- C# programozás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Hálózati / IP kamera
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Facebook és Messenger
- Mikrotik routerek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
Srácok milyen gumit ajánlotok nekem a mocimra,mert a mostani Continental SM 2500km alatt elkopott annyira hogy a rendőr már büntetne érte.
Van vagy 1-2mm a közepénél,többet ilyent túrázni nem veszek,pályázni tökéletes lehet a tapadása végett de ugye én nem járok oda.
Szóval ki mit ajánl nekem?Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ez érdekes amit írsz,mert a haver gépét (CBF600N) nem kell pörgetni egy kicsikét sem és 50-el 6-ban lehet vele 2000 fordulaton simán menni.
Ekkora különbség lenne a 2005-és 2008-as CBF karakterikája között?
Vagy szereted pörgetni a gépet inkább?Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz netboy #23243 üzenetére
Én is azt mondom hogy egy jó 1000-es 4hengeres 200 ezret simán elmegy.
Volt egy tag ő is 1000 géppel rendelkezett,180 volt neki benne de még a blokkhoz hozzá nem nyúltak.
A 400,600 as gépek is elmennek egy közel 100 ezret.
Amik hamarabb szervizigényesek azok az 1 hengeres motorok,40-70 ezer amit kb bírnak megbontás nélkül.
És itt a nem kihegyezett gépekre gondolok,azok sokkal kevesebbet mennek el 10-15-öt kb.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ezek állatok,hogy ennek mi az értelme azt szerintem ők sem tudják.
Ki lesz az aki ezeket a szörnyetegeket megüli majd,még a GP-s gép 250LE nem is annyira sok a 800-as 4T motorokéhoz mert azok is 220LE felett vannak és kb 110-120NM nyomatékkal rendelkeznek.Ehhez a hozzá párosuló nyomaték 212Nm iszonyat adat.
Nem beszélve a Supermotoról ami 100Kg és 120LE na ezt megnézném hogy a szűk kanyargós pályán hogyan is teregetik majd.
A mostani élmenők gépei is 85LE körül mozognak.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
Valamiről lemaradtam?
Nincs már meg a motorod?
Már látom hogy miért nem tudsz még jönni,kár pedig jó lett volna egy PH-s fórumtárssal már találkozni.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz jasszer #23512 üzenetére
Azt csak hiszed hogy az ilyen magas építésű motoroknál magasan van a súlypont is.
Az enyémen is 90cm magasan ülsz és a súlypontja annyira lent van hogy úgy döntheted mintha semmi sem lenne a segged alatt.
2008-as CBR600RR 165kg aztán azt hittem sózsák az enyémhez képest amikor ráültem és megdöntöttem.
Pedig súlyban annyira nincs nagy különbség köztük,sokkal többnek tűnt.Mindenki vegyen Supermotot vagy Túraendurót és le van a gond a rossz minőségű utakról.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz DigitXT #23527 üzenetére
Hát persze hogy bírja!
Főleg ha kimondottan a verseny Supermotok közül választasz.
KTM SMR,Honda CRF,Husaberg FS,Husqvarna SM-R,és még sok hasonló társuk.
De én nem őket venném ha többet szeretnél közúton is közlekedni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #23535 üzenetére
Az oldal szél belekapás más motoroknál is ugyan úgy fennáll,a gyorsaságinál is mert ott meg nagyon fedett a motor így olyan mint egy vitorla,a könnyű gépeknél meg a súly végett rakja arrébb.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Kasza08 #23543 üzenetére
Azok a gólya lábak!
A végén a szöveg az komoly
Komolyra fordítva a szót így egy métert sem motorozz mert még ilyen apró táv alatt is lehet hatalmasat esni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #23550 üzenetére
Kulturált egy tag meglátszik a szövegén,eléggé primitív így a videó alapján.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Hétfőn megyek Tatára kipróbálni a Yamahának az új üdvöskéjét az XJ6N-t,meg ha ott vagyok akkor a Fazert is és esetleg még más típusokat is.
A 2 motor közti különbség árban 60E Ft igaz a Fazer 2008-as kiadás,de ez túlzottan nem érdekel.
Azt előre gondolom hogy viszont teljesítményben eléggé eltérő lesz a 2 motor.
Átírással 1960000 az XJ és 2200000 a Fazer.
Bár ha igazán cserélni akarnám a motoromat akkor egy SV1000N-re esne a választásom.
2007-es kiadásban már 1.5-1.6 milláért már hozzá lehetne jutni,és az kenterbe vágná mind a 2 gépet,ráadásul egy nyomatékhegy amit én nagyon szeretek minden motornál.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #23567 üzenetére
Ami valójában még tetszene az MT-01,van náluk tesztmotor belőle de nagyon húzós áron 3.1 Milláért adnák.
Lehet hogy kipróbálom őt is és utánanézek majd egynek a neten ami elfogadható áron van.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz jasszer #23598 üzenetére
átlagosnál hosszabb rugóút mellett nem túl magas súlypont (eleve paradox)
Bármelyik Supermoto tudja ezt,mert a súlypont annyira alul van hogy szinte alig érzed a gépet.
max. 200 kiló
Még a legnehezebbek is 160-170kg között vannak.
legalább 600-as blokk
SM610,LC4 640,625SMC,XR650,
szélvédelem
120-130 tempóig elviselhetőek,ennél gyorsabban meg minek menni.
emberi fogyasztás
A legtöbb 4-6L között eszik ezekből a nagy cm3 SM gépekből mivel nem kell őket pörgetni,nyomatékból mennek.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz jasszer #23603 üzenetére
Lehet velük menni gyorsabban is csak akkor már rá kell hajolni.
Én is mentem vele huzamosabb távon keresztül 140-150 között.Integra:Az XR650 azért szervízigényesebb mint a felsoroltak bármelyike.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz [lAyCsI] #23619 üzenetére
Hát ha egyszerre nem 300km akar menni vele akkor nagyon semmi gondja nem fakad belőle,főleg a LC4 640 nyergében.
Az enyém már keményebb azon nincs olyan komfort,ott már ég a seggem ennyi egyfolytában tekerés után.
Valójában nem is arra találták ki de 150km keresztül ez is elfogadható kényelmet biztosít.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #23727 üzenetére
Ő sem most kezdte a motorozást,már majdnem úgy nyomja mint én!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Srácok haver hogy járt szegény feje,múlt héten lett kész a gépe (Hyo GT650R),új gyűrűk,szinkronállítás meg miegymás,került 132k-ba neki és 5 hétig várt rá.
Azóta tett bele 200km kb,tegnap elindultunk egy kisebb kőrre,Veszprémig minden rendbe volt a géppel,beérünk a városba és integet hogy valami gond van a motorral.
Megállunk a Mól kútnál azt mondja 6000 fölött rángat a gép,itt Veszprém előtt kezdte el csinálni,mondom nem már hiszen ugyan ezt csinálta előtte is ezért lett elvíve szervizbe.
Kipróbálom neki és tényleg 1-től 5-ig 6000 alatt semmi baja 6000 fölött meg mintha elvágnák,rángat nehezen emelkedik a fordulat,6-ban meg már alul is rángat.
A szervizesek azt mondták hogy a gyűrű volt megkopva azért csinálta akkor neki ezt,lehetséges lenne ez most is,hogy elszállt volna az új gyűrűk valamelyike.
Az szép lenne ha 200km bírt benne a gyűrű.
Mindenesetre teljesen maga alatt van a gyerek,azt mondja szinte sehová nem mer elindulni a motorral mert hogy mindig van neki valami baja.
Ez tény sajnos hogy amióta megvette állandóan küszködik vele,pedig a gép 2006-os és 12000km van benne.
Felhívja ma a szervizest azt ha kell fel is megy vele,megcsináltatja azt ha kész eladja vagy beszámíttatja valami másba.
Csak a beszámításba az a baj hogy a motor lízinges így kereskedő nem hiszem hogy átvállalja a hitelt ha ő hozna helyette valami mást.
Eladni meg úgy tudná hogy kb 250000Ft Kp +hitelátvállalás havi 25000 2évig.
De akkor már 1 év 25000 befizetett hitelt bukna meg a többi szarságot is.
Szar ügy ez neki minden hogyan.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #23796 üzenetére
Igen,ez az óta van neki sajnos,megcsinálták azt megint valami nem stimmel.
Hát igen nagyon rossz dolog ez,amikor már az ember fél a saját motor ától.
Kösz mindenkinek a részvétet.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz bajnokpityu #23813 üzenetére
Ráhúzza,nem is ezzel van a gond hanem hogy lehet hogy megint várni kell neki heteket ha olyan a baj.
És ebből van már elege hogy most is várt már 5hetet rá,meg ki tudja hogy mennyit kell rá neki majd megint.
Remélhetőleg csak valami kis gond van vele amit 1 nap alatt orvosolnak rajta.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ma voltam próbakörökön a Yamaha Top Tatánál,kipróbáltam az XJ6-ot és a Fazer 600-at.
Hát mit is mondjak róluk az XJ6 egy nagyon kezes túramotor,ami tetszik benne az hogy 2000 fordulattól lehet vele közlekedni bármelyik fokozatban.
6-ban 40 úgy megy mint ha más motorral 2-ben próbálkoznánk.
Viszont nem egy erőgép itt nem kell hirtelen megindulásokra számítani,folyamatosan szépen gyorsul,igencsak nyugodt motor.Aki túrázáshoz keres partnert és nem a vadság érdekli számára ideális választás lehet.
A Fazer kicsikét másabb ugye az alapból 98LE,de ő sem egy túl agresszív motor,a hátba rúgás 8000-9000 fordulat környékén érkezik meg,de ez sem túlzottan rémisztően adja elő.
Hanem kellőképpen megindul a motor az addigi tempóhoz képest.6000-7000 fordulatig nem sokban tér el erőben az XJ6-hoz képest,ez meglepett benne,sőt alsó tartományban 2000 fordulaton nagyobb gáznál a Fazer többet gondolkodott ugyanabban a fokozatban.
Nagyon jól kezelhető motor mind a kettő,siklanak az úton egy rezdülés nélkül hála a sor4-es motornak és a jó injektor összhangjának.
Mind a két motort csak ajánlani tudom bárkinek aki Yamahát szeretne venni és nem egy adrenalinbombára vágyik.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Fiuk,lányok,amit az interneten elterjedt sebességhatár túllépésük és büntetésük nagy kamu.
Tegnap jelentették be a rádióban hogy ennek semmi igazság alapja nincs.
Maximum 3-4km/h sebességtúllépés enged meg a trafi utána már bünti van.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz DigitXT #23868 üzenetére
Ismerősön rendőr azt mondja minden Rendőrségnél másképp van a mérő beállítva,náluk 50 helyett 62-nél mér.
De van olyan is hogy 50 helyett 55-nél már kattint,rendőrőrs válogatja hogyan állítják be.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Feltettem én is hirdetésbe az SMC-t.
Oka hogy stílusváltás lesz belőle ha elviszik vagy becserélik másikba,túrázni szeretnék még nagyobb távolságokat megtenni erre pedig alkalmatlan már,vagy az is lehet hogy én vagyok az.200-300 km még oké,de a fölött úgy szállok le róla hogy sajog mindenem.Nagyon szeretem ezt a motort fájó szívvel fogok megválni tőle![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Sajna ez van,mivel ha valami nem jó arra amire használom akkor cserélni kell.
Ha 100-200km-es túrára mennék akkor nem kellene ennél jobb motor,de ez nem így van.
Nézegettem most a Z1000 és SV1000 meg a Ducat S4-et.
Persze minden azon múlik hogy mit adnak érte,mert szarért nem adom el a super motort.zsoltee:A 690SM-et vagy 690SMC-t próbáltad ki?
És gyengébbnek hatott az ER-6N-nél?Az kemény mert az én SMC-m jóval erősebbnek tűnik érzésre mint az az ER6N amivel mentem.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Megcsináltam haver gépét (Hyo GT650R),a tankkal voltak problémák,tele volt neki ganyéval méghozzá nem is akár milyennel.
Annyi volt benne hogy a tankban lévő benzinszűrőt teljesen ellepte ezért nem tudott menni a gép tőle.
Örült neki mint majom a farkának hogy végre jó lett.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Azon gondolkodtam hogy a motoromra csináltatok egy puhább ülést,van valakinek ötlete hol lehetne esetleg ilyent csináltatni?
Annyira szeretem ezt a motort nem szeretnék megválni tőle ilyen gond végett.
És egyszerre megoldódna minden problémám a kényelem terén is.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Én is így látom a dolgokat a BMW-vel kapcsolatban,undorítóak azok a lámpák,mindig a Rövidzárlat című film jut róluk eszembe.
Nem igaz hogy nem tudnak csinálni egy gusztusos fejidomrészt mert a többivel amúgy semmi gondom nincs.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsoltee10 #23937 üzenetére
Akkor mesélnél nekem bővebben a 690 élményedről?Érdekelne mit tapasztaltál vele kapcsolatban.
Mi az ami nem tetszett benne túlzottan,bár van egy tippem,alsó tartományban az ereje?Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #23962 üzenetére
Na megoldódni látszik a dolog ma beszéltem a kárpitossal,jövőhéten hétfőn feladom az ülést postán és megcsinálják nekem puhábbra.
Még lehet hogy egy narancssárga csíkot is rakatok a tetejére velük.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #23985 üzenetére
Nem hanem nála lesz csináltatva:Motorkárpit.hu
Eszméletlen szép üléseket csinálnak.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Akrapovic kipufogók a legjobbak a világon.
Ezt a tesztjeik is bizonyítják meg sajnos az áruk is,mert őrült drágák.
Én is gondolkodtam anno hogy veszek az enyémre de a 2dob lett volna 320 és a cső plusz 160.
Így lemondtam róla és a töredékéből megcsináltattam a rendszeremet.Zsoltee:Ez gyönyörű,én is néztem az oldalán,állatul néz ki vele a Kawa.
Jól döntesz úgy gondolom,én meg az enyémnek a tetejére belevarratok egy vastagabb narancssárga csíkot.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsoltee10 #24005 üzenetére
Ezt én is hallottam már az új 690-ről hogy alul gyenge.Nem is értettem hogy 1 hengeres motor létére hogyan lehet alul gyenge egy 654cm3 gép.A régebbi blokkos mint az enyémet pont ezért szeretik sokan,mert nyers,erős minden hol.
Szélben tényleg gáz velük menni,úgy belekap hogy alig bírsz haladni velük,2személyes túrára megint csak az de nem is arra való!
Autópálya sem az ő világuk de,160-al végig lehet karistolni simán egy 70-100km vele.Én a 8-as autóúton Szfv-Veszprém oda,vissza téptem neki,rádőlve a motorra.Ezek a motorok a szerpentinekre valók,ott vannak igazán elemükben.
Itt nálunk a Bakonyban kijön mit is tudnak a sok kanyargós utakon.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsoltee10 #24014 üzenetére
Már megtaláltam,csak kicsikét kényelmesebbé kell tennem!
Soha nem panaszkodtam már csak mostanság ha nagy a távolság,de ez is megoldódik.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- Fűnyíró topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Samsung Galaxy Note 8 - hass, alkoss, gyarapíts!
- SörcsaPH!
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen