Új hozzászólás Aktív témák

  • Somatom

    veterán

    válasz fattyu #139308 üzenetére

    Nem ilyen egyszerű ez. Túra, sok cucc, utas. Mindhárom doboz/táska a hátuljára tolja a súlyt. Ha emelkedik a hátulja, ezáltal az utasülés magasabban van, az utassal a súlypontot is feljebb viszi. Egy 150 centis, 45 kilós utasnál ez kb. mindegy. De, 175/65 -nél már érezhető. Ehhez jön, hogy túrán az ember igyekszik kényelmet adni az utasnak. Pl. azzal, hogy úgy pakol, hogy az utas hátra tudjon dőlni a csomagra. Ettől a CBX 1000 -nek is labilis lett az eleje, pedig szólóban képtelenség volt kiemelni az elejét, úgy húzta lefelé a sor hatos blokk. De, túrára még a HD -t is "kisúlyozom" úgy, hogy a nehezebb cuccokat a tanktáskába pakolom. Plusz kanyargós, gyorsítós szakaszokon jelzem a szöszinek, hogy most dőljön rám.

    [ Szerkesztve ]

    Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

Új hozzászólás Aktív témák