Új hozzászólás Aktív témák

  • baboss

    őstag

    Neki álltam az első teleszkóp olajcserének. Rögtön az elején jól megjártam. Kilazítottam a jobb oldalon a felső rögzítő csavart, majd kiszedtem, majd a bal következett, amint kijött a felső csavar, ( ami el is repült valahova amit azóta se találtam még meg ) a teleszkóp össze esett és eldőlt a motor, nem lett semmi baja. A bukócsőnél felbakoltam a motort. Leszereltem a fékeket, kivettem a kereket, leszereltem a sárvédőt, kivettem a teleszkópot. Amikor összeset a teleszkóp kijött egy pár alkatrész és most nem tudom mi milyen sorrendben volt. :U
    Logikusan összeraktam, de van 1 kis rugó aminek nem találom e helyét, és nem is tudom mi lehet a szerepe, ha berakom a fém csőbe akkor csak kotyog benne átmérőre kisebb mint a hosszú rugó.

    Service manualt csak Zephyr 550 es hez találtam, ahol nincs is benne ilyen kicsi rugó. (Lehet, hogy már barkácsolt valaki rajta és berakta a hosszú rugó után, hogy erősebb legyen a rugója ?)

    Valaki tudna egy rajzot küldeni, Kawasaki ZR Zephyr 400. 1992-es.
    A másik gondom, hogy a teleszkóp alján van egy leeresztő csavar, amit hiába tekerek kifele, nem jön ki egyik sem, csak forog körbe.

    Kivettem a pórvédő, majd a biztosító gyűrűt, majd megpróbáltam szétszedni, de meg se mozdul.

    Satuba befogtam az alsó szárat, majd húzogattam a felsőt, de nem akar kijönni. :(
    Megnéztem 1 pár videót és elvileg ki kellene jönnie.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák