- Milyen routert?
- DIGI kábel TV
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AliExpress tapasztalatok
- Linux Mint
- Hálózatokról alaposan
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
amdk7
aktív tag
válasz Ferdzsoo #48674 üzenetére
Ráadásul ott van még a szűk visszaforduló is, ha nem akarod "dupla Ty-be" megcsinálni.
Akkor is érdemes stabil gáz+hátsó fék kombót használni.A motor irányításánál is érdemes használni, ahogy írtad könnyebben "ledönthető" a motor.
A vészfékezésnél első+hátsó fék együttes használata javasolt (hátsó mértékkel) és ezt gyakorolni is kell, amíg el nem sajátítja a vezető. Ugyanúgy, mint a vészkikerülést, az is érdemes néha gyakorolni.
Safety-n azt mondták erről, hogy bal láb spicc, jobb a fék felett, kéz a csutkákon. Vészfékezésnél mire elnyúlsz a fékkarig, annyival hamarabb megkezded a fékezést a hátsóval és akkor jön a dinamika része, hogy így a jó.
A kétujjas dolgot meg felejtsük el, mert egyszer egy vészfékes szituban a maradék kettőre ráhúzzuk a fékkart.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen