Aktív témák
-
nagyúr
A nagy helyzet az, hogy a motorozas nem csak onmerseklet kerdese, hanem tudase is. Hiaba van jo onkontrollod egy R1-en, ha egyszer veletlenul belekapaszkodsz a gazba amikor megugrik a kerek egy buckan. A rutint nem lehet onmerseklettel potolni, szerintem.
Raadasul nem is tanul meg motorozni rendesen.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Na, tettem egy ajanlatot egy K5-os 600-as GSX-R-re, kivancsi leszek. Ha belemegy, jovo heten elhozom.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Nagyon kemeny arak vannak itt, sracok. 2007-es Fireblade hibatlan allapotban 650e HUF. 2006-os ZX6R szinten makulatlanul 580e. 2003as ABS-es VFR gyari oldaldobozokkal 1M.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Tyuhuu, sracok, most mentem kicsit egy ZX9-el. Hat, ez eletem eddigi legkenyelmesebb motorja, mintha ram ontottek volna, elkepesztoen tetszik.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Gaboman #33259 üzenetére
Nagyon keveset Az a helyzet egyebkent, hogy nekem az atlagosnal joval hosszabbak a kezeim ( a magassagomhoz kepest ), igy valahogy ez erzodik termeszetesnek. Hogy mast ne mondjak, a bringamon a kormany altalaban alacsonyabban van, mint az ules, nekem igy jo (teny, hogy terheli a nyakat).
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Egyelore 3300 fontot mondott a srac a K5-os GSXR600-ra, 7000 km, vadonatuj gumik, etc. A masik eselyes a 2003-as VFR 800ABS, dobozokkal, 3500-ert, 35000 km-rel. Utobbinal kicsit sok a km, mondjuk a ma latott ZX9-ben 50k km van, es perfekt..
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Ha az elado lesz olyan kedves, es enged 5%-ot az arbol, akkor vasarnap megyek a motorert (trelerrel, nincs nalam a ruham..)
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Ferdzsoo #33696 üzenetére
Majd otthonrol megnezem, itt le van tiltva az imageshack... Viszont biztos jo, nekem is ilyen volt, szerettem. A fek az nekem is ugyanilyen volt, uszonyerges, ez ilyen.
En viszont ugy nez ki, husvet utan megyek a VFR-ert.
6 eves, turadobozokkal, tanktaskaval, ket szett ruhaval, ABS-sel, sok (30k) kilometerrel es vegig vezetett szervizkonyvvel 3350 font. Eredetileg faztam a sok km-es motoroktol, de a fazon lathatolag a felesegevel turazott, az meg nem ugy szamit, mint a varosi kilometerek.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz zsoltee10 #33739 üzenetére
Nem egeszen. A muanyagok oregszenek (parolognak beloluk az osszetevok). Szoval ha 10 ev mulva kicsereled benne a csoveket, szigeteleseket, akkor rendben van.
VFR: a fazon belement, h ne kelljen eloleget fizetnem (nem is tudnek, hiszen 200 kilometerre lakik, francnak sincs kedve odamenni csak ugy), szoval remeljuk, hogy megmarad aprilis kozepeig.
Kollega most cserelte le a ZX9-et:
TigerMasik pedig az SV650S-et:
2010-es Bandi[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Ferdzsoo #33780 üzenetére
Na ne sirjal, ez semmi . Tenyleg, veszel egy fekkart meg egy pedalt (akar utangyartottat, akar eredetit), a kar felrakasa 5 perc, a pedale 10. Aztan ennyi. Nekem a kar talan 3500-ba, a pedal kb. 2x ennyibe kerult, ha jol emlekszem.
Kifele dolo motort nem lehet megfogni, vagy csak nagy szerencsevel. A kormanyt mindig forditsd kifele, ha tartod / leszallsz a motorrol (tehat balra szallsz le, kozben jobbra forditod a kormanyt), igy nem fog kifele dolni.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
En meg voltam motorosboltban csizmat nezni. Szerencsetlen Sidi nem gyart minden meretet, van neki UK 9.5 meg 10.5, de nincs 10 (10 =~ 44.5), szoval vissza kell majd mennem vekonyabb zokniban probalni. Pedig a Vertebrae Carbon jol nezett ki.
Sisakokat is nezegettem a kivancsisag kedveert, sajna azonkivul hogy nagy a fejem, meg az atlagnal magasabb is, igy pl. az osszes AGV sisakbol kilog az allam. Schuberth nem volt, a legjobban passzolo a Shoei Z-One Run volt, az XR1100 is egesz kellemes, meg az egyik Arai. AGV, HJC, Dainese, ezek mind kilove. Ja, meg a Sharkok is jok.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Arni90 #33880 üzenetére
125-os utan GSXR750 is felmerult? Hm, eletbiztositasod van?
Tovabbra is csak egy indexes kollegat tudok idezni. A srac a mai napig 100-as atlagot nyom naponta Dunakeszi - Infopark tavon (nem ejszaka, hanem reggel 8-kor), igazi elmebeteg. Na most neki volt GSXR750-e, es rendkivuli modon orul, hogy ket honap utan kiutottek alola, mert allandoan arra szamitott, hogy megoli magat.
Ha meg azt mondod, hogy aaah, te nem vagy ilyen orult tipus, meg vigyazol, akkor megis mi a francnak kell utcara sportmotor? Ezek a motorok arra vannak, hogy kihajtsd beloluk a lelket. Szoval ket verzio van: veszel egy GSXR-t, es totyogsz vele, ami vicces, viszont nem praktikus (motorozni sem tanulsz meg vele rendesen). Masik verzio, hogy megveszed, huzod neki aztan eltemetnek.
Raadasul 500-600k-d van ra, ennyiert jo esellyel egy szarra hajtott motort fogsz venni. En vennek a helyedben egy 2001-2002 koruli, normalis allapotu Fazert, vagy SV650S-et, ha sportosabbat akarsz.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Kasza08 #33891 üzenetére
Hulyeseg ez az atules problema, szerintem. Egy regebbi motorbol ki lehet szallni veszteseg nelkul, vagy minimalis veszteseggel. Nem hiszem, hogy mondjuk 50e forintot nem er meg az, hogy kevesbe veszelyesen telik el az elso eve, illetve megtanul normalisan motorozni. Sot varhato ertekben tobbet veszt egy GSXR-rel..
Persze, minden el lehet dobni, de a CBF nem all kerekre ha kicsit elszamitja a kuplungozast zold lampanal.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Gaboman #33894 üzenetére
Nem tudom, en meg a CBR-t is sokallom talan, megintcsak az emlitett ugy miatt: vagy kihasznalja, es akkor sok lesz, vagy nem, akkor meg minek. Nekem ugye CBF volt elsore, aldom is a sorsot / magamat miatta, ahogy azzal kozlekedtem .. szoval en elveztem, hogy tokig huzhatom neki a gazt egyesben, kettesben, elozesnel, ha ramentem egy buckara, akkor kicsit megdobta az elejet, de meg pont annyira, hogy ne legyen baj, es rajohessek, hogy ezt igy nem szabad (mert orrnehez a gep). Es nekem ne mondja senki, hogy majd ovatos lesz, mert a motort nem ovatossaggal kell vezetni, hanem tudassal. Az meg idovel jon csak meg.
Es tovabbra is tartom, hogy ennyi penzert meg foleg nem vennek sportmotort, minimalis esely van ra, hogy szopasmentes darabot fogsz ki.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Integra #33896 üzenetére
Sajna ram nem jo a Vertigo, egyszeruen nem stimmel a labamra. A 9.5-os szorit, a 10.5-os nagy. TCX Competizione csizmam lesz, annak komoly bokavedelme van, viszont kicsit szelesebb labra is jo.
Egyelore kihagyom az XR1100-at 400 fontert Az otthoni sisakomra veszek egy masik plexit, valoszinuleg.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Integra #33905 üzenetére
Itt olcsobb vagy ugyanannyi, mint az IMET-ben. (Sima egyszinu 299 font, es ingyen hazhoz hozzak, ha kell). Inkabb a Z-One-t vennem egyebkent, az is ennyi, de mar nem gyartjak, es jobban passzolt talan. De leginkabb nem veszek sisakot, a Sharkom is eleg jo, kompozit, a celnak megfelel.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
600-as Fazerre.
Egyebkent hulyesegnek tartom ezt a 'hozzaallas' dolgot. A legutobbi ZX9-es proba utan ugy latom, hogy a hozzaallas keves. Ha nem akarsz orultkodni, akkor is elronthatsz dolgokat, kicsit tulhuzod a gazt, gazfroccs nelkul valtasz vissza, mittudomen. Ez nem igy megy.
A 600-as Horneted meg egy 600-as SSP kozott azert jelentos kulonbsegek vannak.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Daniel Alves #33945 üzenetére
Tudod, az, hogy te elsz, az meg semmit nem jelent szamara (meg szamodra sem).
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Persze hogy az elmenyert motorozunk . Nekem az elmeny resze, hogy csutkaig huzom a gazt idonkent, meg 28 perc alatt erek Obudarol a Nepligethez csucsforgalomban . Na most ez onmagaban eleg sok problemat tud okozni, szoval mindenkepp jol jott, hogy 1-esben csak 90-et ment a CBF. Mostmar joval figyelmesebb vagyok, mint az elejen, de epp most veszek megint motort, es vegul nem vallaltam be egy 600-as SSP-t, hiaba tetszenek -- meg nem tartok ott tapasztalatban, hogy beleferne egy 180 kilos, 125 lovas gep. Szoval most jon a VFR, 230 kilo, 110 lo es VTEC, meg ABS. Ez most jo kompromisszumnak tunik.
Ha autopalyan / autouton hasznalnad, akkor az azt jelenti, hogy viszonylag hosszabb tavokat mesz. Erre a ZX6 nem tunik idealisnak, ha mar idomos, sportos motort keresel, akkor nezz CBR600F-et, VFR-t, Ducati 800-ast vagy 750-est, SV650S-et, Kawasaki ZZR600-at (olcson kaphato es egesz jo sporttura).
De komolyan, ZX6R-t azert vesz az ember, hogy 10e folott porogjon, vagy nem? Ha nem azert, akkor minek? Kenyelmetlenebb, dragabb, az egyetlen elonye, hogy ha hajtod, akkor megy mint az allat . Itt a topicban Persunak van pl. R6-ja, de aztan o tenyleg nem olyasvalaki, aki egyenesben nyomja, kanyarban meg totymorog.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
VFR-hirek: elvileg aprilis 12-en delben megyek erte.
while (!sleep) sheep++;
Aktív témák
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Arctic Cooling Liquid Freezer II 280
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen