- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
Szeva!
Tegnap este sikeressen megjöttem este 20.30-kor kecskemétröl,jó sokáig tartott az első szervíz de megérte a várakozást!
Tegnap kiszedték a fojtásokat a mociból,mindent gyári értékekre állítottam velük tehát 65LE most a moci.
Ez valami iszonyat,annyira megy hogy ilyennel én eddig még nem találkoztam.
Aki azt mondta hogy a V2-nek kissebb a nyomatéka alsó fordulatoknál mint a 1hengeresnek az biztos hogy nem ment még ilyennel,vagy ha ment is az tuti hogy nem volt jól beállítva.
Én is mentem már egy,két 1hengeres géppelamaha TT600,SuzukiDR650,Honda XR600R,Gilera RC600,Suzuki DRZ400,KTM EXC450R,KTM GS250,Honda CRF450R, nagyon jó motor mind,erősek főleg a Honda CRF450R az egy vadállat.
De valahogy a V2 sokkal jobban reagál a gázadásra hírtelen ugrik meg iszonyatos módon.
Csak úgy nyúlik a karom mintha gumiból lenne,5-ig folyamatossan nyomom le az elejét hogy nehony kimenjen alólam,valami elképesztő jó érzés.
Leszedettem még a hátsó idomokat és a redszámtábla tartót is,felrakattam rá az új oldalidomokat és a hátsó idomat is.
Itt van egy két kép róla milyen is lett.
[link]
[link]
[link]Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen