Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Archer #14738 üzenetére

    körül akarod járni? :D
    suzuki.
    GSXR 1000 K0-K3 váznyak repedés. TL 1000R-S lengővilla reped, a rotációs csilapítónál. Hajtókar, hengerfej problémák. SV, DL kuplungkosár problémák. K4-K5 GSXR 750 hajtókar, főtengelycsapágy problémák.
    K4-K5 GSXR 600 másdolagos fojtószelep problémák, K6-K7 600-750 fesszab, állórész bajok.

    honda.
    1000 RR olajevés, lehúzógyűrű problémák, hengerfal problémák. 04-07 blade. állórész bajok 900 RR ugyanez, 929 ugyanez. 02-03 blade blokköntvény bajok. gátrepedés. 2000 ig tulképp bármelyik honda fesszabályzós tud lenni.

    kawasaki.
    ZXR 750 szelepek, hengerfej problémák, repedés . 07-08 ZX6 vezlánc feszítő probléma, ZX 636 03-04 vázrepedés.

    yamaha.
    R1 hengerfejtömítés, 02-03 állórész bajok, leég, váltó 2 es től felfele váltófokozat bajok.

    aprilia.
    RSV nél 50 A es inditórelé kicsi a legalább 65-70 A es indítóáramhoz. a generátor három fázisa kontaktos tud lenni, le tud égni az állórész. szabadonfutó problémák. hátsó fék levegősödik. kuplung levegősödik. Odometer nulláz, ha az immo kulcs bent marad a gyújtáskapcsolóban akku kivételnél.
    műszerfal kontaktos tud lenni, ilyenkor nincs napi km számláló memória.

    csak néhány amiről én tudok, és gyakrabban előjön.
    van több is. Ez alapján nem vesz motort az ember.

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák