gyorsan, szóval vibráló váltásokra nem kell számítani.
Amint látom a holnapi nap nem igazán jó, legyen vasárnap a találkozó! Úgy álla dolog ketten lennénk Csongrád megyéből.
SymbianOS: Add le a rendszámot, és még pénzt is spórolsz.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Hát, ez tök jó vitaindító lenne Kérdezd meg a hayabusásokat Ők egyenesen szeretnek menni...egyébként meg az USA-ban (mert &rew arra utalt) nem feltétlenül direkt oda mennek motorozni, hanem arra vezet az út
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
TommyGun
őstag
Azért azokon a széles sugárutakon elkrúzolnék vele, vagy két város között az országúton amit a sivatag szegélyez. Más világ az, ott a hungária mellékútnak megy el egy városban. Arról nem is beszélve hogy nem vágna földhöt egy ilyen motor megvétele, mellé elférne a garázsba az impala mellé egy Multistrada.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
alvaro
senior tag
Második sor második, egyhengeres gőzkalapácsom van - nekem eddig bejött.
Persze szigorúan város környéki szerpentinekre, úgymint Szlovénia, Ausztria, Szlovákia, Csehország, Lengyelország, Románia. Ja, meg futkározni és munkába járni, amíg nincs hó.
Nem mintha a DL650-nel különösen sok bajom lenne, az is jó ütős-vágós darab Csak egy kicsit mások a dimenziói, mint nekem
Szerk. hétvégén az éves Hyosung-találkozón jártunk Bogácson, ennek keretében megvizsgáltunk még pár Eger környéki utat, Szilvásvárad fele is tetszett. Jó, a Noszvaj-Bogács szakasz például elég siralmas minőségű, de hát ilyenek mindenhol vannak az országban (meg rosszabbak is )
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
a vfr-t bátran megmerném venni dsg-vel, szerpentinekre simán átlököm s-be és kész, ott amúgy is a manuálisat használnám. utána meg vissza d-be. nem látok itt sehol gondot. kuvra jó kütyü.
mondjuk én még vad vagyok, nekem manuális váltó kell, egy csúszókuplung viszont lesz a legközelebbi paripába, meg abs...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Úgy szorítom néha a tankot a lábammal, mintha az egy fix pont lenne. Csak fel ne boruljak vele. A rántás olyan mint amikor 6.-ba akarsz 20-al menni! Azok a rántások vannak gázadáskor is csak ugye nem rengeteg hanem egy és nem annyira heves. A hibát keresem benne, lehet h nem kéne.
Az már kiderült, hogy Zsolt rendes fazon.Egy kis Before - After kép.
[ Szerkesztve ]
-
160-nél is még, de majdnem 9ezeret forog. Ergo közel a vége. Sebaj, így is felment a pumpa bennem ekkora tempónál.
A gyertya cserét elkövetem még és kifújt. Lassan lemosom a Symbi féle 2 órás mosással és megy a fűtött garázsba. Olyan 20 fokban lesz.
Télen: Kipuf lefújás feketére, tank rozsdamentesítése, benzinszűrő beépítése, kipuf csendesítése.Szerk: Ezeket most is tudja. Asszonnyal megyek 2 napja, kezdem megszokni. 100--nál még lazán merek előzni. De az a bólintás amikor fékezek... Az megrémít.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Ugyan már... A kerékpáros nem ismeri a KRESZ-t baszik az egészre, csak akkor lehet megbaszni ha rendőr tetten éri és ott helyben bírságol. Nincs rendszáma átmegy a piroson út közepén kalézol.....
Persze a járdán megy mint a barom gyalogosok, meg ugráljanak félre...
Aztán meg jön, hogy mindenki a halálát akarja. Én nem is értem miért ?Mondjuk nekem a kismotoros állatok a kedvenceim. Amíg meg a sor addig ő is megy aztán jön egy piros akkor felhajt a járdára ahol le van lapítva a kerekes székeseknek és átmegy a gyalogos zöldön ami épp a végéhez közeledik. Majd a másik zebránál ismét felhajt az aszfaltra és egyedüliként elrobog. Nem biztos, hogy 100%-osan szabályos, de az ilyen bealapoznám M0 vagy 4-es metróba....
A legfrissebb kiadásuk, már fel sem hajt a járdára hanem mellette 5 mm távolságban leköveti a jobbra kanyarodó utat aztán zebránál, hogy nem megy a tömegbe hanem a szélén átmegy a túlparton meg ismét jobbra leköveti a padkát. Remélem értitek mire gondolok.
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
Már ne haragudj, de hogy is van ez ?
Már több mint 1 éve nem működik a "nem vagyok köteles..... bla bla bla..."
Pont ezekre volt a válasz az a törvény amely az autó üzemben tartóját basszák meg. Mert az üzembentartó felelőssége ha kölcsönadja valakinek a kocsiját és az szabálytalankodik vele. Szóval csak ésszel, ha jön a csekk ezzel nem bújsz ki...
[ Szerkesztve ]
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én eddig szentül abban a tévhitben ringattam magamat, hogy a szinte pofátlanul drága közigazgatási bírságok bevezetésekor "cserébe" a közvetlen balesetveszélyt nem jelentő, igen csekély mértékű sebességtúllépéseket büntetlenné tették. Így még örültem is neki, hiszen annál gyorsabban nemigen szoktam menni (legfeljebb előzéskor, vagy egy-egy "ok nélkül" kint felejtett 40-es táblánál a nyílt országúton. Ezek szerint eddig tényleg szerencsém volt.
(Nyílt országúton, 90-es korlátnál azt a fáradságot sem szoktam venni, hogy GPS szerinti, valós 100km/h-val haladva levegyem a lábamat a gázról, akkor sem, ha jól látom a trafit)Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Integra
titán
teljesen felesleges ezt firtatni, ott kell autót, motort használni, ahol nem dadog le és nem rángat, és ha meghúzod vagy letaposod a gázt, akkor szépen lassan elkezd gyorsulni. van kenés, nem kell fosni.
mindegy milyen fokozatban vagy és milyen sebességnél. ennyi a lényeg. túl tudományoskodjátok szvsz
fogyasztásmérőt nézni meg... kb annyit ér, mint az üzemanyag szintjelzők, "halálpontosak" inkább tanuld ki a saját vezetési stílusod és ismerd meg az autód és pontosan tudni fogod, hogy mikor hogyan mész és mennyit fogyasztasz. csak írd fel a tankolásokat, hogy átlagot tudj számolni.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
Igazabol ez a bizonyos nincs eleg olajnyomas alapjaraton dolog egy sokevvel ezelotti tortenetbol jon.
Annak idejen volt egy minusz huszas ejszaka, es nem tudtak/akartak a fagyallot lecserelni egy buszgarazsban a regi Ikarusokbol, ezert kitalaltak, h alapjaraton jaratjak egesz ejszaka. Eleg sok buszrol van szo. Reggelre mind hajtokaros lett.
Igy, mint minden legend, ez is felig igaz. Kell hozza egy elbaszott konstrukcio, diesel motor hatalmas suritese, ami megszakithatja az olajfilmet alapjarati olajnyomason, es egy nem rendeltetesszeru hasznalat.
De ezt nem huzhatjuk ra minden helyzetre. Mert nem ugyanaz a konstrukcio, es a kornyezet sem.
Az is igaz, h alapjarat 5. ben nem sok ertelme van hasznalni barmit, mert nem oda terveztek. De nem jelenthetjuk ki, h beszarik tole. Ilyen fordulaton benzines motornal nem tud akkora hengertoltottseg lenni, ami hatalmas erot fejtene ki dugattyucsapszegre, hajtorudra. Diesel az mas tema, ott nem probalkoznek olyesmivel.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
alvaro
senior tag
Én azt látom, hogy ha nagyon leejtem a fordulatszámot, ott már nem fog javulni a fogyasztás, viszont ha ott visszaváltok, attól se fog. Egyszerűen nem éri meg túl lassan menni, ennyi. Hogy kinek hol van ez a határ, az már egyénenként változik Gyorsításhoz meg olyankor már tényleg jó a visszaváltás, mert jó sokáig taposhatom neki, ha onnan ki akarom hozni, meg csak rezonál, mint a veszedelem, gyorsulni meg nem akar.
Kár, hogy a motornak nincs mérője... (ami lehet, hogy pontatlan, de saját magához attól még simán mérhető, és nagyon hasznos eszköz tud lenni...)
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Erdekes ez a veszfekezes, motorral volt harom dokumentalt (betetlapos) autos kifordulos tortenetem. Ezekbol amit veszfekezessel oldottam meg.., konkretan televagtam az autot oldalrol. Hamar tanulok, a masodiknal kikerulest eroltettem, bar akkor o jott nekem oldalrol, de sokkal jobban megusztam, mint az elozot.
A szamtalan kormanyrahuzasnal pl szentendrein kellett hasznalnom veszfeket, arpad hidrol lefele, ha barmikor belenyultam a hatsofekbe, keresztbe erkeztem meg a hirtelen savvalto moge, szoval en nem hiszek a hatso fekben (vagy nagyon szituacio fuggo), hozzateszem sportmotorrol van szo. Fek+kikerules mukodhet, de veszfeknel mar megette a fene az egeszet altalaban. Pont leszarom a kuplungot, orulok ha rakapok az elso fekre, ha meguszom vissza tudok dugni kettot, ha nem akkor tokmindegy h most miben van az ember , ha meg annyi ideig tart a veszfekezes, h ezekkel kelljen foglalkozni, h gazkezeles... Az nem veszfekezes hanem baszottnagy fektav, akkor meg visszadugdossa az ember, ahova kell. Illetve fekezes kozben is raer behuzni amikor annyi ideig tart a dolog, hogy a hatulja pattog, bar ezt sem ertem, mert mindenki nyomatekcsucson 12000 nel veszfekez varosban?
Sztm[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
dodopek
addikt
Múlt héten toltam egy Kerepes-Sopron túrát. Sajnos visszafelé végig felhő alatt jöttem, de óriási élmény volt. 4 éve, mióta megszületett a csemete, alig volt hosszabb túrám, az asszonnyal (tudom, az asszony nyel, és az ember nyal... ) meg végképp nem.Pedig jó lenne már két motoron, mint rég...
Nekem ez volt az évadzáró...
-
-
BoB
veterán
Mindenestere érdekes hogy egyik motor kétszer annyit mehet a gyártó szerint egy olajjal... Amúgy én is 6000-ként cserélek, biztos ami biztos
bogyo112: 1 liter? Állat Az 50-es és 30 as olaj között azért már elég nagy különbség van, hogy nézhették félre
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
TommyGun
őstag
Ne engem ekézz, sajnos a fejétől bűzlik az egész oktatási rendszer, nulla technikát oktatnak, nálunk az oktató megkérdezte ültél e már motoron tudsz e váltani oszt ha igen ülhettél a a Faserre...eszébe nem jutott elmondani a fék/gáz trükköt, vagy isten ments az eltolásos kanyarodást hogy könnyebben menjen a rutin. Ez van. És így ebben a formában amondó vagyok, legyél túl a vizsgán vhogy épségben, oszt gyakorolj/tanulj olyantól aki tud motorozni.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Buster17
addikt
Pedig de. Megkérdezte az oktató, hogy vezettem már motort. Vezettem. Akkor tiéd a pálya.
Oktatóknak csak az a lényeg, hogy pénz Jöjjön be többit letojja.Kérdeztem az oktatótól, hogy kell-e plusz órát vennem és azt mondta, hogy nem kell...
Meg szvsz bóják között nehezebb közlekedni mint forgalomban.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs