- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Hálózati / IP kamera
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózatokról alaposan
- Amazon Prime Video
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Microsoft Excel topic
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
stifi
senior tag
ezt nem értem, még nem olvastam el a cikket és nem is vágom hogy melyik márka milyen új géppel jött ki 2012-re, de az biztos hogy a Hondának nem a tesztelt motor a legújabb példánya, pedig már sok helyen írtak róla beszámolót (sőt élőben is van itthon több példány)..
akkor a többi motor is 2011-es?Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Topiccsendőr
addikt
Német cikk az biztos
bmw teljesítménymérés. Tudnánk olyan bmwt mérni, amelyik 193 lovas, és olyan ZX10et, amelyik 200. Ez a szórásban benne van. Semmi baj nincs ezzel, és nem lehet messzemenő következtetést levonni, hacsak nem akarunk.
Most döbbentem rá, hogy miért nem veszem ezt az újságot, meg mi idegesít ezekben a cikkekben
kár, hogy nálunk, se a szervizköltségek, se a mindennapos használat nem ugyanaz, mint ahol a cikk íródott. a részrehajló kritikától sem leszek több.
A Ducati Öhlins fikázása meg szerintem nevetséges. A gyökér német agysebész nyugodtan hozzányúlhat a csavarokhoz, amik ott figyelnek a rugóstagon, és nem azonnal sírva kell fakadni, hogy beesik az eleje. bezzztossan az Öhlins a szar, persze.
Erő ügyileg elhiszem, hogy gyengébb a Duc jóval, mint a sornégy é smég drága is. Meg ezek közül nekem sem az kéne. Üléspozíció nem nagyon érdekel ebben az osztályban.Nekem az RSV4 kéne, mert jól néz ki
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #4209 üzenetére
vennék is egyet, csak kéne hozzá egy új ház, garázs, és utána 4,2 milla kp
nem ma leszNincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4211 üzenetére
pedig a dream-ben a 2012-es piros 4.248.000-ért áll
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #4214 üzenetére
lol, általában én is elváltok 5000 körül
mentségemre legyen szólva, hogy csak túrázásra és munkábajárásra használom a gépet, és 5000-nél kezd el csörögni a láncfeszítő, ezért kímélem.. (na meg 6-ban kb 100 a tempó, mindenre elég)de idén már lesz pályázás, meg feszítőcsere, kiengedjük a lovakat végre!
csak legyen már tavasz, unom már a hideget!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4214 üzenetére
szerintem blade-ben már nem is lesz. majd kiderül, hogy mi lesz azzal az új ezres v4-es masinával amiről titkolóznak.. de annak tuti még pár év, honda lép a leglassabban alapvetően mindenben..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
boogie84
veterán
Ez így van. Én sem értettem h miért a tavalyi modellt tették a cikkbe.
Az meg h ilyen helyezést ért el... várjuk az újítást... muhahha. Majd ha a többi oda fejlődik főleg az ABS terén, ahol ők vannak akkor van értelme fejleszteni. Miért bántanák a jót??
Külsőre talán az RC8 ami formabontó, a többi unalmas!
Nálam a tavalyi honda az első![ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #4217 üzenetére
miért is? azért mert nem jasszolok városon belül, csak nagy néha..
hívnám ezt inkább felelősségteljes közlekedésnek.. minek menjek pirostól pirosig egyesben 14ezret pörgetve 110-zel, ha kényelmesen oda tudok gurulni 6.ban ugyanilyen tempóval (kisebb gyorsulással), és addigra már zöld?persze a versenypálya más tészta, de oda kell egy kis tartalék korpa
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
válasz boogie84 #4218 üzenetére
a motor revü kivételével agyon dicsérik az új blade-t. igaz ehhez német régiós és nem motor revü újságot kell megvenni. tényleg vannak konkrétan romboló újságok egyes márkákra, ahol már a szapulás tényleg annyira feltűnő és folyamatos, hogy nehéz elhinni. de autós lapoknál is ez van, tudnék a régi autóimportőri korszakomból mesélni, milyen durva balhék mentek a lapokkal, vagyis csak pár lappal, meg hogy mennyin műlik, hogy egy autóról jót irnak e vagy rosszat.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz Integra #4221 üzenetére
nos, a cikkeket emberek írják, az embereknek van szubjektív véleményük és az emberek hibáznak is, ezért ez sokszor belekerül a cikkekbe..
arról nem is beszélve, hogy nem csak motoroknál, autóknál, hanem bármilyen újságírói tevékenységnél (teszem azt notebook) előbb utóbb visszaköszön ez a jelenség.. hiszen a terméket el kell adni, akinek van az adja oda tesztelésre, és nem azért adja oda, hogy lehúzzák..
ha valaki meg tudja őrizni a korrektségét és nem akar rosszat írni valamiről, akkor inkább egyszerűen visszaadja, és nem ír róla cikket. de hát ez ablakon kidobott idő és pénz, akkor már inkább írnak róla valamit, kiemelve a jót, elhallgatva a rosszat..alja egy geci világban élünk sajnos...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
boogie84
veterán
válasz Integra #4221 üzenetére
Ezért nem hiszek az ilyen "teszteknek". Formájukat mindenki saját maga dönti el h tetszik e neki vagy nem. A technika számokra épül, nem pedig véleményekre! A tényeken nem lehet változtatni. Hogy az a vezetési élmény amit az adott technika ad, na azt lehet véleményezni.
Bárcsak adódna mindenki életében olyan lehetőség hogy kipróbálja a nagyobb márkák csúcsgépeit!(#4219) persuader: Aki elsőre jót vesz, az nem vált! Valószínűleg mindig is hondan fogok ülni! Lehet h elfogult vagyok, de nekem ez tetszik.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Integra
titán
válasz boogie84 #4223 üzenetére
alapvetően az önálló teszteknek van még értelme, de már ezeknél is figyelni kell a szerző stilusát, modorát, fogalmazását etc.. minden mást fenntartásokkal kell kezelni.
szóval pont leszarom igazából az egészet és kész....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
Sportmotor teszteles igen nehez mufaj. Elsosorban ugye versenypalyan illik ezeket osszehasonlitani. Es palyan oriasi jelentosege van a viselkeseben a futomu beallitasoknak es a gumi profilnak. Ha a bolti gumi laposabb profilu, es a futomu inkab utcara van hangolva, esetleg a rugok nem passzolnak a tesztelo sulyahoz, akkor a motor egy rakas szarnak is tunhet egy versenypalyas teszten.
Persze a problema inkabb akkor szokott elojonni, amikor tenyleg gyors emberek ulnek fel a motorra. Az aki 30-40 secre megy a palyacsucstol, az nem fog panaszkodni, hogy becsuklik kanyar kozepen az eleje, vagy szelesiti az ivet kigyorsitason a motor
En mindenesetre minden ilyet azzal kezdenek, hogy zsir uj palyagumi, futomuves a logasokat a tesztelohoz beallit, es mehet. Ez sem sem mindi eleg, mert 110 kilosan felulni a 70 kilosra felrugozot motora (vagy forditva) szopo lesz mindenkepp. Elofeszites allitgatassal ennyit mar eleg nehez kompenzalni. Voltam par teszten a hungaroringen, es hat lattam egy ket erdekes helyzetet hogy szivtak a dagadt ujsagirok a bolti beallitasokkal, meg a 70 kilos pilotakra felrugozott motorral
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz yodamastah #4225 üzenetére
elég sok német tesztet olvastam és még ott sincsen ilyenre mindig zsé, véges a keret ott is. legritkább egy ilyen teszt amiről te is beszélsz, 10 motor, az legalább 10 szett, de inkább 20 szett gumi, pályabérlés, etc etc, rakás logisztika, és marha sok pénz.. elég sok újságot el kell adni ahhoz, hogy egy ilyen legalább nullára kijöjjön.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz yodamastah #4227 üzenetére
ez így van inkább csinálnának fasza egyéni teszteket.. de a júzernek egyszerűen kell, hogy 6 motort lásson egymás mellett és a drukkoljon, hogy a kedvence nyerjen..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #4226 üzenetére
van pénz rá. motorokat sorsolnak ki az év motorja szavazáson. Ne mondd már hogy nincs.
nem ilyen kis piacra íródnak, mint nálunk, hogy 10 000 et eladnak már örülnek. Közép európai régió van, ami felölel több országot, akik mind megveszik ezt az egy német cikket.
egyszerűen vagy szarnak bele, vagy nem tudják megcsinálni, mert mindenkinek a valakije ott van és hülyén venné ki magát. Vagy passz. nem a pénz az ok.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #4228 üzenetére
én meg azt figyeltem meg, hogy a júzernek nem a 6 motor kell együtt. a vakhit az.
a hitet nem lehet megkérdőjelezni, meg aki hisz, az nem is kérdez, az minden véleményhez kellő ismeret nélkül úgy tudja, hogy az a jó, amiben hisz. Castrolban, Hondában, vagy ha valamire rámondjuk, hogy az a legjobb. Mondhatsz neki bármilyen érvet alátámszatva, a hit az nem ezekre épül, éppen ezért hatástalan.
Ez a kib*szott hit, az kell rengeteg embernek. De hogy minek azt nem tudom. Ráadásul egy szaros motornál? Ez idegesít nagyon.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4229 üzenetére
egy ilyen teszthez semmi köze annak hogy a gyártó egy motort felajánl kisorsolásra, két teljesen különböző történet. nem a gyártó fogja majd gumis kamionnal megszórni a tesztelőket, meg futóművessel meg pályával etc.. ezek nem is akarnak ilyen tesztet, az az alap hozzá állás, hogy ahogy a gyárból kijön, mert a júzer sem kezdi el 90%-ban tekergetni a futóművet mert amúgy sem ért hozzá. meg így egyszerűbb és gyorsabb az egész. egy teljes, átfogó tesztet, ami pályán is és hétköznapokban is megvolt, nagyon komoly logisztikát és erőforrást igényel. és igen, kurva sok zsé. kint sem fillérekért adják oda egy napra a pályát.. szerintem legalább 3-4 nap kell pályán. az nem 2 szett gumi motoronként. számoljunk csak 5 tesztelővel 10 motorra.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
boogie84
veterán
válasz yodamastah #4225 üzenetére
Sportmotor teszteles igen nehez mufaj. Elsosorban ugye versenypalyan illik ezeket osszehasonlitani.
Na ez az amivel nem értek egyet. Meg is válaszoltad h miért: es a futomu inkab utcara van hangolva , mert oda valók, ott kell őket összehasonlítani. Ugyanis nem 100% hogy pályamotor lesz belőle, sőt az emberek elég nagy százaléka utcán használja.
Összehasonlító teszt? Már csak nevetek rajtuk...
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4232 üzenetére
igen, tudok erről a tesztről, olvastam is anno. azt nem mondtam, hogy SOHA, csak azt, hogy nagyon ritka. nem emlékszem arra, hogy minden évben 1-2-3 ilyen teszt lenne, de talán még évente sincsen. természetesen a tévedhetetlen sem vagyok, nekem pusztán ezek a tapasztalataim azokból az időkből, amikor importőrös voltam és amikor nyakik buzultam (kellett a munkához) a médiában. azóta nem foglalkozom már ezzel a fertővel, de most se tűnt fel, hogy megszaporodtak volna ezek a tesztek. tényleg nem könnyű egy ilyenre mindent összekaparni.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
válasz boogie84 #4233 üzenetére
Nem kell kifejezettem palyamotor legyen belole. Enyem sem az. Igaz hogy kb. 2 hetente palyan volt az elmult 6 evben, de alapvetoen mindenre hasznaltam. Munkabajarastol turazasig. Ettol fuggetlenul azok az erenyei erdekelnek amik palyan jonnek ki. Persze az is fontos hogy milyen vele 15el gurulni a dugoban, es ezeket tenyleg nem nehez letesztelni. Viszont aki csak utcara vesz spormotort, az is inkabb arra izgul be egy tesztet olovasva hogy a kiszemelt motorja mennyire szep, es milyen koridot birtak belole kicsavarni.
A gyartok az elmult 10 evben a legtobb komolyabb fejlesztest annak erdekeben tettek hogy jobbak legyenek a sportmotorok versenypalyan. Jobbak is sokkal, de igazan tenyleg oda valok.
-
Boci_83
őstag
Üdv Hölgyeim!
Jó régen jártam erre, motor "híjján" ugye..
Ha esetleg valakit érdekel a cuccaim közül valami... [link]
Maradok a legnagyobb tisztelettel a motoros extársak előtt!
**********
-
Boci_83
őstag
válasz Integra #4237 üzenetére
Persze rendben vagyok, csak a mostani helyzet elég szar, anyagiak miatt adtam el, nem jutott volna már arra hogy azt is tudjam tankolni, azért meg hogy itt áll egész évben, fizetem az adót meg a biztosítást, a km meg nem gyűlik.... nincs értelme. Szívem szakadt meg, mikor elvitték. Azóta sincs ami legalább hasonló érzést adna...
Talán majd egyszer...
Te kint éled dajcsba életed, vagy itthon?**********
-
stifi
senior tag
válasz Boci_83 #4238 üzenetére
én is olyan arctól vettem a gépemet, akinek a pénz kellett, nem volt egy szívderítő élmény elhozni a garázsából.. de az első kereszteződésben már nagyon happy voltam
szar helyre születtünk, hogy a kajára nincs biztos fedezet, és ha van hobbid hobbikról (mint pl a motorozás), akkor az már luxusnak számít :\más, a korábbi témához: a gyártók nagyon szívesen szerveznek olyan tesztnapokat, ahova meghívnak csomó újságírót, szerelőt, kibérelnek egy pályát, adnak rendes gumit, belövik alád a futóművet stb - ezek a nemzetközi sajtóesemények, amiket a gyártók megejtenek kb évente 1x. ez nekik nem pénz, de nagyon jó alkalom hogy az újságírók megismerjék a gépeket, drága szálláson drága kajákat kapjanak és rögzüljön bennük a tudat, hogy ez a gyártó mennyire jó, aztán szépen cikkezzenek róla elfogultan.
de egy összehasonlító teszt az más. egyrészt egyik gyártó sem fog közösködni a szervezéssel egy másikkal, nem fognak még civilben is versenyezni amikor ott a sok bajnokság.. itt az a lényeg, hogy eladjanak, és a saját portékájukat nyomják előre, ha közösen csinálnának pályanapokat ott születne egy sorrend, valakinek nem lenne jó az egész, akkor meg minek? szerveznek ők saját maguknak..
ezt annak kell tudni megszervezni és megcsinálni, aki cikkezni akar róla, lobbi, nyalás, kapcsolatok, és kurva nagy szervezést igényel. végigkilincselni a gyártókat, szívességet kérni, ígérgetni, szóval elég nagy meló... vagy geci sok pénz. szerintem ennyi pénz nincs az újságírásban, hogy kp-ban lerakják az asztalra a költségeket, így marad a fenti szervezősdi...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Gaboman
nagyúr
-
Integra
titán
válasz Boci_83 #4238 üzenetére
fél lábbal dajcs, fél lábbal ungárn, de most inkább utóbbi, tanulok, közben meg ide-oda ugrálok. aztán 2 év múlva dajcs vagy svejc, meglátom hova lesz kedvem meg lehetőségem menni és letelepedni, ha úgy hozza.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
válasz boogie84 #4233 üzenetére
"Na ez az amivel nem értek egyet. Meg is válaszoltad h miért: es a futomu inkab utcara van hangolva , mert oda valók, ott kell őket összehasonlítani."
Remélem nem kerülte el a figyelmed, hogy most sportmotorokról van szó, amiket kifejezetten pályára fejlesztenek, tehát oda is való, nem annyira utcára. Csak tudják, hogy sokan kocamotorosok megvesszük, mer' ez teccik, és pálya-orientáltsága ellenére döntően utcán használjuk. Emiatt oké, hogy utcai teszt sem árt mellé (ami a pálya-teszthez képest már nem nagy költség), de a pályán jönnek ki az igazi különbségek. Tehát csak egy utca-megateszt leginkább egy olyan félkarú óriás, aminek még az ujjait is csonkolták...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
stifi
senior tag
az említett 100-as tempónál hogy ne lenne?
de szerintem 50 felett már lehet szúrni a CBR-nek, és elvan vele (bevallom nem emlékszem pontosan a fokozatokra ).. és a fogyasztás is 5-6 liter körül alakul alattamviszont előzni, alkalmanként tempósabban haladni és kihasználni a sportmotor jelleget nagyon pöpec, hogy van benne tartalék, csak emiatt nem lenne elég nekem egy 250-es valami
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Topiccsendőr
addikt
Tegyük hozzá, milyen ABS ről meg futóműről beszélgetünk egy olyan helyen, ahol még rendes út sincs?
na én ezt nem értemA sportmotorokat kifejezetten pályára fejlesztik, de. két irányban fejlesztenek. Egy tesztelő pilóta van a versenykörülményekre, egy pedig az utcaira. Hogy melyik szava a döntő a fejlesztés során, azt csakis a gyárban valamelyik vezető szabja meg. Ilyen különbségek vannak márkák között egy géposztályban. Mondhatni direkt elrontják az egészet utcára, és ha akarsz egy jó pályamotort, akkor megveszed a gyári kittet hozzá. Tehát az összehasonlításban már ezért is elvérezne egy csomó márka, csak azért, mert olyan embernek fejleszt, amelyik elváltja 3000 nél, vagy zavarja a fülét a 2000es alapjárat. Ezeknek a motoroknak nagy része f*szhosszabítnak megy.
A többi 3% meg normálisan van használva.
ha ezt leírod egy tesztben, hogy a hátsó gátló - mittom én - felfogatási pontok miatt nem nyújt tökéletes visszajelzést pályán (mert egy utcai kompromisszumra törekedtek) akkor azt a motort azonnal elkezdi köpködni az is, aki a diszkó elé támasztja. nah ez a szép dolog.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
.mf
veterán
Na várjunk csak, az előbb még felelősségteljes közlekedésről papoltál, viszont tudtommal a legnagyobb tábla, ami városban (sőt, lámpás, tehát kereszteződéses részen) lehet, az 70. Szóval attól lennél felelősségteljesebb, hogy városban 6.-ban mész 100-zal, nem 1.-ben?
50-nél 6.ban még csak alapjárat körül vagy, megfelelő olajnyomásod viszont 3000 alatt nem lesz.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Integra #4241 üzenetére
Faterodéknak a tehén fejidomos változat ugye?
Érdekelne vajon a fejidom nélküli változaton milyen brutál lehet a menetszél...?!
Olvastam hogy annyira nem vészes állítólag mint a többi fejidom nélküli motoron..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Integra
titán
válasz Ferdzsoo #4248 üzenetére
igen s verzió van, mra túra plexivel.
nemtom megmodani, hogy a csupasz milyen, de tuti, hogy 180-as utazó sebességnél nem ülsz úgy rajta mint a cövek
rolit kérdezd meg, neki csupasz a bandija, megtudja mondani milyen sebesség elviselhető még kuporgás nélkül....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Milyen TV-t vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Milyen monitort vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kabrió
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Noble Chair EPIC
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest