Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz fer #135658 üzenetére

    Akkor most hallasz :D
    A jelenlegi rendszer szerint, olyan módon lehet a teljesítmény korlátozást kivitelezni egy motorban, hogy az csak jelentős átépítéssel legyen lehetséges. Illetve a gyártók saját módon védik, ha esetleg ilyesmire lenne kedve a delikvensnek.

    Régen is megvoltak a trükkök. A teljesítmény korlátozás pedig, egy motorban számos helyen meg lehet tenni. Gyártás szemszögéből pedig egy eltérő profillal legyártott vezérmű tengely nem lesz eget verő költség ezeknél.
    Beteszed a nyers cuccot és a program olyanra köszörüli amilyenre kell.
    Nincs ebben semmi nagy extra.

    Ha a tengely futam méretére utalsz, akkor bontott termékek esetében sem cserélgetném csak úgy, de még ha új tengely is kerülne be akkor sem. A tengely egy méret, de a fogadó oldal is. és tulajdonképen egymáshoz képesti méretviszonyról van szó sztem. Bármelyik elem kerül cserére, azt mérések nélkül én nem tenném.

    Micsurin:
    Mennyi lóerőt nyersz? :).
    Érdemes ezzel kínlódni? A GPZ karbi hogyan van konfigurálva?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák