Új hozzászólás Aktív témák

  • amdk7

    aktív tag

    válasz Ferdzsoo #48674 üzenetére

    Ráadásul ott van még a szűk visszaforduló is, ha nem akarod "dupla Ty-be" megcsinálni. :D
    Akkor is érdemes stabil gáz+hátsó fék kombót használni.

    A motor irányításánál is érdemes használni, ahogy írtad könnyebben "ledönthető" a motor.

    A vészfékezésnél első+hátsó fék együttes használata javasolt (hátsó mértékkel) és ezt gyakorolni is kell, amíg el nem sajátítja a vezető. Ugyanúgy, mint a vészkikerülést, az is érdemes néha gyakorolni.
    Safety-n azt mondták erről, hogy bal láb spicc, jobb a fék felett, kéz a csutkákon. Vészfékezésnél mire elnyúlsz a fékkarig, annyival hamarabb megkezded a fékezést a hátsóval és akkor jön a dinamika része, hogy így a jó. :K
    A kétujjas dolgot meg felejtsük el, mert egyszer egy vészfékes szituban a maradék kettőre ráhúzzuk a fékkart. ;)

    Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)

Új hozzászólás Aktív témák