- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Windows 11
- Adguard Premium (Android, PC és egyéb rendszerekre, valamint böngészőkhöz)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- DIGI internet
- PHP programozás
- Synology NAS
- Linux kezdőknek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz enzodasilva #14351 üzenetére
Ha egy testvér rárántja a pirosnál, megkönnyezem, libabőrös leszek, és az egész napomat bearanyozza.
Te ennyire szereted ha rárántanak neked?
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Jajj tegnap de elkentem a moci száját,téptem mint a mérgezett egér.
81-es főuton megint egy,két versenyző szellemű autós Golf2 TD,AUDI 100 TD,
Gyorsan elvettem a kedvüket a versenyzéstől,siettem hazafelé.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
Figyú srácok hadjátok magára a szerencsétlent nem kell vele foglalkozni,ő így gondolja a dolgokat rólunk.
Amíg ki sem próbálta mi az a motorozás addig úgy sem tudja hogy valójában miről is van szó.
Az hogy ki mennyivel megy az meg a saját dolga,ő tudja mit kockáztat vele.
Ezt neki kell eldönteni,mi csak figyelmeztetni tudjuk a normális vezetésre,sebességre és saját meg mások testi épségének védelmére.
Azt azért hozzá tenném én is hogy sokkal több gyorshajtó autóssal találkozom mint motorossal.SWAT:Te akkor tudnád hogy mennyi kocsi vezetőjének lehetne elvenni a jogsit.
Itt felénk is mennek mint barmok,110-megyek azt úgy előz be mintha állnék.
Autópályán 130-al megyek azt csak úgy suhannak el mellettem,tehát nem kell itt szídni csak a motorosokat az autósokat is bőven lehet.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz S W A T #14395 üzenetére
Mért te nem menttél már 90 helyett 110-el?
Vagy ha igen akkor már te is állat vagy meg szervdonor?
Kicsikét azért elgondolkodhatnál ezen mielött fikázól itt a motoros fórumban vagy akármelyikben is[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz S W A T #14400 üzenetére
Én csak annyit mondok neked hogy amíg nem próbáltad ki egyiket sem addig ne alkoss véleményt mert nem tudod miről beszélsz.
Majd ha lenne kocsid vagy motorod és vezetnéd is persze,rájönnél hogy nem úgy van ahogy azt te állítod.
Ő sem azért ment hogy másokat veszélyeztessen,van olyan helyzet ahol kicsikét meg lehet huzatni a motort és a kocsit is,amivel senkit nem veszélyeztetsz.
Nincs olyan ember aki ne lépte volna túl a sebességhatárt akár nagyobb mértékben is.
De ez benne van a vezetésben,de ezt te nem értheted mivel soha nem is próbáltad,csak okoskodni akarsz.
Kérlek ne itt tedd![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz S W A T #14405 üzenetére
Neked teljesen felesleges bármit is írunk.
Te nem érted ezt,sőt ha nincs tapasztalatod miért írkálsz ide?
Ez olyan mintha én beleokoskodnék a tortasütés rejtelmeibe amikor fingom sincsen róla miről is szól.
Másik topickban folytast létszíves az elmecserédet mert igazán senki nem kiváncsi rá itt.Főleg a hülyeségekre nem mert a te szemedben a motorosok szar emberek,amikor közelről sem tudod milyenek.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz S W A T #14421 üzenetére
Semki nem csinál itt hőst belőle,amit csinált felelőtlenség volt,megérdemli a büntetését hiszen megőlt valakit ha nem is készakarva.
A bírónő elmondta a véleményét az esetről én is az ő álláspontját képviselem.
A srác megbánta amit tett és az élete is széthullott darabokra,de már későn,elötte kellett volna gondolkodni azon amire készült,hogy száguldozva közlekedik és kamerára is veszi hogy nem szabadna menni.
Sajnos egy ártalmatlan ember lett ennek az áldozata.
Az ilyett én is elitélem nagyon,de ez nem azt jelenti hogy mindenki ilyen.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz S W A T #14424 üzenetére
Tudod te olyanról vitázol amihez valójában semmit nem tudsz hozzátenni tapasztalat terén,csak amit a TV-ből meg a haverod haverjától hallottál.
Mi meg rendszeres résztvevői vagyunk ezeknek a dolgoknak,van személyes tapasztalatunk róla.
Ha azt kellene megállapítanom hogy kiből van több gyorshajtó motoros vagy autós akkor a második jelölt sokkal több.
A legtöbb motoros nyugodt és szabályokat betartó,mint ahogy a kocsisoknál is.
De mint a két állatfajból vannak hülyék akik szarnak a szabályokra és a sebességre.
Na az ilyenek nem kellene a közutakra hanem menjenek pályára ott kiélhetik magukat.
De ne azon a 20km/h lovagoljál már állandóan az semmi annál sokkal nagyobb külömbségek szoktak lenni,130 helyett 220,na az már valami.
De nem csak a motorosoknál ám ezt ne felejtsd el.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz S W A T #14429 üzenetére
Van ismerősöm a rendőrségen mérni szoktak ők is,és mi meglepő hogy a autósokkal van több gond ilyen téren.
Megadjam a számát esetleg,kérdezz rá mert végre megvilágosodnál.
Ha már ennyire osztod itt az észt nekünk.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz enzodasilva #14433 üzenetére
Én veszprémben tudok a száma 06309793843.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz bajnokpityu #14438 üzenetére
KTM LC4 640-es is kényelmes 2főnek,és az mindenhol erős.
Árban is kb ennyiért lehet venni.
SMHa meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ez sem teljesen igaz.
410 km volt a leghoszabb túrám vele egy nap,de nem fájt rajta semmim és ez ugye az SMC ami keményebb felfüggesztés meg sportosabb futómű.
A sima LC4 puhább az úton,ülése párnázotabb kényelmesebb,tehát még jobb túrázgatni.
Én nem azt mondtam hogy több 100 km-ig jó 2személyre,de azért egy 100-ast el lehet vele gurulni bizonyára.
Attol függ mennyit akar mele 2személyel menni és milyen távolságokra.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Hát az már eszméletlen lenne,a közel 90-100LE vel.
Áhh az öngyilkosjelőlteknek való.
Na meg aztán ez is az lehet.
Factory Replica[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Gondoljunk bele,113kg ilyen teljesítmény mellé,te jó ég
És ezt a 85LE 8800fordulatnál és 75NM 6000-nél adja le,ez egy gőzkalapács a szó szoros értelmében.
Ilyent elfogadnék motorozgatni.
Na ez lehet az igazi adrenalinbomba.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz szasza.223 #14513 üzenetére
Én mindig 100-as oktánszámú üzemanyagot tankolok a mocimba.
Nem tudom van e valamilyen előnye neki de ártani biztosan nem árt.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #14516 üzenetére
Annyira nem vág földhöz az ára.
Sokan ajánlották nekem is annó hogy ezt tankoljam(csak már nem tudom hogy miért is)
Azt valahogy azóta csak ezt teszem bele.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Voltam ma kint egy kicsikét méregetni mit is tud a moci.
Na még ilyent sem csináltam vele,mondom kipróbálom.
5-dik legnagyobb sebesség fokozatban.
0-100:4-5sec között
60-100:5-6sec között
100-140:5-6sec között
Az álló rajtot nem igazán tudom még egy hozzáértő jobb időt menne.
Menet közben teljes gázra jól húz 60-ról is,nagyon egyforma idő van a 100-as tempóról való teljes gázadásnál.
Jó volt lemérni mert ha felrakom rá a verseny kipufogót és hozzá lesz állítva a karbi meg a légszűrő kiváncsi leszek a külömbségre.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
5-dik legnagyobb sebesség fokozatban.
0-100:4-5sec között
Ez persze nem 5-dik fokozatban volt hanem 1-től kezdve,de állítólag jobb 2-ben indulni mert a váltogatás sok időt vesz el.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Boci_83 #14596 üzenetére
Voltam én is kint délelött mocizni,jó hideg volt majd lefagyott a tököm.
Ha nincs rendes tapadás a mostani guminyomással mert hidegebb az út nyugodtan próbálgasd hogy kicsikét lejebb ereszted a gumit.
Nagyobb felület fog felfeküdni az úton így jobb lehet a tapadása és igen könnyebben felmelegszik ez álltal.
Csak vigyázz nehogy túlságossan leengedd mert akkor is csúszkálni fogsz.Más:
Esetleg valakit ilyesmi érdekelne?
Mert látom mocik után érdeklődnek.
CB900[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Hát hogy hogyan sikerült azt a fene tudja,talán külföldön dolgozik a tulaja és nincs rá ideje.
Van itt az utcánkban egy srác akinek egy TE350 van,ő már vagy 3éve nem ment vele és nem azért mert a mocinak baja lenne.
Egyszerüen nincs rá ideje.
De az biztos hogy ha tényleg ennyi van benne akkor az nagyon jó vételnek számít.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TitiRii #14609 üzenetére
Jó kis gépek a Gilerak nekem is volt egy RC600-am,szerettem is nagyon.
Kezes egy moci volt és 1hengeres lévére szerette a magas fordulatot a vetélytársaival szemben pl DR600-650,KLR650.
Futóműve is ideális és az ülése kényelmes még hosszú távon is,mivel jó széles és puhára párnázott.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #14613 üzenetére
Én is mentem annó az RC600-al túrázni,ismerősön jött akinek KTM GS250-es 2T van,és elmarad valamennyire mert nehezebben veszi azért a lapon alacsony fordulaton,több váltogatás,több idő.
Kigyórsításkor mindig leszakadt rólam ahogy kiértünk egy kanyar végéből.
Persze azt meg kanyarokban volt könnyebb kezelni a könnyű súly végett.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz ferkoboy #14617 üzenetére
Gratulálok a motorodhoz.
Jó kis motor a CBF600N,ismerősnek az van,én is mentem már vele.
Finom,jó fékek,csendes,vibrációmentes motor,kényelmes,és jól is megy.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TitiRii #14625 üzenetére
Kimentünk ma egy kicsikét mocizni haver egy XR600R én meg a SMC-vel.
Kipróbáltuk mit is megy a gépe,versenyáttétellel 13/51 130km/h,nyitott dob,akkorát szól hogy az már nem normáils,de jobban megy is tőle mint a gyárival.
Visszadurrant menet közben majdnem leugrottam a gépről úgy megilyedtem.Kemény gép,egyébként árulja most 280-ba.
Endurózni isteni vele,jó nagy nyomaték,kényelmes is nem vágja szét az ember seggét.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Bizony,bizony,kellemes gépet lehetne belőle varázsolni.
Kényelmesebb mint az enyém,hosszabb távon biztos nagy előnyére is válna.
Csinálgattunk gyorsulást egymás ellen 0-ról,meg repülőrajtot is 100km/h-ról.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Viszont egy valamitől azért kicsikét tartanék ha Supermotot csinálnék belőle,hogy a kissebb áttételezésnél a nagyobb sebesség elérése végett elgyengülne,nem ugrana ilyen jól.
Persze ez az én súlyom alá értendő ami azért nem kevés.
Én azért nem vehetek ilyen 45-50LE gépet mert sokkal másképp viselkedik alattam mint egy 60-80kg-os emberkénél.
Sokkal gyengébnek hat nálam.
plXV550 alattam ment úgy mint haverom alatt az XR600R.
Ennyit számít a súlytöbblet.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TitiRii #14630 üzenetére
1.4 milláért azért annál már sokkal jobb supermotokat is lehet venni.
Ami olyan élményben fog részesíteni amit soha nem feledsz el.
Nagyon sokat kértek azért a motorért.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz dabadab #14648 üzenetére
Nem új gépre gondolok,1.4 milláért már komoly Supermotot is lehet kapni használtban.
Új Supermotot én sem tudok jobb áron,de azért az elgondolkodtató hogy inkább vesz egy 1-2 éves brutál mocit.
Én erre szavazok kevés km-el és szép állapotban.
PL:
Husky[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TitiRii #14664 üzenetére
Tehát neked könnyű motor kellene,kevés fogyasztással,kevés karbantartást igénylő és azért élményben is jó legyen?
Erre is van mególdás,igaz régebbi gépek de jók nagyon.
TT600R
TT600R 2
XR400
Ez már morcosabb darab.
XR650RHa meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Wukiwo #14681 üzenetére
Ne ez a motor legyen az álmod adok egy jó tanácsot.
Amíg megy addig jó,bitang,motor de sok gond van velük és drága hozzá minden,hamar kopnak az alkatrészek,és nagyon nagy a szervízigénye.
Inkább egy CRF450,KLX450,YZF450,ezekkel jobban jársz.
Mert terepre nem is kell akkora erő mint amit az képvisel,soha nem motorozod ki,csak hátrányod lesz belőle.
Ugyanazt tudja erőben amit a mostani SMC 625-öm megy pedig ez utcai verseny motor.
Hülyeség,meg fogod bánni ha olyant veszel,köridőket mértünk egyszer az RXV-vel mentem máskor az XR600R-el,és sokkal jobb időket tudtam menni a XR-el.Mert kezelhetöbb motor,bőven jó mindenre.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #14685 üzenetére
Az olyan mit az enyém szinte dettó ugyanazt nyomják le teljesítménybe,de ezzel is lehet nyugodtan motorozni,igaz azért nem kezdőnek való mert írgalmatlanul tud menni is ha kenik neki.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Wukiwo #14706 üzenetére
Ezt természetesen te tudod,igazából férresikeredett ez a gép nem való az enduró kategóriában,hanem a Supermotoban jó.
Mondom ezt én aki csak hobbiból ment vele,egy komolyabb tudású ember biztos nem ezt állítaná.
Kicsikét nehezebb a többinél a V2 végett,ugratás leérkezésekór érződik,nagyobbat üt,bár nem teljesen volt hozzáállítva az én tömegemhez.
Az futóműve tényleg nagyon jó és a súlypontja is.
De azért az 1hengeresnél nehezebb,igaz ha olyan könnyű lenne mint azok akkor még jobban kezelhetetlen lenne,kell a súly ehez a vadállathoz blokkhoz.
Visszagondolva jó hogy eladtam,mert én is költöttem rá rendesen,vitte a pénzt keményen.
Azért ha tudod próbáld ki,ami az enyém volt Kecskeméten a Yamahánál van kirakva.
RXV550
Jó ez kicsikét már bitangabb mint a gyári mert dúrvább progis és versenyáttétel van rajta.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Hát pl a mostani gépemet lecsökkenteni tömegben,minden féle feleslegtől megszabadítani.
Rá egy nyitott dobot meg egy kissebb első áttételt,mert pályára nem kell nagy végsebesség azt kész is a jó kis pályamoci.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Nem hinném hogy messze lenne,mert a Factori Replica is csak 113kg és az SMC 660-as.
Nézd ezt meg,érdemes. állítólag jó sokat ki lehet pakolni a gépből ami tök felesleg és nem is olyan könnyű.
Az enyém takólva 140kg.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)