- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Router gondok
- Proxmox VE
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Aliexpress tapasztalatok
- PHP programozás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
- SkyShowtime
Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz qpakcovboy #16061 üzenetére
Tyúha!Az nem semmi!
Nekem meg ez kinézetre az egyik kedvencem.
http://kepfeltolto.hu/i/?277621
Nem enged linkelni valamiért!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Újra itt vagyok!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ma kicsikét szét fagytam a motoron,gondoltam egyet az gooo.
De út közben belefutottam jó nagy esőbe,de mindent összevetve jó volt.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Havernak Hyosung GT650R van,van azért egy két dolog ami zavar benne.
A fékek nem túl hatékonyak,berozsdásodott belülről a tank úgy kellett kigyantázni belülről.
Az önindító sokszor pörget mire elindul vele,zörögnek rajta az idomok és könnyen repednek meg a rezonanciától.
Súlypontja nagyon fent van ezért oltári nehéznek érezni,egy CBF600N is ugyanilyen súlyú,de mégis sokkal könnyebbnek érzed a súlypont alulra helyezése végett.
Lengés csillapítása feszes,kemény,minden egyes úthibát keményen érezni rajta,egy nagyobb kátyúnál azt hittem kiköpöm a golyóimat.
De ez lehet csak rossz beállítás végett van.
Magába a V2 blokk az jó,tetszik hogy nyomatékos alul is és gázra is jól megindul.
Fogyasztása nem sok,4-4.5L az átlaga ha nem nyélen megy vele valaki.
Kinézetre pofás,nekem legalábbis bejön,ez egy 2005-ös modell volt,a 2008-as már biztos hogy jobb,kidolgozottabb,megbízhatóbb.
Érdemes azért megnézni,de nem szabad elkapkodni,én ennyiért inkább CBF600N-et vennék.
Az mérföldkövekkel jobb motor ha csak a két haveréból indulok ki.
Vagy vegyél KTM-et az mindegyiket alázza!!!!
Csak vicc volt!!!!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Nincs mit remélem tudtam segíteni,de ha az tényleg 2008-as akkor nézd meg,nagyon szép motorok,voltam a Győri szalonba megnézni őket,hát mit is mondjak,pofás darab.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Azok már jobban össze vannak rakva mint a 2005-ös modellek,ezt mondta a Győri szalonba a szerelő.
És 1 misiért jó vétel lehet főleg ha 0km-es a vas.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz szasza.223 #16516 üzenetére
Azért az 55E km tényleg nem kevés,én sem vennék szívesen ennyivel motort.
Ki tudja hogy mentek vele,tudom lehet ha egy motorban 5000km van az is meg lehet ölve.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz keszegduda #16553 üzenetére
Szia!
Műszakitatni is le lehet a cross gépeket is,de nem sok értelmük van.
Hatalmas szervízigénnyel rendelkeznek azok a motorok de ha van rá pénzed akkor mit sem számít,de egyébként érdemesebb már enduróba gondolkodni ha nem akarsz annyi pénzt beleőlni a szervízelésbe.
A mai enduró motorok teljesen másak mint a régebbiek gépek.
A régi gépek nem voltak ennyire kihegyezve ebből fakadóan sokkal hosszabb volt az élettartalmuk.
A mostani gépek jóval erősebbek,pörgősebbek de ennek ára van,a gyakori szervízelés 5-15 üzemóra között,ami 500-1000km olajcsere és olajszűrő.
És úgy 45-90üzemóra közötti dugattyú,hajtókar,csapágy,csere,ez úgy 4500-9000km nek felel meg.
Nagyon költséges hobbi,én ha vennék akkor egy Yamaha TT,XR600R,XR650R,között választanék,ezek a motorok még igénytelenek voltak,sokáig bírták a strapát.
A mai endurók között nem találni ilyen gépeket már amelyek ennyire igénytelenek lennének.
Én is szívtam az új enduró gépemmel eleget többet nem is fogok venni max 500E ft-ig.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz feca81 #16559 üzenetére
Hát ezért lehet megbaszni az összes bőrkabátot meg ilyen cuccokat,én vettem a motorhoz egy tök állat overált ami alá beöltözöm nem is fázok mert a szelet sem engedi át,és a legnagyobb esőben sem ázok szét mert teljesen vízhatlan.
Hozzáteszem 15E Ft-csak a cuccos,ellentétbe a jó drága bőrruhával.
Én is pénteken voltam a nagy esőben motorozni,de egy cseppet sem áztam be.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz keszegduda #16565 üzenetére
Csak volt gépem,egy Aprilia RXV550.
A KTM sem igényesebb mint a többi enduró vagy cross gép.
Sőt az egyik legjobb mind a 3 téren beleértve a Supermotot is,és ezt nem azért mondom mert nekem is most az van.
A XR600R és Yamaha TT meg kicsit sem eszik sokat pont azért mert a nyomatékról szólnak és nem kell őket pörgetni.5L-ből ki lehet velük jönni,persze nem nyél gázon.
Én már mentem DRZ400 és XR600-al is hát élményben az XR600 sokkal nagyobb.
A WR és YZF az már más kategória teljesítményre a 2T crossmotorokhoz kell viszonyítani,tehát őrült erősek.
De amit írtam rá ez érvényes ezekre is,nem időtállóak.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #16567 üzenetére
Én összehasonlítom,drága dolognak tartom,és akkor veszek az árából inkább protektoringet,csípővédőt meg térdvédőket.+mellé ilyen esőruhát,védve is vagyok az eréstől +nem ázok át,nem fázom benne.
Praktikusabb dolognak tartom,én így látom de ezen ne kezdjünk el vitatkozni.
Tiszteletben tartom a ti nézeteiteket is,nektek az a jó nekem ez.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Úgy hiányzik a motorozás!
Már péntek óta nem mentem,de megfázni meg nem szeretnék,de utálom az ilyen időt!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #16600 üzenetére
Pedig volt belőle úgy emlékszem,vagy az is lehet hogy az KTM MX500 volt az?
Már nem tudom pontosan.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz rhonin #16634 üzenetére
Hát 300E-ből igazából én nem 350 gépet vennék,inkább 400-as gépet pl: Husky TE410,Husaberg FE400,vagy 600-as gépeket pl:Husky TE610,Yamaha TT600R vagy XR600R,ezek a jó kis gépek!
FE450
TE610
TE410
XR600R
TT600R[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz rhonin #16643 üzenetére
Azért a Husky meg a Husaberg az szervízigényesebb mint a XT.
Mert az XT az nem versenyenduró,viszont ezek(TE,FE)vérbeli versenyendurók.
Az alkatrészek beszerzése biztos nem annyira elterjedt mint a japánoké,de azt nem hiszem hogy nem lehet hozzá kapni.
De a 600 gépektől sem kell félni,az XR600 az nem erősebb mint a 400-as TE csak nyomatékosabb ami meg sokkal kezelhetőbbé teszi a gépet.
És alulról is jobban húz.
Én biztos hogy ha vennék most endurót ennyiért TE610 vagy XR600 között választanék.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz NINJA_V #16647 üzenetére
Te mit gondolsz a KTM EXC 525-ről Supermoto szettel?
Mennyire lehet szervízigényes?
Ha 2000km ként kellene olajcsere az megfelelne meg nem kellene 10E-nél már dugattyú,hajtókar,csapágyak,gyűrűk cseréjét végrehajtani rajta.
Ha azok is kibírnának egy 20-30E km cseréjig akkor elgondolkodnék rajta.
Lecserélném rá az SMC-t.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Közben lekérdeztem a Talabér KTM-nél és ott azt mondta a szerelő rá hogy 3000-4000 olajcsere és 20E körül dugattyú,és ezt utcai használat mellett,terepen ennél sokkal hamarabb kellene.
Ezért ez nem rossz egy ilyen kemény géptől!
Ezzel megint egy kategóriát ugranék feljebb motor téren.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Most beszéltem exc525 tulajjal és tök jól jött ki a dolog azt mondta hogy haverjának pont egy SMC 625 van.
A Dukeval versenyzett 100m-en 5m vert rá kb az exc-vel,annyit én is ráverek az SMC-vel a Dukra.
Viszont kanyarokban tarthatatlan az exc a könnyű súlya végett és a még jobban alulra helyezett súlypont végett.
Ott nem tudnak vele lépést tartani,na most ez pályázásnál biztos jól jönne de túrázáskor annyira az nem számít úgy gondolom ha nem állandóan kanyargós utakon megyek,meg az utazója 100körül van azt is mondta,nekem a 130-140 kb a hosszabb áttételezés végett.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ja be kell látnom hogy nem sok értelme lenne elcserélnem rá,mert hosszabb utakra kényelmetlen is,gondolok itt 200-300kmre!
Annyival meg nem tud többet mint az enyém ilyen utakon,pályán viszont igen de oda meg én nem járok![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz rhonin #16663 üzenetére
Az SM kerekek és a gumi 200-250ből meglenne,de kellenek akkor másik fékek is!
Teleszkóp hangolás mert az eredeti túl puha lenne műútra.
Áttételezés ugyancsak,hiszen a terepáttétellel hamar elfogyna kint az aszfalton.
Ez úgy összességében:300-350E Ft.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Nekem ez az a gép ami igazán bejönne még.
Gyönyörű szép motor!
De állítólag túlságosan erős műútra és 4ben is még kerékre lehet venni,óvatosan kell vele bánni.
Ha valakinek van tudása hozzá igazi élménymotor lehet.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Hát ez még rátesz egy lapáttal a 450-re,csak elgondolni tudom milyen lehet.
A blokkja olyan erős mint az én gépemé de a moci 35kg könnyebb,hú te jó ég,mit tudhat ez.
Persze a 6sebesség is durvábbá,agresszívabbá teszi gondolom.
Egy ilyenre lecserélném az enyémet.Boci_83:Majd ha mész egy ilyennel rájössz miért ilyen drágák,de nem is kell ennyire durvával menned,gyere próbáld ki egyszer az enyémet!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #16678 üzenetére
Hát igen,ehhez hasonlóan szép sportmotort ritkán látni,már ha ez valós gép.
És nem azért mondom mert KTM.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ez így van a legnagyobb baj akkor van ha a motor még rád is esik,mert a magában 150kg-os járgány + a sebesség kitesz egy jó 300kg-ot.
Az eltöri bármidet,szabályosan agyonnyom.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Komolyan elgondolkodtam azon a dolgon hogy ha eladom a motort,építek egy EXC 525-ből Supermotot.
Olyan 900E körül már lehet venni 2005-ös modelt,reg és műszaki 180,kerekek 200,fékek 100,áttételezés 25,lánc 20.
1425000Ft-ból kb ki lehetne hozni.
Meggondolandó,persze előtte mindenképp ki szeretnék próbálni 1-et.
Ha annyira megfog akkor a következő gépen ilyen lenne.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz rhonin #16694 üzenetére
Mert azok nagyon szervízigényes gépek!
Teljesítménybe meg úgy mindenben meg kb az 510R az EXC525 szintjén áll,sőt az EXC még kicsivel könnyebb is nála.
Az SM610 pedig a mostani mocinál nehezebb és gyengébb is,lejjebb nem akarom adni.
Mert mindig kellemetlenebb egy erősebb gép után egy gyengébbel motorozni,nem húz úgy,előzésnél jobban meg kell gondolni mikor kezdesz bele,de ezt gondolom nem kell kifejtenem,tudod ezt te is.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
Hát ha addig meg lesz még kinézhetünk majd egyszer,bár én megmondom őszintén nem vagyok odáig a pályázás gondolatától,inkább egy jó túrázást kellene összehozni.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #16716 üzenetére
Ez nem igaz teljes mértékben,attol függ milyen supermoto,próbáltál vele már túrázni?
Én imádok vele több 100km menni,őrült jó főleg kanyargós részeknél.
Egy supermoto nem csak arra való hogy pályázz vele,de vannak kivételek is.
Az igazi pályagépekkel biztos nem lehet hosszabb motorozgatást megtenni!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
Ha ma kicsikét jobb idő lesz és kisüt a nap is csinálok egy kisebb gurulást.
Már lassan elvonási tünetek jelentkeznek rajtam annyira mehetnékem van.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Szép a motorod gratulálok hozzá!
Kevo:Nekem is a bisztróba mondták hogy most akkor megijedjenek mert rablótámadás lesz?
Ugyanis felvettem a maszkot már bent.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Aktív témák
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Gyúrósok ide!
- Külpolitika
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Home server / házi szerver építése
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...