Új hozzászólás Aktív témák

  • Archer

    őstag

    válasz #79335424 #69651 üzenetére

    Nagyobb köbös gépeknél magas fordulaton már elég becsületes motorfék van, sokkal jobban lassít, mint a hátul a 220-as tárcsa meg az egydugós nyereg (ha az én motoromat veszem figyelembe), első fékkel befékezni egy élesebb kanyarba (pláne ismeretlen terepen) pedig már egy felsőbb szint, ezt nem a hegyi szerpentinen a szalagkorlátok között kell gyakorolni. Szóval szerintem igenis álljon rendelkezésünkre a motorfék bármely körülmények között, ne csak annyira, ahogy éppen a váltó gondolja. Mondjuk egy utazós autóban, ahol sok száz km-t kell napi szinten levezetni és a lényeg, hogy minél gyorsabban és kényelmesebben elérjünk A-ból B-be, biztos jó dolog, de egy komolyabb teljesítményű motoron szerintem nem az igazi. Másik, hogy mondjuk egy sor4 1000 motoron berakom 5-be itthon, lent a horvát tengerparton meg kiveszem üresbe, megoldja erőből az egészet.

    [ Szerkesztve ]

    Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

Új hozzászólás Aktív témák