- Direct One (műholdas és online TV)
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Milyen routert?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- DIGI kábel TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- C# programozás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz Djuree #36667 üzenetére
Az Africa Twin is egy nagyon jó motor,azzal sem csinálnál rossz vételt.
Az hogy meg mész utána nem baj,jó megnézni sok motort,legalábbis én szeretem.Integra:fehér gél alapú láncsprét vegyél, ha teheted. nagyon jók.
Én is ilyet vettem anno a KTMre nem szerette,hamar ledobta,aztán a Fazeren nem volt rossz,érdekes hogy egyik mocin sokkal tovább jó volt,talán az egyenletes motorkaraktere végett,nem dobálja annyira a láncot.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #36675 üzenetére
és a lánc meg gondolom ugyanolyan O lánc volt.
Persze természetesen!
Érdekes dolog volt a biztos,mennék én is ma mocizni délután 2 környékén,meg a felvonulást is végig akarom nyomni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Most jöttem meg Keneséről,jó volt,igaz csak harmada motoros volt mint Alsóörsön és az eső is esett de akkor is élvezetes volt a felvonulás.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Igen átlátszó!
Látszódik mikor kell újra lefúni,mert középen fekete helyett fényes lesz,na én akkor fújom le újra.
Nálam ez kb 500km után esedékes,bevált ez a spray,biztos van jobb nála de nekem megteszi.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Olvassátok a kommenteket,ez a két állat szépen elvan egymással,el is küldtem őket hogy hagyják már abba.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz mtibi00 #36714 üzenetére
Szia!
Itt biztos tudnak segíteni a problémán!
Lehet van olyan típusú robogójuk is.De ha tényleg úgy akarod hegeszteni hogy az aksi benne van és nem szeded le a stendert,akkor kösd le a sarukat,vedd ki az aksit.
Daywalker: Hallani a szelepzörejeket már?
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #36760 üzenetére
Ebben teljesen igazad van,ha sportdobhoz nincs utánaállítva a karbi akkor semmit nem ér,sőt még ront is a motor karakterén mivel a levegő áramlás megváltozik.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Djuree #36781 üzenetére
Veszel alulra egy szellőző tapadós ruhát,fölé alsó,felső fullos protektort,rá pedig vékony cordurát.
Védelem is megvan,szellőzik is,esőálló is,és kedvező árú is![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Djuree #36781 üzenetére
19500Ft
4000Ft
28000Ft
13000FtElég jó védelmet nyújtanak és összesen ha az olcsóbb verziót választod 36500Ft
Ehhez egy vékony cordura kabát és naci 40000ből megvan,összesen 76500Ft.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Djuree #36793 üzenetére
Tök nincs benne robotzsaru érzésed,kényelmes és könnyedén lehet benne mozogni,nem úgy festesz mint aki ki van feszítve.
Azért a kabátban lévő protektort és a protektoringet nem szabad összehasonlítani,nekem is van a kabátban de az meg sem közelíti az ingen lévőjét.
Ki kell venni a kabátból ha kilehet és csak úgy felveszed az ingre.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Djuree #36795 üzenetére
Csizma is nagyon fontos,hirtelen le teszed a lábad menet közben valamiért,(nálam már előfordult kanyarnál) kell egy jó csizma ami kellően feszesen tartja a lábadat.
Mert egy nem feszes cipőben a bokádnak annyi is.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #36803 üzenetére
Ha van egy profi protektorod nem kell hogy a bőrruhában legyen még pluszban.
Az új cordura ruhákban is van állítólag már jó csúszásvédő anyag,ami megakadályozza a tépődéstől.Bár biztos hogy nem annyira jó,biztonságos mint a bőr ruha,én azért mondtam hogy vékony alsó,levegőző/izzadsággátló alsó öltözet,rá full protektor,felülre cordura ruházat.
Kényelmes,nem izzadsz benne mint egy ló,biztonságos is és árban is elfogadható,természetesen védelemben nem nyújt akkorát mint egy profi bőr cucc,de nem mindenki teheti meg hogy megvegye a több százezres motorosruhákat.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #36818 üzenetére
Lehet venni kimondottan erre a célra készített,nadrágot meg felsőt is,én a Yamaha Némethnél találkoztam vele először,direkt azért csinálták hogy a cordura vagy bőr szerkókba ne izzadjunk be.2000Ft a gatya ha jól emlékszem.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #36821 üzenetére
Yamaha Németh én anno náluk láttam,remélem az árra jól emlékszem,de mondom ilyen 2000Ft körül volt ha minden igaz.
Tévedtem 2500Ft
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Én amikor kérdeztem azt mondta a Yamahánál az eladó hogy izzadás ellen jó,mert hogy szellőzni hagyja a testet.Azért is mondtam neki hogy nyárra veszek majd.
Csak nem tévedett,bár ki tudja!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Milyen áron mennek ezek a túra plexik?
Érdemes lenne nekem is elgondolkodni a dolgon mivel a gyári plexi pont a vállamra és képemre vereti a levegőt.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #36902 üzenetére
Tegnap beszélgettem egy Fehérvári motorkereskedővel,neki Aprilia RSV 1000van,ő is rövidebb túrákra,városban,kanyarvadászatra,néha pályázni használja(Hungaroringen)volt most vele.És igazából nem túlzottan szerette meg az ilyen jellegű motorokat.Fáj rajt a háta,keze,ráz is.Tavaly gondolkodott hogy lecserélni SMre de aztán elvetette a dolgot valamiért,mondtam neki hogy volt már szerencsém több SMet is kipróbálni és rövid túrákra (napi 150-200km),kanyarvadászatra,városban nem talál náluk jobbat.Azt mondta elgondolkodik újra rajta mert baromi módon bejönnek neki ezek a motorok SMC660at ajánlottam neki ami még nem full üzemórás szekér.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsoltee10 #36916 üzenetére
Természetesen akkor én is visszarakom,de mivel a tél jó részét beindítás nélkül tölti így inkább kiveszem belőle.
2009.12.26. Pápa környékén motoroztunk,16fok volt el sem hittük,180km lenyomtunk az nap.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #36933 üzenetére
Igen ez még a V2es típus!
RSV4re azt mondják kegyetlen kényelmetlen,főleg a magasabb pilótáknak,meg azzal 2 személlyel menni szinte kizárt.Jobban jársz a Bladdel,bár én Japánok között nem azt venném.
Remélhetőleg én is megyek ki melózni Németekhez hamarosan,aztán gondolkodom a Fazer mellé egy jó SM gépen.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Több SM gép DRZ kategóriában nem nagyon van,csak tőle komolyabbak.
Én egy LC4 640 néznék szerintem számodra vagy egy Husqi SM610et.
De ha komolyabban érdekel és még nem üzemórásat akarsz akkor SMC625 vagy 660,690 a legjobbak jelenleg.Integra: Fazert nem cserélném le se milyen gyorsaságira,ez egy fotel azokhoz képes,menni meg megy mint a villám,250-270el ezzel is simán tépnék gond nélkül hazáig.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #36948 üzenetére
Ennél nagyobb sebesség nekem felesleges,tudom az 1000,1200,1300 speed gépek még gyorsabbak,30-50km/hval végre.De valahogy számomra nem mérvadó,ez is kiakasztja a 280as órát,stok gép lehet mert 3ban 4ben is ugyanannyi nekem a vége mint amit ő megy vele,6ban még nem próbáltam ki mit tud.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz yodamastah #36957 üzenetére
Jó de Inti ezt hozta fel példának hogy menni kell a sebességkorlátozás végett!
Erre írtam én hogy sebességben nem kell gyorsabb.
Elhiszem hogy jobbak a futóművük,váz,fékek és könnyebb őket irányítani,persze erre lettek kitalálva.
Viszont 2személlyel,kényelemesen,nagy tempóval már nem akkora öröm velük menni,ellenben a túrasportokkal.
Az én tudásomat a futóműve bőven kielégíti ezt abból adódik hogy a bukógomba már majdnem lent van,fékei is erősek,természetesen nem összehasonlítható egy speed gépével.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Régiek már persze,de az LC4 blokktól nem kell félni,a világ legjobb 1 hengeres erőforrásaihoz tartoznak,ő húzta ki anno KTMet a csőd elkerülésétől.
Nagyon jó igénytelen blokkok,ez azt jelenti hogy időtállók,olajszintre odafigyel a tulaja,sok gondja nem lehet vele.
Ezek a motorok pályázni,esni,kelni,megtanulni stoopizni,kerekezni,kanyarban csúsztatni teljesen ideálisak lennének.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Ferdzsoo #37063 üzenetére
Hasonlóan gondolkodunk a motorozással kapcsolatban,én sem szeretem az őrült száguldást,ez nem azt jelenti hogy néha nem csapok a lovak közé,hogy ahol láthatóan lehet gyorsan menni ott néha nem húzom a gépnek,és az ismert kanyarokban nem teszem le majdnem bukógombáig.Persze esztelenül nem hajtanék semerre és másokat nem veszélyeztetnék.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #37092 üzenetére
Nagyobb sebességnél természetesen stabilabb mivel a 600as Fazer 200-210nél feladja.
De 180nál még nagyon jó futóműve van a 600Fazernak,2008ast próbáltam már,természetesen nem összehasonlítandó egy speed motorral(CBR600RR),nem is arra való.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #37109 üzenetére
A fenéket kell,ha jó motort veszel sokkal könnyebben fogsz tudni motorozni ha még nagyobb cm3 is lesz a Bantitánál.
Mivel ha komolyabb futóművel,fékkel,kevesebb tömeggel,jó súlyponttal,kellemes motorkarakterrel fog rendelkezni mindent egyszerűbb lesz vele végrehajtani.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #37112 üzenetére
2006tól kiadott FZ1 és Fazer már injektoros,de azokról nem sok jót hallani,2008as széria már jónak mondják.
2001től 2005ig mindegyik karbis,van egy jó kis tesz róluk magyarul is,tényleg mindenki jókat mond róluk aki eddig találkozott velük.
Én is csak jókat tudok róla mondani,nem kis motor azt tudni kell róla és nem is pillekönnyű,bár a Banditnál,CB1300,GSX1400nál könnyebb.
2001es R1blokk van benne másképp hangolva,jobban az alsó és középső fordulattartományra fókuszálva.
Érződik a motoron mivel a nyomaték már alapjárat fölött megérkezik,hogy megjöjjön a kraft nem kell pörgetni egy kicsikét sem,túrázásoknál ez nagy előny.
Ülései kényelmesek,nekem az utas sem szokott soha sem panaszkodni,futóműve állítható mindenkinek az igénye szerint,nagyon jó a kanyarstabilitása jó gumival természetesen.
Dunlop Sportmax D218 eddig nyerő nálam,olyan volt vele a motor mint amit odaragasztottak a kanyarba.
Szélvédelme a gyári plexivel nekem nem tetszik igazán,120-140ig még elviselhető felette már be kell hasalni.
Fogyasztása ha nyugodt tempóval közlekedünk (100-120km/h) 6-7L,de a 10-11L is be lehet vele nyeletni.
Fékei Brembok és eléggé jól fognak,még az én és motorom összsúlyát ami 358kg szépen fékezi.
A gyári olajat nem eszi egy kicsikét szem,6000km alatt egy cseppet sem kellett hozzátennem.
Hatalmas vízhűtője van,amin ráadásul egy állat nagy ventilátor így városban nagy forgalomban araszolva sem kell félni attól hogy gond lenne a vízzel,90%ban még be sem kapcsol a venti.
Én azt mondom ha egy sportos még is kényelmes,sok mindenre használható motort szeretnél érdemes elgondolkodni az 1000 Fazeren.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #37121 üzenetére
Szerintem nem szebb az új Fazer mint a régi,tehát nem a nakedre gondolok.
Az injektort befecskendezést cseszték pont el az új Fazerekben,meg a futóművükre is panaszkodnak sokan.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #37130 üzenetére
Igen 2008tól javítottak rajta,már mint a befecskendezésen.
De a többin sajnos nem,pont ezért veszít az összehasonlításokon,egyszerűen nem jól elkapott típus.37134 CB más stílus mint a Fazer,CB túrásabb/Fazer sportosabb.
Ilyen kedvező árban mint amibe a használt Fazer kerül most nem sok jobb motort kapni.
Gépem[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #37138 üzenetére
Én pont azért választottam az ezüstöt mert nekem ebben a legszebb,ízlések és pofonok.
Szélvédelme a magasságomhoz gyári plexivel nem a legjobb,túraplexi nekem jól jönne hozzá.
Ami tetszik benne hogyha akarunk akkor túrázhatunk vele,de ha sportmotorosan szeretnénk száguldani arra is tökéletes.
Aki tud vele bánni,ilyenekre is alkalmas,bár ez a stílus messze áll tőlem.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daniel Alves #37153 üzenetére
Jó csak tudod nem ez a megszokott,sokan már az égi pályákat róják ez végett mert kezdő jogsival felültek egy olyan motorra mint a tied.
Hiába írod hogy ha úgy érzed meg tudod csinálni akkor nyugodtan,ilyen motorokhoz nem elég a fejben ott lenni,gyakorlat(rutin)is kell hozzá..impulse.: Szerintem nyugodtan tedd le az A korlátlant,125ös géppel kezdesz úgy hogy mi akadálya,nem 1000re ülsz hogy gond lehetne belőle.De ha idővel váltani szeretnél nagyobbra nem kell újra vizsgáznod.A terep a legjobb hely ahol meg lehet tanulni jól motorozni,én is ott kezdtem anno,és a utcai motorozás tök egyszerűnek éreztem.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #37164 üzenetére
Csak a plexi végett nem annyira kényelmes,amúgy teljesen jó,simán tarthatod vele 180-200as utazótempót is túrapexivel.Ezt onnan gondolom ha behajolok rajta nagyobb tempónál és a felemet nem éri huzat teljesen szuper.
Az R1 blokkot úgy alakították át hogy a nyomatékot és a LE is alacsonyabb fordulaton adja le.
7000ig a 2001 Fazer erősebb,nyomatékosabb mint egy 2004es R1,ehhez hozzájön még a rövidebb áttételezés ezért is nyom akkorát.
Nyomatékrugalmasságban 60-180ig kevés motor erősebb nála.
Van egy,kettő de nem sok,látom téged ez érdekel(nyomatékosság)akkor jó választás lesz.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #37166 üzenetére
Ma pont két személlyel mentünk,én vagyok 125kg,utasom meg 90.
3000től mint egy villanymotor,előzéskor nem kell visszaváltogatni csak rátekersz a gázra.
az meg, hogy van nala erosebb motor, nabumm.
Ez az,nem tudod ezt sem kihasználni,nem hogy még ennél erősebb kellene,én is azért nem váltanék róla mert hova,minek.Találkozzunk Dunaújvárosban inkább,az nektek is meg nekem is kb félúton lenne,bár én nem biztos hogy tudok menni.
Pedig jó lenne találkozni már![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #37176 üzenetére
Az ezüst blokkhoz nem igazán megy szerintem a kék szín.
Szebb a fekete blokkal és szürke vázzal,villával.
Ezüst blokkhoz,ezüst szín dukál nálam legalábbis,fekete blokkhoz még a bordó színű gyönyörű.
Feketében,Ezüst,fekete blokkal,bordó.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #37196 üzenetére
Hát igen higgadt Vágó bácsi,a legtöbb ember kiszállt volna azt jól szétrúgná a valagát,amit tegyünk hozzá meg is érdemelne az ilyen állat.Így közlekedni életveszélyes,még ha magát veszélyeztetné akkor sem normális,de sajnos ártatlanokat is magával vihet amiért megérdemelné hogy eltörjék kezét,lábát hogy többet nem tudjon motorra ülni.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Steven #37221 üzenetére
Amikor pörgetem a gépet ott már kajál rendesen,főleg hogy nekem most a karbiban van egy kis dugulás,így még többet kajál,jövőhéten viszem szervizbe remélhetőleg utána kevesebbet fog enni.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen