Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz ALI_G #22933 üzenetére

    Igy van, at ultetheto. De itt elektonikusan vezerelt blokkokrol volt szo. Egy manualis szivatos gepnel halai jo erzes mikor a nem megfelelo szivato allasnal betorpan a motor vagy nem veszi fel a fordulatot. Allo helyzetben konnyebb jatszani vele. Es ezt eleg a napi elindulaskor megtenni az altalad is emlitett 30 fokos melegbe. Aztan mar nem kell a szivatoval foglalkozni. Nalam az automata dusito rendszer reggeli hidegnel kapcsol be aztan mar nem.De annyit akkor is varok hogy az Efi lampa elaludjon mielott indulok meg ha uzem meleg is a blokk. Hogy ez mennyire helyes az vitathato de barmikor megnezheted a kipufogom azon olaj nyomot nem talalsz, pedig 20 ezer felett van a kilometer, es ezeknel ilyenkor mar van nyoma foleg ha 9 evet is beleszamolod a mukodesebe. :)

    Cannibal: Alltalaban a gyujtas traforol veszik a jelet a fordulatszam merok. Egy muszerrel lehet kontrolt csinalni akar autoszerelonel aki co-t is mer.Nekik van olyan muszeruk ami a gyujtokabelrol veszi le a jelet. Ha a muszer hitelesitett akkor valoszinuleg a valos erteket mutaja. Ehhez kepest kiderul a fordszam mero mennyit csal vagy eppen nem csal.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák