Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz geree@bl #6862 üzenetére

    Ha jön a kék füst fordulaton, az kompresszióbaj, azt kimutatja a kompressziómérő is, de ez leszarható, acélhüvelyes motor, olcsón fúrható, dugó bele stb.
    Ha motorfékre jön, az szelepszárszimering. Nem tétel az se.
    De azt kideríteni, hogy mi mennyire van elkopva, azt csakis szétszedés után lehet, mielőtt valami okos fülre megmondja neked.
    Nem azt mondom, hogy vedd meg simán, ha kékezik, csak ilyenkor nem motor ->kuka, mint egy kopásállóréteggel kezelt sornégy sport.
    Amit nem látsz az a főtengelycsapágy, vezérműtengely, csapágy, az zsebbenyúlósabb, illetve vannak szériák amik vezláncfeszítőbajosak voltak, és szerettek elugrálni.
    A k1,2,3 asokon állítólag nincs ilyen baj, de a feszítő rugója az évek során el tud puhulni, ezeket meg kéne vizsgálni.

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák