-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
baboss
őstag
Neki álltam az első teleszkóp olajcserének. Rögtön az elején jól megjártam. Kilazítottam a jobb oldalon a felső rögzítő csavart, majd kiszedtem, majd a bal következett, amint kijött a felső csavar, ( ami el is repült valahova amit azóta se találtam még meg ) a teleszkóp össze esett és eldőlt a motor, nem lett semmi baja. A bukócsőnél felbakoltam a motort. Leszereltem a fékeket, kivettem a kereket, leszereltem a sárvédőt, kivettem a teleszkópot. Amikor összeset a teleszkóp kijött egy pár alkatrész és most nem tudom mi milyen sorrendben volt.
Logikusan összeraktam, de van 1 kis rugó aminek nem találom e helyét, és nem is tudom mi lehet a szerepe, ha berakom a fém csőbe akkor csak kotyog benne átmérőre kisebb mint a hosszú rugó.
Service manualt csak Zephyr 550 es hez találtam, ahol nincs is benne ilyen kicsi rugó. (Lehet, hogy már barkácsolt valaki rajta és berakta a hosszú rugó után, hogy erősebb legyen a rugója ?)
Valaki tudna egy rajzot küldeni, Kawasaki ZR Zephyr 400. 1992-es.
A másik gondom, hogy a teleszkóp alján van egy leeresztő csavar, amit hiába tekerek kifele, nem jön ki egyik sem, csak forog körbe.
Kivettem a pórvédő, majd a biztosító gyűrűt, majd megpróbáltam szétszedni, de meg se mozdul.
Satuba befogtam az alsó szárat, majd húzogattam a felsőt, de nem akar kijönni.
Megnéztem 1 pár videót és elvileg ki kellene jönnie.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok