Keresés

Aktív témák

  • jasszer

    senior tag

    válasz DroneZ^ #40 üzenetére

    Könnyen lehet h 250-es Bandi lesz a köv. mocim, főleg ha nem lesz pénzem egy 400-asra.

    Feca81: az korrekt ( :DDD ), a 125-ös DT nálam városban hetet nyel be, az sem egyszerű...

    Apokalipszis? Ezeknek?!

  • Gaboman

    nagyúr

    válasz DroneZ^ #40 üzenetére

    Szeva!
    Tegnap este sikeressen megjöttem este 20.30-kor kecskemétröl,jó sokáig tartott az első szervíz de megérte a várakozást!
    Tegnap kiszedték a fojtásokat a mociból,mindent gyári értékekre állítottam velük tehát 65LE most a moci.
    Ez valami iszonyat,annyira megy hogy ilyennel én eddig még nem találkoztam.
    Aki azt mondta hogy a V2-nek kissebb a nyomatéka alsó fordulatoknál mint a 1hengeresnek az biztos hogy nem ment még ilyennel,vagy ha ment is az tuti hogy nem volt jól beállítva.
    Én is mentem már egy,két 1hengeres géppel:Yamaha TT600,SuzukiDR650,Honda XR600R,Gilera RC600,Suzuki DRZ400,KTM EXC450R,KTM GS250,Honda CRF450R, nagyon jó motor mind,erősek főleg a Honda CRF450R az egy vadállat.
    De valahogy a V2 sokkal jobban reagál a gázadásra hírtelen ugrik meg iszonyatos módon.
    Csak úgy nyúlik a karom mintha gumiból lenne,5-ig folyamatossan nyomom le az elejét hogy nehony kimenjen alólam,valami elképesztő jó érzés. :D
    Leszedettem még a hátsó idomokat és a redszámtábla tartót is,felrakattam rá az új oldalidomokat és a hátsó idomat is.
    Itt van egy két kép róla milyen is lett.

    [link]
    [link]
    [link]

    Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

Aktív témák