Új hozzászólás Aktív témák

  • imibogyo

    veterán

    válasz McReay #89864 üzenetére

    Én ilyen GS500 (jellegű) motort mondanék kezdésnek, HA semmin sem ültél még, HA meg van a magadhoz való eszed, és HA van önuralmad. Normális közlekedés mellett kezesbárány, de ha húzod neki, akkor azért már menni is tud (nekem legalábbis ez volt az érzésem a Simson és a 250-es MZ után ;] :P ). Nem éreztem soha "soknak" (azóta meg már pláne nem). Biztos sokan mondják majd a kisebb motorokat is, de azokat meg gyorsan megunja az ember. Ellenben (sokakkal ellentétben) elsőre túl nagy (60+ LE) motorra sem ülnék rá, mert lehet helyén van az eszed és a jobb kezed kontrollja, de egy bizonyos erő felett már 1000+1 helyen meg tud viccelni a gép, még óvatos(abb) vezetés mellett is, valamint sokkal könnyebb besokallni is egy ilyen géppel a "na, csak most az egyszer odahúzom neki egy kicsit" szituációkban... Szóval összességében első motornak én olyan 30-50 LE között nézelődnék (persze nem mondtál típust, így elég nehéz, mert míg terepen 30 LE is lehet "sok" egy 100 Kg-os KTM-ben, addig aszfalton közúti motornál a 60 LE is lehet "kevés". Szóval jó lenne ha kicsit konkrétabb terveket írnál, mert így csak nagy általánosságokat lehet mondani. :K

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák