- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Windows 10
- Mozilla Firefox
- Microsoft Outlook topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
Aktív témák
-
nagyúr
Viszik a motort holnap
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
ZX636-os baratunk merre jar? Remeljuk meg epen es egeszsegesen.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Elvittek a gepet, 1 millaert ment el vegul. Buktam a plexi, a kipuff es a tankbor arat (cserebe meg karcos lett kicsit, meg romlott a gazdasagi helyzet.)
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz zsoltee10 #28797 üzenetére
9000 km-t raktam bele marcius vegetol mostanaig. Kb. 115e-t buktam igy, amit elfogadhatonak tartok ahhoz kepest, hogy ketszer elboritottam, meg a gazdasagi helyzet most mas, mint akkor volt.
Akkor mondjuk allatjo aron vettem, az teny.
A kovetkezo VFR VTEC, CBR600F, CB1300S vagy SV1000S lesz, majd idovel kiderul. (Vagy mas, ahogy jon.. )
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #28853 üzenetére
Persze, pont azert alltam meg egy pillanatra. Sima supermoto sosem kellene (vagyis jelenleg nem erzek vagyat iranta). Ugyebar en viszonylag univerzalis motort keresnek, utcara, varosba, bejarni dolgozni, turazni... Ilyen szempontbol egyelore a VFR-t meg a CBR-t tartottam nehezen verhetonek, de egy ilyen sem lehet rossz.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Van a Vateran MT-01 elado, masfel misi.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Uh, odakint kb. 1.4 milla egy atlagos 15000 km-t futott, hibatlan allapotu ABS-es VFR, full dobozszettel... zsir.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Kasza08 #28882 üzenetére
A szelesebb gumi dragabb, es funkciotlan. Ha valaki arra hasznalja ezt a motort, amire terveztek (munkaba jaras, rendszeres varosi, kulvarosi hasznalat), akkor jopar gumigarniturat elfogyaszt elete soran. Azaz a fenntartas joval dragabb lesz.
Ezek nem elsosorban orommotorok, megitelesem szerint (persze okozhatnak oromot), hanem hasznalati eszkozok.
Persze minden motornak ennek kellene lennie (ld. Persu), de azert egy VMax mondjuk nem egy praktikus eszkoz.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Motorberlessel probalkozott mar valaki? Ki szeretnek probalni egy nagy V2-eset (pl. SV1000S), es nincs senkinek az ismerosi koromben, gondolkoztam, hogy esetleg kiberlek egyet egy napra.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Nippon #28968 üzenetére
Nekem van egy 50-esem, 2004-es. Alapvetoen Minarelli es Yamaha blokkokkal gyartottak oket, nekem Yamaha van, eddig megolhetetlennek tunik.
A negyutemu 50-es az felejtos, erotlen. A ketutemuek rendben vannak, valos 55-60 kmph-t elmennek. Viszont a ketutemuek tobbet esznek - mivel huzni kell nekik, hogy tudd tartani a forgalom ritmusat, ezert 3.5 l korul tankolsz bele szazankent, plusz az olaj. Benzinen valtos, 125 ccm-es negyutemuekkel lehet legjobban sporolni, pl. Honda Innova (2-2.4 l-es fogyasztas).
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Nippon #28976 üzenetére
A Runner para, ismerik a rendorok. Altalaban viszont nem lesz gondod, amig mondjuk nem kerulsz baleseti helyzetbe. Meg ha nem is te vagy a hibas, egybol beideznek buncselekmeny miatt, ugyanis
- adot csaltal
- okiratot hamisitottal
- rendszam nelkul hasznaltal rendszamkoteles jarmuvetSatobbi. En sokat gondolkoztam ezen, mielott megvettem a robogomat ket eve, es vegul 50-es mellett dontottem (nem volt jogsim). A helyedben rendszamosat vennek, elso korben dragabb, viszont utana mindegy (en eleg gatlastalanul buszsavozok, meg ilyesmi, sosem volt gondom).
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #28978 üzenetére
Ez biztos? Marmint ugyanaz, vagy ugyanazt gyartottak mashol (azaz licensz)?
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #28984 üzenetére
Aham. Akkor kevertem a Minarellit a Piaggioval. Szoval az enyemen Yamaha szij van.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Vegre mentem kethengeres motorral, konkretan TDM900-al. Nagyon fura: elvileg erosebb, mint a CBF-em volt (78 vs. 8x loero), meg hat a nyomatek meg a kobcenti, de erzesre megsem megy ugy. Nyilvan hozza vagyok szokva, hogy a fordulatszam novekedesevel beindul a gep, ez meg kb. ugyanugy tol a teljes fordulatszamtartomanyban, alapjaraton meg mokasan kalapal. Igazabol nem is tudom, hogy jo-e ez vagy sem; az mindenkepp latszik, hogy a kobcenti nem minden.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #28996 üzenetére
Egyebkent rendkivul kenyelmes gep, az teny.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
A duplakuplungos video alapjan ugy szamolom, hogy az uj VFR1200-nek 300 alatt lesz a vegsebessege (hatosban a redline 300-ra jon ki, es azt nem biztos, hogy leforogja).
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Nezegetem a VFR dual-clutch videot, es a sziluett hatarozottan arra a motorra utal, amirol a sivatagi foto keszult. Szoval jo esellyel lesz egy kardanos, nem tul nehezkes, sportos motorunk.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Integra #29131 üzenetére
Az a helyzet, hogy nekem ez az egesz koncepcio kezd nagyon tetszeni.
- sportos
- kardan
- DCT
- porgos lesz, 11e-nel van a redline
- gondolom az 1200es V4 nyomatekhegy is lesz egybenSzoval kb. minden adott egy alommotorhoz.
Ja, es gondolom meregdraga lesz.
while (!sleep) sheep++;
Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- iPhone topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- TCL LCD és LED TV-k
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Arctic Cooling Liquid Freezer II 280
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen