Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz HSM #74267 üzenetére

    " - De szerintem pont ezek a szerpentines/döntögetős szakaszok azok ahová nem kell 100+ LE"

    " - Pedig pont itt jön ki igazán. :K Rengeteg éles kanyar, amikor alapos fékezés, és utána egy kövér kigyorsítás a következőig. Tehát csak ott tudnád behozni a nagyvasakat, ha bevállalósabban veszed a kanyarokat, de ez nyilván nem túl okos taktika....
    Az egyenes szakasz pont nem gázos, mert ő is felgyorsít egy (jó esetben) értelmes tempóra, te is és mentek, nem nő a távolság. :D"

    Ez volt az hsz.-od, amire reflektáltam. Cannibal jól írta, erre te elkezdted cáfolni, h de, itt jön ki igazán a különbség. Ami továbbra is baromság. Nyilván egy Hring szintű pályán, a hosszan elnyújtott íveken, egyenesben mérhető egy ezres fölénye. De most szűk kanyarú, szerpentines utakról volt szó, ahol viszont kb. nincs különbség, sőt.

    _

    Ahh, az új Fireblade nem lett szar, láttátok? 195kg, 192LE és még csomó technikai újítás.

    Reméljük újfent bizonyítják, h majd 200 le-vel is lehet tartós, megbízható superspport gépet gyártani, nem úgy mint a BMW.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák