Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz boogie84 #148526 üzenetére

    En tudom, hogy csak hallottal rola, mert mindenki csak hallott rola, meg gyanitja, de tudni senki nem tudja. De ez olyan, mint a nyomorusag. örökre fenn van a neten.

    Hamis olaj eseten tudtommal a faradt olajbol centrifigalassal a reszecskeket kiszurik, igy megint tiszta lesz az olaj. Az adalekolas ugy-ahogy lesz benne- mar amennyi megmaradt az olajban.

    Ami nem koherens a sztoriban az az, hogy ha en gengszter lennek, nem lenne igenyem osszefesulni motoros- es nem motoros faradtolajra a keszletet (illetve de, en ha gengszter lennek erre lenne igenyem, de en gyagyás vagyok eleve nehany dologban)
    Szoval faradt olaj eseten autos olaj menne a motorokba is. Eloszor a valtonak kellene megkotlania, mert auto olajban nincs ep adalek a fogaskerekekhez.
    De hamis olajnal ilyeneket az emberek nem vettek meg eszre, csak ha kikonyokolt a hajtokar, ami eleve nagy csapagyhezagot feltetelez, mivel ha viz lenne olaj helyett, az is kepes lenne elszeparalni a ket alkatreszt ha a nyomas megvan, es a nyomassal egyutt az aramlas. Kb mindegy mi van a motorban ezeknel az alkatreszeknel, a lenyeg, hogy aramoljon a ket alkatresz kozott.
    Szoval a hamis olajra van fogva minden, ami motorkár. Mindegy, milyen motorrol van szo, es annak jellemzője-e a meghibasodas.

    Nekem sem volt problemam sosem. Mindig a hasznalathoz megfelelo olajat alkalmazok.

    Az R1 esemben 300v van, azt a 300v-t megkapja 3000km es 1-2 ev utan a ducatim, amelle egy 2-3 eves 5-700km es lehetoleg api sn-t vmi ugyfelmotorbol, es annak a hasznalt szurojet. 93 000 km van a motorban.
    De ha ez a lehetosegem nem lenne vennek bele vmi api sg 15-50 et.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák