Új hozzászólás Aktív témák
-
motoGP
csendes tag
válasz Topiccsendőr #880 üzenetére
Úff, erre nem emlékeztem, hát gondolom nem ezt emelték ki Nagy betűvel !
Valszeg ilyen apróságok miatt nem lett folytatás.
[Szerkesztve]''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
Black&White
addikt
válasz Topiccsendőr #880 üzenetére
Nem az a lényeg!
Az egy tecnikai demonstráció volt a japánoltól, hogy ''ilyet is tudunk''!
Abban az időben nem sok mocinak volt 8 szelep hengerenként, nem voltak magnézium kerekei és nem lógtak rajtuk karbon alkatrészek.Ezenkívül a fordított teló sem volt elterjedt, a motor meg ugye önmagában elég érdekes konstrukció volt.
És a 120, az 130 LE volt, nem?
Szóljatok, ha hülyeségeket beszélek! -
Black&White
addikt
válasz Topiccsendőr #951 üzenetére
Tavaly Mugello volt és a célegyenes vége felé történt több egymást követő körben is.Nem erőből volt.
Egyébként a 240/6. sebesség is hibádzik.Szép lenne, ha 6.-ban majd 100 káemperhát gyorsulna a moci...
Általában az a megszokott, hogy 3. sebességig még el-el emelik, de utána már nem.Ez viszont teljesen normális. -
Motion_Blur
félisten
válasz Topiccsendőr #944 üzenetére
''hatosban 240-nél emelte az első kerekét''
LOLStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #957 üzenetére
Szerintem - bár nem vagyok nagy 'szaki' - de Talmácsi vezetési stílusa inkább egy erőgéphez való, mint az inkább taktikás 125ccm-es gépekhez..
Mert mit csinál Talma? Röviden: Tökig húzza a gázt, azt lesz ami lesz.. Számtalanszor bebizonyosodott hogy nem éppen az a taktikázós pilóta..
Szvsz ezért inkább felnyomják egy erősebb kategóriába, hadd menjen ott, hátha jobb eredményeket hoz majd. (Elvégre a KTM már nagyon ott toporog hogy inditsa gépeit a 250ccm-ben is) -
motoGP
csendes tag
válasz Topiccsendőr #959 üzenetére
Igazad van, sok esetben a 125cc bajnokságot nyert versenyzőböl lesz később nagyobb kategóriás v.bajnok, de ugyanennyi 250 v. 500 v.bajnok is van aki nem nyert kisebb kategótiában bajnokságot. Tapsztalat és rutin szerzéshez nem feltétlenül kell bajnokságot nyerni, 4 év a 125-ös mezőnyben és a futam gyözelmek már bizonyíték arra, hogy itt mindent tudást megszerzett, idelye tovább lépni. Szerintem !
''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
válasz Topiccsendőr #962 üzenetére
Ez így van, de azt már éreztem, hogy ugyanarra képes mint bármelyik másik versenyző. 1 biztos, a korából adódóan a 125-ben soha nem fog annyit kockáztatni mint a 16-18 évesek, de ezt így kell. Amig nem volt az élbolyban addig a hátsó traktusban ugyanolyan kemény csatákat vívott mint most, hogy akkor nem jutott előre azt nem tudás hiánya hanem a gyengébb technika okozta. Összegzés képpen az a véleményem, hogy ha 4év nem volt elég arra, hogy itt minden megtanuljon akkor 8év se lenne elég, akinek van érzéke vagy tehetsége annak ennyi ídő bőven elég, ha nem akkor arégen rossz. Szerintem.
[Szerkesztve]''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2696 üzenetére
kerestem egy ideig én is ilyeneket, de nem találtam
egyáltalán, már magában belső nézetes videókat is nehéz találni, bár abból azért párat már lekaptam, igaz nem motogp hanem tt, de ez ezerszer durvább...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2698 üzenetére
dc++ volt, így semmi linkem, ne haragudj
beírtam a keresőbe hogy TT meg tourist trophy aztán így tovább
jobb ötletem nekem se volt...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2700 üzenetére
egyébként jellemző, hogy mennyire nincsen ilyen témájú anyag, hogy amiket találtam, azok is nem dvdripek, hanem tv-ből kamerával maszekolt felvételek..
jó, mondjuk hány barom van aki motorból felvett tt teljes körre feni a fogát a seggbeöklözős pornók helyett.. hát nem sok sajna...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #2702 üzenetére
jaja, akinél oda is van kamera, azért mutatják néha.
egyébként nagyon nem virgáznak, illetve nem látványos, inkább pontos mozdulatok.
Felfelé váltásnál ugye nincs kuplung csak kapaszkodás , lefelé féktávon pedig geccem nagy összhangoltság van, mivel váltásokhoz kuplung, a fék az egy-kétújjas ..és detto kuplunggal csökkentik a motorfékhatást még, tehát rá-rá húzzák a kuplungot.
Tehát az egész csak féktávokon mutat valamit is, a kigyorsítást tisztán gázból csinálják és kapaszkodnak, aztán nagyobrészt is csak gáz van és kapaszkodás és erőszakolás ívre, ..egyedül a féktávokon van gyönyörű nagy munka, de az sem igazán látványos, lehet azért is nincs fent annyi videó.
Egy kocsinál a féktáv jóval látványosabb, főleg a bal láb kuplung-jobb láb sarka fék-jobb lábfej gázfröccsök.
Itt a motoroknál inkább szinte láthatatlan különbségek vannak motoros és motoros között...azt meg nem lehet látni.
A TT-s videók azok meg eazért olyan nagyok, mert eszementek (ugratni vzz 280km/h-nál...pfff ) -
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2705 üzenetére
hát nemtom hogy mindenkinél így van de, de az rcv-nél csak kuplung behúz visszavált és ráereszt, jobb kézzel meg csak fékez, kb ennyi a nagy manőver, annyira profi gépezet
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2708 üzenetére
egyszer élőben néztem végig ezt az őrületet, nincsen ennél durvább motorverseny az biztos...
tuti visszamegyek még később, felejthetetlen élmény
ezeket a videokat gyűjtöm egy ideje, már van narrátoros teljes körös felvételem is, nem unalmas, pedig nem két perc
jah, bitti sikeresen megfutotta idén az összes versenyét tt-n, ezúton nagy gratula neki, azt hiszem, jövőre újra indulni fog, mert biztos elkapta a gépszíj!!!...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #2705 üzenetére
sztem nem csinálnak kanyarban semmit, némi fék, én arra gondolok hogy ott fő az egyenletesség, mivel eleve határon mennek be a kanyarba és valszeg határon is teljesítik.
De mindamellett a tköm tudja
2üteműnél meg még ennyi sem volt ha jól tom, mivel ott nincs ez a nagy motorfékhatás, azok nagyokat pörögtek.
Itt ahogy áttértek rögtön két dolgot mondtak, hogy sokkal 'vidámabb' a gázadás, és nagyon problémás a féktáv a motorfékhatás miatt (és hogy tekeri a motort a motorfék).
a vidámabb gázadást úgy valahogy értették hogy a 2ütemű motor nagyon büntetett ha rángatta vki a gázt (megcsúszás, hibázás, korrigálás), rögtön kitört. ott állítólag jóvalfinomabb jobbkéz kellett.
Itt meg a 4üteműnél nem kell ennyire finoman menni, de másképpen kell használni a motorerőt.
Valamikor régen mentem (kb. 14éve) 500-as 2ütemű Japó belpiaci Honda-val, ..de már csak arra emlékszem hogy milyen qva 'keskeny' volt a kormánymarkolat
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #2711 üzenetére
Majd mindjárt megnézek egy régebbi videót, és mondom.
De szvsz technikából oldották meg, én nem emlékszem rá hogy fágták volna a kuplungot féken....mindjárt nézem.. -
#70869248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #2715 üzenetére
Egyszer talán lesz egy olyan kártyám amivel digitalizálhatnám, mert most vhs.
Ha van lehetőség megnézni akkor mindenképpen, kb. 20 és 30 közé tenném az élen a változást a versenyen,...csak az élen!
De ha egyszer nekiülök akkor sztem több hétig fel sem állok
múltkor összeszámoltam, eddig kb. 770 futamot láttam (futamot, tehát 125+250+500+MotoGp)
és ebből kb.300 van meg videón...a 125cc pl. nagyon ritkán főleg amióta ott van Talma, meg egy-két régebbi)
Schwantz valóban nagyon tökös volt, sokan voltak akik kiemelkedtek valamilyen tulajdonságukkal.
[Szerkesztve] -
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2718 üzenetére
faster - the movie megvan neked?
abban vannak svancék is
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2729 üzenetére
rúgta!!!!
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2731 üzenetére
julian is valami ilyet fejtegetett, hogy hát ennek a képsornak nem hinném, hogy a suzukinál túlzottan örülni fognak...
azóta is keresem azt a videot de nem találom...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Motion_Blur
félisten
válasz Topiccsendőr #2737 üzenetére
Van arról hivatalos adat, hogy melyik gyártónak/csapatnak mekkora a költségvetése?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
SzalaiG
addikt
válasz Topiccsendőr #2734 üzenetére
Szerintem igazándiból a Ducatin lenne a helye: olasz moci - olasz pilóta.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2914 üzenetére
digitális műhold szett már kb burtto 20ezerét kapható mindennel és máris van angol nyelvű eurosportod, julian-nel, randy-vel és toby-val.
egy idegesítő van egyedül hogy reklám van az euron és ilyenkor átkell kapcsolnom a magyarra, ilyenkor belehallgathatok a kistalmába, meg a többi baromarcúba és kb fél másodperc alatt elővenném a bfg-t legszívesebben..
nem is értem hogy vagytok képesek magyaron ezt végignézni..
szegény szántó dávid sem igazán remekel motorsportágban, egyszerűen hiányzik a szakmai része hozzá és megkockáztatom ez nem is igazán fekszik neki, nem érzem rajta hogy imádná a kétkerekű világot...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
szállitó
senior tag
válasz Topiccsendőr #2914 üzenetére
-
#70869248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #3427 üzenetére
Hát pont ez az,...én is ezen vagyok kikattanva, miért nem becsüljük meg a sportolónkat azzal, legalább azzal, hogy aki kikérdezi az ismeri és érti az adott sportot..
mam, miért nem ilyen tanáraim voltak?..
Talma annak ellenére hogy már évek óta ott van egy olyan közegben ami váááá, mégis alig kap adásidőt,...ha kap, akkor legalább ne olyan szinvonalat hozzon a műsor hogy pl. milyen zselét használ.
ehh.
kiakasztó.
inkább túllépek, mert csak idegelem magam. -
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5657 üzenetére
muszáj lesz ha wsbk-ban akarnak indulni
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5665 üzenetére
áááá, japánok pöcsök..
még mindig nem voltak képesek kiadni egy v5-ös rcv-t......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #5687 üzenetére
Sztem egyszerűen elcseszte azt a kanyart, brutális kanyar, talán Loris a legnagyobb ásza.
Egyszerűen sok volt a fék...ez még nem lenne baj, de van ott némi hupli, és már úgy ejtette vissza a hátsó kereket, hogy nem lett egy vonalban.
ha beállt volna akkor beáll, nem esik vissza a kerék.
Nagyon nagy tempós féktáv, kis stoppie-val huplira..bamm. -
#70869248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #5689 üzenetére
hát én nem akarok okosabb lenni min Biaggi, aki ráadásul nálam félisteni státuszban van
De én a helyében kiengedtem volna az ívet, kisodródva a következő kanyaron belül lehet lenni.
Azért írtam Loris-t, mert ő ezt rendszeresen alkalmazta...elmondva nem kunszt, de azzal a sebeséggel kisodródni, hogy a következő kanyarban elémehessen a másiknak az már kunszt persze. De én Max helyében ezt próbáltam volna, a Suzuki-k nagyot mentek az egyenesben, sejthető volt hogy nehéz lesz a féktávon megfogni.
....vagy egyszerűen hagyni kellett volna a tuti előzési pontig.
nem tom, de Max a győzelemre tört mindkét futamon, szal végül is nekem tetszett amit csinált, de ettől még mindkettőn betlizett. -
#70869248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #5838 üzenetére
Megnéztem párat
Aprilia az Dell'orto karb.
KTM Keihin karb.
szal sztem a Honda, Derbi is az. -
#70869248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #5841 üzenetére
Jó meccs volt nem?
Simoncelli vazze ...
már égnek állt a hajam párszor...mindig nagyon közel ment,..túl közel, nem is értettem, persze ha csak nem a közönségnek akart motorozni.
..de vagy menjen el vagy hagyja szaladni az előtte lévőt és menjenek tempót, aztán a végén megpróbálja megverni.
Ez olyan volt mintha azt akarná hogy hibázzon...
kigyorson eltolni az előtte lévőt?...oké lehet hogy más íven voltak és ezért kicsit más tempóban, de azért kigyorson letolni...
Előtte volt, amikor Bautista megdadogott, vagy elváltotta magát, nem tudom, és Simoncelli elment neki az egyenesben (mikor Bautista a másik irányba nézett vissza), na akkor is úgy vágott vissza Marco hogy a hátsó kereke lefüstölte Bautista első kerekét...
Sztem tiszta lökött volt[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5880 üzenetére
hát ha olyan stílusban teszik ezt mint a talma syma csarnok beli ünnepsége, akkor inkább felejtsék az egészet sürgősen el
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
addikt
válasz Topiccsendőr #6001 üzenetére
Mi a baj Favaróval?
Szerintem is elég köcsögség, ha egy efféle problémát nyilvánosan kiteregetnek de az érintetteknek nem is küldik el hivatalosan (vagy bárhogy). Én durvábban fogalmaztam volna......Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
st.hubertus
tag
válasz Topiccsendőr #6001 üzenetére
A negatív reklám is reklám.
Favaro jól tette, hogy ebben a hangnemben válaszolt. Egy fokkal durvábban, vagy akár finomabban nem érte volna el ugyanezt a hatást. Nekem tetszett a válasza[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #6117 üzenetére
mitől pneumatikus egy blokk?
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #6117 üzenetére
naja, elég ciki lenne a többi gyártóra nézve ez tény.
ennek ellenére csodálkoznék, ha év vége felé is versenyképes lenne a motor..
bár úgy tudom, hogy nem is a pneumatikus vezérlés a gond, hanem a dugattyúk, legalábbis autóknál ez a gond, a mozgás maga. egyszerűen elérte a határt ez az építési mód és hiába a vez.tengely nélküli szelepvezérlés ha a dugattyú és annak sebessége, vibrációja nem tudja követni azt....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #6120 üzenetére
igen, egyértelműen ez az előnye a pneunak, de basszus, akkor most vagy kurva jól nyomja még mindig a honda a láncos vezérlését vagy annyira akkora előnye azért nincsen a pneunak mint képzelték. mert elméleti oldalon egyértelműen jobb mint a láncos, sokkal gyorsabb mint a láncos.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz Topiccsendőr #6130 üzenetére
HI!
Pontosan errol van a szo!:- )))
udv
neduddki
p.s. maskepp fogalmaznek de ez az ertelme:- )))
max anyi ttennke hozza hogy ha joemlexem vhol ~19korul van a acelrugok sajatfrrekvencija is mod: ezeknel a parametereknel[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
#70869248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #6130 üzenetére
nahát ez érdekes...valami forradalmibbra gondoltam, de hát ők tudják.
-
addikt
válasz Topiccsendőr #6170 üzenetére
Az a gáz, hogy már az sem elég ha muködne Talma apriliája. Akkora a lemaradása, hogy az ő gépének szuperálása (ás Talma tökéletes versenyzése) mellett a többi élversenyzőnek folyamatosan betliznie kéne. ...hát ez elég kevéssé sanszos.....
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #6168 üzenetére
Pont ezen filózgattam Simonzé hozszólása után.
Lorenzo-ban pont az a jó, hogy egy 'vadsuhanc'...vannak olyan arcok mint Dovi' vagy Nicky (Edu..), akik nálam nagy kedvencek. De,..Valentino Rossi-t megverni nem lehet 'jó arccal'..oda nyomást kell gyakorolni, és Lorenzo erre megfelelőnek látszik.
Stoner-nél ugye nem igen lehet tudni, hogy áll-e a párhuzam..első évében esik meg vadul- a második évében meg táltos, mert ő nagyon összepasszolt a Ducati-val..pont Melandri és Loris mutatják, hogy ott valami különleges dolog történt Stoner-rel és a Duc'-l.
Dovi' pedig már az első futamán lenyilatkozta, hogy hű mekkora dolog volt Rossi közelében motorozni, és aztán megelőzni. Na az nem tetszett, mert szép dolog ha szépeket nyilatkozik, de a pályán, ha sansza van legalább pariban lenni Rossi-val, akkor ott bizony kőkeménynek kell lenni.
Mert különben Rossi bedarálja, ha Vale' egyben van fejben és motortechnikában is, akkor igen oda kell pakolni, hogy a végén alulmaradjon.
..és most nagyon jól van szvsz, erős a Yamaha is nagyon, és ő maga is. -
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #6170 üzenetére
hát ennél a fosnál már az se segítene...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
addikt
válasz Topiccsendőr #6194 üzenetére
Gratula bejött a tipped!
Én úgy koncentráltam, hogy remegett a sörösüveg a kezembe.
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #6205 üzenetére
tényleg elég gyengének tüntek
sok tesztversenyző volt valszeg azért. -
#70869248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #6205 üzenetére
-
#70869248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #6217 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #6435 üzenetére
Marco elég komoly hullámvölgybe hozta magát, pedig hiszem hogy még mindig élmotoros tempót tud...de egész jól példázza eddig, hogy hogy el lehet tünni egy rossz időszak alatt.
Én fázok a Biaggi-gyári Duc. csapattól is...Max szvsz sosem tudta lazán kezelni a nyomatékot...ő, talán pont a kétütemű nevelésű keze miatt, sokkal jobban tudja kezelni a lóerőket.
Haydeb pl. sztem sokkal jobban elboldogulna a WSBK-s Ducati-val mint Max...pedig Biaggi-t tartom a jobb motorosnak. -
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #6495 üzenetére
persze, benne van.
de nézd. egy szerződéssel, már biztosítja a családja jövőjét..
én is vállalnám.
lehet, hogy nem én lennék az atyaúristen..
de ha gp-ben szépen motorozom és az elmebeteg szint alatt fél %-kal nyomom és közben éves szinten 1-2millio dolcsit összemotorozom.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #6494 üzenetére
szerintem is itt (is) stoner hibázott, olyan volt mintha bebicsaklott volna az eleje, aztán szevasz, csúszott szépen kifelé, pedig a keze még markolta a gázt bőven, igyekezett, hogy felkelés után hátha..
rossi jelenleg bárkit kicsinál idegileg, elképesztően erős mentálisan[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #6494 üzenetére
lehet, mert az oldalán sem írja, hogy a gumi lett volna a hibás, pár kör után minden oké volt nála.
Nagy a tempó...a többiek megint sehol nem voltak...amikor Stoner elesett, akkor Rossi laza üzemmódban nyomta, ezért maradtak közel hozzájuk a többiek...szvsz -
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #6501 üzenetére
igen, valami ilyesmi fogalmazódott meg bennem is, rossi motorozásában az agresszivitás ellenére van valami harmónia, ahogy csúsztat etc..
sztóner meg nyélgáz, satufék, mintha szó szerint szétküldené a vasat maga alatt[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Tőzsde és gazdaság
- Crypto Trade
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Politika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Futás, futópályák
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Marvel Snap
- További aktív témák...